Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic

+149
Stuiterbal
jena
Bay
Lavendel
Laurientje
Pommes
Ooh La La!
LDJ
MADDIE
Shisha
Burn
Happinaz
Blair
Slakje
Vino
Mermaid
Sterrin_
meisje
Susan
ekjir@M
TukTuk
Floor
Pompoen
nijntje4
Kerel
Saga
Filoria
Zonneschijn
studiebol
Snoopy
Funk
psv-forever
Nyx
Poubelle
Twellie
Snoes
Ibbeltje
bolus26
Ragazza
Burgemeester Irene
Suus
Lejow
Luce
Theeleut
Cimic
Reva
Gympie
Lot
Evalynn
girli
Tabbert
Coco
blondje1313
Angela_1986
Kowalski
_Lana_
Printje
Maudy
Penélope
Sanne
Starla
Aardbei
NoMercy
Catwoman79
Paper Crown
Linnie1985
Parel
Razz
Pineco
CCC
RioolSpook
Lady Starstruck
Dora
Roza
Marsy28
Sam
Jelin
L!ND@
Jasmine
Alex
sonly
Aimee
Punk'd
Peanut
Prosecco
June
Marin
Exogenesis
Elliot
Biechtje
mzcharlotte
Anoniempje
Fearie
Derpy
Mamsie
luisa
nina
Carra
Mizz_S
maiadebij
Taeda
Siem
Charles
Atelier Madame
ellibre
Viva
Manderijn
SarahKey
Caroow
Burgemeester Nicky
SDL
Pitufo
Lady1984
Sea of Trees
Rouge
Isa_073
Middleme
JustMeDaan
madam
VeryCherry
Japie
Lenthe
Supertalentje
Zwerver
rapa nui
Rovine
Winegum
Minx
SoGood
Tania
Blond
Siamsa
Caro
Reeza
Ella
Fortissimo
Steep
SuperGrover
Rush
Blueschick
Jerry
FireButterfly
Aletta
Lady4
Plien84
Parisienne
xxjojootjexx
Pink!
Green_Pepper
153 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 21 Empty Re: Biechttopic

Bericht  madam ma 15 apr 2013 - 7:29

Biechtje met een knobbel. Goed dat je gebeld hebt voor een afspraak. Sterkte.
madam
madam
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 21 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gast ma 15 apr 2013 - 7:58

Lady4 schreef:Gefeliciteerd zwanger biechtje! Ik ben heel benieuwd wie je bent! Was jij nou onverwachts zwanger?
Ja ben ook heel benieuwd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 21 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Snoes ma 15 apr 2013 - 8:20

Carrie schreef:
Lady4 schreef:Gefeliciteerd zwanger biechtje! Ik ben heel benieuwd wie je bent! Was jij nou onverwachts zwanger?
Ja ben ook heel benieuwd!
Ik ook!

En de andere 2 ook wel smile.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 21 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje ma 15 apr 2013 - 10:29

-


Laatst aangepast door Biechtje op di 16 apr 2013 - 12:00; in totaal 1 keer bewerkt

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 21 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Twellie ma 15 apr 2013 - 11:39

Robert Jensen?
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 21 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Reva ma 15 apr 2013 - 11:40

Twellie schreef:Robert Jensen?

Bwahahaha Laughing

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 21 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Mamsie ma 15 apr 2013 - 11:52

Of dat je nou een open relatie hebt of niet een crush op iemand anders blijft vervelend. Ik zou toch proberen het gevoel te negeren. Het slijt wel denk ik.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 21 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje ma 15 apr 2013 - 19:27

Ik ben het vorige weekend naar bed geweest met een hele foute man (niet dat ik dat toen al wist). Ik ken hem al zo'n 2 jaar en van het weekend is van het één het ander gekomen. Ik heb gelijk aangegeven dat ik geen relatiemateriaal ben zodat hij geen verwachtingen zou krijgen.
Helaas, hij stalkt me nu en komt met leuzen als 'Als ik jou niet mag hebben dan mag niemand jou hebben'. Hij post voor mijn huis (al 7 dagen) en voor mijn werk (6 dag). Hij is echt veranderd in een doodenge psychopaat. Ik heb wel al contact met de politie gehad maar die kunnen niets doen want bedreigen mag in dit fijne land. Hij appt me de hele dag (maar ik kijk niet meer op mijn app), stuurt smsjes en belt de hele dag. Ik reageer nergens op en heb op het moment een ander nummer in gebruik (heb 2 nummers).
Ik weet nu gewoon niet zo goed wat ik moet doen. Er zijn wel wat collega's en vrienden op de hoogte maar ik ben het zat om steeds om te moeten kijken of hij ergens staat.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 21 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Steep ma 15 apr 2013 - 19:35

Staan er geen bedreigingen in de appjes of smsjes? Kan de politie daar niks mee? Denk je dat hij je wat aan zou kunnen doen of dat hij gewoon niet goed bij zijn hoofd is? Getver wat een nare situatie!

Edit: sorry ik zie dat de politie niks met de bedreigingen kan. Toch zou ik alles wat je van hem krijgt bewaren. En toch mensen inlichten. Ook al is het van tijdelijke aard misschien, kisschien zorgt dit wel voor een veiliger gevoel? Kan er vanuit je werk niks worden geregeld zoals een straatverbod ofzo?

Extra edit: heb je hier wat aan? http://www.slachtofferhulp.nl/geweld/Delicten/Bedreiging/


Laatst aangepast door Steep op ma 15 apr 2013 - 19:46; in totaal 1 keer bewerkt
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 21 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Caro ma 15 apr 2013 - 19:44

Biechtje schreef:Ik ben het vorige weekend naar bed geweest met een hele foute man (niet dat ik dat toen al wist). Ik ken hem al zo'n 2 jaar en van het weekend is van het één het ander gekomen. Ik heb gelijk aangegeven dat ik geen relatiemateriaal ben zodat hij geen verwachtingen zou krijgen.
Helaas, hij stalkt me nu en komt met leuzen als 'Als ik jou niet mag hebben dan mag niemand jou hebben'. Hij post voor mijn huis (al 7 dagen) en voor mijn werk (6 dag). Hij is echt veranderd in een doodenge psychopaat. Ik heb wel al contact met de politie gehad maar die kunnen niets doen want bedreigen mag in dit fijne land. Hij appt me de hele dag (maar ik kijk niet meer op mijn app), stuurt smsjes en belt de hele dag. Ik reageer nergens op en heb op het moment een ander nummer in gebruik (heb 2 nummers).
Ik weet nu gewoon niet zo goed wat ik moet doen. Er zijn wel wat collega's en vrienden op de hoogte maar ik ben het zat om steeds om te moeten kijken of hij ergens staat.

Je kan hem iig op WA blokken. Dan heb je al één stalk optie minder. Voor de rest denk ik dat je weinig kan doen. Ik heb wel eens gelezen dat je een 'log' moet bijhouden wanneer hij waar is, en wanneer hij wat stuurt. Zo heb je iig 'bewijs'..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 21 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Caro ma 15 apr 2013 - 19:49

Biechtje schreef:Mijn vriend en ik hebben al jaren een open relatie. Dat is altijd goed gegaan. We stonden er beiden achter en waren gelukkig in deze relatie. Gevoelens van lust en liefde hebben we altijd weten te scheiden. Maar nu is het mis.

Een paar weken geleden leerde ik een man kennen waar ik nu hoteldebotel van ben. Wel eerder had ik een crush op iemand. Maar nu is het te extreem. Ik kom er niet meer vanaf. Heb al van alles geprobeerd, geen contact, alles wissen, alles blokkeren. Maar ik ben gewoon niet sterk genoeg uit zijn buurt te kunnen/willen blijven. Mijn hele lichaam hunkert naar hem en het doet haast fysiek pijn wanneer ik niet in zijn buurt kan zijn. Ik snap ook eerlijk waar niet wat ik in hem zie. Hij is een bekende persoonlijkheid van tv, heeft een reputatie, en alles aan die reputatie is waar. Hij is een varken, heeft geen manieren, is viezig en onbeschoft. Van alles het tegenovergestelde van waar ik normaal gesproken op val. Wat begonnen is al een geintje, loopt nu veel te ver uit de hand. Deze man wil mij ook niet eens voor andere dingen dan alleen sex. En de sex is niet eens zo goed te noemen. ik weet niet meer wat ik met deze situatie aan moet. Ik wil er zo graag vanaf en weer vol voor mijn vriend kunnen gaan. Maar ik ben er met mijn hoofd niet meer bij. De hele dag denk ik aan die andere man.

Ik weet dat ik hier geen tips ga krijgen omdat veel mensen dit soort relaties niet begrijpen. Maar ik wilde eens van me af kunnen typen.

Ik had een ander iemand dan Robert Jensen in mijn hoofd, dat dan weer wel :-). En ik ben reuze nieuwsgierig maar dat is te begrijpen denk ik Very Happy.

Los van of wij nu deze relaties begrijpen, feit is dat je hopeloos verliefd ben geworden op iemand en dat wil je niet. Dat is zon enorm rot gevoel en zó moeilijk om vanaf te komen maar oprecht is geen contact de beste optie. Ik wéét echt dat dat het moeilijkste is, dat je lijf iid kan hunkeren naar iemand maar dat je hoofd iets heel anders zegt.
Weet je vriend ervan? Juist omdat jullie een open relatie hebben, kan openheid hierover jóu ook de rust geven die je nodig hebt. Misschien is het ook groter in je hoofd en scheelt het delen ervan met je partner al een boel. Verder.. blijf erover praten. Hoe meer jij met anderen erover praat (of hier, of via PM met mij.. trust me, ik weet er inmiddels wel wat vanaf, verliefdheden waar je niks aan kan doen maar die je consumeren) of met een vriendin, práát iig. Hoe meer jij alles opkropt, hoe meer híj ook interessanter is en blijft want dan kan je dat stukje echt alleen maar bij hem kwijt.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 21 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje ma 15 apr 2013 - 21:51

Ik kom net terug van de huisarts, voor het knobbeltje in mijn borst.
Donderdag moet ik een echo laten maken van mijn borst. Een mammografie schijnen ze namelijk niet te doen bij een leeftijd onder de 25.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 21 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Steep ma 15 apr 2013 - 21:55

Biechtje schreef:Ik kom net terug van de huisarts, voor het knobbeltje in mijn borst.
Donderdag moet ik een echo laten maken van mijn borst. Een mammografie schijnen ze namelijk niet te doen bij een leeftijd onder de 25.

Klopt dat heb ik ook gehad. Aan de vorm van de knobbel kunnen ze namelijk ook al veel zien. Succes!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 21 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje ma 15 apr 2013 - 22:41

Steep schreef:Staan er geen bedreigingen in de appjes of smsjes? Kan de politie daar niks mee? Denk je dat hij je wat aan zou kunnen doen of dat hij gewoon niet goed bij zijn hoofd is? Getver wat een nare situatie!

Edit: sorry ik zie dat de politie niks met de bedreigingen kan. Toch zou ik alles wat je van hem krijgt bewaren. En toch mensen inlichten. Ook al is het van tijdelijke aard misschien, kisschien zorgt dit wel voor een veiliger gevoel? Kan er vanuit je werk niks worden geregeld zoals een straatverbod ofzo?

Extra edit: heb je hier wat aan? http://www.slachtofferhulp.nl/geweld/Delicten/Bedreiging/

Ja, er staan bedreigingen in de smsjes en appjes. Daarom wil ik hem ook niet blokkeren. Mijn werkgever is ingelicht net als de beveiliging van het gebouw. In principe kan hij zonder pas niet binnenkomen tenzij hij met iemand mee naar binnen loopt. Tot nu toe is het goed gegaan en loopt er 's avonds iemand mee naar mijn auto. Het is opzich ook wel te overzien maar ik vind het griezelig dat iemand zomaar ineens zo veranderd en dat ik nu niet weet wat ik van hem kan verwachten. Hij is ook geen Nederlander en houdt er nogal een andere denkwijze op na. Echt heel dom van me dat ik me dat niet van te voren heb gerealiseerd.

Bedankt voor de link.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 21 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Poubelle ma 15 apr 2013 - 22:53

Ik vind het niet dom van je hoor biechtje, moet je dan maar meteen van het negatieve uitgaan?
Ik denk dat niemand van tevoren had kunnen bedenken dat hij zo zou omslaan.
Een vriendin van me zit ongeveer in eenzelfde situatie, heel bizar.
Sterkte!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 21 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Penélope ma 15 apr 2013 - 23:29

Snoes schreef:
Carrie schreef:
Lady4 schreef:Gefeliciteerd zwanger biechtje! Ik ben heel benieuwd wie je bent! Was jij nou onverwachts zwanger?
Ja ben ook heel benieuwd!
Ik ook!

En de andere 2 ook wel smile.


Ik was het biechtje van zaterdag van het korte berichtje! Maar ik ben niet zo'n bekende forummer!smile
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 21 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Rush ma 15 apr 2013 - 23:30

Oh, nou vind ik toch wel een beetje hoor Penelope! Gefeliciteerd!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 21 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gast ma 15 apr 2013 - 23:35

Wat leuk penelope! Gefeliciteerd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 21 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Alex di 16 apr 2013 - 0:03

Rush schreef:Oh, nou vind ik toch wel een beetje hoor Penelope! Gefeliciteerd!

Ik vind je ook best wel een bekende hoor, Penelope! Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 21 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Penélope di 16 apr 2013 - 0:14

Dankjewel meiden!
Hm dan ben ik bekender dan ik zelf dacht want zoveel post ik niet:)
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 21 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Marin di 16 apr 2013 - 0:19

Wat leuk, gefeliciteerd!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 21 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje di 16 apr 2013 - 0:42

-


Laatst aangepast door Biechtje op di 16 apr 2013 - 11:59; in totaal 1 keer bewerkt

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 21 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Rush di 16 apr 2013 - 0:44

Hij wil niet openbaar afspreken, maar dreigt wel alles openbaar te maken?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 21 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje di 16 apr 2013 - 0:50

-


Laatst aangepast door Biechtje op di 16 apr 2013 - 12:00; in totaal 1 keer bewerkt

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 21 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Reva di 16 apr 2013 - 0:53

Penélope schreef:
Snoes schreef:
Carrie schreef:
Lady4 schreef:Gefeliciteerd zwanger biechtje! Ik ben heel benieuwd wie je bent! Was jij nou onverwachts zwanger?
Ja ben ook heel benieuwd!
Ik ook!

En de andere 2 ook wel smile.


Ik was het biechtje van zaterdag van het korte berichtje! Maar ik ben niet zo'n bekende forummer!smile

Wat leuk! Gefeliciteerd Very Happy

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 21 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum