Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vieze/enge/... verhalen

+37
Jeanette
Starla
Bolleke
joyce0606
SarahKey
VeryCherry
Merai
Caresses
Sea of Trees
Siamsa
Caramba
Mrs. Jansen
Exogenesis
Fortissimo
Coco
Shisha
Printje
Summerlovin
Sorella
Saga
Manderijn
Tania
Bacio
Paper Crown
Sterrin_
Niekske
Snoopy
Suusie
Bliss
Puggle
Lady Starstruck
La Senza
loura
Caroow
_Lacey_
Bazinga
Sam
41 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Vieze/enge/... verhalen Empty Vieze/enge/... verhalen

Bericht  Sam zo 10 maa 2013 - 4:25

Heb jij die?
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze/enge/... verhalen Empty Re: Vieze/enge/... verhalen

Bericht  Bazinga zo 10 maa 2013 - 4:28

Mijn broer heeft ooit 's een dolk in m'n vinger geslagen, tot op 't bot. Er hing een vel los en je kon de spieren en 't bot zien.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Sam zo 10 maa 2013 - 4:28

Ik heb ooit eens ergens gewerkt waar de mensen een kat hadden.
Op een dag ging de vrouw naar bed en dacht toen ze in bed lag 'wat voel ik toch?'. Toen ze het dekbed helemaal terug sloeg lag er een in stukken gescheurde duif in bed. Veren overal pale De kat had de duif waarschijnlijk via het open slaapkamerraam naar binnen gebracht en onder het dekbed verscheurd.

Dat vond ik wel zo'n vies verhaal.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bazinga zo 10 maa 2013 - 4:31

Een vriendin van mij kwam 's thuis en toen hing haar 6 maanden oude kat dood in 't kiep-kantelraam.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Sam zo 10 maa 2013 - 4:32

Brr Bazinga...
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Bericht  _Lacey_ zo 10 maa 2013 - 4:34

Ik heb als klein meisje de dode muis die onder mijn bed lag tussen mijn poppenkleren bewaard. Ik was zo blij dat ik mijn eigen huisdier had!

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caroow zo 10 maa 2013 - 4:35

Ik ben een keer op blote voeten keihard op een naaktslak gesprongen. Ter hoogte van mijn tenen, in de breedte.

No
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Bazinga zo 10 maa 2013 - 4:38

Caroow schreef:Ik ben een keer op blote voeten keihard op een naaktslak gesprongen. Ter hoogte van mijn tenen, in de breedte.

No

Waarom?
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  La Senza zo 10 maa 2013 - 4:41

Gatver, die duif :shock:
La Senza
La Senza
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 189
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-13

Bericht  loura zo 10 maa 2013 - 4:41

Mijn vriend zat op voetballen ruim 10 jaar geleden ( nu nog maar dan ergens anders ). Ooit met een training werd de bal een heel eind getrapt en moest hij deze gaan halen. Daarvoor moest hij over een hek klimmen met van die spijlen bovenaan. Hij klimmem op dat hek en net toen hij bijna boven was glipte zijn voet weg waardoor hij naar beneden viel. Uit reactie wou hij natuurlijk met zijn handen het hek vasthouden, maar hij kwam met beide handen recht op de spijlen terecht.... AUW!!!!! Mijn nek haren gaan ervan overeind staan als ik er aan denk. Gelukkig heeft hij geluk gehad en is er niets in zijn handen beschadigd maar het lijkt me echt horror om in elke hand een spijl te krijgen.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738

Bericht  loura zo 10 maa 2013 - 4:42

Caroow schreef:Ik ben een keer op blote voeten keihard op een naaktslak gesprongen. Ter hoogte van mijn tenen, in de breedte.

No

Gatverdamme
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738

Bericht  Lady Starstruck zo 10 maa 2013 - 4:42

Ik heb een verhaal gehoord (of het waar is weet ik niet). Iemand had een slang als huisdier. Die slang ging elke avond naast diegene in bed liggen en hij maakte zichzelf lang. Toen diegene aan een slangen expert (of zoiets) ging vragen waarom de slang dat nou deed bleek dat de slang dat persoon aan het opmeten was om te kijken of hij diegene kon opeten pale
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Caroow zo 10 maa 2013 - 4:45

Ik was een keer op de camping aan het zwemmen. Er was daar een groep jongens/mannen met kano's. 1 man vroeg aan mij allemaal dingen, hoe oud ik was, waar mijn ouders waren en of er iemand op mij aan het letten was. Ik was denk ik een jaar of 9, en ik was met vriendinnetjes, onze ouders waren allemaal bij 1 gezin aan het bbqen. Die man wilde graag een tennisbal, mijn vriendinnetje waar de ouders waren bood aan om die op te halen, maar dat wilde hij niet. Hij wilde perse met mij mee naar onze caravan om een bal te halen.
Ik had helemaal geen zin, maar hij bleef maar op mij inpraten. Uiteindelijk ging ik toch maar met hem mee. Ik zwom een stukje mee met de kano en bij de kant klom ik alvast op het land terwijl hij zijn kano uit het water probeerde te krijgen. Toen kwamen zijn vrienden langs in de kano en die zeiden "He Dutroux, veel plezier he".

Mijn moeder had mij net een paar dagen daarvoor verteld over die man, dat sommige mannen vieze dingen willen, je kent het wel. Dutroux was toen volop in het nieuws en mijn moeder heeft zijn naam ook genoemd in dat gesprek.

Toen die vrienden dat dus zeiden legde ik gelijk de link en ben keihard naar onze ouders gerend en heb gezegd dat er mannen ons aan het pesten waren en dat ze ons onder water wilde duwen dus dat er snel iemand naar de andere meisjes moest gaan. Ik durfde niet te zeggen dat ik bijna met die man mee was gegaan. Omdat hij nog met die kano half op de kant stond kon hij niet zo snel achter mij aan gelukkig.

Misschien dat die man (of jongen, ik weet niet zo goed hoe oud ze waren) helemaal geen rare bedoelingen had, maar ik was zo bang.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bazinga zo 10 maa 2013 - 4:46

Lady Starstruck schreef:Ik heb een verhaal gehoord (of het waar is weet ik niet). Iemand had een slang als huisdier. Die slang ging elke avond naast diegene in bed liggen en hij maakte zichzelf lang. Toen diegene aan een slangen expert (of zoiets) ging vragen waarom de slang dat nou deed bleek dat de slang dat persoon aan het opmeten was om te kijken of hij diegene kon opeten pale

Dat vind ik eigenlijk wel grappig, maar da's omdat ik heel erg in beelden denk en er nu dus een denkwolkje bij voorstel

"Damn nog ssstééds niet lang genoeg.. But ssssoon, veeery ssssoon, muhahaha.. Slis... ss.. Muahha.. ss.."

Beetje zoals de evil mind van de slang uit Ovide.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle zo 10 maa 2013 - 4:46

Lady Starstruck schreef:Ik heb een verhaal gehoord (of het waar is weet ik niet). Iemand had een slang als huisdier. Die slang ging elke avond naast diegene in bed liggen en hij maakte zichzelf lang. Toen diegene aan een slangen expert (of zoiets) ging vragen waarom de slang dat nou deed bleek dat de slang dat persoon aan het opmeten was om te kijken of hij diegene kon opeten pale
No brrr
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Lady Starstruck zo 10 maa 2013 - 4:48

Whaha ja Bazinga of zoals die slang in Jungle Book Laughing Het is een beetje gek verhaal. Ik vraag me af wie laat er dan ook zijn slang gewoon los in huis kruipen. Hoe kan die anders naast diegene zijn gaan liggen.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Bericht  Caroow zo 10 maa 2013 - 4:49

Bazinga schreef:

No

Waarom?

Ik had die slak niet gezien he, het ging per ongeluk. Wat voor kronkel in je hoofd heb je als je dat bewust doet :O
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bliss zo 10 maa 2013 - 4:50

Iehh ik krijg nachtmerries door dit topic! :O

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Bazinga zo 10 maa 2013 - 4:50

Hé, ze zitten er tussen...
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Lady Starstruck zo 10 maa 2013 - 4:51

Caroow dat is best eng zeg. Ik kan me nog herrineren toen ik in 1995 (was ik zelf een jaar of 11/ 12) in Belgie was hingen er allemaal affiches van Julie en Melissa dat ze werden vermist. Dutroux was toen eigenlijk nog niet in beeld. Een paar maanden later werden Julie en Melissa gevonden en kwam ook Dutroux in het nieuws. Dat was echt tragisch.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Bericht  Sea of Trees zo 10 maa 2013 - 4:53

Ik heb zat enge/rare dingen mee gemaakt.

Toen ik nog klein was kreeg ik van mijn oma een schilderij met een lachende clown erop. Ik weet niet, er was gewoon iets ernstig mis met dat ding. Iedereen vond het schilderij eng en het leek ook echt alsof ie je nakeek als je voorbij liep. Het hing op mijn kamer, en vanuit het bed kon ik het zien. Ik lag er de hele nacht zowat naar te kijken, het had een soort enge aantrekkingskracht. Tot op een avond ik er weer naar lag te kijken en ik zweer je dat dat schilderij naar mij knipoogde! Ik ben gillend en snikkend uit bed gesprongen en naar beneden gerend, en nog diezelfde nacht heeft mijn moeder dat schilderij van mijn kamer af gehaald.

Later hoorde ik dat mijn neefjes en nichtjes dat schilderij ook al hadden gekregen, maar allemaal zeiden ze dat het schilderij had geknipoogd. Hij is toen naar mij gegaan, en na mij naar een kennis, maar dat dochtertje werd er ook doodsbang van.

Waar ie nu is weet ik niet.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Lady Starstruck zo 10 maa 2013 - 4:57

Aah ja Sea of trees dat verhaal heb ik inderdaad eerder van je gelezen. Ik moet echt altijd aan de clown van de film It denken. Wat creepy pale
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Bericht  Suusie zo 10 maa 2013 - 4:58

Caroow schreef:
Bazinga schreef:

No

Waarom?

Ik had die slak niet gezien he, het ging per ongeluk. Wat voor kronkel in je hoofd heb je als je dat bewust doet :O
Oh! Ik heb dat ook precies zo gehad. Zo vies!
Suusie
Suusie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 192
Punten : 202
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sea of Trees zo 10 maa 2013 - 5:00

Lady Starstruck schreef:Aah ja Sea of trees dat verhaal heb ik inderdaad eerder van je gelezen. Ik moet echt altijd aan de clown van de film It denken. Wat creepy pale
Ik weet zeker dat ik dat schilderij nog tot in detail zowat kan beschrijven, ik herinner me het nog echt zo goed. Doodeng was het.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  La Senza zo 10 maa 2013 - 5:11

Ieuw Sea of Trees, wat eng! En wat bizar ook dat al die kinderen hetzelfde zeiden over dat knipogen.
Brr, krijg er gewoon kippenvel van. Ben je niet benieuwd waar het schilderij nu is?
La Senza
La Senza
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 189
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-13

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud