Kennis vertellen dat ik naar NYC ga of niet?
+3
Zininzon
Zwerver
Toet
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kennis vertellen dat ik naar NYC ga of niet?
Dit is een heel stom dilemma hoor en ik weet dat ik gewoon moet doen wat m'n gevoel me in geeft, maar ik zit er toch mee.
Vorig jaar in Cambridge had ik in 't begin een vriendin in m'n college. We trokken redelijk veel met elkaar op, maar op een gegeven moment werd ik een beetje moe van haar gepraat over jongens de hele tijd. Toen zijn we een beetje uit elkaar gegroeid, voor zover we al echte vriendinnen waren. Ik zie haar nu meer als een kennis die ik op Facebook heb.
Dit jaar studeert ze in New York, aan Columbia University. Mijn hostel zit vlakbij Columbia en ik ga sowieso daar naar de campus omdat ik daar vroeger altijd wilde studeren en ik van universiteiten hou. Nou zit ik dus met het dilemma: Vertel ik haar dat ik kom, of niet. Eigenlijk hoef ik niet zo nodig met haar af te spreken, maar als ze daarna m'n foto's ziet, weet ik zeker dat ze zich gepasseerd voelt als ik geen contact zoek. Dat is ook wel een beetje lullig.
Dus wat doe ik: Speel ik dom dat ik vergeten ben contact met haar op te nemen, ben ik eerlijk, of spreek ik wel gewoon wat af?
Vorig jaar in Cambridge had ik in 't begin een vriendin in m'n college. We trokken redelijk veel met elkaar op, maar op een gegeven moment werd ik een beetje moe van haar gepraat over jongens de hele tijd. Toen zijn we een beetje uit elkaar gegroeid, voor zover we al echte vriendinnen waren. Ik zie haar nu meer als een kennis die ik op Facebook heb.
Dit jaar studeert ze in New York, aan Columbia University. Mijn hostel zit vlakbij Columbia en ik ga sowieso daar naar de campus omdat ik daar vroeger altijd wilde studeren en ik van universiteiten hou. Nou zit ik dus met het dilemma: Vertel ik haar dat ik kom, of niet. Eigenlijk hoef ik niet zo nodig met haar af te spreken, maar als ze daarna m'n foto's ziet, weet ik zeker dat ze zich gepasseerd voelt als ik geen contact zoek. Dat is ook wel een beetje lullig.
Dus wat doe ik: Speel ik dom dat ik vergeten ben contact met haar op te nemen, ben ik eerlijk, of spreek ik wel gewoon wat af?
Gast- Gast
Re: Kennis vertellen dat ik naar NYC ga of niet?
Of je smst haar op de laatste dag dat je er bent
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik zou denk ik wel gewoon laten weten dat je komt, maar wel direct duidelijk maken dat je niet echt komt om mensen op te zoeken. Dat je best een keer een kop koffie met haar wilt drinken, maar verder eigenlijk je eigen gang wilt gaan. Een kop koffie met haar moet wel lukken toch? Dan voelt zij zich niet gepasseerd en verlies jij maar twee uurtjes van je tijd. Als je achteraf commentaar krijgt, is dat tenslotte ook niet echt leuk.
Gast- Gast
Dat is een goeie!toetje_ schreef:Of je smst haar op de laatste dag dat je er bent
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou haar gewoon van FB deleten, probleem opgelost
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
June schreef:Ik zou denk ik wel gewoon laten weten dat je komt, maar wel direct duidelijk maken dat je niet echt komt om mensen op te zoeken. Dat je best een keer een kop koffie met haar wilt drinken, maar verder eigenlijk je eigen gang wilt gaan. Een kop koffie met haar moet wel lukken toch? Dan voelt zij zich niet gepasseerd en verlies jij maar twee uurtjes van je tijd. Als je achteraf commentaar krijgt, is dat tenslotte ook niet echt leuk.
Ik zou het ook zo doen. Anders ga je toch op je woorden letten en dergelijke. Met zo'n leuke trip in het vooruitzicht moet je je er juist op verheugen en niet telkens om zoiets kleins je te zitten opvreten.
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Zininzon schreef:Ik zou haar gewoon van FB deleten, probleem opgelost
Dat zou ik misschien ook doen, als ik verder toch niet echt iets met haar had.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Zininzon schreef:Ik zou haar gewoon van FB deleten, probleem opgelost
Hahahaha. Dat is ook een manier. Maar ik vind 't juist zo leuk om haar New York foto's te zien, dus nee
Op zich kan koffie wel, maar ik zit ook met een redelijk strak schema. Alhoewel het op de dag dat ik naar Columbia ga, nog wel wat gaten heb. Ik zou 't wel gewoon uit schuldgevoel naar haar doen, dus dat is niet echt een goede reden.
Stom he, ik ben gewoon zo anti-sociaal, ik ben het liefste alleen op zo'n reis, zelfs koffie geeft me al stress dan
Gast- Gast
Edit; sorry ik heb je verhaal blijkbaar met een gat gelezen . Als je toch niks met haar hebt zou ik het gewoon laten en zou ik er ook niet echt van wakker liggen verder. Mocht ze vragen stellen dan kun je altijd nog zeggen dat je een strak schema had. Maar zo te lezen heb je al een idee .
Laatst aangepast door Zusje van Bert op zo 2 jan 2011 - 11:07; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Marin schreef:
Stom he, ik ben gewoon zo anti-sociaal, ik ben het liefste alleen op zo'n reis, zelfs koffie geeft me al stress dan
Kun je dat niet gewoon eerlijk tegen haar zeggen? Ergens is het namelijk compleet niet interessant wat zij daar dan van vindt, toch?
Ik vind haar van facebook gooien ook geen slecht idee trouwens.
Gast- Gast
Ik zou het wel aan haar laten weten. En als je iets afspreekt zou ik het kort houden. Een uurtje ofzo en dan
moet je zogenaamd weer weg en heb je het de rest van de tijd erg druk ofzo. Heb je elkaar toch even gezien.
moet je zogenaamd weer weg en heb je het de rest van de tijd erg druk ofzo. Heb je elkaar toch even gezien.
Gast- Gast
Dat is waar, June. Maar dan wordt het direct weer zo veel groter dan dat het eigenlijk is. Ik kan haar denk ik OF gewoon niets zeggen met het risico dat ze zich gepasseerd voelt OF het beste vragen voor koffie. Bovendien OOooooeh interesting...kan zij me misschien de insides van Columbia laten zien. Ok, ik geloof dat ik weet wat ik doe zodat ik er zelf een interessant slaatje uit kan slaan
Gast- Gast
Marin schreef:Dat is waar, June. Maar dan wordt het direct weer zo veel groter dan dat het eigenlijk is. Ik kan haar denk ik OF gewoon niets zeggen met het risico dat ze zich gepasseerd voelt OF het beste vragen voor koffie. Bovendien OOooooeh interesting...kan zij me misschien de insides van Columbia laten zien. Ok, ik geloof dat ik weet wat ik doe zodat ik er zelf een interessant slaatje uit kan slaan
Haha, dat klinkt sowieso als een goed idee. Dan heb jij er iets aan en doe je ook nog sociaal.
Gast- Gast
Je kan op facebook zetten dat je naar New York gaat (als je dat nog niet gedaan hebt) en dan zie je vanzelf of ze daarop reageert. Je kan het haar ook persoonlijk laten weten, maar zeggen dat je een heel strak schema hebt en dat je niet weet of je tijd hebt om af te spreken.
Gast- Gast
Hahaha ja op die manier vind ik het nog interessant. Misschien wel een mooie bibliotheek ofzo
Anyway, ik ga naar bed, slaap er nog een nachtje over, en moet niet zo stressen over deze kleine dingen.
Anyway, ik ga naar bed, slaap er nog een nachtje over, en moet niet zo stressen over deze kleine dingen.
Gast- Gast
Dan doe je dat toch? Stel je gewoon voor of ze je de uni kan laten zien.. Zo passeer je haar niet en ben jij ook nog gelukkig!
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Hoe weet je trouwens zo zeker dat zij met jou wel af wil spreken?
NoorA- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 158
Als je echt níet met haar wilt (en kunt, qua tijd) afspreken, en als je haar toch amper meer spreekt maar alleen haar in je lijst laat staan voor de leuke foto's, zou ik het niet laten weten.
Gast- Gast
Marin,
Ik weet niet wat ik zou doen als ik jou was, maar misschien idd alleen koffie drinken. Dan heb je toch wat gedaan en is zij ook weer blij.
Btw, ik wil zooooooo graag ook naar NY.
Ik weet niet wat ik zou doen als ik jou was, maar misschien idd alleen koffie drinken. Dan heb je toch wat gedaan en is zij ook weer blij.
Btw, ik wil zooooooo graag ook naar NY.
Gast- Gast
Misschien is het ook iets om over na te denken:
Verwissel eens jullie rollen. Jij zou in New York zitten en zij komt ook naar New York. Zou jij dat dan willen weten? Zou je erover vallen als ze het niet zou doen? En wat zou je met haar gaan doen? Misschien maak je je wel druk over het feit dat jij niet echt met haar wil afspreken, maar misschien zit zij daar ook niet op te wachten?
Persoonlijk zou ik niet met haar afspreken,alleen omdat je er vanuit gaat dat ze met jou wil afspreken terwijl jij dat eigenlijk niet wilt (zo komt het op mij over, misschien heb ik het mis).
Verwissel eens jullie rollen. Jij zou in New York zitten en zij komt ook naar New York. Zou jij dat dan willen weten? Zou je erover vallen als ze het niet zou doen? En wat zou je met haar gaan doen? Misschien maak je je wel druk over het feit dat jij niet echt met haar wil afspreken, maar misschien zit zij daar ook niet op te wachten?
Persoonlijk zou ik niet met haar afspreken,alleen omdat je er vanuit gaat dat ze met jou wil afspreken terwijl jij dat eigenlijk niet wilt (zo komt het op mij over, misschien heb ik het mis).
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Niet zo druk maken om wat anderen denken. Als jij geen zin hebt om met haar af te spreken en je dat stress geeft, gewoon niet doen. Waarschijnlijk zit je zo niet in elkaar anders had je dit dilemma niet. Ik zou me sowieso niet nu al gaan vastleggen op iets wat nog redelijk ver weg is. Kijk gewoon wat je gevoel zegt als je daar bent. Mocht je er wel zin in hebben kun je altijd nog contact zoeken, en als dat niet zo is, jammer dan. Je bent in NY, dan moet je geen dingen doen waar je eigenlijk geen zin in hebt!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Wel of niet vertellen?
» Vertellen.. of niet?
» Zou jij dit vertellen of niet?
» Wanneer vertel je dat Sint niet bestaat?
» Wanneer vertellen dat je zwanger bent en geslacht vertellen?
» Vertellen.. of niet?
» Zou jij dit vertellen of niet?
» Wanneer vertel je dat Sint niet bestaat?
» Wanneer vertellen dat je zwanger bent en geslacht vertellen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: