Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Slapen in hotelkamer met kind?!

+5
Darius
Lejow
meisjesmama
Printje
Woezies
9 plaatsers

Ga naar beneden

Slapen in hotelkamer met kind?!  Empty Slapen in hotelkamer met kind?!

Bericht  Woezies wo 12 okt 2011 - 0:25

Wij gaan volgend week een weekje naar Euro disney Very Happy
Kadootje van mijn ouders, we gaan met de hele familie.. Alleen we slapen in een hotel.
En ik vraag me af hoe we dat moeten gaan doen met onze dochter van 16 maand.
Ik kan me voorstellen dat als zij naar bed moet en ze ziet dat wij ook in diezelfde ruimte zijn, dat er
van slapen weinig terecht gaat komen.

Dus wie heeft ook wel eens overnacht in een hotel met een kindje en hoe deed je dat met het slapen?
En konden jij en je partner dan ook gewoon tv kijken s'avonds? Of ging je dan zelf ook vroeg naar bed?

Thanx!
Woezies
Woezies
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 162
Punten : 276
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slapen in hotelkamer met kind?!  Empty Re: Slapen in hotelkamer met kind?!

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 0:44

Als je met de hele familie gaat dan heb je waarschijnlijk meerdere kamers. Je neemt je babyfoon mee en gaat bij je ouders op de kamer zitten totdat ze slaapt. Daarna kun je rustig teruggaan naar je kamer om daar tv te gaan kijken denk ik. Wel een heel leuk cadeautje hoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slapen in hotelkamer met kind?!  Empty Re: Slapen in hotelkamer met kind?!

Bericht  Printje wo 12 okt 2011 - 0:45

Wij hebben dit om dezelfde redenen nog nooit gedaan, ik weet zeker dat ons ventje echt niet slaapt als wij erbij zijn. Maar hem alleen op de hotelkamer laten zou ik ook niet doen, wij hadden laatst met zijn tweeen een hele luxe kamer met een apart woonkamertje ofzoiets dat zou dan eerder mijn keuze zijn, dus een tweede ruimte waar hij zou kunnen slapen. Maar ja dat is natuurlijk voor jullie niet meer te regelen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slapen in hotelkamer met kind?!  Empty Re: Slapen in hotelkamer met kind?!

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 0:48

wij zijn toen indy 16 maanden was ook naar dinsney geweest en sliepen in santa fee. we hadden 2 kamers naast elkaar en indy lag in de ene kamer te slapen en wij waren bij mijn broer en zijn vrouw op de kamer gaan zitten met de kamer deur open. Indy was overigens zo moe van alle indrukken dat ze denk ik weinig zou hebben mee gekregen als wij op de kamer waren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slapen in hotelkamer met kind?!  Empty Re: Slapen in hotelkamer met kind?!

Bericht  meisjesmama wo 12 okt 2011 - 0:51

Wij hebben al meerdere malen in een hotel geslapen. Toen we alleen de oudste hadden...
En dat ze heel klein was gingen we gewoon tv kijken en zij ging slapen. En de laatste keer hadden we heel dichtbij onze kamer een leuk zitje. Dus babyfoon aan en we konden op de hotelkamerdeur kijken. Nu zou ik wel eens met 2 kids willen maar dan moet je al een familiekamer hebben dat is dan handiger.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slapen in hotelkamer met kind?!  Empty Re: Slapen in hotelkamer met kind?!

Bericht  Lejow wo 12 okt 2011 - 1:08

Oh wat een super gaaf cadeau!!! (ziet stiekem groen hahaha)
Ik zou het doen zoals al gezegd is, bij een ander op de kamer gaan zitten. Maar kindjes zijn doorgaans zo moe (als ik mezelf neem, val ik meestal al om een uur of 9 als een blok in slaap als ik in Disney ben haha), dus grote kans dat ze gewoon in slaap vallen.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Slapen in hotelkamer met kind?!  Empty Re: Slapen in hotelkamer met kind?!

Bericht  Printje wo 12 okt 2011 - 1:11

Lejow schreef:Oh wat een super gaaf cadeau!!! (ziet stiekem groen hahaha)
Ik zou het doen zoals al gezegd is, bij een ander op de kamer gaan zitten. Maar kindjes zijn doorgaans zo moe (als ik mezelf neem, val ik meestal al om een uur of 9 als een blok in slaap als ik in Disney ben haha), dus grote kans dat ze gewoon in slaap vallen.

Ik wist dat je dat zou schrijven hahahaa Ik zie ook groen whahahha IK WIL OOK!!!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slapen in hotelkamer met kind?!  Empty Re: Slapen in hotelkamer met kind?!

Bericht  Lejow wo 12 okt 2011 - 1:15

Printje schreef:
Lejow schreef:Oh wat een super gaaf cadeau!!! (ziet stiekem groen hahaha)
Ik zou het doen zoals al gezegd is, bij een ander op de kamer gaan zitten. Maar kindjes zijn doorgaans zo moe (als ik mezelf neem, val ik meestal al om een uur of 9 als een blok in slaap als ik in Disney ben haha), dus grote kans dat ze gewoon in slaap vallen.

Ik wist dat je dat zou schrijven hahahaa Ik zie ook groen whahahha IK WIL OOK!!!

laughcry Twisted Evil
Op zijn vroegst gaan we over een jaar.. als ik het dan nog kan verdragen om onze kleine een paar nachtjes bij opa en oma te laten, willen mijn vriend en ik een paar daagjes weg omdat we 7 jaar samen zijn Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Slapen in hotelkamer met kind?!  Empty Re: Slapen in hotelkamer met kind?!

Bericht  Printje wo 12 okt 2011 - 1:17

Lejow schreef:
Printje schreef:
Lejow schreef:Oh wat een super gaaf cadeau!!! (ziet stiekem groen hahaha)
Ik zou het doen zoals al gezegd is, bij een ander op de kamer gaan zitten. Maar kindjes zijn doorgaans zo moe (als ik mezelf neem, val ik meestal al om een uur of 9 als een blok in slaap als ik in Disney ben haha), dus grote kans dat ze gewoon in slaap vallen.

Ik wist dat je dat zou schrijven hahahaa Ik zie ook groen whahahha IK WIL OOK!!!

laughcry Twisted Evil
Op zijn vroegst gaan we over een jaar.. als ik het dan nog kan verdragen om onze kleine een paar nachtjes bij opa en oma te laten, willen mijn vriend en ik een paar daagjes weg omdat we 7 jaar samen zijn Very Happy

Hahaha ik kan ons ventje niet missen maar voor een paar daagjes disney hahahhahaha Ik neem dan gewoon heel veel mee terug voor hem denk ik hahahaha. Ik heb het wederom aan Sinterklaas gevraagd, ik ben zo lief geweest dit jaar dat Sinterklaas het niet meer kan weigeren vind ik
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slapen in hotelkamer met kind?!  Empty Re: Slapen in hotelkamer met kind?!

Bericht  Darius wo 12 okt 2011 - 1:22

Wij hebben het twee jaar geleden gedaan toen L bijna acht maanden was. En het was DRAMA! Nu hadden wij ook geen apart kamertje, dus hij moest wel bij ons op de kamer. Gevolg dat we alledrie om half acht op de hotelkamer in het donker zaten, want als de tv of het licht aan was, ging Laurens niet slapen. Hoogtepunt was dat we om 12 uur snachts een half uur lang 'slaap kindje slaap' hebben gezongen voordat meneer eindelijk eens ging slapen.

Toen Laurens 1 jaar en 3 mnd was hebben we noodgedwongen nogmaals een nacht in een hotel doorgebracht (gingen met de tent op vakantie maar het regende zo enorm dat we de eerste nacht een pension hebben genomen) en dat was wederom drama. Het werkt gewoon niet om met zn drieen op 1 kamer in slaap te vallen.

Afgelopen vakantie hebben we opnieuw een nacht doorgebracht in een hotel, Laurens was toen 2 jaar en 2 mnd en Pepijn 2 mnd. Laurens is twee uur lang wakker geweest midden in de nacht en uit ellende hebben we toen maar Bob de Bouwer aangezet. Pepijn sliep wel door.

Nee, een hotel met maar 1kamer is niets!!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Slapen in hotelkamer met kind?!  Empty Re: Slapen in hotelkamer met kind?!

Bericht  Lejow wo 12 okt 2011 - 1:26

Darius schreef:Wij hebben het twee jaar geleden gedaan toen L bijna acht maanden was. En het was DRAMA! Nu hadden wij ook geen apart kamertje, dus hij moest wel bij ons op de kamer. Gevolg dat we alledrie om half acht op de hotelkamer in het donker zaten, want als de tv of het licht aan was, ging Laurens niet slapen. Hoogtepunt was dat we om 12 uur snachts een half uur lang 'slaap kindje slaap' hebben gezongen voordat meneer eindelijk eens ging slapen.

Toen Laurens 1 jaar en 3 mnd was hebben we noodgedwongen nogmaals een nacht in een hotel doorgebracht (gingen met de tent op vakantie maar het regende zo enorm dat we de eerste nacht een pension hebben genomen) en dat was wederom drama. Het werkt gewoon niet om met zn drieen op 1 kamer in slaap te vallen.

Afgelopen vakantie hebben we opnieuw een nacht doorgebracht in een hotel, Laurens was toen 2 jaar en 2 mnd en Pepijn 2 mnd. Laurens is twee uur lang wakker geweest midden in de nacht en uit ellende hebben we toen maar Bob de Bouwer aangezet. Pepijn sliep wel door.

Nee, een hotel met maar 1kamer is niets!!

Hehehe sorry, hier moest ik om lachen :P
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Slapen in hotelkamer met kind?!  Empty Re: Slapen in hotelkamer met kind?!

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 1:27

Wij hebben onze zomervakantie in een hotel doorgebracht met 1 kamer. Ging prima, zoon ging gewoon slapen, wij konden gewoon kletsen, spelletje doen enzv.

Ligt dus heel erg aan het kindje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slapen in hotelkamer met kind?!  Empty Re: Slapen in hotelkamer met kind?!

Bericht  Catwoman79 wo 12 okt 2011 - 1:29

Vaak zit er wel een badkamer op je kamer. Je kunt daar het bedje ook in zetten.
Helemaal omdat je met meerdere familie leden in hetzelfde hotel verblijft.
Je kunt vast wel bij 1 van hun je tanden poetsen.
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Slapen in hotelkamer met kind?!  Empty Re: Slapen in hotelkamer met kind?!

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 3:21

Ik heb het nog nooit gedaan, omdat ik me ook niet kan voorstellen dat D. gaat slapen als er leukere dingen te beleven zijn als kletsen tegen papa en mama of televisie kijken. Wij zitten altijd in een appartement sinds haar geboorte als we op vakantie gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slapen in hotelkamer met kind?!  Empty Re: Slapen in hotelkamer met kind?!

Bericht  Flower_L wo 12 okt 2011 - 5:23

Wij zijn met acht weken oaar dagen naar een hotel geweest. Kregen daar kinderbedje. Toen had hij nog ideaal schema qua avondbesteding...ging prima. deden trouwens tv niet aan ivm geluid en flitsen...gingen lezen of op laptoo

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Slapen in hotelkamer met kind?!  Empty Re: Slapen in hotelkamer met kind?!

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 6:02

wij hebben het al wel meerdere keren gedaan. Onze dochter is gewend om samen met ons te slapen, dus ze viel gewoon in slaap in ons bijzijn. Als zij sliep, had ik eindelijk tijd om weer eens te lezen en mijn man las dan de krant, zat wat te internetten op z'n mob of keek tv (zachtjes en event. met ondertiteling). Over twee weken gaan we weer een weekend weg naar een hotel in één kamer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slapen in hotelkamer met kind?!  Empty Re: Slapen in hotelkamer met kind?!

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 6:21

Leuk om te lezen! Wij gaan in juni (duurt nog even haha) voor het eerst in een hotel slapen met J.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slapen in hotelkamer met kind?!  Empty Re: Slapen in hotelkamer met kind?!

Bericht  Woezies wo 12 okt 2011 - 6:26

Jeetje, hele verschillende ervaringen dus!

We hebben iig al een babyfoon geregeld (die hebben we dus niet) en proberen eerst of ze wil slapen in bijzijn van ons. Gaat dat niet, dan is het nog een optie om het bedje in de badkamer te zetten of dat wij weg gaan en bij een familielid gaan zitten..
We zullen zien!

Bedankt voor alle reaktie's!
Woezies
Woezies
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 162
Punten : 276
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slapen in hotelkamer met kind?!  Empty Re: Slapen in hotelkamer met kind?!

Bericht  Barbabella wo 12 okt 2011 - 6:36

Wij hebben afgelopen zomer in 3 verschillende hotels geslapen met Levi( toen 12 mnd) De eerste 2 onderweg naar Spanje, het duurde even voordat hij ging slapen omdat hij ons zag. Onze kamer was op de begane grond naast het restaurant. Ik heb toen de babyfoon meegenomen en zijn in het restaurant gaan zitten met uitzicht op onze kamerdeur. Toen hij sliep gewoon naar de kamer gegaan en de tv aan en sliep hij gewoon door. Het volgende hotel had een balkon dus gingen wij op het balkon zitten zodat hij ons niet zag. Daarna een week in spanje in een stacaravan had hij wel een eigen kamer. Op de terugweg zijn we naar St Tropez gegaan voor 5 dagen. Ook hier lag hij bij ons op de kamer en gingen wij op het balkon zitten/douchen/op bed liggen zodat hij ons niet kon zien. Ging prima ! Als je met meerdere mensen bent zou ik ook gewoon de babyfoon meenemen en op een andere kamer gaan zitten.
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slapen in hotelkamer met kind?!  Empty Re: Slapen in hotelkamer met kind?!

Bericht  Flip Fluitketel wo 12 okt 2011 - 7:22

Wij hebben afgelopen zomer een week in een hotelkamer gezeten tijdens de vakantie. En J. stond met haar campingbedje midden in de kamer en gelukkig hebben we geen extra moeite moeten doen om haar in slaap te brengen. Als ze ging slapen gingen wij op het balkon/terras zitten. Ook konden we gewoon tv kijken en praten met elkaar.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slapen in hotelkamer met kind?!  Empty Re: Slapen in hotelkamer met kind?!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum