Uitgerekend in augustus, september en oktober!
+15
Floor
Clapperdie
Tiara
LindaK
M@niek
Fearie
peach
-Ieniemienie-
kletskousje
Pien
blondje1313
yes1984
Schism
Laced
Funk
19 plaatsers
Pagina 9 van 22
Pagina 9 van 22 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15 ... 22
Re: Uitgerekend in augustus, september en oktober!
blondje1313 schreef:Beauty Addict -> 16 augustus (maar zal ongeveer 4 weken eerder bevallen)
Fearie -> 18 augustus
Schism -> 26 augustus
Pippi -> 29 augustus
Peach -> 30 augustus
Yes1984 -> 31 augustus
Laced -> 3 september
Bazyle -> 4 oktober
Blondje1313 ->11 oktober
Razz88 -> 2 november
Ieniemienie- ->
Kletskousje ->
Lieveheersbeestje ->
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Mag ik me aansluiten bij jullie? Ben net niet in oktober uitgerekend...maar waarschijnlijk op 3 november
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10
Leuk! Gezellig! En gefeliciteerd natuurlijk.LindaK schreef:Mag ik me aansluiten bij jullie? Ben net niet in oktober uitgerekend...maar waarschijnlijk op 3 november
Hoe voel je je? En wanneer moet je voor je eerste echo?
Gast- Gast
Beauty Addict -> 16 augustus (maar zal ongeveer 4 weken eerder bevallen)
Fearie -> 18 augustus
Schism -> 26 augustus
Pippi -> 29 augustus
Peach -> 30 augustus
Yes1984 -> 31 augustus
Laced -> 3 september
Bazyle -> 4 oktober
Blondje1313 ->11 oktober
Razz88 -> 2 november
LindaK -> 3 november
Ieniemienie- ->
Kletskousje ->
Lieveheersbeestje ->
Fearie -> 18 augustus
Schism -> 26 augustus
Pippi -> 29 augustus
Peach -> 30 augustus
Yes1984 -> 31 augustus
Laced -> 3 september
Bazyle -> 4 oktober
Blondje1313 ->11 oktober
Razz88 -> 2 november
LindaK -> 3 november
Ieniemienie- ->
Kletskousje ->
Lieveheersbeestje ->
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Leuk! Gezellig! En gefeliciteerd natuurlijk.LindaK schreef:Mag ik me aansluiten bij jullie? Ben net niet in oktober uitgerekend...maar waarschijnlijk op 3 november
Hoe voel je je? En wanneer moet je voor je eerste echo?
Dank je
Ik voel me goed! Heb wel wat last van m´n buik, maar verder voel ik me goed!
Heb vanmorgen het ziekenhuis gebeld en op vrijdag 8 april hebben we de eerste afspraak en echo...Spannend!
Eens even een beetje bijlezen hier
LindaK- Prater
blondje1313 schreef:Dinsdag na de echo hebben we de opa en de oma's van mijn man het goede nieuws verteld, maar wel erbij verteld dat ze het nog geheim moesten houden. Helaas was dat te moeilijk voor een van hen en kreeg ik afgelopen weekend tijdens een etentje de vraag of ik zwanger was van een meisje hier uit de straat, ze had dat van haar buren, die het weer van een neefje van mijn man hadden. Eerst waren we heel kwaad, maar toen maar besloten om het dan maar tegen iedereen te vertellen (bij het etentje was ik alleen, daar heb ik wel nog ontkend omdat we eigenlijk afgesproken hadden om het nog niet te vertellen).
Nu vandaag op het werk nog tegen mijn collega's vertellen, en mijn man ook op zijn werk.
Nu kunnen de boeken, kaartjes en cadeautjes ook gewoon in de woonkamer ipv verstopt op de slaapkamer!
Blondje, wat leuk dat jullie de opa's en oma's hebben ingelicht. Wel jammer dat iemand het niet voor zich kon houden. Vandaag ga je het dus op je werk vertellen? Blijft spannend he!
Laced- Kletskop
Linda: 8 april pas? Ik ben zo blij dat ik gewoon met 6w4d al mijn eerste echo had... En dat vond ik al lang duren...
Gast- Gast
Even opnieuw dan!
Fearie -> 18 augustus
Schism -> 26 augustus
Pippi -> 29 augustus
Peach -> 30 augustus
Yes1984 -> 31 augustus
Laced -> 3 september
Kletskousje -> 4 september
Bazyle -> 4 oktober
Blondje1313 ->11 oktober
Razz88 -> 2 november
LindaK -> 3 november
Ieniemienie- ->
Lieveheersbeestje ->
Fearie -> 18 augustus
Schism -> 26 augustus
Pippi -> 29 augustus
Peach -> 30 augustus
Yes1984 -> 31 augustus
Laced -> 3 september
Kletskousje -> 4 september
Bazyle -> 4 oktober
Blondje1313 ->11 oktober
Razz88 -> 2 november
LindaK -> 3 november
Ieniemienie- ->
Lieveheersbeestje ->
kletskousje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 386
Punten : 455
Welkom Linda!
Wat leuk dat je ook weer zwanger bent!
8 april is nog een tijdje he!
En ook fijn dat je je zo goed voelt!
Blondje, wat leuk dat jullie het verteld hebben!
Had je het nog op een speciale manier gedaan (of heb ik daar overheen gelezen?)
Wat leuk dat je ook weer zwanger bent!
8 april is nog een tijdje he!
En ook fijn dat je je zo goed voelt!
Blondje, wat leuk dat jullie het verteld hebben!
Had je het nog op een speciale manier gedaan (of heb ik daar overheen gelezen?)
kletskousje- Fluisteraar
Kletskousje: Ik zie dat wij maar 1 dag schelen! Leuk! Met hoeveel weken was je de vorige keer bevallen?
Laced- Kletskop
Ik ben de vorige keer met 38w 4d bevallen.
Heb toen ook in het ziekenhuis gelegen met vroegtijdige weeen (33 weken) dit is toen gelukkig allemaal goed gegaan.
Ben benieuwd hoe het nu gaat..
Heb toen ook in het ziekenhuis gelegen met vroegtijdige weeen (33 weken) dit is toen gelukkig allemaal goed gegaan.
kletskousje- Fluisteraar
Heb je daar moeten liggen tot je bevalling of ben je tussendoor wel thuis geweest?kletskousje schreef:Ik ben de vorige keer met 38w 4d bevallen.
Gast- Gast
Ik ben even kwijt wie hier nieuw is/zijn, maar welkom!
We hebben het overal 'gewoon' verteld, zonder iets er omheen.
Vandaag op het werk heb ik het tegen één klas verteld (begonnen er zelf als grapje over, maar ja, wilde niet langer ontkennen) en tegen twee collega's, maar toen hoorden ook wat anderen het.
Ze hebben bij ons zo'n schrift waar alle bijzonderheden in komen te staan, weet alleen nog niet of ik mijn zwangerschap daar ook in wil hebben, hoeft van mij persoonlijk namelijk niet zo.
Ik ben blij dat we vorige week een echo gehad hebben (op 7 weken), kon eigenlijk echt niet meer wachten (deze was vervroegd omdat ik bang was dat het mis was)
We hebben het overal 'gewoon' verteld, zonder iets er omheen.
Vandaag op het werk heb ik het tegen één klas verteld (begonnen er zelf als grapje over, maar ja, wilde niet langer ontkennen) en tegen twee collega's, maar toen hoorden ook wat anderen het.
Ze hebben bij ons zo'n schrift waar alle bijzonderheden in komen te staan, weet alleen nog niet of ik mijn zwangerschap daar ook in wil hebben, hoeft van mij persoonlijk namelijk niet zo.
Ik ben blij dat we vorige week een echo gehad hebben (op 7 weken), kon eigenlijk echt niet meer wachten (deze was vervroegd omdat ik bang was dat het mis was)
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
BA ik had bij D.aan ook pas met 10 weken de echo, alleen had ik toen wel al een 'gewone' afspraak gehad bij de vk. Achja, we hopen dat de tijd gewoon een beetje snel gaat
Zohee, ik moest even koffiebonen gaan halen voor m'n vriend...ik ging nog net niet over m'n nek
Tijdens m'n eerste zwangerschap was ik ook erg gevoelig voor geur en ik denk nu dus weer.
We willen komend weekend onze ouders en mijn zusjes gaan vertellen dat D.aan een broertje of zusje krijgt. Ben erg benieuwd hoe ze reageren!
Nu ga ik D.aan uit bed halen, die is z'n muziekbeest aan het slopen geloof ik
LindaK- Prater
BA, nee ik heb er een week gelegen en toen mocht ik naar huis. In eerste instantie leek het erop dat de weeen niet afnamen, maar gebeurde toch. Toen had ik bedrust en mocht ik niet meer werken enzo.
Blondje, werk je ook in het onderwijs?
Linda, ik kan ook niet tegen de lucht van koffie haha. Willen jullie straks weten wat het gaat worden?
Blondje, werk je ook in het onderwijs?
Linda, ik kan ook niet tegen de lucht van koffie haha. Willen jullie straks weten wat het gaat worden?
kletskousje- Fluisteraar
Kletskousje, ja we willen graag weten wat het gaat worden! We wisten het bij D.aan ook, vond het erg leuk om het te weten. Al kan ik me ook voorstellen dat de verrassing ook heel leuk is...maar ik ben te nieuwsgierig
Ik werk ook in het onderwijs, ben erg benieuwd hoe m'n kleuters over een tijdje gaan reageren...
Ik werk ook in het onderwijs, ben erg benieuwd hoe m'n kleuters over een tijdje gaan reageren...
LindaK- Prater
Kletskousje, wel balen van de lange bedrust, toch anders dan je je verlof in gedachten had denk ik.
Is er een grote kans dat het deze keer weer zo gaat verlopen of is daar niks over te zeggen?
Ik werk in het voortgezet onderwijs, een andere docente van mijn 4mavo klas is ook zwanger en daarom valt hun les al 4 weken uit. Een meisje was bijna boos op me, ze zei straks valt u ook de lang uit en we hebben nog wel examen binnenkort! Heb haar maar uitgelegd dat als ik nu niet ziek ben de kans niet zo groot is dat ik er binnenkort wel veel last van ga krijgen.
Hebben jullie een screening op Downsyndroom gedaan of willen jullie dat doen? Mijn man en ik zitten gelukkig op één lijn, willen het allebei niet. Mochten we een kindje met Downsyndroom krijgen dan is hij/zij van harte welkom, al zullen we dan ons leven flink aan moeten passen.
Is er een grote kans dat het deze keer weer zo gaat verlopen of is daar niks over te zeggen?
Ik werk in het voortgezet onderwijs, een andere docente van mijn 4mavo klas is ook zwanger en daarom valt hun les al 4 weken uit. Een meisje was bijna boos op me, ze zei straks valt u ook de lang uit en we hebben nog wel examen binnenkort! Heb haar maar uitgelegd dat als ik nu niet ziek ben de kans niet zo groot is dat ik er binnenkort wel veel last van ga krijgen.
Hebben jullie een screening op Downsyndroom gedaan of willen jullie dat doen? Mijn man en ik zitten gelukkig op één lijn, willen het allebei niet. Mochten we een kindje met Downsyndroom krijgen dan is hij/zij van harte welkom, al zullen we dan ons leven flink aan moeten passen.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Welkom Linda! Die weken gaan echt langzaam he? Ik hoef nu nog maar 1,5 week tot de eerste afspraak, maar de tijd kruipt echt voorbij!
Wij laten ook geen screening doen, ik ben nog jong, en de kans op een miskraam is dan ook weer groter, dus de kans dat ie het heeft, en de kans dat het door zo'n test mis gaat, weegt voor mij niet tegen elkaar op.
Wij laten ook geen screening doen, ik ben nog jong, en de kans op een miskraam is dan ook weer groter, dus de kans dat ie het heeft, en de kans dat het door zo'n test mis gaat, weegt voor mij niet tegen elkaar op.
Gast- Gast
Linda, wat leuk dat je met kleuters werkt. Ik heb sinds dit jaar groep 4. Hiervoor ook kleuters.
Blondje, In principe was het bij mij gewoon 'pech'. Uiteindelijk is S. met 38w4d geboren, dus prima. Moet nu wel zorgen dat ik eerder mijn rust neem
Wij laten ook geen screening doen. Hebben we bij S. ook niet gedaan.
Blondje, In principe was het bij mij gewoon 'pech'. Uiteindelijk is S. met 38w4d geboren, dus prima. Moet nu wel zorgen dat ik eerder mijn rust neem
Wij laten ook geen screening doen. Hebben we bij S. ook niet gedaan.
kletskousje- Fluisteraar
Ik mag strakjes naar de verloskundige en ik heb er zo'n zin in! We gaan het hartje luisteren, ik vind het erg fijn om weer even een teken van leven te horen, aangezien in nog steeds niet echt merk dat ik zwanger ben
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
Onder de test versta je gewoon bloedonderzoek en nekplooimeting hoor, vruchtwaterpunctie en enge dingen doen ze pas als je kans heel erg hoog is!Bazyle schreef:Wij laten ook geen screening doen, ik ben nog jong, en de kans op een miskraam is dan ook weer groter, dus de kans dat ie het heeft, en de kans dat het door zo'n test mis gaat, weegt voor mij niet tegen elkaar op.
Wij hebben wel de nekplooi laten meten, moest toch voor een echo dus het kon gelijk in 1 moeite mee.
Mocht 1 het hebben, heeft de ander het zeer waarschijnlijk ook. Maar de uitslag was goed. Mochten ze het syndroom van Down hebben of Trisomie dan zou dat voor ons geen consequenties hebben, ze zijn gewoon welkom. Alleen ben je dan wat meer voorbereid en ik in dit geval gerustgesteld
Gast- Gast
Niet? Pfft, de hormonen gieren door mijn lijf, heb ongeveer cup D en al duidelijk een buikje, om over de pukkels maar niet te sprekenSchism schreef:Ik mag strakjes naar de verloskundige en ik heb er zo'n zin in! We gaan het hartje luisteren, ik vind het erg fijn om weer even een teken van leven te horen, aangezien in nog steeds niet echt merk dat ik zwanger ben
Ik ben ook heel blij met de Angelsound die ik van een collega te leen heb gekregen, luister dagelijks wel even. Kost trouwens maar 29,95!!
Veel plezier, geniet ervan! En we lezen vast wel weer dat het goed was, toch?
Gast- Gast
Haha nee mijn vermoeidheid is een stuk minder, buikje heb ik nog niet echt, mijn borsten zijn wel ietsjes gegroeid maar doen ook geen zeer ofzo...
Schism- Prater
*jaloers*Schism schreef:Haha nee mijn vermoeidheid is een stuk minder, buikje heb ik nog niet echt, mijn borsten zijn wel ietsjes gegroeid maar doen ook geen zeer ofzo...
En van pukkels heb je ook geen last?
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:*jaloers*Schism schreef:Haha nee mijn vermoeidheid is een stuk minder, buikje heb ik nog niet echt, mijn borsten zijn wel ietsjes gegroeid maar doen ook geen zeer ofzo...
En van pukkels heb je ook geen last?
Nee af en toe komt er een tevoorschijn, maar dat is alles
Schism- Prater
Pagina 9 van 22 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15 ... 22
Soortgelijke onderwerpen
» Uitgerekend in augustus en september
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Juli/Augustus/September 2011 mama's
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in maart, april, mei
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Juli/Augustus/September 2011 mama's
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in maart, april, mei
Pagina 9 van 22
Permissies van dit forum: