Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kind bij je in bed slapen en afbouwen daarvan

+37
Charles
Novalee
Flower_L
Parel
Sea of Trees
Luce
Pink!
SarahKey
Coco
Lot
Annie24
xxjojootjexx
Manderijn
Fiwen
Annemie
M@niek
CCC
Parisienne
meisjesmama
Sanne
piene1983
Pien
Puggle
Lady4
Linda
maiadebij
Supertalentje
Tania
PapillonRose
Liadan
L!ND@
Tiara
Shopaholic
blondje1313
Darius
Printje
Floor
41 plaatsers

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Kind bij je in bed slapen en afbouwen daarvan - Pagina 4 Empty Re: Kind bij je in bed slapen en afbouwen daarvan

Bericht  xxjojootjexx ma 18 feb 2013 - 10:09

T sliep altijd bij ons, anders sliep hij niet. In het begin van de avond probeerden we hem wel in zijn bed te leggen, maar vaak ging dat niet. Wanneer hij in de nacht wakker werd, kon hij tussen ons in en sliepen we alle 3 weer verder.
Vanaf dat hij 22 maanden was en door ging slapen ligt hij in eigen bed. Dit is vanzelf gegaan. Geen afbouwperiode oid.
Vorig weekend lag k een nacht bij mij in bed, omdat mijn man een weekend weg was. Best gezellig samen en heerlijk geslapen met dat warme meisje naast mij. De nacht daarna ging ze zonder problemen weer in haar bed.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind bij je in bed slapen en afbouwen daarvan - Pagina 4 Empty Re: Kind bij je in bed slapen en afbouwen daarvan

Bericht  Liadan ma 18 feb 2013 - 10:11

Parisienne, dan past ze er voorlopig toch nog wel een tijdje in? Wij hebben ook een ikeabedje omgebouwd tot co-sleeper en Y. past er nog makkelijk in (ze is iets langer dan een meter).

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind bij je in bed slapen en afbouwen daarvan - Pagina 4 Empty Re: Kind bij je in bed slapen en afbouwen daarvan

Bericht  Tania ma 18 feb 2013 - 10:13

Liadan schreef:Parisienne, dan past ze er voorlopig toch nog wel een tijdje in? Wij hebben ook een ikeabedje omgebouwd tot co-sleeper en Y. past er nog makkelijk in (ze is iets langer dan een meter).

Mijn zoontje slaapt ook nog in een ledikant en die is nu ongeveer een meter. Volgens mij past dat voorlopig nog wel.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind bij je in bed slapen en afbouwen daarvan - Pagina 4 Empty Re: Kind bij je in bed slapen en afbouwen daarvan

Bericht  Fiwen ma 18 feb 2013 - 10:15

Tania schreef:
Liadan schreef:Parisienne, dan past ze er voorlopig toch nog wel een tijdje in? Wij hebben ook een ikeabedje omgebouwd tot co-sleeper en Y. past er nog makkelijk in (ze is iets langer dan een meter).

Mijn zoontje slaapt ook nog in een ledikant en die is nu ongeveer een meter. Volgens mij past dat voorlopig nog wel.

Of een meegroeibed en daar dan iets van 'klossen' onder zodat het op dezelfde hoogte als jullie bed komt? (Evt met een bedhekje aan de andere kant zodat ze er niet uit kan rollen).
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind bij je in bed slapen en afbouwen daarvan - Pagina 4 Empty Re: Kind bij je in bed slapen en afbouwen daarvan

Bericht  Sanne ma 18 feb 2013 - 10:18

Parisienne schreef:
Tania schreef:
Parisienne schreef:Ik zou het zo graag willen, maar vriend wil het per se niet Cry Het zou mijn hele gemoedstoestand er wel een stuk beter op maken.. ik wil zo graag normaal kunnen slapen.

En een bedje aan jullie bed vast vindt hij dat ook niks? Dan zet je hem aan jouw kant dan heeft je vriend er geen last van als ze bij jullie ligt.
Ik ga dit eens bij hem opperen. Ik dacht zelf ook aan hoe Rejoy het doet, mama dus in het midden smile Dan aan mijn bedrand een bedhekje, zodat N. uiteraard niet uit bed kan vallen. Alleen het wordt wel erg krap in een bed van 140 cm breed.

Ons bed is ook maar 140, en ruimte voor een ledikant ernaast is er niet. Wij liggen gewoon heerlijk knus met z'n drieën in bed en dat past best. Is eigenlijk wel gezellig. Af en toe krijgen we een handje tegen ons hoofd, maar dan leg je dat handje weer voorzichtig terug haha.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind bij je in bed slapen en afbouwen daarvan - Pagina 4 Empty Re: Kind bij je in bed slapen en afbouwen daarvan

Bericht  Annie24 ma 18 feb 2013 - 10:19

Y. wil nooit bij ons in bed; die denkt dan dat hij in een indoorspeelparadijs is laughcry Zelfs kroelen in het weekend wil hij niet en ik vind dat eigenlijk best jammer. Sad
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind bij je in bed slapen en afbouwen daarvan - Pagina 4 Empty Re: Kind bij je in bed slapen en afbouwen daarvan

Bericht  Parisienne ma 18 feb 2013 - 10:20

Ik kan vriend ook gelijk overtuigen om voor een 180-bed te gaan. We willen toch een nieuw bed, kunnen we mooi voor het grootste formaat gaan! Wink

Ik zal eens gaan kijken naar wat oplossingen. Wie weet inderdaad een ledikantje ombouwen.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind bij je in bed slapen en afbouwen daarvan - Pagina 4 Empty Re: Kind bij je in bed slapen en afbouwen daarvan

Bericht  Floor ma 18 feb 2013 - 10:21

Annie24 schreef:Y. wil nooit bij ons in bed; die denkt dan dat hij in een indoorspeelparadijs is laughcry Zelfs kroelen in het weekend wil hij niet en ik vind dat eigenlijk best jammer. Sad

dat kan ik me dan ook wel weer indenken. Wij hebben het kroelen en spelen wel snel afgeleerd want dat was midden in de nacht niet de bedoeling. Maar ik kan hem natuurlijk niet uitleggen dat dat op zondagochtend wel gezellig is, dus dan maar helemaal niet (op dit moment).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind bij je in bed slapen en afbouwen daarvan - Pagina 4 Empty Re: Kind bij je in bed slapen en afbouwen daarvan

Bericht  CCC ma 18 feb 2013 - 10:22

Sanne schreef:
Parisienne schreef:
Tania schreef:
Parisienne schreef:Ik zou het zo graag willen, maar vriend wil het per se niet Cry Het zou mijn hele gemoedstoestand er wel een stuk beter op maken.. ik wil zo graag normaal kunnen slapen.

En een bedje aan jullie bed vast vindt hij dat ook niks? Dan zet je hem aan jouw kant dan heeft je vriend er geen last van als ze bij jullie ligt.
Ik ga dit eens bij hem opperen. Ik dacht zelf ook aan hoe Rejoy het doet, mama dus in het midden Kind bij je in bed slapen en afbouwen daarvan - Pagina 4 561177 Dan aan mijn bedrand een bedhekje, zodat N. uiteraard niet uit bed kan vallen. Alleen het wordt wel erg krap in een bed van 140 cm breed.

Ons bed is ook maar 140, en ruimte voor een ledikant ernaast is er niet. Wij liggen gewoon heerlijk knus met z'n drieën in bed en dat past best. Is eigenlijk wel gezellig. Af en toe krijgen we een handje tegen ons hoofd, maar dan leg je dat handje weer voorzichtig terug haha.
Heel even uit nieuwsgierigheid hoor, mocht er ooit een tweede bijkomen en H. slaapt dan nog steeds bij jullie hoe zie je dit dan voor je met nog een kindje erbij. Nogmaals gewoon een vraag, niet om een oordeel te geven.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind bij je in bed slapen en afbouwen daarvan - Pagina 4 Empty Re: Kind bij je in bed slapen en afbouwen daarvan

Bericht  Parisienne ma 18 feb 2013 - 10:22

Annie24 schreef:Y. wil nooit bij ons in bed; die denkt dan dat hij in een indoorspeelparadijs is laughcry Zelfs kroelen in het weekend wil hij niet en ik vind dat eigenlijk best jammer. Sad
Dit wilde N. tot een aantal maanden geleden ook niet. Tot ik haar eens tijdens een griep-periode bij me in bed probeerde te nemen, zonder papa erbij (die wilde op het luchtbed in de woonkamer). Ze heeft tot mijn verbazing heerlijk geslapen! Daarvoor was het ook alleen maar spelen, springen, etc. Alleen de ochtenden bij ons in bed komen liggen, nee.. daar heeft ze de rust en het geduld niet voor. Die zullen hier ook nooit komen denk ik zo! laughcry
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind bij je in bed slapen en afbouwen daarvan - Pagina 4 Empty Re: Kind bij je in bed slapen en afbouwen daarvan

Bericht  Fiwen ma 18 feb 2013 - 10:22

Wij liggen tot komende zaterdag ook met 3en (en de halve Tovertuin aan knuffels) in een bed van 140. Na de verhuizing hebben we een bed van 180 :cheering:

Enige nadeel van samen met J slapen is dat ik zeker 1x per maand een blauwe neus heb als ze me in haar slaap weer eens een kopstoot heeft gegeven (gister weer, mijn neus knakte gewoon haha)
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind bij je in bed slapen en afbouwen daarvan - Pagina 4 Empty Re: Kind bij je in bed slapen en afbouwen daarvan

Bericht  Tania ma 18 feb 2013 - 10:24

chococupcake schreef:
Sanne schreef:
Parisienne schreef:
Tania schreef:
Parisienne schreef:Ik zou het zo graag willen, maar vriend wil het per se niet Cry Het zou mijn hele gemoedstoestand er wel een stuk beter op maken.. ik wil zo graag normaal kunnen slapen.

En een bedje aan jullie bed vast vindt hij dat ook niks? Dan zet je hem aan jouw kant dan heeft je vriend er geen last van als ze bij jullie ligt.
Ik ga dit eens bij hem opperen. Ik dacht zelf ook aan hoe Rejoy het doet, mama dus in het midden Kind bij je in bed slapen en afbouwen daarvan - Pagina 4 561177 Dan aan mijn bedrand een bedhekje, zodat N. uiteraard niet uit bed kan vallen. Alleen het wordt wel erg krap in een bed van 140 cm breed.

Ons bed is ook maar 140, en ruimte voor een ledikant ernaast is er niet. Wij liggen gewoon heerlijk knus met z'n drieën in bed en dat past best. Is eigenlijk wel gezellig. Af en toe krijgen we een handje tegen ons hoofd, maar dan leg je dat handje weer voorzichtig terug haha.
Heel even uit nieuwsgierigheid hoor, mocht er ooit een tweede bijkomen en H. slaapt dan nog steeds bij jullie hoe zie je dit dan voor je met nog een kindje erbij. Nogmaals gewoon een vraag, niet om een oordeel te geven.

Als J. nog bij ons had geslapen als M. geboren was dan hadden we gewoon met z'n vieren in bed gelegen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind bij je in bed slapen en afbouwen daarvan - Pagina 4 Empty Re: Kind bij je in bed slapen en afbouwen daarvan

Bericht  Fiwen ma 18 feb 2013 - 10:25

chococupcake schreef:
Heel even uit nieuwsgierigheid hoor, mocht er ooit een tweede bijkomen en H. slaapt dan nog steeds bij jullie hoe zie je dit dan voor je met nog een kindje erbij. Nogmaals gewoon een vraag, niet om een oordeel te geven.

Co-sleeper aan mijn kant tegen het bed voor de baby en J tussen mij en mijn man in.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind bij je in bed slapen en afbouwen daarvan - Pagina 4 Empty Re: Kind bij je in bed slapen en afbouwen daarvan

Bericht  CCC ma 18 feb 2013 - 10:27

Aaaah Fiwen, dat doet echt zeer volgens mij :S

Hier heeft N. trouwens nooit bij ons geslapen in bed, de maanden die niet erg prettig waren qua slaap met N. hebben we haar altijd stug in haar wiegje gelegd bij ons op de kamer. Ik vind het (nog steeds, hoe gek klinkt dat dan haha) doodeng haar bij ons in bed te nemen. Ik ben één keer in slaap gevallen tijdens het voeden, en nog steeds krijg ik dan een flink naar gevoel (wat als ze uit bed was gevallen, we op haar gingen liggen, de dekens over haar hoofd kwam ed.). Als ze nu onrustig of niet lekker is, mag ze bij ons in het wiegje slapen daar past ze nog in. Maar we proberen haar eerst in het ledikantje te leggen en 9 van de 10 keer valt ze meestal goed in slaap nu. Die maanden dat ze trouwens om de 1.5 uur kwam, was mijn geduld op een gegeven moment echt op, ik was echt kapot en kon niet meer. Mijn vriend nam het voor zover mogelijk dan over van me. Maar echt, toen heb ik me wel afgevraagd waar ik aan begonnen was. Ergens kan ik dus wel begrijpen om een kindje in bed te nemen, maar mijn angst zorgt er dus hiervoor dat wij dat niet doen.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind bij je in bed slapen en afbouwen daarvan - Pagina 4 Empty Re: Kind bij je in bed slapen en afbouwen daarvan

Bericht  Lot ma 18 feb 2013 - 10:27

Een vraagje aan de mama's met de kindjes die niet alleen willen slapen, zitten jullie kinderen ook op een kinderdagverblijf? Slapen ze daar wel goed?
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind bij je in bed slapen en afbouwen daarvan - Pagina 4 Empty Re: Kind bij je in bed slapen en afbouwen daarvan

Bericht  CCC ma 18 feb 2013 - 10:28

Fiwen schreef:
chococupcake schreef:
Heel even uit nieuwsgierigheid hoor, mocht er ooit een tweede bijkomen en H. slaapt dan nog steeds bij jullie hoe zie je dit dan voor je met nog een kindje erbij. Nogmaals gewoon een vraag, niet om een oordeel te geven.

Co-sleeper aan mijn kant tegen het bed voor de baby en J tussen mij en mijn man in.
Ja ik bedoelde eigenlijk bij Sanne omdat er dus niks naast hun bed past en hun bed 140 is smile Maar thnx smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind bij je in bed slapen en afbouwen daarvan - Pagina 4 Empty Re: Kind bij je in bed slapen en afbouwen daarvan

Bericht  Parisienne ma 18 feb 2013 - 10:28

Fiwen schreef:Wij liggen tot komende zaterdag ook met 3en (en de halve Tovertuin aan knuffels) in een bed van 140. Na de verhuizing hebben we een bed van 180 :cheering:

Enige nadeel van samen met J slapen is dat ik zeker 1x per maand een blauwe neus heb als ze me in haar slaap weer eens een kopstoot heeft gegeven (gister weer, mijn neus knakte gewoon haha)
Heerlijk, een groot bed! Very Happy Heb al een fotootje gezien.. ziet er mooi uit!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind bij je in bed slapen en afbouwen daarvan - Pagina 4 Empty Re: Kind bij je in bed slapen en afbouwen daarvan

Bericht  Fiwen ma 18 feb 2013 - 10:30

Parisienne schreef:
Fiwen schreef:Wij liggen tot komende zaterdag ook met 3en (en de halve Tovertuin aan knuffels) in een bed van 140. Na de verhuizing hebben we een bed van 180 :cheering:

Enige nadeel van samen met J slapen is dat ik zeker 1x per maand een blauwe neus heb als ze me in haar slaap weer eens een kopstoot heeft gegeven (gister weer, mijn neus knakte gewoon haha)
Heerlijk, een groot bed! Very Happy Heb al een fotootje gezien.. ziet er mooi uit!

Dank je, J heeft het bed ook al helemaal toegeëigend haha. Als je aan haar vraagt wat haar nieuwe kamer wordt dan wijst ze ook echt naar haar eigen kamer maar als je vraagt waar ze straks gaat slapen wijst ze naar onze kamer :P
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind bij je in bed slapen en afbouwen daarvan - Pagina 4 Empty Re: Kind bij je in bed slapen en afbouwen daarvan

Bericht  Tania ma 18 feb 2013 - 10:31

Lot schreef:Een vraagje aan de mama's met de kindjes die niet alleen willen slapen, zitten jullie kinderen ook op een kinderdagverblijf? Slapen ze daar wel goed?

Mijn zoon sliep toen hij als baby op het kinderdagverblijf zat niet of heel kort in een kinderwagen die in de groepsruimte stond maar hij sliep overdag sowieso amper. Mijn dochter slaapt nu op het kinderdagverblijf ongeveer 45 minuten. Thuis slaapt ze overdag wel goed in haar bed dan slaapt ze 2-3 uur.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind bij je in bed slapen en afbouwen daarvan - Pagina 4 Empty Re: Kind bij je in bed slapen en afbouwen daarvan

Bericht  Fiwen ma 18 feb 2013 - 10:31

chococupcake schreef:
Fiwen schreef:
chococupcake schreef:
Heel even uit nieuwsgierigheid hoor, mocht er ooit een tweede bijkomen en H. slaapt dan nog steeds bij jullie hoe zie je dit dan voor je met nog een kindje erbij. Nogmaals gewoon een vraag, niet om een oordeel te geven.

Co-sleeper aan mijn kant tegen het bed voor de baby en J tussen mij en mijn man in.
Ja ik bedoelde eigenlijk bij Sanne omdat er dus niks naast hun bed past en hun bed 140 is smile Maar thnx smile

Ohw oke, dat had ik niet begrepen smile
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind bij je in bed slapen en afbouwen daarvan - Pagina 4 Empty Re: Kind bij je in bed slapen en afbouwen daarvan

Bericht  Coco ma 18 feb 2013 - 10:33

chococupcake schreef:


Heel even uit nieuwsgierigheid hoor, mocht er ooit een tweede bijkomen en H. slaapt dan nog steeds bij jullie hoe zie je dit dan voor je met nog een kindje erbij. Nogmaals gewoon een vraag, niet om een oordeel te geven.
Wij hebben tot ze ruim 2 waren met zijn viertjes in ons bed geslapen. Toen begon het wel echt te krap te worden. Laatste half jaar slaap ik met mijn zoon in ons bed en mijn man met mijn dochter op hun kamer.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind bij je in bed slapen en afbouwen daarvan - Pagina 4 Empty Re: Kind bij je in bed slapen en afbouwen daarvan

Bericht  Gast ma 18 feb 2013 - 10:35

Onze kinderen hebben allebei, op een enkele uitzondering na, nooit bij ons in bed geslapen.
Ze willen het allebei niet! Ik vraag weleens als mijn man weg is of een van de twee dan bij mij komt slapen, maar ze willen allebei het liefst in hun eigen bed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kind bij je in bed slapen en afbouwen daarvan - Pagina 4 Empty Re: Kind bij je in bed slapen en afbouwen daarvan

Bericht  CCC ma 18 feb 2013 - 10:37

Coco schreef:
chococupcake schreef:


Heel even uit nieuwsgierigheid hoor, mocht er ooit een tweede bijkomen en H. slaapt dan nog steeds bij jullie hoe zie je dit dan voor je met nog een kindje erbij. Nogmaals gewoon een vraag, niet om een oordeel te geven.
Wij hebben tot ze ruim 2 waren met zijn viertjes in ons bed geslapen. Toen begon het wel echt te krap te worden. Laatste half jaar slaap ik met mijn zoon in ons bed en mijn man met mijn dochter op hun kamer.
Oke, er gaat een wereld voor me open haha! Wist niet eens dat dat zou kunnen werken eigenlijk met zoveel personen in bed. Lijkt mij dat je dan last van elkaar hebt, maar misschien is het inderdaad een kwestie van wennen.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind bij je in bed slapen en afbouwen daarvan - Pagina 4 Empty Re: Kind bij je in bed slapen en afbouwen daarvan

Bericht  Fiwen ma 18 feb 2013 - 10:41

CCC, het is echt een kwestie van wennen. Als J nu een keer bij mijn ouders logeert dan slaap ik echt heel onrustig en wordt ik meerdere keren wakker omdat ik denk dat ze onder de dekens ligt of uit bed gevallen is of zo Rolling Eyes (wat echt nog nooit gebeurd is)

Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind bij je in bed slapen en afbouwen daarvan - Pagina 4 Empty Re: Kind bij je in bed slapen en afbouwen daarvan

Bericht  Supertalentje ma 18 feb 2013 - 10:43

Lot schreef:Een vraagje aan de mama's met de kindjes die niet alleen willen slapen, zitten jullie kinderen ook op een kinderdagverblijf? Slapen ze daar wel goed?
Nee, er staat altijd 20 min, max 40 min in zn schriftje. Hoe dat kind het volhoudt van 6.00 sochtends tot 19.00 savonds is me een groot raadsel en nog vrolijk als ik hem ophaal. Hij slaapt thuis snachts wel als een os na een dag kdv en de eerste dag thuis na kdv ook een gat in de dag.

Ik heb het commentaar ook gehad, dan zouden ze noooooit meer in hun eigen bed willen slapen. Ik heb altijd gevraagd wiens probleem dat was en dat ik niet de illusie heb dat hij op zn 18de nog tussen papa en mama in wil. Gelukkig slaapt zoon over het algemeen goed. Maakt niet uit wat ik moet doen als hij een nacht slecht slaapt, ik doe het direct.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind bij je in bed slapen en afbouwen daarvan - Pagina 4 Empty Re: Kind bij je in bed slapen en afbouwen daarvan

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum