Wel of niet naar stage?
+2
Jeanette
Zora
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wel of niet naar stage?
Ik heb al een paar dagen last van ontstoken ogen. Volgens de dokter is het erg besmettelijk. (en ik heb mijn vader en mijn zoon ook al aangestoken)Ik loop stage bij een woongroep. Ik heb net gebeld of ik gewoon kan komen of ze dat liever niet hebben. Eigenlijk wisten ze het niet zo goed. Wat zouden jullie doen? Wel of niet gaan?
Gast- Gast
Re: Wel of niet naar stage?
Als je je vader en zoon al hebt aangestoken, zou ik niet naar stage gaan. Mocht je meer mensen aansteken, dan zijn ze nog verder van huis dan dat jij een keer niet komt!
Gast- Gast
Als het inderdaad besmettelijk is, zou ik niet gaan. Persoonlijk zou ik het ook niet heel erg op prijs stellen als je wel kwam
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Dat dacht ik dus ook maar ze wist het niet en wil eerst overleggen.. De mensen daar hebben al niet zoveel weerstand. Zal ik afwachten wat zij zeggen of gewoon bellen en zeggen dat ik niet kom? ( ik ben een beetje aan het twijfelen omdat ik er nu 4 weken werk en dit al de 3e keer is dat ik niet kan komen.)Zora schreef:Als het inderdaad besmettelijk is, zou ik niet gaan. Persoonlijk zou ik het ook niet heel erg op prijs stellen als je wel kwam
Gast- Gast
Heel vervelend, maar als het echt besmettelijk is zou ik ook niet gaan en dus afbellen.
Waarom kon je de andere keren niet als ik vragen mag?
Waarom kon je de andere keren niet als ik vragen mag?
Gast- Gast
Vorige week had mijn zoon een ongelukje gehad op de glijbaan en kon niet meer lopen dus hij mocht niet naar het kinderdagverblijf. En ik kon zo gauw geen oppas vinden.En die andere keer had ik zelf een botsing gehad en ontzettend last van mijn nek. Een erg vervelende start van mijn nieuwe stage. Ik durfde ook eigenlijk niet te bellen vanmorgen..
Gast- Gast
Ik zal ze morgen gewoon even bellen. Of zouden ze jou zelf terug bellen? Aangezien het besmettelijk is, zou ik echt niet gaan, dat moet je stage bedrijf juist snappen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou denk ik ook niet gaan. Stage zal er ook niet blij mee zijn als de cliënten er straks ook last van hebben. En als het goed is ben je als stagiaire toch extra dus hebben ze ook geen problemen met te weinig personeel ofzo. Hoop voor je dat je hierna dan geen pech meer hebt en lekker kunt gaan stagelopen daar!
Jente10- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10
Ik heb gebeld en ze willen dat ik toch gewoon kom. Ze geloven niet dat het besmettelijk is. Ze deden zelfs een beetje raar omdat ik volgens hun gewoon geen zin heb maar ik belde niet met de intentie dat ik niet wou..
Gast- Gast
Dat is raar! Nouja, dan zou ik me heel vervelend voelen, toch gaan, en dan extra voorzichtig zijn...
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ik hoef nu maar 4 uurtjes en kijken hoe het gaat. Ik zal nog wel even een gesprekje vragen met die collega want ik vond het best wel een beetje lullig. Ik moet er heen voor stage omdat ik wil leren waarom zou ik dan doen alsof ik ziek ben? Daar leer ik toch niks van? Maar extra vaak mijn handen wassen dan..
Gast- Gast
Oh Yvonne echt een rot begin ja en door dingen waar je ook echt niks aan kan doen.
Vervelend dat ze zo reageerden en je toch moest komen. Al snap ik het wel aan de ene kant maar ja als het echt besmettelijk is wil je verder niemand ook besmetten.
Vervelend dat ze zo reageerden en je toch moest komen. Al snap ik het wel aan de ene kant maar ja als het echt besmettelijk is wil je verder niemand ook besmetten.
Gast- Gast
Zora schreef:Dat is raar! Nouja, dan zou ik me heel vervelend voelen, toch gaan, en dan extra voorzichtig zijn...
+1
En je hebt aangegeven dat het besmettelijk is. Mocht er nou toch iets gebeuren, dan is het hun fout want je hebt het goed aan gegeven.
Toch kan ik me hun reactie ook voorstellen. Dit omdat je op zo'n korte termijn toch al wat keren hebt afgezegd. Je maakt dan denk ik geen goede indruk. Moet je de verloren dagen inhalen, vanuit je opleiding? Wellicht kun je laten zien dat je gemotiveerd bent, door aan te bieden bepaalde dagen te komen.
shadow- Fluisteraar
- Aantal berichten : 244
Punten : 268
Dit gaat niet altijd op. Soms neem je als stagiaire toch gewoon een deel van de taken op je en die taken moeten gewoon gedaan worden!Jente10 schreef:Ik zou denk ik ook niet gaan. Stage zal er ook niet blij mee zijn als de cliënten er straks ook last van hebben. En als het goed is ben je als stagiaire toch extra dus hebben ze ook geen problemen met te weinig personeel ofzo. Hoop voor je dat je hierna dan geen pech meer hebt en lekker kunt gaan stagelopen daar!
Goed je handen wassen en niet aan je ogen zitten.
Gast- Gast
shadow schreef:Toch kan ik me hun reactie ook voorstellen. Dit omdat je op zo'n korte termijn toch al wat keren hebt afgezegd. Je maakt dan denk ik geen goede indruk. Moet je de verloren dagen inhalen, vanuit je opleiding? Wellicht kun je laten zien dat je gemotiveerd bent, door aan te bieden bepaalde dagen te komen.
Ik kan het me ook wel voorstellen maar toch vond ik het niet zo leuk. Ik doe die opleiding omdat ik dat zelf wil niet odat het moet. Ik hoef de verloren dagen niet in te halen van school maar ik had zelf al aangeboden om die in de vakantie in te halen ivm dat zij personeelstekort hebben.
Gast- Gast
En nog gewerkt?
Ja,zowel zondag als vanmorgen. Kreeg vanmorgen van mijn praktijkbegeleider wel een preek. Dat ik voortaan mijn dokter moet bellen of ik wel of niet kan werken en niet een collega. Heb haar uitgelegd dat ik best wou werken en dat ook had gezegd maar dat ik me zorgen maakte. Schijnbaar mag dat niet.Jeanette schreef:En nog gewerkt?
Gast- Gast
Ik vind het een rare reactie. Sowieso is het je stage, dus officieel hoor je dan volgens mij boventallig te zijn, maar los daarvan vind ik ze ook erg wantrouwend en negatief reageren, alsof je een basisschoolkind bent dat schoolziek is of zo. Laten ze blij zijn dat je zo meedenkt.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Geef ze de volgende keer het nummer van je HA kunnen ze zelf bellen om te vragen of het besmettelijk is of niet. Kom nu, vanuit de HA kreeg je het advies niet te gaan niet vanuit jezelf.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
silly-one schreef:Geef ze de volgende keer het nummer van je HA kunnen ze zelf bellen om te vragen of het besmettelijk is of niet. Kom nu, vanuit de HA kreeg je het advies niet te gaan niet vanuit jezelf.
Ja precies! Ze behandelt je wel heel erg als een klein kind zeg!
Soortgelijke onderwerpen
» Wel of niet mee naar buiten
» Wel of niet naar dokter?
» Man wil niet mee naar m'n stervende oma!
» wel/niet naar school
» Niet naar bed durven te gaan...
» Wel of niet naar dokter?
» Man wil niet mee naar m'n stervende oma!
» wel/niet naar school
» Niet naar bed durven te gaan...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: