Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Onbeschofte klanten en winkelpersoneel

+44
Taeda
luisa
Caroow
rapa nui
Roza
Winegum
Mari
Penny Blossom
Arwyn
Paper Crown
Kqip
Gympie
Atelier Madame
iloverose
Pien
June
JustMeDaan
Krullebol
Sam
Niekske
Polly
*Lookie*
Fortissimo
missy.
Toet
Blond
Rush
Filoria
Pommes
Sea of Trees
Marsy28
Sterrin_
Twellie
TukTuk
Jasmine
Lejow
Angela_1986
Zora
Kaat
Slakje
Stranger
Tania
Minx
Linnie1985
48 plaatsers

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Onbeschofte klanten en winkelpersoneel - Pagina 4 Empty Re: Onbeschofte klanten en winkelpersoneel

Bericht  Rush do 24 jan 2013 - 23:24

_Jackie schreef:
Tania schreef:Nou ja ik vind om 5 minuten voor sluitingstijd je weekboodschappen gaan doen ook niet zo netjes. Je weet dan heus wel dat de winkel over 5 minuten dichtgaat en dat iedereen op jou moet wachten. Dat zou ik zelf ook niet doen. Als je echt geen tijd hebt om boodschappen te doen kun je ze ook via internet bestellen.
Bij ons worden er geen boodschappen bezorgd als je die online besteld Onbeschofte klanten en winkelpersoneel - Pagina 4 1270000679
Inderdaad bij ons ook niet hoor. Boodschappen bestellen kan echt nog niet overal.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Onbeschofte klanten en winkelpersoneel - Pagina 4 Empty Re: Onbeschofte klanten en winkelpersoneel

Bericht  Gympie do 24 jan 2013 - 23:26

AngelNyn schreef:Maar Jackie zegt toch niet dat ze 5 min voor tijd nog d'r boodschappen gaat doen? Maar gewoon op vrijdag avond, en wel eerder dan vlak voor sluitingstijd?

Nee, maar Jackie zegt wel dat ze het onbeschoft vindt dat iemand 5 minuten voor sluitingstijd zijn weekboodschappen niet meer mag doen.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  Tania do 24 jan 2013 - 23:26

Rush schreef:
_Jackie schreef:
Tania schreef:Nou ja ik vind om 5 minuten voor sluitingstijd je weekboodschappen gaan doen ook niet zo netjes. Je weet dan heus wel dat de winkel over 5 minuten dichtgaat en dat iedereen op jou moet wachten. Dat zou ik zelf ook niet doen. Als je echt geen tijd hebt om boodschappen te doen kun je ze ook via internet bestellen.
Bij ons worden er geen boodschappen bezorgd als je die online besteld Onbeschofte klanten en winkelpersoneel - Pagina 4 1270000679
Inderdaad bij ons ook niet hoor. Boodschappen bestellen kan echt nog niet overal.

Oh echt joh ik dacht dat overal al was.

AN; Jackie zegt niet dat ze dat doet maar ze zei dat ze het onbeschoft vond als mensen hun weekboodschappen niet meer mochten doen als ze 5 minuten voor sluitingstijd binnenkomen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 24 jan 2013 - 23:28

Rush schreef:
_Jackie schreef:
Echt jammer is dat!

Hier in het dorp bezorgen ze de boodschappen die je in de winkel koopt wel gratis thuis.
Maar ook niet bij ons, omdat wij afgelegen in het bos wonen Onbeschofte klanten en winkelpersoneel - Pagina 4 394967

Daar stond ik de eerste keer, was een week na mijn operatie met de bus naar het dorp gegaan, had een kar vol met boodschappen, werd het niet thuisbezorgd.

Gast
Gast

Bericht  Toet do 24 jan 2013 - 23:29

Ik vind 5-10 minuten voor sluitingstijd geen broodje gezond meer verkopen echt be-la-che-lijk. Ik heb ook om kwart voor 10 al de hele keuken schoon maar als er iemand om 21:59 bestelt, dan maak ik die klaar, wat het ook is. Vind t echt heel raar, wat is nou één broodje gezond?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast do 24 jan 2013 - 23:30

Tania schreef:
Rush schreef:
_Jackie schreef:

AN; Jackie zegt niet dat ze dat doet maar ze zei dat ze het onbeschoft vond als mensen hun weekboodschappen niet meer mochten doen als ze 5 minuten voor sluitingstijd binnenkomen.
Inderdaad. Hoelang ben je nu bezig in één winkel met je boodschappen? Hooguit 10 minuten? Of hebben jullie van die mega grote winkels ofzo? Laughing

Gast
Gast

Bericht  Tania do 24 jan 2013 - 23:32

Nou ja, als wij naar de AH (XL) gaan dan zijn we wel langer dan 10 minuten bezig ja. Denk dat we dan wel twintig minuten/een half uur bezig zijn als we boodschappen doen voor de hele week.

Tania
Ratel
Ratel

Bericht  Pommes do 24 jan 2013 - 23:32

Atelier Madame schreef:
Heb zelf ook in een supermarkt gewerkt en vond het zoooo vervelend dat je dan om 5 voor 10 s avonds nog klanten kreeg die weet ik wat wilden halen. Ben zelfs wel een uitgescholden voor weet ik wat toen iemand om 10 uur geen pakje sigaretten meer mocht kopen. Ja jouw probleem niet het mijne.

Maar een pakje sigaretten is 1 minuutje werk, dit vind ik dan wel weer overdreven.
Hier wilde ik op een koopavond om kwart voor 8 nog een keer de Wibra binnen. Alle rekken e.d. stonden al binnen en ik kreeg te horen toen ik binnen kwam dat ik op moest schieten dat ze toch echt zo gingen sluiten. En dit was een kwartier voor sluitingstijd. Ben omgedraaid en haalde m`n product wel ergens anders.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Bericht  Gympie do 24 jan 2013 - 23:33

Haha, serious?! Tien minuten bezig met je weekboodschappen? Jij pakt in 5 minuten je boodschappen en rekent binnen 5 minuten af (op de band en weer inpakken)? Knap.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pommes do 24 jan 2013 - 23:34

Ik kan snel boodschappen doen maar 10min dat red ik ook niet. Zowel voor de kleine als grote boodschappen.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Bericht  Gast do 24 jan 2013 - 23:34

Tania schreef:Nou ja, als wij naar de AH (XL) gaan dan zijn we wel langer dan 10 minuten bezig ja. Denk dat we dan wel twintig minuten/een half uur bezig zijn als we boodschappen doen voor de hele week.
Echt? Maar bedenk je dan in de winkel wat je nodig hebt ofzo?

Ik kan me er zo weinig bij voorstellen zelf, ik heb een hekel aan de boodschappen dus ik maak van te voren een lijstje zodat ik zo snel mogelijk de winkel weer uit ben :P
Vooral 's avonds is het dan makkelijk boodschappen doen omdat het erg rustig is in de winkel, dan kan ik zo overal doorlopen smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 jan 2013 - 23:36

Gympie schreef:Haha, serious?! Tien minuten bezig met je weekboodschappen? Jij pakt in 5 minuten je boodschappen en rekent binnen 5 minuten af (op de band en weer inpakken)? Knap.
Ehm ja? Hooguit een kwartier ofzo.

Gast
Gast

Bericht  Gympie do 24 jan 2013 - 23:38

_Jackie schreef:
Gympie schreef:Haha, serious?! Tien minuten bezig met je weekboodschappen? Jij pakt in 5 minuten je boodschappen en rekent binnen 5 minuten af (op de band en weer inpakken)? Knap.

Ik denk in ieder geval dat de gemiddelde klant aan minstens een kwartier zit en dan vind ik het ronduit asociaal nog even 5 minuten voor sluitingstijd dat te gaan doen.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Tania do 24 jan 2013 - 23:38

Soms bedenk ik het daar maar als ik een lijstje maak ben ik ook wel even bezig hoor. Voor vier personen boodschappen voor een hele week is best veel. Wij scannen meestal zelf, dat is wel handig maar kost natuurlijk ook weer wat extra tijd. Al bespaar je die tijd weer bij het afrekenen omdat niet alles op de band hoeft enz.

En dan is dit de tijd zonder kinderen. Maar ja als jij naar binnen mag dan kun je natuurlijk ook geen andere mensen weigeren. Dus als iemand om 5 minuten voor sluitingstijd nog weekboodschappen komt doen met klierende kinderen ben je helemaal nog wel even verder voordat diegene klaar is Laughing

Tania
Ratel
Ratel

Bericht  Angela_1986 do 24 jan 2013 - 23:42

Volgens mij is het heel simpel hoor; als je tot 21.00 uur open bent dan mogen er van mij gerust om 20.55 uur nog mensen binnen komen voor boodschappen. Als ze om 21.00 uur maar afgerekend hebben... Ik denk dat dat de regel zou moeten zijn, om sluitingstijd moet je afgerekend hebben.
Toen ik nog in de supermarkt werkte hadden wij dit ook wel eens en dan riepen we 5 min van te voren om dat de winkel bijna ging sluiten of men hier rekening mee wilden houden. Eigenlijk nooit problemen mee gehad! En ook nog wel eens om precies sluitingstijd snel iemand binnen gelaten die geld wilde pinnen, een pakje sigartten nodig had ofzo want dat is verder in dat dorp niet mogelijk.

Wij hadden overigens wel het "geluk" (eigenlijk zou dat gewoon standaard moeten zijn) dat we 'n half uur langer dan sluitingstijd uitbetaald kregen.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Arwyn vr 25 jan 2013 - 1:33

Angela: Dat vind ik ook inderdaad.
5 minuten voor sluitingstijd mag je echt wel naar binnen, als je maar niet verwachte dat je een half uur langer mag blijven, haha. Een pakje sigaretten halen kost nauwelijks tijd, dat kan echt wel even.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  iloverose vr 25 jan 2013 - 1:40

wat betreft sluitings tijd ik krijg tot 18.00 betaald ,daarom maak ik zelf al van te voren schoon .wij hebben met belegde broodjes altijd verse groenten als ik alles schoon heb en der komt 5 voor 6 nog een klant voor een broodje ga ik niet nog eens sla,komkomer enz snijden.
en met de kado bon wij hebben onze eigenkado bonnen en daar staat bijvoorbeeld 22januwari 2012 tm 22 januwari2013 geldig .dus als ze dan in 2014 nog eens komen met die bon ja dan is hij niet meer geldig
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Bericht  Linnie1985 vr 25 jan 2013 - 1:44

_Jackie schreef:
Tania schreef:
Rush schreef:
_Jackie schreef:

Inderdaad. Hoelang ben je nu bezig in één winkel met je boodschappen? Hooguit 10 minuten? Of hebben jullie van die mega grote winkels ofzo? Laughing

Dan ken je mij nog niet, ik kan er wel n uur tot 1,5 uur over doen Embarassed. Daarom ga ik altijd alleen, mijn vriend vind het verschrikkelijk om met mij boodschappen te doen Laughing.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  TukTuk vr 25 jan 2013 - 4:20

Gympie schreef:
_Jackie schreef:

Ik denk in ieder geval dat de gemiddelde klant aan minstens een kwartier zit en dan vind ik het ronduit asociaal nog even 5 minuten voor sluitingstijd dat te gaan doen.

Ik kan gerust een uur kwijt zijn hoor Onbeschofte klanten en winkelpersoneel - Pagina 4 394967 Loop heel vaak te twijfelen nog, en dan is het "oh dat ook nog ff pakken' en dan moet ik weer helemaal terug naar vooraan in de winkel etc, ook al heb ik een lijstje, dat lijstje is nooit compleet.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Gast vr 25 jan 2013 - 4:23

Ik ben ook zeker een uur of anderhalf uur zoet met boodschappen doen in de AH XL, haha! Ik loop elk schap langs op mijn gemakje, kibbel met mijn vriend welk fruit en welke groente we gaan halen & bekijk ongeveer elke aanbieding, al heb ik meestal een lijstje! Laughing

Gast
Gast

Bericht  TukTuk vr 25 jan 2013 - 4:29

Pippa schreef:Ik ben ook zeker een uur of anderhalf uur zoet met boodschappen doen in de AH XL, haha! Ik loop elk schap langs op mijn gemakje, kibbel met mijn vriend welk fruit en welke groente we gaan halen & bekijk ongeveer elke aanbieding, al heb ik meestal een lijstje! Laughing

Mijn vriend weigert mee te gaan met boodschappen :P Die doe ik er echt geen plezier mee.. Ik ben precies zoals jij daarin, ga nooit recht op mijn doel af, maar alle schappen ff langs etc :P dus ik ga altijd in mijn eentje, dan heb ik ook geen gezeur dat ik op moet schieten :P
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 25 jan 2013 - 4:42

Haha, hij is gelukkig wel zo iemand die ook alles bekijkt & meedenkt, anders mocht hij niet mee! Alleen zou ik wel sneller klaar zijn denk ik laughcry

Gast
Gast

Bericht  Fortissimo vr 25 jan 2013 - 5:12

Ik heb in een slagerij gewerkt en daar maakten we de winkel ook al wel schoon vanaf 16:00u terwijl we om 17:00u dicht gingen. Maar kwam er iemand om 16:55u en had je net de snijmachine schoongemaakt om 16:50u? Pech gehad, dan maak je hem maar weer schoon. En het levert toch nooit zoveel werk meer op, dan voordat hij was schoongemaakt, dus het werk is ook zo klaar. Met een broodje gezond lijkt me dat net zo iets.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  TukTuk vr 25 jan 2013 - 5:13

Fortissimo schreef:Ik heb in een slagerij gewerkt en daar maakten we de winkel ook al wel schoon vanaf 16:00u terwijl we om 17:00u dicht gingen. Maar kwam er iemand om 16:55u en had je net de snijmachine schoongemaakt om 16:50u? Pech gehad, dan maak je hem maar weer schoon. En het levert toch nooit zoveel werk meer op, dan voordat hij was schoongemaakt, dus het werk is ook zo klaar. Met een broodje gezond lijkt me dat net zo iets.

Idd.. je hebt hooguit een vieze snijplank en een vies mes er na.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Sam vr 25 jan 2013 - 5:16

Mijn vriend zet de deuren op zijn werk om 17.55 uur zo, dat er alleen nog mensen uit kunnen en niet in.
Vind ik ook asociaal, maar is schijnbaar het beleid.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: