Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vieze/enge/... verhalen

+37
Jeanette
Starla
Bolleke
joyce0606
SarahKey
VeryCherry
Merai
Caresses
Sea of Trees
Siamsa
Caramba
Mrs. Jansen
Exogenesis
Fortissimo
Coco
Shisha
Printje
Summerlovin
Sorella
Saga
Manderijn
Tania
Bacio
Paper Crown
Sterrin_
Niekske
Snoopy
Suusie
Bliss
Puggle
Lady Starstruck
La Senza
loura
Caroow
_Lacey_
Bazinga
Sam
41 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Vieze/enge/... verhalen - Pagina 2 Empty Re: Vieze/enge/... verhalen

Bericht  Sea of Trees zo 10 maa 2013 - 5:22

Zeker ben ik benieuwd. Ik heb al talloze keren gegoogeld als 'clown schilderij *woonplaats*' maar ik vind nergens resultaten.

Ik zou graag wat onderzoek willen doen naar wie dat schilderij gemaakt heeft, vruuger Wink was er nog geen internet en kon ik weinig research doen. En ik was er ook te jong voor.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast zo 10 maa 2013 - 5:34

Sea of Trees schreef:Ik heb zat enge/rare dingen mee gemaakt.

Toen ik nog klein was kreeg ik van mijn oma een schilderij met een lachende clown erop. Ik weet niet, er was gewoon iets ernstig mis met dat ding. Iedereen vond het schilderij eng en het leek ook echt alsof ie je nakeek als je voorbij liep. Het hing op mijn kamer, en vanuit het bed kon ik het zien. Ik lag er de hele nacht zowat naar te kijken, het had een soort enge aantrekkingskracht. Tot op een avond ik er weer naar lag te kijken en ik zweer je dat dat schilderij naar mij knipoogde! Ik ben gillend en snikkend uit bed gesprongen en naar beneden gerend, en nog diezelfde nacht heeft mijn moeder dat schilderij van mijn kamer af gehaald.

Later hoorde ik dat mijn neefjes en nichtjes dat schilderij ook al hadden gekregen, maar allemaal zeiden ze dat het schilderij had geknipoogd. Hij is toen naar mij gegaan, en na mij naar een kennis, maar dat dochtertje werd er ook doodsbang van.

Waar ie nu is weet ik niet.
Wel een beetje onaardig van jouw oma dat ze dat schilderij dan steeds weer aan een ander gaf en het niet gewoon weggooide!

Gast
Gast

Bericht  Sea of Trees zo 10 maa 2013 - 5:35

Hahaha Carrie Very Happy mijn oma is juist heel erg lief hoor, die vond het zonde om het weg te gooien denk ik.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 10 maa 2013 - 5:39

In mijn oude huis van 7 jaar geleden stak ik wel eens een kaarsje aan op de wc. Ik had een schoteltje met steentjes en daarop stond de kaars, zo'n brede, geen waxinelichtje. Ik was vergeten dat kaarsje uit te doen en ging naar bed. 'S nachts ging ik naar de wc, was het hele plafond zwart van de rook. De kaars was weg. Ik zag het restant niet, geen lontje, geen ijzertje, niks. Of het eng is weet ik niet, maar ik vond het wel eng en heel raar. Waar was die kaars gebleven?

En als ik het vuilnis buiten ging zetten en de deur achter me dichttrok, dan zat de deur bij terugkomst helemaal op het nachtslot gedraaid. En dat deed ik niet zelf.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 maa 2013 - 5:41

Sea of Trees schreef:Hahaha Carrie Very Happy mijn oma is juist heel erg lief hoor, die vond het zonde om het weg te gooien denk ik.
Ja onaardig is misschien een verkeerde woordkeuze Very Happy Meer een beetje stom dan.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 maa 2013 - 5:41

Mijn ex-zwager heeft hier ooit het topje van zijn vinger met de cirkelzaag eraf gezaagd toen hij hier in huis laminaat kwam leggen.

En ik krijg geregeld melk/borstvoeding terug gespuugd van baby's op m'n werk 'daar waar het hoort', in m'n decolleté dus laughcry
Ook ben ik een keer zó verschrikkelijk ondergespuugd dat ik onder werktijd naar huis ben gegaan om te douchen.

Gast
Gast

Bericht  Sea of Trees zo 10 maa 2013 - 5:49

Wow Carrie, dat is echt onverklaarbaar!

Zo zag ik een aantal jaar terug (vooral in het huis van mijn ouders) schimmen voorbij 'schieten'. Ik heb het al een tijd lang niet meer gezien.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Bericht  Snoopy zo 10 maa 2013 - 5:51

Ik krijg kriebels als ik het mij probeer in te beelden, maar ik ken iemand die in een val met haar ring ergens achter bleef haken. Die vinger is ze nu dus kwijt......brrr
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  La Senza zo 10 maa 2013 - 5:56

Sea of Trees schreef:Zeker ben ik benieuwd. Ik heb al talloze keren gegoogeld als 'clown schilderij *woonplaats*' maar ik vind nergens resultaten.

Ik zou graag wat onderzoek willen doen naar wie dat schilderij gemaakt heeft, vruuger Wink was er nog geen internet en kon ik weinig research doen. En ik was er ook te jong voor.
Brrr ik heb net even googled op "enge clown schilderij" Ik krijg er echt de creeps van.

Carrie, jouw verhaal vind ik ook eng. Maar ik vind alles wat niet verklaarbaar is eng hahaha.
Mijn vader werd een keer wakker omdat hij iets zwaars voelde op zijn buik. Deed hij zijn ogen open, zag hij zo iemand over zich heen lopen. :O
La Senza
La Senza
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 189
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-13

Bericht  Sea of Trees zo 10 maa 2013 - 5:58

La Senza :O
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Bericht  La Senza zo 10 maa 2013 - 6:11

Creepy he!
Ook gaat op mijn oma's verjaardag en sterfdag de lamp altijd flikkeren op de piano bij mijn ouders thuis. Die lamp hebben ze van mijn oma gekregen. Ook zo bizar.
La Senza
La Senza
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Niekske zo 10 maa 2013 - 6:16

Brrr ik krijg de kriebels van dit soort verhalen!

Ik heb er een uit een andere categorie. De vriend van een goede vriendin van me, P, speelde in een voetbalteam, beetje voor de lol. Tijdens een wedstrijd rolde de bal weg na een actie en P en één van de tegenstander renden erachter aan en beide raakte ze die bal precies op hetzelfde moment met hun voet. Het been van de tegenstander bleek sterker, want het been van P klapte dubbel. Zijn knie boog dus de verkeerde kant op en zijn knieschijf schoot daarbij in zijn knieholte pale het zag er echt heel luguber uit!

Hij heeft maanden met gips gelopen van zijn enkel tot zijn bovenbeen, zijn kruisbanden waren niks meer waard en hij kan helaas nooit meer voetballen...
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 10 maa 2013 - 6:19

Oh jakkes, Sea!!
Carrie: Dat is inderdaad erg vreemd!

Mijn moeder heeft haar moeder (mijn oma dus) 2 keer "gezien" en ik heb een overleden klasgenoot een paar keer "gezien". Dat vond ik overigens niet eng, ik kreeg er juist een goed gevoel van. Ok, dat klinkt dan misschien wel een beetje creepy. En toen ik zwanger was maar nog niet positief had getest zat er elke avond een duif in ons raamkozijn bij het slaapkamer raam. Zodra ik positief had getest is hij nog 1 keer geweest en daarna nooit meer. Mijn opa had een duiventil en was er helemaal gek van.....

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 maa 2013 - 6:22

Ik heb ook altijd duiven op m'n balkon, tijdens en na m'n scheiding zijn ze heel vaak geweest en keken altijd naar binnen. Mijn opa is vroeger duivemmelker geweest en ergens heb ik wel het vermoeden dat dat weleens een teken van mijn opa kon zijn. Ergens stelt het me wel gerust.

Mijn vriend ziet 'schimmen' van overleden dierbaren van hem, hij heeft ze bij mij in huis ook wel eens gezien.

Gast
Gast

Bericht  Sterrin_ zo 10 maa 2013 - 6:30

Ik moest afgelopen week een avonddienst werken, en kreeg een alarmering van een gebouw dat bij ons is aangesloten met het alarmeringsysteem. Ik moest er dus heen, collega zei welk nr en dat ze al had beantwoord en dat ze iemand om hulp hoorde jammeren.
Kom ik daar, appartement leeg. En ik ben dan niet zo'n held om daar alleen naar binnen te gaan.
Zijn er nogmaals heen gegaan, samen.

Niks te zien uiteraard, maar de telefoon gaf idd alarm aan, deze kregen we ook niet uit. Ik heb de stroom eraf gehaald én de telefoonkabel eruit getrokken, maar hij ging door.....

Zal vast wel een verklaarbare reden voor zijn, maar creepy is het wel. Wie er gebeld heeft en om hulp heeft geroepen zijn we ook niet achter gekomen.....

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Bericht  La Senza zo 10 maa 2013 - 6:34

Lennox, zie jij die 'schimmen' dan ook?
Sterrin; ieuw. Goosebumps!
La Senza
La Senza
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast zo 10 maa 2013 - 6:36

Nee, ik zie ze niet. Volgens mij heeft hij ze ook nooit gezien op een moment dat wij samen zijn, ik heb hem ook gevraagd dat dan ook niet te zeggen, omdat ik dat doodeng vind.

Edit: het zijn niet direct schimmen zoals in films ofzo. Hij ziet ze dan op de muur. Hij heeft hier trouwens wel de muur aangewezen waar hij ze altijd ziet.

Gast
Gast

Bericht  Sea of Trees zo 10 maa 2013 - 6:44

Sterrin, wow dat is wel heel bizar, kippenvel krijg ik ervan. Mijn eerste ingeving was dat het misschien kwajongens zijn die een geintje uit wilden halen.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Bericht  _Lacey_ zo 10 maa 2013 - 6:46

Ik moet deze topic verder niet meer gaan lezen. Jeez Louise, wat een enge verhalen zitten er tussen.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 10 maa 2013 - 7:11

Sterrin_ schreef:Ik moest afgelopen week een avonddienst werken, en kreeg een alarmering van een gebouw dat bij ons is aangesloten met het alarmeringsysteem. Ik moest er dus heen, collega zei welk nr en dat ze al had beantwoord en dat ze iemand om hulp hoorde jammeren.
Kom ik daar, appartement leeg. En ik ben dan niet zo'n held om daar alleen naar binnen te gaan.

Niks te zien uiteraard, maar de telefoon gaf idd alarm aan, deze kregen we ook niet uit. Ik heb de stroom eraf gehaald én de telefoonkabel eruit getrokken, maar hij ging door.....

Zal vast wel een verklaarbare reden voor zijn, maar creepy is het wel. Wie er gebeld heeft en om hulp heeft geroepen zijn we ook niet achter gekomen.....
Wat vreemd! Ook dat de telefoon zonder stroom gewoon door ging.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown zo 10 maa 2013 - 7:26

Ik heb nooit onverklaarbare dingen meegemaakt maar vlak voor ik mijn man leerde kennen date ik met een jongen, hij was leuk maar soms een beetje vreemd maar ik zocht er weinig achter het was gewoon leuk, op een avond waren we uitgeweest en toen vroeg hij of
ik bij hem wilde slapen, nou ja waarom niet? Maar goed ik viel vrijwel meteen in slaap (we hadden geen seks gehad ofzo) en toen werd ik tegen de ochtend wakker en zag ik dat naar me staarde op een hele enge nare manier, kan 't niet uitleggen, was zo bizar!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Paper Crown zo 10 maa 2013 - 7:28

En een vies verhaal; ik viel eens met scooter en al tegen de stoeprand met mijn hand en ik had acrylnagels, mijn duimnagel was eruit gerukt! Gewoon met acrylnagel en al zo van mijn nagelbed.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Sam zo 10 maa 2013 - 7:34

Krijg gewoon kippevel van een aantal verhalen clown
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  Gast zo 10 maa 2013 - 7:45

Paper Crown schreef:En een vies verhaal; ik viel eens met scooter en al tegen de stoeprand met mijn hand en ik had acrylnagels, mijn duimnagel was eruit gerukt! Gewoon met acrylnagel en al zo van mijn nagelbed.
Aaah auwww!

Gast
Gast

Bericht  Bacio zo 10 maa 2013 - 7:47

Carrie schreef:
Sterrin_ schreef:Ik moest afgelopen week een avonddienst werken, en kreeg een alarmering van een gebouw dat bij ons is aangesloten met het alarmeringsysteem. Ik moest er dus heen, collega zei welk nr en dat ze al had beantwoord en dat ze iemand om hulp hoorde jammeren.

Wat vreemd! Ook dat de telefoon zonder stroom gewoon door ging.
Dat is wel heel vreemd ja.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud