Keelamandelen en het herstel daarvan bij een kind
+4
girli
Susan
Luce
meisjesmama
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Keelamandelen en het herstel daarvan bij een kind
Meiden,
Wie van jullie kinderen hebben ze ook de keel en neus amandelen 'verwijderd'?
Bij onze jongste zijn ze afgelopen dinsdag dit verwijderd, dat is niet helemaal goed verlopen ze moest uiteindelijk 2 keer onder narcose omdat ze een nabloeding kreeg en een beste ook.
Nu zijn we een aantal dagen verder met paracetamol en Diclofenac. Het drinken gaat wel redelijk maar eten is echt slecht.
Wanneer knapte jullie kind op?
Want wij zien ons meisje en goed afvallen en ze is nog zo slap maar dat zal ook wel door de dubbele narcose en bloedverlies komen.
Wie van jullie kinderen hebben ze ook de keel en neus amandelen 'verwijderd'?
Bij onze jongste zijn ze afgelopen dinsdag dit verwijderd, dat is niet helemaal goed verlopen ze moest uiteindelijk 2 keer onder narcose omdat ze een nabloeding kreeg en een beste ook.
Nu zijn we een aantal dagen verder met paracetamol en Diclofenac. Het drinken gaat wel redelijk maar eten is echt slecht.
Wanneer knapte jullie kind op?
Want wij zien ons meisje en goed afvallen en ze is nog zo slap maar dat zal ook wel door de dubbele narcose en bloedverlies komen.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Keelamandelen en het herstel daarvan bij een kind
Anders even bellen?
Hier at hij weer iets echts na ongeveer 3 dagen. Tot dan was het gepureerd of vla. maar ook maar een paar happen. Drinken ging de eerste dag ook niet echt.
Sterkte, mijn L heeft er echt last van gehad.
Daarna knapte hij wel vrij snel op trouwens. Vrijwel nooit meer snotterig en horen doet hij ook veel beter (heeft ook buisjes gekregen).
Hier at hij weer iets echts na ongeveer 3 dagen. Tot dan was het gepureerd of vla. maar ook maar een paar happen. Drinken ging de eerste dag ook niet echt.
Sterkte, mijn L heeft er echt last van gehad.
Daarna knapte hij wel vrij snel op trouwens. Vrijwel nooit meer snotterig en horen doet hij ook veel beter (heeft ook buisjes gekregen).
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Fijn trouwens dat je een 2e soort pijnstiller kreeg! L moest het alleen doen met pcm, wat natuurlijk niet echt hielp.
Ik heb hem wel een week thuis gehouden van school. Sliep veel en was jammerig/huilerig.
Ik heb hem wel een week thuis gehouden van school. Sliep veel en was jammerig/huilerig.
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Ik ga morgen haar wegen en bij houden wat ze drinkt en eet.
Dan wil ik maandag bellen.. Mits ze morgen niet zoals vanavond vanavond boven de 38 heeft want dan moest ik wel bellen.
Voor mijn gevoel zou ze al wat meer moeten eten.
Wel fijn dat jou zoontje er van opknapten hier waren de buisjes echt een verschil van dag en nacht. Ben dus benieuwd naar dit resultaat.
Dan wil ik maandag bellen.. Mits ze morgen niet zoals vanavond vanavond boven de 38 heeft want dan moest ik wel bellen.
Voor mijn gevoel zou ze al wat meer moeten eten.
Wel fijn dat jou zoontje er van opknapten hier waren de buisjes echt een verschil van dag en nacht. Ben dus benieuwd naar dit resultaat.
meisjesmama- Kletskop
Ezra was er wel erg ziek van, maar hij had een infectie opgelopen, hij had ook hoge koorts.
Kun je niet proberen of ze van die fruitpotjes voor vier maanden wil, eventueel uit de koelkast? Dat is lekker zacht en glad.
Kun je niet proberen of ze van die fruitpotjes voor vier maanden wil, eventueel uit de koelkast? Dat is lekker zacht en glad.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Dat is wel en goed idee.. zal er morgen eens 1 halen. hier het probleem ook dat haar een hoop niet lekker smaakt omdat ze de bloeding hebben dichtgebrand.
Het is ook niet zo dat ze wel snoepjes of cake wil. Ze eet gewoon niet veel 1 broodje, 1 fles melk (poedervorm dus dat voedt nog) half doosje smarties, 2 stukjes van een stokbrood (alleen het zachte). Dat was hem.voor vandaag.
Het is ook niet zo dat ze wel snoepjes of cake wil. Ze eet gewoon niet veel 1 broodje, 1 fles melk (poedervorm dus dat voedt nog) half doosje smarties, 2 stukjes van een stokbrood (alleen het zachte). Dat was hem.voor vandaag.
meisjesmama- Kletskop
En meer zachte dingen aanbieden om te eten/drinken? Bijv. yoghurt/vla, appelmoes of (zelfgemaakte) waterijsjes? Als ze dit al mag hebben, ik heb niet op de leeftijd gelet.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Wat rot dat het herstel zo moeizaam gaat bij haar! En veel reserves heeft ze ook niet! Appelmoes en fruithapjes lijken mij wel goede tips! Veel beterschap!
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
T. at dezelfde avond alweer warm mee. Hij heeft er niet veel last van gehad. 4 maanden potjes, waterijs is het enige wat ik kan bedenken ook, maar het voedt niet. Misschien dat ze al slapend nog een fles drinkt? Bah, naar hoor zo'n nabloeding. Beterschap!
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Ik bied wel dingen aan maar ze wil het niet. Net op de weegschaal ze weegt nog maar 15,8 kilo.
Normale temperatuur nu even meer aandringen qua eten.
Normale temperatuur nu even meer aandringen qua eten.
meisjesmama- Kletskop
Girli ja die dingen mag ze wel ga vandaag meer dwingen.
Maddie klopt haar reserveren raken nu wel op ja..
Rataplan s'avonds is ze als ze slaapt een fles is lastig ze slaapt ze zo vast. Ijs voedt ininderdaad niet echt.
Maddie klopt haar reserveren raken nu wel op ja..
Rataplan s'avonds is ze als ze slaapt een fles is lastig ze slaapt ze zo vast. Ijs voedt ininderdaad niet echt.
meisjesmama- Kletskop
Wat sneu dat ze er nog zoveel last van heeft.
Bij m viel het herstel erg mee, wel de dag en nacht zelf veel bloed gespuugd, maar daarna ging het gauw beter. Wel lang vermoeid geweest vd narcose
Sterkte en even bellen met het zkh bij twijfel
Bij m viel het herstel erg mee, wel de dag en nacht zelf veel bloed gespuugd, maar daarna ging het gauw beter. Wel lang vermoeid geweest vd narcose
Sterkte en even bellen met het zkh bij twijfel
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
Dank je wel Woezel. Bij jullie dus ook wel bloeden.
Morgen ga ik even bellen. dinsdag kan ik dan wel misschien heen en weer.
Morgen ga ik even bellen. dinsdag kan ik dan wel misschien heen en weer.
meisjesmama- Kletskop
Ik heb er geen ervaring mee maar wou je wel even beterschap wensen met R. Wat sneu zeg dat alles zo tegen zit, alsof ze nog niet genoeg gehad heeft.
Wat lief dank je wel Sarahkey!!
Als of ze ons zorgen hier heeft gelezen heeft ze vandaag beter gegeten en gedronken.
En haar temperatuur is niet ook meer boven de 38 gegaan.
Als of ze ons zorgen hier heeft gelezen heeft ze vandaag beter gegeten en gedronken.
En haar temperatuur is niet ook meer boven de 38 gegaan.
meisjesmama- Kletskop
Soortgelijke onderwerpen
» Kind bij je in bed slapen en afbouwen daarvan
» keelamandelen
» Ene kind wel een 2e naam, andere kind niet...
» herstel na bloedverlies bevalling
» Vraagje over herstel knip
» keelamandelen
» Ene kind wel een 2e naam, andere kind niet...
» herstel na bloedverlies bevalling
» Vraagje over herstel knip
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: