Vieze/enge/... verhalen
+37
Jeanette
Starla
Bolleke
joyce0606
SarahKey
VeryCherry
Merai
Caresses
Sea of Trees
Siamsa
Caramba
Mrs. Jansen
Exogenesis
Fortissimo
Coco
Shisha
Printje
Summerlovin
Sorella
Saga
Manderijn
Tania
Bacio
Paper Crown
Sterrin_
Niekske
Snoopy
Suusie
Bliss
Puggle
Lady Starstruck
La Senza
loura
Caroow
_Lacey_
Bazinga
Sam
41 plaatsers
Pagina 5 van 5
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Vieze/enge/... verhalen
Jaya schreef:Mama_van2 schreef:Haha vc het was ook best appart om daar te werken. Zo`n oud gebouw, zoveel gebeurd. Oorspronkelijk was het een tbs kliniek (daardoor veel kinderen overleden). Later kwam de hart kliniek erbij, epilesie afdeling en allergie afdeling. Daarna heeft het gebouw 15 jaar leeg gestaan totdat wij er voor 5 jaar in gingen. Voordat wij daar kwamen hebben inderdaad speciale teams de kwaden krachten weggehaald uit het gebouw. Op internet kan je inderdaad filmpjes en veel foto's vinden. Van mezelf ben ik heel nuchter maar echt, wat ik daar heb gezien was erg appart.
Oh, dan heeft mijn vader daar niet gelegen, is een jaar of 10 geleden. Maar het was wel De Klokkenberg, heeft dat dan ook ergens anders gezeten?
Als ik alleen al De Klokkenberg begin te typen bij google, komt hij al met vele verschillende suggesties. Verschillende plaatsnamen, ziekenhuis, basisschool.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Ik wilde een keer een kruispunt oversteken op de fiets, en juist toen ik afgezet had en wegfietste, werd mijn fiets keihard achteruit getrokken door iets. Toen ik voor me keek bleek dat ik niet goed had uitgekeken, er fietste een vrouw met een klein kindje, waar ik anders hard tegenaan gereden was. Dit was naast een kerk. De maanden erna, als ik langs die kerk liep, voelde ik steeds dat ik een duw in mijn rug kreeg. Later was dat gelukkig niet meer.
Dat kindje had geen helmpje ofzo en ik wil echt niet weten wat er gebeurd was als ik daar wel tegenaan gefietst had.
Verder woonde ik vroeger in een heel eng huis. Vriendinnen van toen hebben het er nog wel eens over, dat dat zo eng was als je daar alleen boven was. Zo'n onheilspellend gevoel en net alsof je de hele tijd bekeken word.
Ik was een keer mijn hond aan het uitlaten, tussen de boerderijen in in het donker. Opeens hoorde ik voetstappen, en mijn hond zijn haar ging rechtop staan en hij ging grommen. Ik scheen met mn zaklamp en riep iets van hallo is daar iemand? Maar niks te zien en horen. (Dat was al heel raar want het klonk dichtbij.) De voetstappen werden steeds sneller en kwamen steeds dichterbij, waarbij mijn hond keihard wegrende. (En ik maar meegerend want ik was heel bang.) Heel raar want mijn hond is gek op mensen en wil met iedereen spelen. Toen ik thuis was en de deur op slot deed, hoorde ik gehaaste voetstappen op het grind, door de schuur om het huis heen. Mijn hond lag piepend onder tafel en mijn kat blies naar het raam. Ik was alleen thuis en ben nog nooit zo bang geweest. De dichtsbijzijnde buren woonden een paar honderd meter verderop dus ik kon ook niet snel even daarheen ofzo.
In datzelfde huis zat ik een keer met mijn broer op de bank tv te kijken, toen de lampen en tv begonnen te knipperen, en er ineens de deur met een vaart open vloog. De deur zat vast met zo'n veer waardoor hij automatisch dicht ging, dus dat kon gewoon niet vanzelf.
Dat kindje had geen helmpje ofzo en ik wil echt niet weten wat er gebeurd was als ik daar wel tegenaan gefietst had.
Verder woonde ik vroeger in een heel eng huis. Vriendinnen van toen hebben het er nog wel eens over, dat dat zo eng was als je daar alleen boven was. Zo'n onheilspellend gevoel en net alsof je de hele tijd bekeken word.
Ik was een keer mijn hond aan het uitlaten, tussen de boerderijen in in het donker. Opeens hoorde ik voetstappen, en mijn hond zijn haar ging rechtop staan en hij ging grommen. Ik scheen met mn zaklamp en riep iets van hallo is daar iemand? Maar niks te zien en horen. (Dat was al heel raar want het klonk dichtbij.) De voetstappen werden steeds sneller en kwamen steeds dichterbij, waarbij mijn hond keihard wegrende. (En ik maar meegerend want ik was heel bang.) Heel raar want mijn hond is gek op mensen en wil met iedereen spelen. Toen ik thuis was en de deur op slot deed, hoorde ik gehaaste voetstappen op het grind, door de schuur om het huis heen. Mijn hond lag piepend onder tafel en mijn kat blies naar het raam. Ik was alleen thuis en ben nog nooit zo bang geweest. De dichtsbijzijnde buren woonden een paar honderd meter verderop dus ik kon ook niet snel even daarheen ofzo.
In datzelfde huis zat ik een keer met mijn broer op de bank tv te kijken, toen de lampen en tv begonnen te knipperen, en er ineens de deur met een vaart open vloog. De deur zat vast met zo'n veer waardoor hij automatisch dicht ging, dus dat kon gewoon niet vanzelf.
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Starla, wat een creepy verhalen zeg!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
En toch kan het toch bijna niet dat er verder niks is na het leven, als je al deze verhalen leest.
Overigens heb ik nog iets anders meegemaakt, van een hele andere orde. Ik heb er nooit met iemand over gesproken en als kind was ik niet zo onder de indruk toen het gebeurde maar achteraf denk ik vaak terug, en denk ik hoe gevaarlijk het eigenlijk was.
Als kind speelden we buiten, bij ons huis waren allemaal van die achterpaden, best breed kun je met de auto door en daar deed ik altijd voetballen met vriendjes, en er was een man die mij vaker naar binnen haalde als ik de bal mocht pakken als die bij hem in de tuin lag. Ik kreeg dan iets lekkers, en na een paar keer vertelde hij dat hij iets aan zijn piemel had en daar een zalfje op moest smeren, dat ging hij even doen, in de keuken en ik vond dat toen niet zo raar. Hij heeft ook eens gevraagd de post te pakken en daar zaten zelfgetypte briefjes van hem bij dat kinderen meer moesten weten over seks (alsof dat folders waren voor ouders om te lezen) en hij vroeg of mijn ouders daar met mij wel eens over praatte en ik zei nee, en toen zei hij dat hij dat wel wilde doen doen.
Ik denk dat ik een jaar of 10 was. Ik vond het vreemd toendertijd maar ik besefte niet dat het gewoon hardstikke eng was wat er had kunnen gebeuren. Ik ben na die laatste keer met die folders nooit meer gegaan.
Overigens heb ik nog iets anders meegemaakt, van een hele andere orde. Ik heb er nooit met iemand over gesproken en als kind was ik niet zo onder de indruk toen het gebeurde maar achteraf denk ik vaak terug, en denk ik hoe gevaarlijk het eigenlijk was.
Als kind speelden we buiten, bij ons huis waren allemaal van die achterpaden, best breed kun je met de auto door en daar deed ik altijd voetballen met vriendjes, en er was een man die mij vaker naar binnen haalde als ik de bal mocht pakken als die bij hem in de tuin lag. Ik kreeg dan iets lekkers, en na een paar keer vertelde hij dat hij iets aan zijn piemel had en daar een zalfje op moest smeren, dat ging hij even doen, in de keuken en ik vond dat toen niet zo raar. Hij heeft ook eens gevraagd de post te pakken en daar zaten zelfgetypte briefjes van hem bij dat kinderen meer moesten weten over seks (alsof dat folders waren voor ouders om te lezen) en hij vroeg of mijn ouders daar met mij wel eens over praatte en ik zei nee, en toen zei hij dat hij dat wel wilde doen doen.
Ik denk dat ik een jaar of 10 was. Ik vond het vreemd toendertijd maar ik besefte niet dat het gewoon hardstikke eng was wat er had kunnen gebeuren. Ik ben na die laatste keer met die folders nooit meer gegaan.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Snoopy schreef:Jaya schreef:Mama_van2 schreef:Haha vc het was ook best appart om daar te werken. Zo`n oud gebouw, zoveel gebeurd. Oorspronkelijk was het een tbs kliniek (daardoor veel kinderen overleden). Later kwam de hart kliniek erbij, epilesie afdeling en allergie afdeling. Daarna heeft het gebouw 15 jaar leeg gestaan totdat wij er voor 5 jaar in gingen. Voordat wij daar kwamen hebben inderdaad speciale teams de kwaden krachten weggehaald uit het gebouw. Op internet kan je inderdaad filmpjes en veel foto's vinden. Van mezelf ben ik heel nuchter maar echt, wat ik daar heb gezien was erg appart.
Oh, dan heeft mijn vader daar niet gelegen, is een jaar of 10 geleden. Maar het was wel De Klokkenberg, heeft dat dan ook ergens anders gezeten?
Als ik alleen al De Klokkenberg begin te typen bij google, komt hij al met vele verschillende suggesties. Verschillende plaatsnamen, ziekenhuis, basisschool.
Het is wel dezelfde plaatsnaam, vandaar dat ik dacht dat het misschien hetzelfde was. En het leek wel een beetje als op de foto's van de link in dit topic.
Gast- Gast
Ik heb vannacht een bizarre droom gehad, namelijk dat de man van een forumster was overleden. Ik ging met een paar andere forumsters naar de begrafenis Ieh, had echt een naar gevoel toen ik wakker werd.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Bij kennissen van ons is ooit ingebroken en toen ze de doek van de papegaaikooi eraf haalde was die onthoofd (om kabaal tegen te gaan denk ik alhoewel het een vrijstaand huis was).
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Ja geloof het wel! Andere mensen voelen daarbij iemand op hun borst zitten of zien schimmen. Ben blij dat ik dat niet zo erg heb.Exogenesis schreef:Carrie schreef:Oh eng is dat hè? Ik heb dit al vanaf mijn 5e. Nu steeds minder vaak waar het vroeger elke week was. Je hebt het goed gedaan, want van rustig worden kom je eruit. Hoe harder je probeert te schreeuwen of bewegen hoe erger het wordt.Exogenesis schreef:Ik heb een paar jaar geleden een slaapverlamming gehad en dat vond ik behoorlijk eng!
Ik werd wakker, maar kon me niet bewegen. Alleen mijn ogen konden open en dicht. Na flinke paniek in mijn hoofd en het proberen te bewegen van armen en benen, heb ik mijn ogen dicht gedaan en ben ik gaan bedenken wat ik moest doen als ik hier nooit meer uit zou komen. Ik was alleen thuis, in m'n appartementje. Toen werd ik rustiger en langzaamaan kwam het leven terug. Brrr.. ik kan het me nog heel helder voor de geest halen.
Echt raar dat zoiets kan! Is het iets neurologisch?
Gast- Gast
Ik heb serieus slecht geslapen van dit topic, enge meiden!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
ik woonde op mezelf, was een jaar of 20, toen ik na de bruiloft van mijn neef thuis kwam. Ik schrok me een ongeluk want toen ik het licht aandeed zat er een kat in de gang (ik had geen katten). Ik jaag dat beest de deur uit en ga naar de woonkamer waar ik me nogmaals rotschrik, er zat een kat op de bank!! Ook dat beest naar buiten gejaagd en mijn broertje gebeld. Die moest die middag wat uit mijn huis pakken en hij had dus de deuren even open gelaten terwijl hij in en uit rende.
Tijdens dit telefoongesprek vroeg hij hoe het met mijn hamstertjes ging, dus ik loop naar de kooi. De katten hadden de kooi wel een zet gegeven want die stond schuin tegen de muur geduwd maar hij was nog dicht. Dus ik zei "die liggen vast in hun huisje want de kooi is gelukkig nog dicht". Terwijl ik dit zeg buk ik om goed te kijken, zie ik ineens alleen het koppie van de jongste hamster nog tussen de spijlen hangen!! de rest was opgevreten en de bloedspetters zaten tegen de muur. Ik zie nog, 11 jaar later, dat koppie voor me, ik heb zo hard gegild!!
Tijdens dit telefoongesprek vroeg hij hoe het met mijn hamstertjes ging, dus ik loop naar de kooi. De katten hadden de kooi wel een zet gegeven want die stond schuin tegen de muur geduwd maar hij was nog dicht. Dus ik zei "die liggen vast in hun huisje want de kooi is gelukkig nog dicht". Terwijl ik dit zeg buk ik om goed te kijken, zie ik ineens alleen het koppie van de jongste hamster nog tussen de spijlen hangen!! de rest was opgevreten en de bloedspetters zaten tegen de muur. Ik zie nog, 11 jaar later, dat koppie voor me, ik heb zo hard gegild!!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
SoGood schreef:Ik heb serieus slecht geslapen van dit topic, enge meiden!
ik ga ook niet verder lezen, ben al zo labiel als de pest door al de rondvliegende hormonen, ik kan er helemaal niet tegen!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Haha, ik dacht dat ik de enige was. Ik heb een nachtmerrie gehad over dat clownsschilderij van Sea of Trees.SoGood schreef:Ik heb serieus slecht geslapen van dit topic, enge meiden!
La Senza- Fluisteraar
- Aantal berichten : 189
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-13
En ik over slaapverlamming.La Senza schreef:Haha, ik dacht dat ik de enige was. Ik heb een nachtmerrie gehad over dat clownsschilderij van Sea of Trees.SoGood schreef:Ik heb serieus slecht geslapen van dit topic, enge meiden!
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
nina schreef:En ik over slaapverlamming.La Senza schreef:Haha, ik dacht dat ik de enige was. Ik heb een nachtmerrie gehad over dat clownsschilderij van Sea of Trees.SoGood schreef:Ik heb serieus slecht geslapen van dit topic, enge meiden!
La Senza- Fluisteraar
- Aantal berichten : 189
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-13
joyce0606 schreef:Overigens heb ik nu al een paar keer (over 2 a3 jaar uitgesmeerd) een droom gehad dat ik ook op een begravenis zit in een soort van kerkje/aula. Redelijk vooraan (dus gok dat het familie moet zijn) en kan zo alles beschrijven... na dat mijn opa en oom en tante zijn overleden intussen heb ik nog steeds niet de betreffende begravenis meegemaakt.
Ik kan wel onderscheidt maken tussen dromen die echt ook dromen zijn en dromen die wel eens waar kunnen worden...gelukkig heb ik dit dus nog maar 3x meegemaakt maar helaas wel allemaal over de dood
Verder doe ik er niets mee het gebeurt gewoon.
Die dromen van jou komen mij bekend voor. Alleen heb ik het andersom gehad met nieuw leven zeg maar. Ik droomde dat mijn nicht zwanger was. Niemand wist het nog dat ze daadwerkelijk zwanger was. Ik vertelde het tegen mijn moeder dat ik dat had gedroomd. Een maand later vertelde ze tegen de familie dat ze zwanger was. En mijn moeder zegt doodleuk dat ze dat al wist van mij hahaha.
Mijn zus is ook zwanger (gaat bijna bevallen) en ik had dat een maand van te voren ook al gedroomd. Voordat ze het vertelde
Ik voel sowieso als er vrouwen zwanger zijn al ver voor dat ze het aan mensen vertellen. Zo was er laatst de vrouw van een collega van mijn vriend (volg je hem nog?) zwanger en dat wist ik dus ook al. Als er iemand zwanger is, is dat voor mij echt geen verassing meer want of ik droom erover of ik voel het.
Edit: Klokkenberg lijkt me doodeng echt ik zet er geen stap naar binnen daar brrrr
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
SoT, jij vind die schilderijen van die huilende zigeunerkindjes die ik heb toch ook zo eng?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Zoiets heb ik ook wel eens. Ik ben dan licht in slaap en wil mijn hand, arm oid bewegen en dat lukt niet. Snap nog steeds niet wat dat is en hoe het kan.nina schreef:En ik over slaapverlamming.La Senza schreef:Haha, ik dacht dat ik de enige was. Ik heb een nachtmerrie gehad over dat clownsschilderij van Sea of Trees.SoGood schreef:Ik heb serieus slecht geslapen van dit topic, enge meiden!
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Enge series/films
» Rare enge vent
» Nare, enge zwarte spinnen!
» Mezelf wakker gillen uit enge dromen
» Enge plaatjes op pakjes sigaretten.. Dat helpt toch niet?
» Rare enge vent
» Nare, enge zwarte spinnen!
» Mezelf wakker gillen uit enge dromen
» Enge plaatjes op pakjes sigaretten.. Dat helpt toch niet?
Pagina 5 van 5
Permissies van dit forum: