Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Onbeschofte klanten en winkelpersoneel

+44
Taeda
luisa
Caroow
rapa nui
Roza
Winegum
Mari
Penny Blossom
Arwyn
Paper Crown
Kqip
Gympie
Atelier Madame
iloverose
Pien
June
JustMeDaan
Krullebol
Sam
Niekske
Polly
*Lookie*
Fortissimo
missy.
Toet
Blond
Rush
Filoria
Pommes
Sea of Trees
Marsy28
Sterrin_
Twellie
TukTuk
Jasmine
Lejow
Angela_1986
Zora
Kaat
Slakje
Stranger
Tania
Minx
Linnie1985
48 plaatsers

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Onbeschofte klanten en winkelpersoneel - Pagina 5 Empty Re: Onbeschofte klanten en winkelpersoneel

Bericht  Fortissimo vr 25 jan 2013 - 5:17

AngelNyn schreef:
Fortissimo schreef:Ik heb in een slagerij gewerkt en daar maakten we de winkel ook al wel schoon vanaf 16:00u terwijl we om 17:00u dicht gingen. Maar kwam er iemand om 16:55u en had je net de snijmachine schoongemaakt om 16:50u? Pech gehad, dan maak je hem maar weer schoon. En het levert toch nooit zoveel werk meer op, dan voordat hij was schoongemaakt, dus het werk is ook zo klaar. Met een broodje gezond lijkt me dat net zo iets.

Idd.. je hebt hooguit een vieze snijplank en een vies mes er na.

En wij kregen dus altijd maar tot 17u betaald, terwijl wij om 17:30 pas buiten stonden.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Onbeschofte klanten en winkelpersoneel - Pagina 5 Empty Re: Onbeschofte klanten en winkelpersoneel

Bericht  Gast vr 25 jan 2013 - 5:44

Fortissimo schreef:
AngelNyn schreef:
Fortissimo schreef:Ik heb in een slagerij gewerkt en daar maakten we de winkel ook al wel schoon vanaf 16:00u terwijl we om 17:00u dicht gingen. Maar kwam er iemand om 16:55u en had je net de snijmachine schoongemaakt om 16:50u? Pech gehad, dan maak je hem maar weer schoon. En het levert toch nooit zoveel werk meer op, dan voordat hij was schoongemaakt, dus het werk is ook zo klaar. Met een broodje gezond lijkt me dat net zo iets.

Idd.. je hebt hooguit een vieze snijplank en een vies mes er na.

En wij kregen dus altijd maar tot 17u betaald, terwijl wij om 17:30 pas buiten stonden.

Tja, maar dat heb je bij wel meer banen denk ik, daar kan de klant niks aan doen.

Gast
Gast

Bericht  Pommes vr 25 jan 2013 - 5:52

Sam schreef:Mijn vriend zet de deuren op zijn werk om 17.55 uur zo, dat er alleen nog mensen uit kunnen en niet in.
Vind ik ook asociaal, maar is schijnbaar het beleid.

Dat is op mijn man zijn werk ook zo. Maar dat is een groot tuincentrum en als daar iemand nog om 5 voor 6 binnenkomt eer dat deze dan bij de kassa is ... Daar is ook heel vaak dat om 10 voor 6/5 voor 6 nog mensen binnen komen en dan nog uitgebreid op zoek gaan naar plantjes e.d. Daar werken ze wel met een kloksysteem dus elke minuut extra wordt wel geregistreerd.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Bericht  Gast vr 25 jan 2013 - 6:26

Ik ging mijn krukken halen bij de thuiszorgwinkel een aantal weken geleden en kwamen om 15.50u binnen gelopen en de winkel was tot 16.00u geopend. Ging die man helemaal moeilijk doen omdat hij nu nog maar 10 minuten had om het te regelen en anders het systeem uit zou springen. Ja hoor, geloof je het zelf? Het was gewoon een formulier in excel.

Gast
Gast

Bericht  Winegum vr 25 jan 2013 - 6:58

Ik werk ook in de supermarkt en meestal doe ik de deur een paar minuten voor sluit dicht, een minuut of 3. Mocht iemand dan nog binnen willen komen kan dat, dan vraag ik even wat ze nodig hebben en als dat wat kleins is, wat eigenlijk altijd het geval is, dan kunnen ze dat nog gewoon pakken.

Helaas hebben niet alle mensen het gevoel dat ze op moeten schieten. Mensen die dan netjes hebben afgerekend en rond sluitingstijd dan ook echt klaar zijn gaan binnen heel rustig hun spullen inpakken, netjes alles verdelen etc. Zodat ze uiteindelijk nog 10 minuten in de winkel blijven hangen. Dat is niet altijd grappig. Ik probeer wel altijd vriendelijk en beleefd te blijven. Sommige mensen daar kun je van zien dat ze het totaal niet doorhebben, als je er dan wat van zegt generen ze zich en schieten gauw op. Maar andere hebben echt de mentaliteit van, de klant is koning. Dat zijn ze ook, maar je kunt je tas toch ook buiten de winkel inpakken? Ze staan dan niet buiten in de kou, want wij zitten in een winkelcentrum, dus ze staan gewoon overdekt.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Roza vr 25 jan 2013 - 7:01

iloverose schreef:wat betreft sluitings tijd ik krijg tot 18.00 betaald ,daarom maak ik zelf al van te voren schoon .wij hebben met belegde broodjes altijd verse groenten als ik alles schoon heb en der komt 5 voor 6 nog een klant voor een broodje ga ik niet nog eens sla,komkomer enz snijden.
en met de kado bon wij hebben onze eigenkado bonnen en daar staat bijvoorbeeld 22januwari 2012 tm 22 januwari2013 geldig .dus als ze dan in 2014 nog eens komen met die bon ja dan is hij niet meer geldig

Dan had je aan mij een leuke klant gehad. Je mag ze namelijk niet meer met een einddatum verkopen. Cadeaubonnen zijn immers al betaald, je hebt het geld al binnen. Daarim is dit veranderd en moet je ze voortaan aannemen.

Ontopic: wij sluiten ook om 18.00u. Vanad 17.45 staat er iemand bij de ingang. Diegene attendeerd de klanten er op dat wij om 18.00u sluiten. Vanaf 17.55 kom je er in principe niet meer in. Associaal? Mwah, we hebben de klanten nog nooit horen zeuren hier over, ze snappen het eigenlijk altijd wel.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Slakje vr 25 jan 2013 - 7:11

Ik krijg ook maar tot sluitingstijd betaald terwijl ik altijd tot minstens kwart na 6 werk. Omdat we in principe onze kassa maar pas mogen sluiten om 18u. Maar heel de kassa afsluit duurt minstens een halfuur samen met het papierwerk. Dus rond 17u begin in met schoonmaken en om kwart voor 6 doe ik de kassa afsluit. Mensen kunnen vanaf dan nog enkel met bancontact betalen. Van mij mogen mensen gerust nog vlak voor sluitingstijd binnen en nog hun ding doen, maar ten laatste om kwart voor 7 wil ik wel naar huis. Dan heb ik wel lang genoeg gewerkt. Die laatste klanten geven meestal ook het meeste uit en dan zijn mijn cijfers beter, dus dat heb ik ervoor over.

Bij de bakker waar ik werkte werd ook alles op voorhand schoongemaakt. Overuren kreeg je niet uitbetaald. De groenten werden ook dagelijks weggegooid als er nog over was, en de volgende dag werden er pas nieuwe geleverd, dus we hadden ook geen groentjes meer voor belegde broodjes. Bovendien trad het alarm in werking om half 7 en moest iedereen dan buiten zijn. Dan kunnen we gewoon niet langer blijven om alles nog schoon te maken.

Die sluitingsuren zijn vaak het uiterste dat al het personeel ook buiten moet zijn om overuren te vermijden, want dat vinden de bazen van winkels niet leuk. Eigenlijk zijn bazen van winkels sowieso niet leuk, over het algemeen zijn het best eikels, maar goed.

Bij ons is een cadeaubon ook altijd een jaar geldig. Dat staat op de bon gedrukt en we schrijven er zelf ook nog de einddatum op, zeggen het er ook bij. Als een klant een kortingsbon in de winkel zelf krijgt, zeggen we ook altijd wat de bon inhoudt en hoelang en wanneer hij geldig is. Ik snap ook niet dat mensen daar moeilijk over gaan doen, net zoals over de prijs van bepaalde artikelen; ik ben maar verkoopster, ik kan die dingen niet veranderen. Als het je niet aanstaat, dan moet je klagen bij het bedrijf zelf, maar niet bij mij, ik kan er niets aan veranderen. En veel mensen snappen dat niet. Want als ik iets toch ga accepteren, krijg ik ervoor op m'n donder en moet ik de gevolgen dragen.

Vandaag had ik ook weer een rottige klant. Ben ik net alle soldenartikelen voor de zoveelste keer die dag netjes aan het hangen, komt er een vrouw alles aanraken, broeken van de kapstokken halen, gewoon weer over het rek gooien, een heel rek jurkjes de grond op gooien en dan nog tegen mij zeggen dat het hier niet zo netjes is. Ik kon haar ogen wel uitsteken.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Gast vr 25 jan 2013 - 7:28

Ik bedacht me vanmiddag, toen ik langs de Intratuin kwam, dat ik daar wel eens een paar minuten voor sluitingstijd naar binnen ben gegaan. Dat was op een vrijdagavond net iets voor 18:00 en hun hadden blijkbaar geen koopavond. Ik ben echt als een malle door de winkel gaan rennen en toen ik bij de kassa kwam zat er geeneens een caissière meer Embarassed
Ze konden er gelukkig wel om lachen, ze hadden mij via bewakingsbeelden al zien rennen Laughing

Gast
Gast

Bericht  rapa nui vr 25 jan 2013 - 7:36

Ik kreeg hier om 17.55 uur in de slagerij gewoon te horen dat ik geen vleeswaren meer kon krijgen omdat ze de snijmachine al hadden schoon gemaakt. Ik kon wel een bakje filet americain of salade meenemen want dat kon ook wel op brood. Ik begrijp het personeel wel maar kwam maar 1x zo laat aan en normaal altijd ruim op tijd dus voelde me best wel stom dat ze dit niet wilden doen en ik de dingen niet kon krijgen die ik wilde. Vond ik eigenlijk ook niet passen bij het imago van een Keurslager daar had ik meer klantvriendelijkheid verwacht. Heb maar genoemd dat ik dan niets hoefde en dat ik wel naar de naastgelegen supermarkt ging.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  iloverose vr 25 jan 2013 - 7:53

Slakje dat is hier ook zo groenten worden weggegooid,en.als wij om 6 uur pas beginnen met schoonmaken nou dan zijn we 7uur nog niet klaar .klant kan gerust nog wel wat krijgen net voor 6 maar belegde broodje niet meer .
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Bericht  Caroow vr 25 jan 2013 - 8:31

Ik heb al vaak gehoord van gasten dat we andere saus/andere smaak milshake oid in het assortiment moesten opnemen, en of ik dat wel even tegen mijn baas wilde zeggen Laughing Ik denk niet dat het assortiment van heel de Mac wordt aangepast omdat Henk uit S.teenwijk liever kersenmilkshake wil Laughing

Mensen die 1 minuut voor sluiting nog komen maken me niet heel blij doorgaans, maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt die mensen niet meer te helpen.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  luisa vr 25 jan 2013 - 8:43

Ik vind het eigenlijk behoorlijk klantonvriendelijk en zelfs asociaal dat als je dus om 5 minuten voor sluitingstijd vlees o.i.d. wil dat dit niet meer kan omdat het apparaat al schoon is. Tja, dan hoor je ook niet op de deur te zetten dat je tot 18.00 open bent.
Snap best dat er al begonnen wordt met schoonmaken, maar niet dat je als gevolg daarvan de klant nee verkoopt.

En dat je dan langer werkt wat niet wordt uitbetaald. Tja het zij zo.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Slakje za 26 jan 2013 - 3:49

luisa schreef:Ik vind het eigenlijk behoorlijk klantonvriendelijk en zelfs asociaal dat als je dus om 5 minuten voor sluitingstijd vlees o.i.d. wil dat dit niet meer kan omdat het apparaat al schoon is. Tja, dan hoor je ook niet op de deur te zetten dat je tot 18.00 open bent.
Snap best dat er al begonnen wordt met schoonmaken, maar niet dat je als gevolg daarvan de klant nee verkoopt.

Ja, want dat is natuurlijk héél fijn als je je kinderen moet gaan ophalen, een babysit moet betalen, verder nog afspraken hebt, ...
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Bericht  TukTuk za 26 jan 2013 - 4:05

Slakje schreef:
luisa schreef:Ik vind het eigenlijk behoorlijk klantonvriendelijk en zelfs asociaal dat als je dus om 5 minuten voor sluitingstijd vlees o.i.d. wil dat dit niet meer kan omdat het apparaat al schoon is. Tja, dan hoor je ook niet op de deur te zetten dat je tot 18.00 open bent.

Ja, want dat is natuurlijk héél fijn als je je kinderen moet gaan ophalen, een babysit moet betalen, verder nog afspraken hebt, ...

Dat probleem heb je natuurlijk alleen maar als je onverwachts langer moet blijven. Als het gewoon standaard is dat je tot 10/15 min over na sluitingstijd werkt en dan pas weg kan, ongeacht of je wel of niet die tijd uitbetaald wordt, dan houdt je daar lijkt mij ook rekening mee? Net als dat je er nu ook rekening mee kan houden dat je tot een bepaalde tijd werkt?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Slakje za 26 jan 2013 - 4:36

AngelNyn schreef:
Slakje schreef:

Dat probleem heb je natuurlijk alleen maar als je onverwachts langer moet blijven. Als het gewoon standaard is dat je tot 10/15 min over na sluitingstijd werkt en dan pas weg kan, ongeacht of je wel of niet die tijd uitbetaald wordt, dan houdt je daar lijkt mij ook rekening mee? Net als dat je er nu ook rekening mee kan houden dat je tot een bepaalde tijd werkt?
Dat valt te zien wat er nog moet gebeuren van opruimwerk enzo. Als dat een halfuur tot een uur duurt, vind ik niet dat je na de uren nog moet gaan schoonmaken terwijl je niet betaald wordt (die addertjes vertellen ze je vaak ook pas als je al begonnen bent met werken, nooit bij je sollicitaties).
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Bericht  Taeda za 26 jan 2013 - 5:06

Het is toch heel gewoon dat je wat langer werkt dan je uren? In de supermarkt werkte ik ook altijd al langer. Nu, op kantoor als uitzendkracht, krijg ik ook pas uitbetaald bij meer dan een kwartier eerder beginnen/later klaar.
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  luisa za 26 jan 2013 - 5:25

Slakje schreef:

Dat het niet fijn is snap ik ook wel. Maar dat het kan gebeuren dat je op het laatste moment klanten krijgt en daardoor over moet werken lijkt mij inherent aan het werk in een winkel. Trouwens dat gebeurt natuurlijk bij allerlei soorten werk.
Ik zou ook gewoon vast gaan opruimen hoor, logisch. Maar mocht er onverhoopt iemand nog een broodje willen vind ik niet dat je nee kan verkopen omdat de snijmachine al schoon is.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Sarah1985 za 26 jan 2013 - 8:20

Caroow schreef:Ik heb al vaak gehoord van gasten dat we andere saus/andere smaak milshake oid in het assortiment moesten opnemen, en of ik dat wel even tegen mijn baas wilde zeggen Laughing Ik denk niet dat het assortiment van heel de Mac wordt aangepast omdat Henk uit S.teenwijk liever kersenmilkshake wil Laughing

Mensen die 1 minuut voor sluiting nog komen maken me niet heel blij doorgaans, maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt die mensen niet meer te helpen.

Werk jij bij de m in St.eenwijk. Daar zijn ze wel netjes. Wij waren daar eens kwamen uit de m.eenthe weg en de M ging over 10 min sluiten en er stond een hele rij voor de drive. En iedere klant werd netjes geholpen. En was inmiddels allang sluitingstijd. Vond dat zo netjes toen

Toen ik jaren geleden in de hema werkte bij het gebak, verwachten klanten als wij geen gebak meer hadden dat we dat wel konden toveren want we hadden toch wel een bakkerij achter. Nee dat hadden we niet.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 26 jan 2013 - 8:32

Ik heb 7 jaar lang winkelwerk gedaan in diverse winkels en ik ben eigenlijk nooit stipt op sluitingstijd weg gegaan. Altijd een kwartier of halfuur later, onbetaald. Kasopmaak hoort ook bij je werk, en in een winkel krijg je dat doorgaans niet doorbetaald. Zelfde als wat Luisa zegt, met late klanten. Toen ik in een sieradenwinkel werkte kwamen gerust mensen 10 minuten voor sluitingstijd een horloge uitzoeken, en bij de supermarkt waar ik werkte kwam er altijd een vrouw 10 minuten voor sluitingstijd haar grote boodschappen doen. Vond ze rustiger, en het kon voor haar ook niet anders. De ene keer was ze op tijd klaar en de andere keer bleef ik vijf minuten langer kassa draaien en maakte ik daarna m'n kas op. Hoort er bij. Liever positieve mond tot mond reclame dan mensen wegsturen.

Gast
Gast

Bericht  Roos' za 26 jan 2013 - 13:19

Ik werk nog maar 2 weken bij mijn werk,maar echt niet normaal hoe onbeschoft klanten zijn. Ik werk op een afdeling waar ik veel te maken heb met wanbetalers. Aan de telefoon schelden ze je gewoon uit of ze gaan schreeuwen. Ze sturen ook mails, dat we een kutbedrijf enz zijn. Collega van mij is ook een keer bedreigd aan de tel,die klant is toen ook nog naar kantoor gekomen zelfs :S

Roos'
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 111
Punten : 109
Registratiedatum : 20-01-13

Bericht  Caroow za 26 jan 2013 - 14:34

Sarah1985 schreef:
Caroow schreef:Ik heb al vaak gehoord van gasten dat we andere saus/andere smaak milshake oid in het assortiment moesten opnemen, en of ik dat wel even tegen mijn baas wilde zeggen Laughing Ik denk niet dat het assortiment van heel de Mac wordt aangepast omdat Henk uit S.teenwijk liever kersenmilkshake wil Laughing

Werk jij bij de m in St.eenwijk. Daar zijn ze wel netjes. Wij waren daar eens kwamen uit de m.eenthe weg en de M ging over 10 min sluiten en er stond een hele rij voor de drive. En iedere klant werd netjes geholpen. En was inmiddels allang sluitingstijd. Vond dat zo netjes toen

Toen ik jaren geleden in de hema werkte bij het gebak, verwachten klanten als wij geen gebak meer hadden dat we dat wel konden toveren want we hadden toch wel een bakkerij achter. Nee dat hadden we niet.

Leuk om te horen, daar werk ik inderdaad smile Vooral in het weekend staat de drive nog wel eens vol na sluitingstijd, maar die mensen betalen niet minder voor hun eten denk ik dan maar smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Verona do 31 jan 2013 - 6:52

Ik werk bij een servicebalie in een bouwmarkt, nou wat je daar naar je hoofd krijgt af en toe... Niet normaal gewoon. Waar sommige mensen zich ook gewoon druk om kunnen maken. Waar ik echt een hekel aan heb is als mensen meteen boos tegen mij beginnen of beginnen te schreeuwen, nou dan ben ik er al klaar mee. Je kan normaal tegen mij praten of even wachten tot je boosheid is gezakt, maar dat geschreeuw en gescheld ben ik altijd snel klaar mee en dan help ik ze ook niet verder meer. Mensen hebben tegenwoordig een enorm kort lontje, en dat merk je echt. Waar ik echt een hekel aan heb is al ik een iemand aan het helpen ben en dan komt er een oudere man of vrouw, en die vind dan dat ze recht hebben om meteen geholpen te worden. Dan ben je met je verhaal bezig bij een andere klant en ondertussen hoor je maar: "Jongedame, jongedame.". Of het meest asociale vind ik als mensen naar mij toe komen lopen en alleen maar iets roepen, kijken ze je aan en zeggen "schroeven!". Zo moeilijk is het toch niet om netjes gedag terug te zeggen? Ik vind mijn werk echt heerlijk, maar sommige klanten... Ik snap ook wel dat sommige dingen frustrerend zijn, maar het is de toon waarop mensen het brengen.
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708

Bericht  _Lacey_ do 31 jan 2013 - 6:58

Ik werk bij een g.emeentelijke s.ociale d.ienst. Ook al het nodige meegemaakt (zowel ik als mijn collega's). En dan werk ik nog in een kleine gemeente. Een tijdje terug waren we bij een andere, grotere gemeente op werkbezoek en daar was een klant die een stoel door de ruimte gooide...

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Pommes wo 6 feb 2013 - 2:29

Net ook weer wat meegemaakt. Buitenlandse klant in de winkel en moest een bepaald product hebbent. Wat kost dat? 12.50, oke moest hij er nog iets bij hebben dus ik dat gepakt. Vraagt ie wat het los kost, ik 3.50. Alles voor 12.50? Nee dat is 12.50 en dat is 3.50 dus samen 16.00. Pff hij vond dat ik nogal hard was. Je zegt toch ook niet bij de supermarkt als het 28 euro is, voor 25 euro neem ik het mee. Ze zien me al kijken daar.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Bericht  Niekske do 7 feb 2013 - 3:42

Pommes schreef:Net ook weer wat meegemaakt. Buitenlandse klant in de winkel en moest een bepaald product hebbent. Wat kost dat? 12.50, oke moest hij er nog iets bij hebben dus ik dat gepakt. Vraagt ie wat het los kost, ik 3.50. Alles voor 12.50? Nee dat is 12.50 en dat is 3.50 dus samen 16.00. Pff hij vond dat ik nogal hard was. Je zegt toch ook niet bij de supermarkt als het 28 euro is, voor 25 euro neem ik het mee. Ze zien me al kijken daar.

Haha hij is zeker gewend om af te dingen Very Happy mijn vriend probeert ook altijd af te dingen in de shoarma tent na het stappen Onbeschofte klanten en winkelpersoneel - Pagina 5 394967 het lukt hem meestal nog ook, omdat het personeel meteen in de lach schiet Very Happy
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: