Onbeschofte klanten en winkelpersoneel
+44
Taeda
luisa
Caroow
rapa nui
Roza
Winegum
Mari
Penny Blossom
Arwyn
Paper Crown
Kqip
Gympie
Atelier Madame
iloverose
Pien
June
JustMeDaan
Krullebol
Sam
Niekske
Polly
*Lookie*
Fortissimo
missy.
Toet
Blond
Rush
Filoria
Pommes
Sea of Trees
Marsy28
Sterrin_
Twellie
TukTuk
Jasmine
Lejow
Angela_1986
Zora
Kaat
Slakje
Stranger
Tania
Minx
Linnie1985
48 plaatsers
Pagina 6 van 6
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Onbeschofte klanten en winkelpersoneel
Verona schreef:Ik werk bij een servicebalie in een bouwmarkt, nou wat je daar naar je hoofd krijgt af en toe... Niet normaal gewoon. Waar sommige mensen zich ook gewoon druk om kunnen maken. Waar ik echt een hekel aan heb is als mensen meteen boos tegen mij beginnen of beginnen te schreeuwen, nou dan ben ik er al klaar mee. Je kan normaal tegen mij praten of even wachten tot je boosheid is gezakt, maar dat geschreeuw en gescheld ben ik altijd snel klaar mee en dan help ik ze ook niet verder meer. Mensen hebben tegenwoordig een enorm kort lontje, en dat merk je echt. Waar ik echt een hekel aan heb is al ik een iemand aan het helpen ben en dan komt er een oudere man of vrouw, en die vind dan dat ze recht hebben om meteen geholpen te worden. Dan ben je met je verhaal bezig bij een andere klant en ondertussen hoor je maar: "Jongedame, jongedame.". Of het meest asociale vind ik als mensen naar mij toe komen lopen en alleen maar iets roepen, kijken ze je aan en zeggen "schroeven!". Zo moeilijk is het toch niet om netjes gedag terug te zeggen? Ik vind mijn werk echt heerlijk, maar sommige klanten... Ik snap ook wel dat sommige dingen frustrerend zijn, maar het is de toon waarop mensen het brengen.
Zulke dingen gebeurde ook in het hotel waar ik werkte ja, komen er mensen binnen lopen en zeggen ze alleen: Toilet? of Vergaderzaal 3? Dan vroeg ik altijd uiterst beleefd: Zoekt u soms het toilet / de vergaderzaal? Dan beginnen ze vaak al te stamelen van Oh sorry
Nee ik begrijp echt niet wat het nou voor moeite is om gewoon een beetje beleefd te doen.
Gast- Gast
Re: Onbeschofte klanten en winkelpersoneel
Niekske schreef:Pommes schreef:Net ook weer wat meegemaakt. Buitenlandse klant in de winkel en moest een bepaald product hebbent. Wat kost dat? 12.50, oke moest hij er nog iets bij hebben dus ik dat gepakt. Vraagt ie wat het los kost, ik 3.50. Alles voor 12.50? Nee dat is 12.50 en dat is 3.50 dus samen 16.00. Pff hij vond dat ik nogal hard was. Je zegt toch ook niet bij de supermarkt als het 28 euro is, voor 25 euro neem ik het mee. Ze zien me al kijken daar.
Haha hij is zeker gewend om af te dingen mijn vriend probeert ook altijd af te dingen in de shoarma tent na het stappen het lukt hem meestal nog ook, omdat het personeel meteen in de lach schiet
Gast- Gast
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Onbeschofte vraag??
» nav; Onbeschofte Werkgever
» Winkelpersoneel ergernissen
» Vier dagen gratis bellen voor klanten Vodafone
» N.a.v. winkelpersoneel. Irritaties op straat!
» nav; Onbeschofte Werkgever
» Winkelpersoneel ergernissen
» Vier dagen gratis bellen voor klanten Vodafone
» N.a.v. winkelpersoneel. Irritaties op straat!
Pagina 6 van 6
Permissies van dit forum: