Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Keelamandelen en het herstel daarvan bij een kind

+4
girli
Susan
Luce
meisjesmama
8 plaatsers

Ga naar beneden

Keelamandelen en het herstel daarvan bij een kind Empty Keelamandelen en het herstel daarvan bij een kind

Bericht  meisjesmama za 20 jul 2013 - 10:21

Meiden,
Wie van jullie kinderen hebben ze ook de keel en neus amandelen 'verwijderd'?
Bij onze jongste zijn ze afgelopen dinsdag dit verwijderd, dat is niet helemaal goed verlopen ze moest uiteindelijk 2 keer onder narcose omdat ze een nabloeding kreeg en een beste ook.
Nu zijn we een aantal dagen verder met paracetamol en Diclofenac. Het drinken gaat wel redelijk maar eten is echt slecht.
Wanneer knapte jullie kind op?
Want wij zien ons meisje en goed afvallen en ze is nog zo slap maar dat zal ook wel door de dubbele narcose en bloedverlies komen.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelamandelen en het herstel daarvan bij een kind Empty Re: Keelamandelen en het herstel daarvan bij een kind

Bericht  Luce za 20 jul 2013 - 11:26

Anders even bellen?

Hier at hij weer iets echts na ongeveer 3 dagen. Tot dan was het gepureerd of vla. maar ook maar een paar happen. Drinken ging de eerste dag ook niet echt. 

Sterkte, mijn L heeft er echt last van gehad.

Daarna knapte hij wel vrij snel op trouwens. Vrijwel nooit meer snotterig en horen doet hij ook veel beter (heeft ook buisjes gekregen).
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelamandelen en het herstel daarvan bij een kind Empty Re: Keelamandelen en het herstel daarvan bij een kind

Bericht  Luce za 20 jul 2013 - 11:28

Fijn trouwens dat je een 2e soort pijnstiller kreeg! L moest het alleen doen met pcm, wat natuurlijk niet echt hielp. 
Ik heb hem wel een week thuis gehouden van school. Sliep veel en was jammerig/huilerig.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelamandelen en het herstel daarvan bij een kind Empty Re: Keelamandelen en het herstel daarvan bij een kind

Bericht  meisjesmama za 20 jul 2013 - 11:34

Ik ga morgen haar wegen en bij houden wat ze drinkt en eet.
Dan wil ik maandag bellen.. Mits ze morgen niet zoals vanavond vanavond boven de 38 heeft want dan moest ik wel bellen.
Voor mijn gevoel zou ze al wat meer moeten eten.
Wel fijn dat jou zoontje er van opknapten hier waren de buisjes echt een verschil van dag en nacht. Ben dus benieuwd naar dit resultaat.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelamandelen en het herstel daarvan bij een kind Empty Re: Keelamandelen en het herstel daarvan bij een kind

Bericht  Susan za 20 jul 2013 - 11:36

Ezra was er wel erg ziek van, maar hij had een infectie opgelopen, hij had ook hoge koorts.

Kun je niet proberen of ze van die fruitpotjes voor vier maanden wil, eventueel uit de koelkast? Dat is lekker zacht en glad.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelamandelen en het herstel daarvan bij een kind Empty Re: Keelamandelen en het herstel daarvan bij een kind

Bericht  meisjesmama za 20 jul 2013 - 11:42

Dat is wel en goed idee.. zal er morgen eens 1 halen. hier het probleem ook dat haar een hoop niet lekker smaakt omdat ze de bloeding hebben dichtgebrand.
Het is ook niet zo dat ze wel snoepjes of cake wil. Ze eet gewoon niet veel 1 broodje, 1 fles melk (poedervorm dus dat voedt nog) half doosje smarties, 2 stukjes van een stokbrood (alleen het zachte). Dat was hem.voor vandaag.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelamandelen en het herstel daarvan bij een kind Empty Re: Keelamandelen en het herstel daarvan bij een kind

Bericht  girli za 20 jul 2013 - 11:59

En meer zachte dingen aanbieden om te eten/drinken? Bijv. yoghurt/vla, appelmoes of (zelfgemaakte) waterijsjes? Als ze dit al mag hebben, ik heb niet op de leeftijd gelet.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelamandelen en het herstel daarvan bij een kind Empty Re: Keelamandelen en het herstel daarvan bij een kind

Bericht  MADDIE za 20 jul 2013 - 19:25

Wat rot dat het herstel zo moeizaam gaat bij haar! En veel reserves heeft ze ook niet! Appelmoes en fruithapjes lijken mij wel goede tips! Veel beterschap!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelamandelen en het herstel daarvan bij een kind Empty Re: Keelamandelen en het herstel daarvan bij een kind

Bericht  Thunder za 20 jul 2013 - 20:43

T. at dezelfde avond alweer warm mee. Hij heeft er niet veel last van gehad. 4 maanden potjes, waterijs is het enige wat ik kan bedenken ook, maar het voedt niet. Misschien dat ze al slapend nog een fles drinkt? Bah, naar hoor zo'n nabloeding. Beterschap!

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelamandelen en het herstel daarvan bij een kind Empty Re: Keelamandelen en het herstel daarvan bij een kind

Bericht  meisjesmama za 20 jul 2013 - 20:59

Ik bied wel dingen aan maar ze wil het niet. Net op de weegschaal ze weegt nog maar 15,8 kilo.
Normale temperatuur nu even meer aandringen qua eten.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelamandelen en het herstel daarvan bij een kind Empty Re: Keelamandelen en het herstel daarvan bij een kind

Bericht  meisjesmama za 20 jul 2013 - 21:11

Girli ja die dingen mag ze wel ga vandaag meer dwingen.
Maddie klopt haar reserveren raken nu wel op ja..
Rataplan s'avonds is ze als ze slaapt een fles is lastig ze slaapt ze zo vast. Ijs voedt ininderdaad niet echt.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelamandelen en het herstel daarvan bij een kind Empty Re: Keelamandelen en het herstel daarvan bij een kind

Bericht  woezel za 20 jul 2013 - 21:44

Wat sneu dat ze er nog zoveel last van heeft.
Bij m viel het herstel erg mee, wel de dag en nacht zelf veel bloed gespuugd, maar daarna ging het gauw beter. Wel lang vermoeid geweest vd narcose
Sterkte en even bellen met het zkh bij twijfel

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelamandelen en het herstel daarvan bij een kind Empty Re: Keelamandelen en het herstel daarvan bij een kind

Bericht  meisjesmama zo 21 jul 2013 - 1:00

Dank je wel Woezel. Bij jullie dus ook wel bloeden.
Morgen ga ik even bellen. dinsdag kan ik dan wel misschien heen en weer.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelamandelen en het herstel daarvan bij een kind Empty Re: Keelamandelen en het herstel daarvan bij een kind

Bericht  SarahKey zo 21 jul 2013 - 7:34

Ik heb er geen ervaring mee maar wou je wel even beterschap wensen met R. Wat sneu zeg dat alles zo tegen zit, alsof ze nog niet genoeg gehad heeft. hug hug 
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelamandelen en het herstel daarvan bij een kind Empty Re: Keelamandelen en het herstel daarvan bij een kind

Bericht  meisjesmama zo 21 jul 2013 - 8:32

Wat lief dank je wel Sarahkey!!

Als of ze ons zorgen hier heeft gelezen heeft ze vandaag beter gegeten en gedronken.
En haar temperatuur is niet ook meer boven de 38 gegaan.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelamandelen en het herstel daarvan bij een kind Empty Re: Keelamandelen en het herstel daarvan bij een kind

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum