Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic

+149
Stuiterbal
jena
Bay
Lavendel
Laurientje
Pommes
Ooh La La!
LDJ
MADDIE
Shisha
Burn
Happinaz
Blair
Slakje
Vino
Mermaid
Sterrin_
meisje
Susan
ekjir@M
TukTuk
Floor
Pompoen
nijntje4
Kerel
Saga
Filoria
Zonneschijn
studiebol
Snoopy
Funk
psv-forever
Nyx
Poubelle
Twellie
Snoes
Ibbeltje
bolus26
Ragazza
Burgemeester Irene
Suus
Lejow
Luce
Theeleut
Cimic
Reva
Gympie
Lot
Evalynn
girli
Tabbert
Coco
blondje1313
Angela_1986
Kowalski
_Lana_
Printje
Maudy
Penélope
Sanne
Starla
Aardbei
NoMercy
Catwoman79
Paper Crown
Linnie1985
Parel
Razz
Pineco
CCC
RioolSpook
Lady Starstruck
Dora
Roza
Marsy28
Sam
Jelin
L!ND@
Jasmine
Alex
sonly
Aimee
Punk'd
Peanut
Prosecco
June
Marin
Exogenesis
Elliot
Biechtje
mzcharlotte
Anoniempje
Fearie
Derpy
Mamsie
luisa
nina
Carra
Mizz_S
maiadebij
Taeda
Siem
Charles
Atelier Madame
ellibre
Viva
Manderijn
SarahKey
Caroow
Burgemeester Nicky
SDL
Pitufo
Lady1984
Sea of Trees
Rouge
Isa_073
Middleme
JustMeDaan
madam
VeryCherry
Japie
Lenthe
Supertalentje
Zwerver
rapa nui
Rovine
Winegum
Minx
SoGood
Tania
Blond
Siamsa
Caro
Reeza
Ella
Fortissimo
Steep
SuperGrover
Rush
Blueschick
Jerry
FireButterfly
Aletta
Lady4
Plien84
Parisienne
xxjojootjexx
Pink!
Green_Pepper
153 plaatsers

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 10 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gast do 21 maa 2013 - 6:41

In plaats van scheiden kun je misschien ook proberen om jezelf anders op te stellen. Al snap ik dat je zou willen scheiden. Doet hij het bewust? En wat doe jij op zo'n moment?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 10 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje do 21 maa 2013 - 7:09

.


Laatst aangepast door Biechtje op vr 29 maa 2013 - 4:58; in totaal 1 keer bewerkt

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 10 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gast do 21 maa 2013 - 7:20

Duidelijk. Als hij zelf ook niet ziet wat hij fout doet houdt het op. Hopelijk kan de therapeut iets betekenen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 10 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje vr 22 maa 2013 - 7:19

Ik biecht op dat ik heb gesolliciteerd op een nieuwe baan! Eigenlijk was ik niet perse op zoek, en voor mijn vriend aan het zoeken, maar ik kwam hem per ongeluk tegen en het is echt een héle leuke baan, dus toch maar gesolliciteerd. En nu ben ik gewoon zenuwachtig of ik uitgenodigd ga worden :cheering:

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 10 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Viva vr 22 maa 2013 - 7:55

Spannend!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 10 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje za 23 maa 2013 - 21:51

Mijn man en ik hebben moeite met een naam vinden voor onze mogelijke dochter. Er is 1 naam die we wel er mooi vinden en dat is namelijk Haley.
Wij twijfelen allebei gigantisch want willen geen advies vragen aan bekende mensen omdat we de naam niet willen verklappen dus vandaar mijn advies vraag hier.

Waarom we twijfelen is als volgt de namen van mij en mijn zijn best wel volks en kan voor ordinair doorgaan ook al zijn we dat niet vooral mijn naam maar daar kan ik verder niks aan doen mijn ouders vonden dat vroeger mooi ik afschuwelijk.

Ik vraag me af wat jullie van de naam Haley vinden. Vinden jullie het ordinair klinken of niet kunnen? Als je rekening houdt met onze volksnamen en dan samen Of zit dit alleen maar in mijn hoofd dat dit zo is? Ik ben altijd bang voor de reacties van andere mensen dan als ik de naam bekend maak. Als mijn man en ik allebei normale namen hadden twijfelde ik geen moment want ik vind hem prachtig.

Ik hoop graag op jullie mening en hartstikke bedankt!!!


Laatst aangepast door Biechtje op za 23 maa 2013 - 21:54; in totaal 1 keer bewerkt

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 10 Empty Re: Biechttopic

Bericht  L!ND@ za 23 maa 2013 - 21:54

Het is niet mijn smaak, maar ik vind het absoluut geen ordinaire naam. Verder moet je gewoon schijt hebben aan wat anderen ervan denken! Het is jullie kind, met jullie naam.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 10 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Sea of Trees za 23 maa 2013 - 21:54

Ik vind Haley niet mooi. Dan zou ik eerder voor Hailey kiezen ofzo, maar ook dat is niet mijn smaak.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 10 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Exogenesis za 23 maa 2013 - 22:15

Ik houd ook niet zo van het Britney, Stacey, Lacey, Shirley, Haley rijtje. Ordinair kan ik niet zeggen, maar meer.. Uhm. Moeilijk te verwoorden. Ik ben leerkracht en ik zie dit soort namen bij een bepaalde bevolkingsklasse. En ik ben een beetje van de stereotypering Embarassed maar meestal klopt het.

En als je zulke grote twijfels hebt, dan kun je de naam altijd nog als tweede naam doen, toch? Dat vind ik altijd wel chique klinken. Maar het is jullie keuze!
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 10 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Alex za 23 maa 2013 - 22:55

Als Haley de naam is die jullie allebei mooi vinden zou ik niet proberen in te zitten over wat anderen mogelijk van de naam zouden kunnen denken. Ik heb het zelfs gehad met de naam van onze dochter (dat is misschien geen vergelijkbare naam, maar het zusje van de hond van m'n ouders was ook zo genoemd en ik was dus bang dat 'men' (met name mijn moeder) het een hondennaam zouden vinden). Toch hebben we ons gevoel laten spreken en voor deze naam gekozen. Ons kind, onze keuze. Ik hoop dat jij het ook op die manier kan zien! Succes met de beslissing.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 10 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gast za 23 maa 2013 - 23:00

Alex schreef:Als Haley de naam is die jullie allebei mooi vinden zou ik niet proberen in te zitten over wat anderen mogelijk van de naam zouden kunnen denken. Ik heb het zelfs gehad met de naam van onze dochter (dat is misschien geen vergelijkbare naam, maar het zusje van de hond van m'n ouders was ook zo genoemd en ik was dus bang dat 'men' (met name mijn moeder) het een hondennaam zouden vinden). Toch hebben we ons gevoel laten spreken en voor deze naam gekozen. Ons kind, onze keuze. Ik hoop dat jij het ook op die manier kan zien! Succes met de beslissing.
Mee eens.
Kies gewoon de naam die jullie beiden mooi vinden. En als jullie Haley mooi vinden, ga daar dan voor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 10 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Marin za 23 maa 2013 - 23:15

Ik vond tien jaar geleden de naam Haley echt super leuk, toen hoorde ik 'm in Amerika en had 'm nog nooit in Nederland gehoord. Maar intussen is ie hier ook doorgedrongen en vind ik 'm toch niet echt leuk meer, omdat Amerikaanse namen al zo snel aso klinken in het Nederlands. Dat werkt gewoon niet echt. Maar op zich vind ik het een hele leuke naam.

Maar ik zou gewoon de naam kiezen die jullie het allermooiste vinden. Niet iedereen zal mijn favo namen ook mooi vinden (veel te lang, tuttig en kak), maar ja, jeetje, kies gewoon iets wat bij jou past en wat je leuk vindt. Het is jullie kind. Mensen hebben toch altijd een mening.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 10 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gast za 23 maa 2013 - 23:17

Er wordt vast neit gezegd: Jeetje wat heeft jullie kind een lelijke naam :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 10 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Exogenesis za 23 maa 2013 - 23:24

Precies. Het wordt vast niet zo bot uitgesproken. Mensen hebben toch een mening of gevoel, maar daar hoeven jullie niets mee te doen. Jullie hebben dat vast weer bij andere namen. Ieder zijn ding!
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 10 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Lenthe zo 24 maa 2013 - 0:35

Exogenesis schreef:Ik houd ook niet zo van het Britney, Stacey, Lacey, Shirley, Haley rijtje. Ordinair kan ik niet zeggen, maar meer.. Uhm. Moeilijk te verwoorden. Ik ben leerkracht en ik zie dit soort namen bij een bepaalde bevolkingsklasse. En ik ben een beetje van de stereotypering Embarassed maar meestal klopt het.

Maar het is jullie keuze!
Marin schreef:intussen is ie hier ook doorgedrongen en vind ik 'm toch niet echt leuk meer, omdat Amerikaanse namen al zo snel aso klinken in het Nederlands. Dat werkt gewoon niet echt.

Maar ik zou gewoon de naam kiezen die jullie het allermooiste vinden. .

Helemaal mee eens. Ik vind ze persoonlijk wel een beetje in in het "ordinaire namen"-rijtje passen en houd niet van Amerikaanse namen, aangezien ze in het NL snel gekoppeld worden aan bepaalde bevolkingsgroepen.
Maar als jullie de naam mooi vinden, moet je die kiezen.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 10 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Siamsa zo 24 maa 2013 - 0:42

Lenthe schreef:
Exogenesis schreef:Ik houd ook niet zo van het Britney, Stacey, Lacey, Shirley, Haley rijtje. Ordinair kan ik niet zeggen, maar meer.. Uhm. Moeilijk te verwoorden. Ik ben leerkracht en ik zie dit soort namen bij een bepaalde bevolkingsklasse. En ik ben een beetje van de stereotypering Embarassed maar meestal klopt het.

Maar het is jullie keuze!
Marin schreef:intussen is ie hier ook doorgedrongen en vind ik 'm toch niet echt leuk meer, omdat Amerikaanse namen al zo snel aso klinken in het Nederlands. Dat werkt gewoon niet echt.

Maar ik zou gewoon de naam kiezen die jullie het allermooiste vinden. .

Helemaal mee eens. Ik vind ze persoonlijk wel een beetje in in het "ordinaire namen"-rijtje passen en houd niet van Amerikaanse namen, aangezien ze in het NL snel gekoppeld worden aan bepaalde bevolkingsgroepen.
Maar als jullie de naam mooi vinden, moet je die kiezen.

Mee eens. Al vind ik Haley minder aso klinken dan Shirley of Stacey.


Laatst aangepast door Siamsa op zo 24 maa 2013 - 0:43; in totaal 1 keer bewerkt
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 10 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Jelin zo 24 maa 2013 - 0:43

Ik vind Amerikaanse namen wel mooi.. Bij ons is de naam Haley juist afgevallen, omdat mijn man van Eminem houdt en zijn dochter heet dus zo. Dat wilde ik echt niet.

Persoonlijk zou ik gewoon voor die naam gaan als dit echt de naam is. En zou me niets aantrekken van de vooroordelen. Die zijn er altijd en ook bij de Nederlandse namen..

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 10 Empty Re: Biechttopic

Bericht  ellibre zo 24 maa 2013 - 4:12

Exogenesis schreef:Ik houd ook niet zo van het Britney, Stacey, Lacey, Shirley, Haley rijtje. Ordinair kan ik niet zeggen, maar meer.. Uhm. Moeilijk te verwoorden. Ik ben leerkracht en ik zie dit soort namen bij een bepaalde bevolkingsklasse. En ik ben een beetje van de stereotypering Embarassed maar meestal klopt het.

En als je zulke grote twijfels hebt, dan kun je de naam altijd nog als tweede naam doen, toch? Dat vind ik altijd wel chique klinken. Maar het is jullie keuze!
Mee eens. Ik vind het overigens wel ordinaire namen. Dat blijft natuurlijk wel een kwestie van smaak, dus als jullie dit mooie namen vinden moet je er gewoon voor gaan.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 10 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gast zo 24 maa 2013 - 4:19

Ik vind het ook een ordinaire naam, en als je eigen naam al wat in die richting is zou ik inderdaad iets anders kiezen. Want niemand zal zeggen dat het aso klinkt, maar het zeker wel denken. Ik heb ook namen in mijn omgeving waarbij je zegt 'gh leuke naam' terwijl je bedoelt 'jemig, echt waar?' . Maar ja, dat zullen mensen bij ons ook wel hebben. Maar ik vind zelf haley echt best wel aso klinken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 10 Empty Re: Biechttopic

Bericht  June zo 24 maa 2013 - 4:24

Ik vind van alle namen die Exogenesis noemt Haley wel het minst erg. Maar inderdaad... ook ik ben een beetje bekrompen als het om namen gaat en denk er dan toch wel een bepaald type persoon bij.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 10 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Siamsa zo 24 maa 2013 - 7:53

Mijn vriendin heeft zelf echt een typische aso naam (ze vindt hem zelf ook verschrikkelijk) dus we moeten er echt voor zorgen dat onze eventuele kinderen later een heel nette naam krijgen Wink
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 10 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Sam zo 24 maa 2013 - 8:01

Ik vind Hailey mooier dan Haley.
Wij zouden deze naam niet kiezen, maar vind het best leuk!

Wij zijn meer van de 'boeren' namen.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 10 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gast zo 24 maa 2013 - 8:04

Siamsa schreef:Mijn vriendin heeft zelf echt een typische aso naam (ze vindt hem zelf ook verschrikkelijk) dus we moeten er echt voor zorgen dat onze eventuele kinderen later een heel nette naam krijgen Wink
Heb je een relatie met een meisje?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 10 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Siamsa zo 24 maa 2013 - 8:23

Lennox schreef:
Siamsa schreef:Mijn vriendin heeft zelf echt een typische aso naam (ze vindt hem zelf ook verschrikkelijk) dus we moeten er echt voor zorgen dat onze eventuele kinderen later een heel nette naam krijgen Wink
Heb je een relatie met een meisje?

Ja:) Alhoewel, meisje....ze is 32.
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 10 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gast zo 24 maa 2013 - 8:25

Oh leuk zeg! Ik dacht dat jij echt alleen maar op jongens viel, vandaar dat ik het even niet snapte smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 10 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum