Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Man wil niet mee naar m'n stervende oma!

+37
Snoopy
Toet
Printje
SDL
Ibbeltje
Le Chat Noir
Charles
Pineco
Roodkapje
tienie31
Rush
Parisienne
ijsjemeisje
Sea of Trees
Sanne
Siem
Carra
Marsy28
Jasmine
Minx
munk
Viva
Tania
Caro
Petteflet
Fortissimo
sanne-84
Alex
Caramba
luisa
Capt'n Zero
Jerry
girli
Ilovethe90s
Starla
Manderijn
Caribbeanlover
41 plaatsers

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Ga naar beneden

Man wil niet mee naar m'n stervende oma! - Pagina 7 Empty Re: Man wil niet mee naar m'n stervende oma!

Bericht  Gast za 20 apr 2013 - 23:24

Lejow schreef:
Jerry schreef:Maar wat is het wezenlijke verschil tussen

- meegaan de kamer in en er zijn voor steun
- op de gang wachten en er zijn voor steun
- thuis blijven en er zijn voor steun

?

Ja, dit dus.. Dat vroeg ik me ook af Man wil niet mee naar m'n stervende oma! - Pagina 7 394967

Bij thuis blijven moet ik er alleen heen. Ik vind het erg fijn als mijn man met mij mee gaat naar iets wat ik moeilijk vind. Toen mijn vader kanker had, vond mijn man het ook moeilijk om met mij mee te gaan. Maar ook in het verpleeghuis kon ik zijn steun goed gebruiken. Hij vond het zelf ook moeilijk, maar ging wel mee om er voor mij te zijn. Toen mijn vader overleden was, en dus dood in bed lag, is mijn man ook de kamer op gekomen om mij te steunen. Ook al had hij van te voren aan gegeven niet naar binnen te willen als mijn vader overleden was. Ik heb de keuze altijd aan hem zelf gelaten om mee de kamer op te gaan of niet. Maar vond het super fijn dat hij naast me heeft gestaan. Aangezien hij mijn man is, en ik erg veel aan zijn steun heb.

Mijn man gaat ook met mij mee naar de tandarts als ik hier om vraag Man wil niet mee naar m'n stervende oma! - Pagina 7 2474380249Rolling Eyes

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Man wil niet mee naar m'n stervende oma! - Pagina 7 Empty Re: Man wil niet mee naar m'n stervende oma!

Bericht  Gast zo 21 apr 2013 - 7:22

Ik vind het nogal wat om voor anderen te willen beslissen wat hierin al dan niet liefdevol en dus goed handelen is. Ik vond het juist heel fijn dat mijn toenmalige vriend niet erbij was toen mijn moeder op de IC lag in levensgevaar. Hij woonde om de hoek van het ziekenhuis en vond dit meer een familieaangelegenheid en daaruit spreekt natuurlijk al dat hij zich onprettig voelde erbij te zijn op de IC zelf. Zodra ik het ziekenhuis uitliep, moest ik 250 meter lopen en was ik bij hem thuis. Dan wilde ik daar liever verdrietig zijn en vrijuit dat uiten dan in de hal van het ziekenhuis. Ik zou me er zelf iig nooit prettig bij voelen om koste wat kost mijn vriend bij me te willen hebben, als ik zelf weet dat het niet zijn keuze is. Dan heb ik het namelijk net zo goed voor hem over dat ik dat respecteer en daar meet ik niet de liefde van mijn vriend aan af. Dat zou pas aan de orde komen als hij er verder geheel niet voor me zou zijn in kwetsbare, verdrietige tijden.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 21 apr 2013 - 7:35

Helemaal met je eens Guattari. Natuurlijk ga je jezelf niet opdringen, maar als mijn partner graag zou willen dat ik ergens bij ben, dan ben ik er bij, misschien niet omdat ik het zelf allemaal zo leuk vindt, maar voor hem.

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover zo 21 apr 2013 - 10:44

Lejow schreef:
Caribbeanlover schreef:
Lejow schreef:Serieus he Kim. Ik krijg echt de kriebels van jou, weet je dat.
Prima dat jij over zoveel dingen zo anders denkt, maar laat de mensen die daar een andere mening over hebben dan ook gewoon in hun waarde.
En dat is nou juist, waar het bij jou aan ontbreekt.
Dat moet jij nodig zeggen dat mensen in hun waarde moeten gelaten worden terwijl jij commentaar hebt op mij.

Man wil niet mee naar m'n stervende oma! - Pagina 7 394967 Tuurlijk CBL
Je kan wel weer een grote bek hebben tegen mij, maar loop dan niet te zeiken van dat ik kinderachtig doe naar mijn man toe. Je weet hoe ik erover denk en dus vind ik het pas kinderachtig dat jij mij niet in mijn waarde laat ivm mijn mening aangezien je daar zelf over spreekt.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Jerry zo 21 apr 2013 - 19:52

Je opent toch een topic en je vraagt wat wij ervan vinden. Dan moet je niet achteraf gaan lopen afgeven op de mensen die niet zeggen wat jij graag wilt horen
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Fortissimo zo 21 apr 2013 - 20:09

Caribbeanlover schreef:
Lejow schreef:
Caribbeanlover schreef:
Prima dat jij over zoveel dingen zo anders denkt, maar laat de mensen die daar een andere mening over hebben dan ook gewoon in hun waarde.
Dat moet jij nodig zeggen dat mensen in hun waarde moeten gelaten worden terwijl jij commentaar hebt op mij.

Je kan wel weer een grote bek hebben tegen mij, maar loop dan niet te zeiken van dat ik kinderachtig doe naar mijn man toe. Je weet hoe ik erover denk en dus vind ik het pas kinderachtig dat jij mij niet in mijn waarde laat ivm mijn mening aangezien je daar zelf over spreekt.

Oooooooh CBL.. ik begrijp jouw wereldje écht niet. Bijzonder type.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Lejow zo 21 apr 2013 - 20:50

Fortissimo schreef:
Caribbeanlover schreef:
Lejow schreef:
Caribbeanlover schreef:

Oooooooh CBL.. ik begrijp jouw wereldje écht niet. Bijzonder type.

Ik ook niet. En ik heb er echt serieus mijn best voor gedaan.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Parisienne zo 21 apr 2013 - 23:33

CBL, waarom reageer je alleen op dit soort berichten? Waarom haal je nu alleen de dingen eruit waarbij jij je aangevallen voelt? Er zijn weer een aantal pagina's bijgeschreven waarbij het om het onderwerp draait. Reageer daar eens op, daarvoor open je toch een topic?
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Jerry ma 22 apr 2013 - 5:58

Parisienne schreef:CBL, waarom reageer je alleen op dit soort berichten? Waarom haal je nu alleen de dingen eruit waarbij jij je aangevallen voelt? Er zijn weer een aantal pagina's bijgeschreven waarbij het om het onderwerp draait. Reageer daar eens op, daarvoor open je toch een topic?

Dat kan ze niet, dat doet ze nooit :P
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Parisienne ma 22 apr 2013 - 9:44

Weet ik. Toch hoop ik stiekem elke keer dat er bij CBL een lampje gaat branden. Toen ik mijn post plaatste dacht ik eigenlijk al: verspilde moeite.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Steep ma 22 apr 2013 - 10:03

Aah ik dacht dat Kim weg was.. Ik was net op zoek naar een reltopic haha!

Ik heb er zelf meer aan als mijn partner zich in de situatie van CBL 'prettig' voelt. Wat heb ik eraan als mijn partner met zweethanden e.d. naast me staat. Weinig steun dan.. En nee ik hoop dat mijn partner zijn grenzen zelf kan aangeven en dat onze relatie dus zo vrij is dat het kan worden aangegeven.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Moon ma 22 apr 2013 - 11:18

In grote lijnen ook eens met Kim..
Ik snap ook niet dat je je eigen gevoelens altijd op de 1e plaats kan zetten bij bijzondere gevallen als het overlijden of iets van iemand.

Ik moet wel even gezegd hebben dat ik blij ben met een vriend die angst loos is, anders had hij een heel groot probleem gehad als ik (nog niet zwanger) in het ziekenhuis zou moeten bevallen.

Moon
Moon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Davinia di 23 apr 2013 - 20:51

Mijn opa is helaas overleden maandag. Mijn vriend heeft nog nooit een dood iemand gezien. Mijn opa ligt thuis opgebaard en toen ik gisteren ging kijken, stond mijn vriend naast me. Hij vond het juist makkelijker, omdat het geen bloedverwant was van hem. Maar toen we afscheid moesten nemen van opa, vond m'n vriend dat vreselijk en is in de huiskamer blijven zitten. Totdat opa hem riep dat hij moest komen, toen kon ie er toch echt niet onderuit, haha.
Mijn vriend was net geopereerd en we kwamen rechtstreeks vanuit het ziekenhuis en ook al stond ie niet in de slaapkamer, maar in de huiskamer, ik vond het wel heel erg fijn dat hij er was. Hij hoeft niet persé naast me te staan, als ie me maar steunt. En dat kan bij opa in de slaapkamer, in de woonkamer of gewoon thuis.
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Bericht  Gast wo 24 apr 2013 - 0:51

Jerry schreef:Maar wat is het wezenlijke verschil tussen

- meegaan de kamer in en er zijn voor steun
- op de gang wachten en er zijn voor steun
- thuis blijven en er zijn voor steun

?
Dat is toch voor iedereen verschillend? Ik vind het belangrijk dat ongeacht wat je keuze is, je vriend/man je bij staat. Juist in dit soort situaties.

In situaties van stervende familie/vrienden/etc vind ik de keuze van de stervende overigens nog het belangrijkste. Wilt diegene er iemand bij hebben of juist alleen zijn?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: