Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Enge series/films

+11
Linnie1985
Sissi
Jeanette
Discordia
Mari
Monte
Antibes
Blond
Phileine
Poubelle
Bliss
15 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Enge series/films Empty Enge series/films

Bericht  Bliss di 16 okt 2012 - 8:42

Ik kan echt zó slecht tegen enge series of films! Horrorfilms heb ik lang geleden al afgezworen, daar heb ik menig nachtmerrie over gehad. Toch hou ik wel van een goede thriller. Qua series is Criminal Minds één van mijn favorieten en ik ben nu al een tijd bezig met de hele box. Maar: ik heb nu al een paar keer zwaar kut of zelfs bijna niet geslapen door deze serie! De meeste afleveringen kan ik wel hebben, maar sommige vind ik zo eng, dat ze me niet loslaten. Ik durf bijna niet naar bed, durf het licht vervolgens niet uit te doen en heb dus al een paar keer een nacht met m'n bedlampje aan geslapen Enge series/films 394967 Klinkt heel suf, maar het lukt me dan 's nachts ook niet om het te relativeren en ik denk er steeds weer aan!

Ik ben benieuwd of meer mensen hier last van hebben! (kan het me bijna niet voorstellen, maar goed smile) Toch blijf ik CM kijken, het is een soort verslaving geloof ik!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Enge series/films Empty Re: Enge series/films

Bericht  Poubelle di 16 okt 2012 - 8:44

Haha ik ben ook zo'n nerd.
CM gaat nog wel, maar als ik per ongeluk langs een enge film zap (en dan toch blijf hangen) loop ik een rondje door m'n huis, check ik elke kast en onder m'n bed.. laughcry
Enge films (geesten oid) kijk ik niet.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Phileine di 16 okt 2012 - 8:46

Herkenbaar Enge series/films 394967 Thrillers kijk ik niet, spannende boeken en sommige series die spannend zijn trekken me wel, maar ik heb ook weleens een boek gehad wat iets té spannend was, waardoor ik ook bang was om te gaan slapen. Daarom lees ik voor het slapen gaan geen thrillers meer en kijk ik ook geen spannende series meer vlak voordat ik naar bed ga.

Ik bedenk me net dat ik door mijn ex eens naar Orphan ben geweest...Zou allemaal heel erg meevallen, niet eng. Maar toen we binnen waren, kaartjes gekocht en ik de filmposter zag, begon ik te twijfelen aan dat verhaal. De film was vreselijk en ik wilde weg, maar ben toch blijven zitten vanwege de lieve vrede. Maar oh, ik zat continu met mijn handen voor mijn ogen.

Laatst aangepast door Phileine op di 16 okt 2012 - 8:48; in totaal 1 keer bewerkt
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065

Bericht  Blond di 16 okt 2012 - 8:47

Nog eentje. Nadat ik als 13 jarige maanden bang ben geweest na het zien van The Exorcist, kijk ik geen horror meer. En als ik het toch per ongeluk doe, dan kan ik ook slecht slapen.

Laatst ging ik 's nachts Batman Begins en the Dark Knight kijken, had ik ook beter overdag kunnen doen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 8:49

Ik vind de serie the Walking Dead erg spannend en goed. Helaas heb ik z'n levendige dromen dat ik er van wakker word en mijn bed niet eens meer uit durf. Ik zal dus ook nooit alleen in het donker enge films of series kijken. Ja ook ik kan een schijtluis zijn. Laughing

Gast
Gast

Bericht  Antibes di 16 okt 2012 - 8:49

Oh, herkenbaar hoor. Van jongs af aan al, als de dood voor vampiers en weerwolven (niet op je gemak in het donker 's avonds/bij volle maan, zelfs op mijn 15e had ik er nog last van) en mijn mam moest de gordijnen dichtdoen (want in het monsterhandboek stond dat een vampier je kon hypnotiseren om je je raam te laten openen).. En toch maar blijven lezen he, Paul van Loon heb ik verslonden!

Toen een hele fase met horrorfilms, maar dat is zo erg geworden qua nachtmerries dat ik het niet meer doe. Ik kan horrors over seriemoordenaars en thrillers op zich prima kijken, maar ik kan niet naar "enge beelden" kijken, die blijf ik dan zien als de film uit gaat..

Series al criminal minds of thrillers qua film kan ik prima handlen.. En boeken is ook bijna nooit een probleem.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 8:51

Zo vond ik 'Saw' een tijdje helemaal geweldig, maar tegelijk vreselijk. Nu durf ik het eigenlijk niet meer te kijken.. Enge series/films 394967 Lees nu vooral literaire thrillers en daar houdt het wel een beetje mee op qua spanning.. Wink

Gast
Gast

Bericht  Monte di 16 okt 2012 - 8:54

Horrorfilms kijk ik echt niet, te eng voor mij. Ik ben wel fan van criminal minds(meer vanwege de karakters in de show, maar toch). Ik kan meestal nog wel ok slapen, maar toen met de 1e keer dat foyet/the reaper te zien was, toen kon ik echt niet slapen, ik was echt bang.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 9:03

.

Laatst aangepast door Zelda op di 16 okt 2012 - 22:56; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Bliss di 16 okt 2012 - 9:23

Monte schreef:Horrorfilms kijk ik echt niet, te eng voor mij. Ik ben wel fan van criminal minds(meer vanwege de karakters in de show, maar toch). Ik kan meestal nog wel ok slapen, maar toen met de 1e keer dat foyet/the reaper te zien was, toen kon ik echt niet slapen, ik was echt bang.

OMG dat is dus precies de aflevering waar ik het over heb, waar ik afgelopen vrijdagnacht nauwelijks van heb geslapen!! Verschrikkelijk! Had deze ook nog nooit gezien, het vervolg ken ik 'gelukkig' al wel...

Ik durf dan dus ook m'n bed niet uit om naar de wc te gaan en blijf het maar voor me zien, hoe hardnekkig ik ook aan andere dingen probeer te denken.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Monte di 16 okt 2012 - 9:27

Bliss schreef:
Monte schreef:Horrorfilms kijk ik echt niet, te eng voor mij. Ik ben wel fan van criminal minds(meer vanwege de karakters in de show, maar toch). Ik kan meestal nog wel ok slapen, maar toen met de 1e keer dat foyet/the reaper te zien was, toen kon ik echt niet slapen, ik was echt bang.

OMG dat is dus precies de aflevering waar ik het over heb, waar ik afgelopen vrijdagnacht nauwelijks van heb geslapen!! Verschrikkelijk! Had deze ook nog nooit gezien, het vervolg ken ik 'gelukkig' al wel...

Ik durf dan dus ook m'n bed niet uit om naar de wc te gaan en blijf het maar voor me zien, hoe hardnekkig ik ook aan andere dingen probeer te denken.
Ja die is echt verschrikkelijk eng. Ik weet ook niet precies waarom(ik denk het masker), want bij de rest van de afleveringen heb ik dat minder(of niet).
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 9:28

Ik heb dat ook, daarom kijk ik ook gewoon geen enge films meer. Dingen zoals Dexter kijk ik wel, maar dat zet ik ook af en toe op pauze wanneer ik kijk, omdat ik het zó spannend vind. Yes

Gast
Gast

Bericht  Bliss di 16 okt 2012 - 22:53

Monte schreef:
Bliss schreef:

Ja die is echt verschrikkelijk eng. Ik weet ook niet precies waarom(ik denk het masker), want bij de rest van de afleveringen heb ik dat minder(of niet).

Ja, het masker idd, ik vind maskers sowieso al doodeng. Maar ook het feit dat ie zo gestoord is dat ie zelfs zichzelf toetakelt om voor slachtoffer door te kunnen gaan. En ik weet natuurlijk al wat ie in het vervolg gaat doen en dat vond ik ook zo erg, dat ik de tranen in mn ogen had :O
Waar ik ook slapeloze nachten van heb gehad, is die eerste aflevering met Frank Breitkopf! (ken je die?) Afschuwelijk! Dat soort types vind ik het allerengst, van die hele intelligente, kalme en doordachte moordenaars. Hij is te vergelijken met Hannibal Lecter, mijn allergrootste filmcreep ooit! (en toch vind ik die films fascinerend)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Mari di 16 okt 2012 - 22:57

Heel herkenbaar hoor, ik heb nog steeds last van een aantal films van Stephen King en nog meer van dat enge gedoe.

Lost vond ik ook altijd eng, maar toch verder kijken. Nu ga ik zelf bij game of thrones al bijna angstig naar bed. En als mijn vriend niet thuis is blijft er een lampje aan als ik ga slapen.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Discordia di 16 okt 2012 - 23:00

Je zou de serie Millennium moeten kijken, Bliss. Daarmee heb ik me heeeeel goed vermaakt.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Bericht  Jeanette di 16 okt 2012 - 23:05

Discordia schreef:Je zou de serie Millennium moeten kijken, Bliss. Daarmee heb ik me heeeeel goed vermaakt.

Ja, hele mooie serie! (Je bedoelt van die boeken toch?!) Geweldige serie!

Ik heb er zelf geen last van, ik ben dol op horror en thrillers! Welke ik wel echt ranzig vond is Hostel. Dat is de enige die ik niet af gekeken heb.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Discordia di 16 okt 2012 - 23:07

Jeanette schreef:
Discordia schreef:Je zou de serie Millennium moeten kijken, Bliss. Daarmee heb ik me heeeeel goed vermaakt.

Ja, hele mooie serie! (Je bedoelt van die boeken toch?!) Geweldige serie!

Ik heb er zelf geen last van, ik ben dol op horror en thrillers! Welke ik wel echt ranzig vond is Hostel. Dat is de enige die ik niet af gekeken heb.

Nee, niet van de boeken. http://www.imdb.com/title/tt0115270/
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Bericht  Bliss di 16 okt 2012 - 23:13

Hmm, zal het eens onthouden. Maar als ik klaar ben met die box van Criminal Minds, ga ik eerst maar weer eens een lekker luchtige serie kijken denk ik smile (Gooische Vrouwen ofzo)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Monte wo 17 okt 2012 - 1:24

Bliss schreef:
Monte schreef:
Bliss schreef:

Ja, het masker idd, ik vind maskers sowieso al doodeng. Maar ook het feit dat ie zo gestoord is dat ie zelfs zichzelf toetakelt om voor slachtoffer door te kunnen gaan. En ik weet natuurlijk al wat ie in het vervolg gaat doen en dat vond ik ook zo erg, dat ik de tranen in mn ogen had :O
Waar ik ook slapeloze nachten van heb gehad, is die eerste aflevering met Frank Breitkopf! (ken je die?) Afschuwelijk! Dat soort types vind ik het allerengst, van die hele intelligente, kalme en doordachte moordenaars. Hij is te vergelijken met Hannibal Lecter, mijn allergrootste filmcreep ooit! (en toch vind ik die films fascinerend)
Ja alleen dat gezicht vind ik al eng. Echt inderdaad de zeer doordachte (intellectuele)types die je nooit van je leven wilt tegenkomt vind ik het echt engst om te zien.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Bericht  Sissi do 18 okt 2012 - 3:36

Ik vond die aflevering van Criminal Minds zo eng waarin hele families opgezet/geprepareerd(?) werden en vervolgens in een bepaalde positie gezet werden aan de keukentafel, op de bank etc.) Brrr.... zo eng vond ik dat!

Een aantal jaar geleden had je op Discovery ook een serie die 'A Haunting' heette waarin het verhaal verteld werd van mensen die een ervaring hadden met geesten. Daar zat dan ook zo'n reconstructie bij waar het hele verhaal werd nagespeeld. In een aflevering zag je een vrouw in bed liggen en toen ze haar ogen open deed, hing er ineens een gezicht boven haar, zo eng! Ik keek die afleveringen altijd beneden in m'n eentje en ik vond het doodeng als ik daarna naar bed moest en alle lampen uit moest doen.
Sissi
Sissi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 230
Registratiedatum : 17-09-12

Bericht  Bliss do 18 okt 2012 - 4:34

Hmm, volgens mij heb ik die nog nooit gezien, Sissi! Getver, dat klinkt ook eng ja, die zal ik binnenkort wel tegenkomen in mn box... :O

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Linnie1985 do 18 okt 2012 - 5:44

Dropdraakje schreef:Ik vind de serie the Walking Dead erg spannend en goed. Helaas heb ik z'n levendige dromen dat ik er van wakker word en mijn bed niet eens meer uit durf. Ik zal dus ook nooit alleen in het donker enge films of series kijken. Ja ook ik kan een schijtluis zijn. Laughing

Haha, ik heb precies hetzelfde met die serie lol Laughing.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 5:55

Ik ben ook echt een schijtluis met horrorfilms etc. Vooral het onderwerp geesten vind ik doodeng. Vermijd dus dit soort films, anders slaap ik de eerst komende week slecht Enge series/films 394967.

Gast
Gast

Bericht  Discordia do 18 okt 2012 - 8:02

Sissi schreef:Ik vond die aflevering van Criminal Minds zo eng waarin hele families opgezet/geprepareerd(?) werden en vervolgens in een bepaalde positie gezet werden aan de keukentafel, op de bank etc.) Brrr.... zo eng vond ik dat!

Een aantal jaar geleden had je op Discovery ook een serie die 'A Haunting' heette waarin het verhaal verteld werd van mensen die een ervaring hadden met geesten. Daar zat dan ook zo'n reconstructie bij waar het hele verhaal werd nagespeeld. In een aflevering zag je een vrouw in bed liggen en toen ze haar ogen open deed, hing er ineens een gezicht boven haar, zo eng! Ik keek die afleveringen altijd beneden in m'n eentje en ik vond het doodeng als ik daarna naar bed moest en alle lampen uit moest doen.

Die serie stopte in 2007 en is net begonnen weer begonnen met een nieuw seizoen.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Bericht  Sissi do 18 okt 2012 - 8:56

Discordia schreef:
Sissi schreef:Ik vond die aflevering van Criminal Minds zo eng waarin hele families opgezet/geprepareerd(?) werden en vervolgens in een bepaalde positie gezet werden aan de keukentafel, op de bank etc.) Brrr.... zo eng vond ik dat!

Die serie stopte in 2007 en is net begonnen weer begonnen met een nieuw seizoen.

Is er weer een nieuw seizoen begonnen? Dan ga ik daar maar eens naar zoeken! Alleen kijk ik het deze keer maar overdag, denk ik Enge series/films 394967
Sissi
Sissi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 230
Registratiedatum : 17-09-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud