Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rare enge vent

+2
Antibes
Roza
6 plaatsers

Ga naar beneden

Rare enge vent Empty Rare enge vent

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 11:37

.

Laatst aangepast door mama2be op do 24 mei 2012 - 21:42; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare enge vent Empty Re: Rare enge vent

Bericht  Roza zo 22 jan 2012 - 11:43

Maar wat deed die man nou precies verkeerd? Want ik geloof dat jij het als vrij eng/heftig hebt ervaren.. Maar ik vind het niete echt eng ofzo?

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 11:48

Dat zijn een beetje rare vragen voor een wildvreemde om te stellen, Roza. Vooral die tweede, niet echt small-talk voor bij de bouwmarkt. Ik heb pas geleden iets soortgelijks meegemaakt en heb ook de politie ingeschakeld, ze namen het heel serieus.

Laatst aangepast door Twellie op zo 22 jan 2012 - 11:57; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 11:56

.

Laatst aangepast door mama2be op do 24 mei 2012 - 21:42; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 12:01

Hoe gaan ze die man terug vinden? Bij mij was het iemand die vaker vrouwen met kinderen lastig bleek te vallen, was bekend bij de politie. Overigens stelde hij mij ook het soort vragen dat jij hier noemt, dus niet echt bedreigen of wat dan ook, maar gewoon heel vreemde vragen die totaal niet bij de situatie pasten. Hij heeft me meerdere keren op verschillende plekken aangesproken tot ik héél erg boos ben geworden op hem en hij met een angstige blik in zijn ogen wegfietste Cool .

Gast
Gast

Bericht  Antibes zo 22 jan 2012 - 12:04

Via dat kenteken lijkt me.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 12:05

Ach stom, niet goed gelezen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 12:07

.

Laatst aangepast door mama2be op do 24 mei 2012 - 21:43; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 12:08

Twellie schreef:Ach stom, niet goed gelezen.
Haha maakt niet uit

Gast
Gast

Bericht  Pussycat zo 22 jan 2012 - 21:17

Brr ik krijg ik er ook de kriebels van.

Zo liep ik een keer met mijn dochter in de armen door de stad. Loopt er een vrouw achter me ineens wel heel erg dicht tegen mij aan ik kon gewoon haad adem in mijn nek voelen. Ze wilde zo graag naar m'n kind kijken scratch
Niet zo heel eng dan. Althans ik voel mij meer bedreigd door een man dan door een vrouw, maar normaal is dat ook niet te noemen.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  CCC zo 22 jan 2012 - 21:50

Klinkt niet echt chill dit verhaal... Goed van je dat je het kenteken hebt genoteerd en er melding van hebt gemaakt!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  tweeling zo 22 jan 2012 - 22:24

Ieh, ik zou er ook de kriebels van krijgen! Hopen dat ze die engerd kunnen vinden!
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Annemie ma 23 jan 2012 - 2:08

Bah wat eng zeg, moet er ook niet aan denken, ben benieuwd of ze die man te spreken krijgen.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 2:16

Ik denk dat je er beter wat van had kunnen zeggen tegen die man dat je het zeer ongepast vond. Het zijn erg vreemde vragen maar de politie kan/doet daar denk ik verder niet veel mee.
Ik kan me goed indenken dat het naar voor je was maar zou er ook helemaal niet opkomen om hiervoor de politie in te schakelen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 4:43

Waarschijnlijk heeft die vent net te horen gekregen dat zijn vriendin hun eerste kindje verwacht en was zo in paniek of hij het wel aankon, dat hij die vragen stelde. *geen idee hoor ik roep maar wat*

Ben trouwens wel benieuwd of je nog gebeld gaat worden. Hier zouden wij er in ieder geval niets mee (kunnen) doen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 4:51

Ik had laatst ook zo iets engs.

Ik zei tegen mijn zoon dat hij even moest wachten met het fietspad oversteken maar hij deed het toch. Op dat moment kwam er achter mij vandaan een man op een fiets en die begon toch tegen me uit te vallen (en dat terwijl hij geen last kon hebben van mijn zoontje omdat hij de andere kant op ging).
Ik moest mijn kinderen beter opvoeden en ik kon ze niet aan, blablabla. Toen ik zei dat hij zich er niet mee moest bemoeien, sprong die man van zijn fiets. ' Als je zo doorgaat mevrouw, dan bel ik de kinderbescherming en dan heeft u geen kinderen meer'.

Ik vond het best wel eng en intimiderend!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 8:04

Balloon: Wat ontzettend bizar zeg! Wat sommige mensen dwars zit??

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 8:53

.

Laatst aangepast door mama2be op do 24 mei 2012 - 21:43; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 8:57

Balloon schreef:Ik had laatst ook zo iets engs.

Ik zei tegen mijn zoon dat hij even moest wachten met het fietspad oversteken maar hij deed het toch. Op dat moment kwam er achter mij vandaan een man op een fiets en die begon toch tegen me uit te vallen (en dat terwijl hij geen last kon hebben van mijn zoontje omdat hij de andere kant op ging).
Ik moest mijn kinderen beter opvoeden en ik kon ze niet aan, blablabla. Toen ik zei dat hij zich er niet mee moest bemoeien, sprong die man van zijn fiets. ' Als je zo doorgaat mevrouw, dan bel ik de kinderbescherming en dan heeft u geen kinderen meer'.

Ik vond het best wel eng en intimiderend!
:shock:

Ik zou me bij het verhaal van to ook ronduit ongemakkelijk voelen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: