Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic

+149
Stuiterbal
jena
Bay
Lavendel
Laurientje
Pommes
Ooh La La!
LDJ
MADDIE
Shisha
Burn
Happinaz
Blair
Slakje
Vino
Mermaid
Sterrin_
meisje
Susan
ekjir@M
TukTuk
Floor
Pompoen
nijntje4
Kerel
Saga
Filoria
Zonneschijn
studiebol
Snoopy
Funk
psv-forever
Nyx
Poubelle
Twellie
Snoes
Ibbeltje
bolus26
Ragazza
Burgemeester Irene
Suus
Lejow
Luce
Theeleut
Cimic
Reva
Gympie
Lot
Evalynn
girli
Tabbert
Coco
blondje1313
Angela_1986
Kowalski
_Lana_
Printje
Maudy
Penélope
Sanne
Starla
Aardbei
NoMercy
Catwoman79
Paper Crown
Linnie1985
Parel
Razz
Pineco
CCC
RioolSpook
Lady Starstruck
Dora
Roza
Marsy28
Sam
Jelin
L!ND@
Jasmine
Alex
sonly
Aimee
Punk'd
Peanut
Prosecco
June
Marin
Exogenesis
Elliot
Biechtje
mzcharlotte
Anoniempje
Fearie
Derpy
Mamsie
luisa
nina
Carra
Mizz_S
maiadebij
Taeda
Siem
Charles
Atelier Madame
ellibre
Viva
Manderijn
SarahKey
Caroow
Burgemeester Nicky
SDL
Pitufo
Lady1984
Sea of Trees
Rouge
Isa_073
Middleme
JustMeDaan
madam
VeryCherry
Japie
Lenthe
Supertalentje
Zwerver
rapa nui
Rovine
Winegum
Minx
SoGood
Tania
Blond
Siamsa
Caro
Reeza
Ella
Fortissimo
Steep
SuperGrover
Rush
Blueschick
Jerry
FireButterfly
Aletta
Lady4
Plien84
Parisienne
xxjojootjexx
Pink!
Green_Pepper
153 plaatsers

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 28 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje za 27 apr 2013 - 10:21

Ik biecht op, ik zit zwaar in een relatie dip, ben opzoek naar iemand waar ik mijn seksbehoefte wel in voort kan zetten. thumbdown

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 28 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Twellie za 27 apr 2013 - 10:25

Mee voort kan zetten, bedoel je Wink?
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 28 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje za 27 apr 2013 - 19:45

Mijn zus heeft al jarenlang een relatie met haar vriend en woont met hem samen. Ik kan goed met hem overweg en hij is gek op haar. Nu wist ik dat ze een tijdje aan het twijfelen was over haar relatie en heb ik haar advies gegeven.

Gisteren vertelde ze me in vertrouwen dat ze vreemd was gegaan met een collega. Ik was hiervan best geschrokken en zei haar dat ze moest nadenken wat ze wilde en dat het geen oplossing is om met andere mannen te gaan zoenen. Alleen nu blijkt dat het niet bij zoenen is gebleven.

Ik oordeel niet snel en zal dat dan ook zeker niet bij mijn zus doen. Maar ik voel me nu super rot, ik maak me onwijs zorgen om mijn zus en ik baal dat ik dit geheim met me mee moet dragen. Ze heeft me dit uiteraard in vertrouwen verteld dus ik zal het nooit doorvertellen. Ik voel me nu dus ook rot en schuldig tegenover mijn zwager. Mijn moeder maakte zich ook al zorgen om haar omdat zij dit soort dingen feilloos aan voelt en zal waarschijnlijk aan me vragen of ik iets weet.

Gisteren vond ik het nog rot voor haar omdat ze zichzelf in deze situatie gebracht heeft, maar nu ben ik ook boos.

Wat moet ik hier mee?

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 28 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gast za 27 apr 2013 - 20:01

Biechtje met relatiedip:

Heb je al geprobeerd om je relatie aan te pakken? Ik snap dat je op zoek gaat naar iemand anders, maar ben je echt actief op zoek naar een ander voor seks? Of heb je al iemand? Je weet zelf ook dat als je dergelijke dingen doet, en het komt uit, dat je relatie dan helemaal over is. En daarbij: op het moment dat jij je aandacht op iemand anders gaat richten wordt je eigen relatie alleen maar slechter. Want alle aandacht die je in die ander stopt stop je niet in je relatie en naast een leuke nieuwe vent die jou ook leuk vindt lijkt je eigen partner alleen maar slechter en zie je helemaal de positieve kanten van je relatie niet meer. Als seks echt het enige struikelblok is, en de rest van je relatie is goed, dan kan ik me er iets bij voorstellen, maar dan nog is het bloedlink. Is de rest ook slecht, dan wodrt het door het zoeken van een ander alleen maar veel en veel slechter. Ik weet niet hoe lang jullie bij elkaar zijn en of er kinderen zijn, maar neem van mij aan dat een ander zoeken echt niet helpend is voor je relatie. Want waarschijnlijk wil je al die aandacht en leuke dingen gewoon van je partner, en niet van een ander, en dus gaat het je ook niet helpen. Heb je er met je partner over gepraat?

Biechtje met zus:

Ik zou haar zeggen dat je hier niet verder in betrokken wilt worden. Dat je heus haar geheim voor nu gaat bewaren, maar dat je niet gaat liegen als haar man ernaar vraagt (kan ik me zo voorstellen) en dat je er verder niets meer over wilt horen omdat ze jou in een hele nare positie zet daarmee. Wel ontzettend lastig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 28 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje zo 28 apr 2013 - 19:53

Artemis schreef:Biechtje met relatiedip:

Biechtje met zus:

Ik zou haar zeggen dat je hier niet verder in betrokken wilt worden. Dat je heus haar geheim voor nu gaat bewaren, maar dat je niet gaat liegen als haar man ernaar vraagt (kan ik me zo voorstellen) en dat je er verder niets meer over wilt horen omdat ze jou in een hele nare positie zet daarmee. Wel ontzettend lastig.

Dankjewel voor je reactie. Ik wilde je advies opvolgen en het 'vergeten'. Gisteren hadden we een verjaardag met alle familieleden. Het eerste wat mijn moeder deed was mij apart nemen om te vragen of ik iets wist. Ze heeft me uitgevraagd en hoewel ik niks heb gezegd heeft ze e.e.a. van mijn gezicht af kunnen lezen. Mijn zwager heeft het moeilijk, dat zie je gewoon... Het verdriet kan ik van zijn gezicht aflezen. Hij doet zijn best voor haar en haar doet het niets. Het maakt me verdrietig, hij is zo'n leuke man en goed voor haar maar ik weet dat ik me er buiten moet houden. Het houdt me wakker. Gelukkig voor dit topic, ik wilde het niet op mijn eigen naam posten.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 28 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Catwoman79 zo 28 apr 2013 - 22:46

Biechtje met zus :
Kun je niet met je zus gaan praten en aangeven dat het geheim te groot is en dat je het niet kunt dragen.
En dan haar een "ultimatum" geven. Of ze verteld het zelf binnen nu en 2 week, of jij verteld het.
Ik vind zelf niet dat je dit voor je moet houden
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 28 Empty Re: Biechttopic

Bericht  xxjojootjexx zo 28 apr 2013 - 23:10

Biechtje met zus,
Rot dat zij jou hierin betrokken heeft, maar zij heeft een luisterend oor nodig gehad en heeft jou in vertrouwen genomen. Snap dat het ook voor jou moeilijk is, maar hoe leuk haar relatie met vriend van de buitenkant kan lijken, hoe het precies gaat tussen hen weet je ook niet.
Dat wat catwoman zegt zou ik echt nooit doen, dan beschadig je het vertrouwen tussen jou en je zus en ik denk niet dat dat is wat je wilt.
Wat je moeder heeft gedaan verdient trouwens ook geen schoonheidsprijs, als ze dingen over je zus wil weten, moet ze het aan je zus vragen en niet aan jou.
Je kunt hier wel op een rustig moment met je zus over praten, dat je het moeilijk vind wat je te horen hebt gekregen, hoe zij nu verder wil en wat jij voor haar hierin kan betekenen.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 28 Empty Re: Biechttopic

Bericht  June zo 28 apr 2013 - 23:11

Ik ben het helemaal eens met Jojootje.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 28 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Luce zo 28 apr 2013 - 23:18

Ook al is het misschien niet zo leuk als het lijkt, dan nog is het toch niet normaal dat je zomaar met een ander het bed in duikt? Heeft die man niet het recht om te weten met wie hij getrouwd is?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 28 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gast zo 28 apr 2013 - 23:20

June schreef:Ik ben het helemaal eens met Jojootje.

+1
Ik zou een dergelijk verhoor ook gelijk afkappen met mijn moeder en zeggen dat ze bij je zus moet zijn en niet bij jou, dat je zus je wel in vertrouwen neemt maar dat je dat vertrouwen niet wilt beschamen. Ik neem aan dat ze dat begrijpt, hoe moeilijk het ook voor haar mag zijn. En oordeel idd niet te veel over hoe een relatie er van de buitenkant uitziet. Er kan een heleboel spelen achter gesloten deuren...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 28 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Paper Crown zo 28 apr 2013 - 23:45

Catwoman79 schreef:Biechtje met zus :
Kun je niet met je zus gaan praten en aangeven dat het geheim te groot is en dat je het niet kunt dragen.
En dan haar een "ultimatum" geven. Of ze verteld het zelf binnen nu en 2 week, of jij verteld het.
Ik vind zelf niet dat je dit voor je moet houden

WAt een raar advies.

Ik ben het eens met Jojootje.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 28 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Susan ma 29 apr 2013 - 2:57

Ik zou mijn zus geen ultimatum geven, maar ik zou ook geen luisterend oor meer willen zijn, ik zou geen zin hebben om met gewetensbezwaren rond te lopen omdat zij dit zo nodig kwijt moet. Heel vervelend dat ze niet haar hart kan luchten, maar in mijn ogen is dat de consequentie als je oneerlijk bent, dan moet je zelf met je schuldgevoelens dealen, die kun je dan niet met een ander bespreken (tenzij je iemand in je omgeving hebt die er geen problemen mee heeft om voor je te zwijgen/te liegen). Dat heet op de blaren zitten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 28 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gast ma 29 apr 2013 - 5:11

Luce schreef:Ook al is het misschien niet zo leuk als het lijkt, dan nog is het toch niet normaal dat je zomaar met een ander het bed in duikt? Heeft die man niet het recht om te weten met wie hij getrouwd is?
Bloed is dikker dan water. Ik zou nooit mijn zus verraden, en hoe ze het met haar relatie doet moet ze zelf weten. Ik zou er ook niet in betrokken willen worden en zeggen dat ik er niets over wil horen.
Man heeft recht om te weten met wie hij getrouwd is, maar ik zou het niet mijn taak vinden om dat te zeggen omdat ik daarmee een levenslange relatie met mijn zus op het spel zet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 28 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje ma 29 apr 2013 - 6:22

Geen haar op mijn hoofd op mijn zus een ultimatum te geven! Ik ben al lang blij dat ze zich veilig bij me voelt, ik voelde dat het niet goed met haar ging en ik heb zelf gezegd dat ze altijd alles aan me kon vertellen.

Het is absoluut niet aan mij om dit aan haar man te vertellen, ik peins er niet over!! Natuurlijk ben ik boos op haar, maar ze is mijn zus en onze liefde en vriendschap zal ik nooit op het spel zetten, hoe erg ze het ook maakt in haar leven.

Natuurlijk is het absoluut niet correct van haar en ze had me dit inderdaad beter niet kunnen vertellen maar ik weet het nu dus dat is te laat. Ik oordeel niet over haar situatie maar ik ben wel duidelijk geweest en heb haar wat lastige vragen gesteld die haar aan het denken hebben gezet.

Of haar man heeft het recht om dit te weten weet ik niet. Hoe dan ook, van mij zal hij het nooit te weten komen en van haar heb ik begrepen dat wanneer ze ervoor kiest om met hem verder te gaan dit nooooit aan hem te vertellen. Zij zelf zal moeten leren leven met het schuldgevoel.

Bedankt voor jullie reacties, dat waardeer ik!

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 28 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje di 30 apr 2013 - 4:52

Ik heb mijn financiën op een rij gezet omdat ik erover nadenk BAM te worden (als het mij gegund wordt). Met alle toeslagen, inkomsten, minder werken, kosten kinderopvang zou ik volgens berekening 640 euro per maand overhouden. Is dat te doen? Ik vind het financiële aspect eigenlijk het 'engst' en ik loop nu vooral met de gedachte dus kan het niet echt veel mensen vragen.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 28 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Coco di 30 apr 2013 - 6:18

Biechtje schreef:Ik heb mijn financiën op een rij gezet omdat ik erover nadenk BAM te worden (als het mij gegund wordt). Met alle toeslagen, inkomsten, minder werken, kosten kinderopvang zou ik volgens berekening 640 euro per maand overhouden. Is dat te doen? Ik vind het financiële aspect eigenlijk het 'engst' en ik loop nu vooral met de gedachte dus kan het niet echt veel mensen vragen.
Wat zou je van die 640 euro nog moeten betalen? Boodschappen en leuke dingen? Of ook nog rekeningen?
Als het alleen de boodschappen, leuke dingen en eventueel wat sparen is, moet dat wel lukken. Neem aan dat je dat dan alleen aan jezelf en je kindje zou moeten besteden. Als je geen waarde hecht aan luxe(producten) dan is dat zelfs nog best ruim voor een single moeder, volgens mij.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 28 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje di 30 apr 2013 - 18:41

Ja daar zijn al mijn vast lasten al vanaf en moet ik alleen boodschappen/ leuke dingen en sparen van doen. Ik ga wellicht ander werk doen waardoor ik dan meer opvanguren nodig zou hebben maar dat scheelt een paar tientjes. Ik heb alleen de alleenstaande ouderkorting niet meegerekend omdat ik niet goed wist hoe en ik vraag me ook af of mijn voorlopige teruggave van mijn huis minder wordt als je minder verdiend maar dan zou wellicht het een het ander nog compenseren. Ik vind het allemaal wel lastig inschatten.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 28 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Paper Crown di 30 apr 2013 - 18:43

Waarom wil je een BAM zijn Biechtje?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 28 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Caroow di 30 apr 2013 - 18:55

640 euro is meer dan genoeg, lijkt me. Dat geven wij niet uit per maand.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 28 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje di 30 apr 2013 - 19:01

Tja waarom wilde jij moeder worden? Ik heb het geluk in de liefde helaas niet dus denk ik nu hierover na. Ik vind het doodeng hoor, daar niet van. Daarom probeer ik nu eerst zoveel mogelijk uit te zoeken.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 28 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje di 30 apr 2013 - 19:31

Wij komen er niet uit met namen. Wat vinden jullie van deze namen? 1 van deze 5 wordt het zoiezo.

Lauren
Luna ( uitgesproken als loena of gaat dat niet? )
Rosaly
Emily
Niene of nine


Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 28 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Middleme di 30 apr 2013 - 19:35

Biechtje schreef:Wij komen er niet uit met namen. Wat vinden jullie van deze namen? 1 van deze 5 wordt het zoiezo.

Lauren
Luna ( uitgesproken als loena of gaat dat niet? )
Rosaly
Emily
Niene of nine


Lauren vind ik leuk, Luna ook wel. Bij Rosaly kun je wachten op verkeerd spellen -> Rosalie. De naam vind ik wel leuk. Emily wordt gauw verkeerd uitgesproken en Nine/Niene vind ik klinken als een afkorting van bijv. Janine.


Laatst aangepast door Middleme op di 30 apr 2013 - 20:28; in totaal 1 keer bewerkt
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 28 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Manderijn di 30 apr 2013 - 19:36

Luna zo heet onze hond, en vele honden met haar. Dat zou voor mij dus afvallen.
Ik vind Rosaly mooi!!

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 28 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Printje di 30 apr 2013 - 20:34

Niet zo moeilijk...N.iene natuurlijk :cheering: Niet als Nine want dat vind ik zo raar staan.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 28 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Caroow di 30 apr 2013 - 20:34

Ik vind Lauren het mooist, maar de rest is ook leuk smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 28 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum