Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic

+149
Stuiterbal
jena
Bay
Lavendel
Laurientje
Pommes
Ooh La La!
LDJ
MADDIE
Shisha
Burn
Happinaz
Blair
Slakje
Vino
Mermaid
Sterrin_
meisje
Susan
ekjir@M
TukTuk
Floor
Pompoen
nijntje4
Kerel
Saga
Filoria
Zonneschijn
studiebol
Snoopy
Funk
psv-forever
Nyx
Poubelle
Twellie
Snoes
Ibbeltje
bolus26
Ragazza
Burgemeester Irene
Suus
Lejow
Luce
Theeleut
Cimic
Reva
Gympie
Lot
Evalynn
girli
Tabbert
Coco
blondje1313
Angela_1986
Kowalski
_Lana_
Printje
Maudy
Penélope
Sanne
Starla
Aardbei
NoMercy
Catwoman79
Paper Crown
Linnie1985
Parel
Razz
Pineco
CCC
RioolSpook
Lady Starstruck
Dora
Roza
Marsy28
Sam
Jelin
L!ND@
Jasmine
Alex
sonly
Aimee
Punk'd
Peanut
Prosecco
June
Marin
Exogenesis
Elliot
Biechtje
mzcharlotte
Anoniempje
Fearie
Derpy
Mamsie
luisa
nina
Carra
Mizz_S
maiadebij
Taeda
Siem
Charles
Atelier Madame
ellibre
Viva
Manderijn
SarahKey
Caroow
Burgemeester Nicky
SDL
Pitufo
Lady1984
Sea of Trees
Rouge
Isa_073
Middleme
JustMeDaan
madam
VeryCherry
Japie
Lenthe
Supertalentje
Zwerver
rapa nui
Rovine
Winegum
Minx
SoGood
Tania
Blond
Siamsa
Caro
Reeza
Ella
Fortissimo
Steep
SuperGrover
Rush
Blueschick
Jerry
FireButterfly
Aletta
Lady4
Plien84
Parisienne
xxjojootjexx
Pink!
Green_Pepper
153 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Elliot za 13 apr 2013 - 21:47

Biechtje schreef:Steeds meer jonge vrouwen krijgen te maken met een eetstoornis. Ik vind daarom dat op een forum met alleen jonge vrouwen en dan met name in het topic Beauty & Mode daar meer rekening mee gehouden zou moeten worden. De 'inspiratie' foto's (soms meisjes met ondergewicht) die worden gebruikt, de tabellen met streefgewichten en de eettips kunnen deze vrouwen, maar ook andere vrouwen op een negatieve manier beïnvloeden.

Hoe jij het nu stelt vind ik het zwaar overdreven, maar de strekking van je post begrijp ik wel enigszins. Ik vind ook dat er hier veel meiden zitten die al erg slank zijn, die steeds maar meer willen afvallen. Het valt me ook op dat er veel meiden onwijs met hun voeding bezig zijn, op het obsessieve af. Maar aansporen tot eetstoornissen? Nee dat zie ik niet terug hier op dit forum.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Marsy28 za 13 apr 2013 - 23:19

Sowieso meteen bellen biechtje met knobbel in haar borst. Maar blijf wel rustig, het is een grotere kans dat het niks is, dan dat het daadwerkelijk kanker is en als het als kanker is dan is het nog de vraag of het kwaadaardig is. Ik heb een flinke knobbel net onder mijn linkertepel, ik schrok me dood toen mijn vriend (ja, erg he) het ontdekte. Maar het is niks, blijft ook mooi zitten waar het zit en is een uitstulpsel van een borstspier die verhard is als knobbel. En dan heb je nog de vele cystes. Niet mee blijven rondlopen, gewoon zsm laten testen.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic

Bericht  madam za 13 apr 2013 - 23:32

Biechtje met knobbel in de borst. Hier moet je niet te lang mee wachten. Morgen meteen de huisarts bellen.
madam
madam
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Burgemeester Irene za 13 apr 2013 - 23:59

Biechtje schreef:Steeds meer jonge vrouwen krijgen te maken met een eetstoornis. Ik vind daarom dat op een forum met alleen jonge vrouwen en dan met name in het topic Beauty & Mode daar meer rekening mee gehouden zou moeten worden. De 'inspiratie' foto's (soms meisjes met ondergewicht) die worden gebruikt, de tabellen met streefgewichten en de eettips kunnen deze vrouwen, maar ook andere vrouwen op een negatieve manier beïnvloeden.
Het biechttopic is voor een biecht, niet voor het anoniem delen van een mening die je niet onder je eigen naam durft te schrijven. Ik zal dit laten staan, maar het lijkt me een onderwerp waar een eigen topic over geopend kan worden, en niet een discussie die in het biechttopic thuis hoort.



Ik heb daarom de betreffende berichten afgesplitst en een nieuw topic gemaakt op Beauty en Mode, bij wijze van uitzondering, want ik ben er geen fan van dat mensen een mening delen onder het biechtaccount die ze gewoon onder hun eigen naam niet durven te uiten. Gelieve daar dus verder te praten over dat onderwerp.

Burgemeester Irene
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 397
Punten : 411
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje zo 14 apr 2013 - 6:03

Lot schreef:@Biechtje dat zich depressief voelt

Hoe lang heb je hier al last van? Ik ben deze week naar de dokter geweest met dezelfde klachten, en hij gaat hulp voor me zoeken. Ik vond dit ook heel moeilijk en wilde het graag zelf oplossen. Ik heb tegen de assistente gezegd dat ik een afspraak wilde voor een doorverwijzing naar een psycholoog, verder vroeg ze niks meer. En sinds ik ben geweest ben ik al iets meer opgetogen doordat ik deze belangrijke stap heb gezet en ik weet dat iemand me gaat helpen.

Succes!

Bedankt smile
Als ik er over nadenk dan heb ik die gedachten over de dood al sinds mijn 16e. En het gaat met vlagen sommige perioden heb ik het best wel zwaar en soms zie ik het toch ook weer van de zonnige kant.
Maar de laatste tijd voel ik mij toch echt niet zo goed Sad

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje zo 14 apr 2013 - 19:33

Er is gisteren iets raars gebeurd en ik begrijp er nog steeds niet veel van. Ik had een beetje ruzie gehad met mijn vriend omdat we allebei niet echt aardig op elkaar reageerden. Daarna kon ik opeens niet meer stoppen met huilen. Ik ben onder de douche gestaan en had zulke heftige emoties dat mijn vriend er bij is komen staan. Hij kon me niet echt bereiken, ik zat in mijn eigen hoofd met vooral negatieve gedachten en veel verdriet. Daarna een tijdje op bed gelegen terwijl mijn vriend bij me bleef en met me probeerde te praten. Ik herinner me het allemaal vrij vaag, vooral dat ik me heel ellendig voelde, zei dat ik niks waard was en dat ook echt zo voelde.

Daarna werd ik heel moe en heb ik een uur geslapen. Toen ik wakker werd was ik weer een beetje mezelf en schaamde ik me vooral over wat er is gebeurd. Ik kan het nu nog steeds totaal niet plaatsen. De laatste tijd zit ik juist goed in mijn vel en ben ik ook vrij stabiel. Wat kan dit in godsnaam zijn geweest? Ik ben nu heel bang voor herhaling en wil het heel graag begrijpen.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Ragazza zo 14 apr 2013 - 19:59

Biechtje, dat klinkt toch als een flinke ontlading van over een lange tijd opgebouwde spanning. Je zegt dat je de laatste tijd stabiel bent, maar daarvoor? Heb je een moeilijke tijd achter de rug? Dan zou het daar nog van kunnen komen en was die ruzie met je vriend de druppel.

IK denk niet dat je je zorgen hoeft te maken, het is juist gezond zo nu en dan even flink te huilen. In jouw geval was het vrij heftig, maar kennelijk heb je het nodig gehad.
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje zo 14 apr 2013 - 20:20

Bedankt voor je reactie Regazza. Het voelde inderdaad wel als een ontlading. Een aantal jaar geleden heb ik dit vaker gehad, maar dan zat ik al een tijdje niet lekker in mijn vel en kwam zo'n hevige ontlading er thuis uit, na iets onbenulligs. Nu kan ik het dus totaal niet plaatsen, ik ben er echt van geschrokken dat er zulke heftige gevoelens onder de oppervlakte zaten zonder dat ik het door had. Dat maakt me een beetje bang, bang om 'gek' te worden en de controle te verliezen.

Het is wel fijn om het even van me af te typen trouwens.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Linnie1985 zo 14 apr 2013 - 21:25

Ik doe dit onder mijn eigen naam, want het is niet schokkend ofzo.

Ik wordt gek van mijn werk, ik heb vandaag en morgen vrij van mijn werk, en kreeg dus weer eens een berichtje van mn baas of ik morgen kan komen werken ivm zieken. Ik ben altijd degene die ze vragen als er zieken ofzo zijn. Ik wilde juist genieten van mijn vrije dagen en eigenlijk heb ik nog zat te doen in en om het huis. Ik weet het is weer extra geld, maar iedere dag dat ik me verheug op die vrije dagen, krijg ik weer zo'n smsje...
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Steep zo 14 apr 2013 - 21:40

Dan zeg je dat je afspraken hebt staan. Je bent niet verplicht om te komen werken, je hebt immers een vrije dag. Het is niet jouw probleem dat er zieken zijn. Als ze jou vaak vragen op je vrije dag zou ik het nu een keertje niet doen. Als het sporadisch zou zijn zou ik het wel doen, maar het moet niet logisch zijn dat jij dan wel komt werken.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Linnie1985 zo 14 apr 2013 - 21:47

Steep schreef:Dan zeg je dat je afspraken hebt staan. Je bent niet verplicht om te komen werken, je hebt immers een vrije dag. Het is niet jouw probleem dat er zieken zijn. Als ze jou vaak vragen op je vrije dag zou ik het nu een keertje niet doen. Als het sporadisch zou zijn zou ik het wel doen, maar het moet niet logisch zijn dat jij dan wel komt werken.

Ik kom eigenlijk altijd als ze me vragen, dus ben best wel flexibel daarin, maar af en toe wil ik mijn vrije dag ook wel eens door laten gaan...
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Elliot zo 14 apr 2013 - 21:54

Linnie1985 schreef:
Steep schreef:Dan zeg je dat je afspraken hebt staan. Je bent niet verplicht om te komen werken, je hebt immers een vrije dag. Het is niet jouw probleem dat er zieken zijn. Als ze jou vaak vragen op je vrije dag zou ik het nu een keertje niet doen. Als het sporadisch zou zijn zou ik het wel doen, maar het moet niet logisch zijn dat jij dan wel komt werken.

Ik kom eigenlijk altijd als ze me vragen, dus ben best wel flexibel daarin, maar af en toe wil ik mijn vrije dag ook wel eens door laten gaan...
Dat zegt Steep toch ook? Dat je best een keer nee mag zeggen? Ik zou ook nee zeggen, vrij is vrij. Een keertje invallen is prima, maar het moet geen gewoonte worden.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gast zo 14 apr 2013 - 22:02

Dan zou ik gewoon nee zeggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Caroow zo 14 apr 2013 - 22:08

Als je altijd ja zegt is het logisch dat ze jou als eerste vragen. Gewoon zeggen dat je deze keer niet kan.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Linnie1985 zo 14 apr 2013 - 22:32

Dat wil ik ook doen, maar ze is zo nieuwschierig en ben bang dat ik me eigen per ongeluk dan verspreek ofzo Embarassed.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Theeleut zo 14 apr 2013 - 22:41

Hoezo verspreek? Al wil je heel de dag stinkend in bed door brengen dan mag dat toch?
Je hoeft geen volgeplande dag te hebben om een keer niet in te vallen.
Je valt altijd in, geeft vaak zat je vrije dag op en nu heb je verheugt op een vrije dag, logisch, en je gaat het er nu van nemen op de manier die jij wil.

Ik zou dus niet zeggen dat je iets gaat doen wat niet waar is, gewoon nee zeggen. En als er wel aar gevraagd wordt kun je gewoon zeggen dat je eens lekker gaat genieten van je vrije dag.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic

Bericht  bolus26 zo 14 apr 2013 - 23:07

Je hebt gewoon een afspraak met jezelf!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic

Bericht  CCC zo 14 apr 2013 - 23:18

Gewoon nee zeggen, je hoeft ook geen reden te geven.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Manderijn zo 14 apr 2013 - 23:35

Gelukkig beschikt je baas niet over je vrije tijd. Dus kun je gewoon nee zeggen. Al heb ik daar eerder ook wel moeite mee gehad.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje ma 15 apr 2013 - 5:22

Hier het eerste zwangere biechtje weer: ik heb inmiddels een echo gehad met een goed kloppend hartje. Ik ben nu ongeveer 8 weken zwanger. Eigenlijk had ik me voorgenomen me openbaar te maken, aangezien ik best bekend ben, maar ik kan het ook nog prima voor me houden. Ik ben heel blij! Er heerste zo'n spanning de afgelopen weken, aangezien het hartje toen nog maar zachtjes klopte en ik zelf nauwelijks symptomen heb... Ik ben blij dat ik het op deze manier even van me kan afschrijven Very Happy

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Burn ma 15 apr 2013 - 5:28

Gefeliciteerd biechtje!

Ik ben héél benieuwd wie je bent! smile

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Lady4 ma 15 apr 2013 - 7:20

Gefeliciteerd zwanger biechtje! Ik ben heel benieuwd wie je bent! Was jij nou onverwachts zwanger?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic

Bericht  CCC ma 15 apr 2013 - 7:25

Gefeliciteerd Biechtje! Ben nu wel heel nieuwsgierig wie je bent smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje ma 15 apr 2013 - 7:26

Hier het biechtje met het knobbeltje in de borst.
Morgenochtend kan ik bij de huisarts terecht, om 09:20. Ik vind het best wel spannend.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Ibbeltje ma 15 apr 2013 - 7:27

Sterkte biecht met knobbeltje. Hopelijk valt het allemaal mee. Snap dat het spannend is.

Zwanger biechtje gefeliciteerd!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum