Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Winkelpersoneel ergernissen

+41
Sjeels
Pien
Marsy28
Anouk87
Alex
Mari
Snack a Jack
Lonely Goatherd
TukTuk
Cheesegirl
loura
Dora
Linnie1985
Slakje
Polly
Paper Crown
Arwyn
Marin
Sneeuwvlok
SuperGrover
Elliot
Printje
Rush
Niekske
Shisha
Jilke
Shy
Annie24
luisa
Rovine
Middleme
Sam
Parel
Orchidee
Siamsa
Angela_1986
Toet
Beachgirl
Caroow
Kowalski
Poubelle
45 plaatsers

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Winkelpersoneel ergernissen Empty Winkelpersoneel ergernissen

Bericht  Poubelle di 9 okt 2012 - 4:41

Het zoveelste topic, maar ik erger me soms echt kapot!

Ik was net even in de stad, ik heb nog een fashioncheque liggen dus ik was in een kledingzaak.
De broek die ik op het oog had was er niet meer in mijn maat dus ik wilde daarom vragen. Er stond geen personeel op de winkelvloer dus ik ging bij de kassa staan, achter de vrouw die werd geholpen.
Die vrouw had afgerekend en de winkelmedewerkster draait zich om en loopt weg! Ik ben lang en volgens mij niet heel onopvallend, het kan gewoon niet dat ze me niet heeft gezien.
Ik dacht dus zak erin, ik wil hier niet eens meer wat kopen. En hang dus de broek terug.
Op dat moment kwamen er 2 andere winkelmedewerkster naar de kassa lopen, 1 begroet me en terwijl ik wegloop bedenk ik me dat ik er toch nog wat van wil zeggen.
Dus ik loop weer naar die medewerksters en geef aan dat ik het niet netjes vond hoe het ging.
De reactie die ik kreeg van de 1 was 'misschien was ze boven bezig', en de ander zei 'oh, raar.'
Toen ben ik maar de winkel uitgelopen.

Zo, best lekker om m'n frustraties hier te spuien.

Hebben jullie nog ergernissen?
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelpersoneel ergernissen Empty Re: Winkelpersoneel ergernissen

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 4:42

Huh? Wat een simpele mensen :nopompom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelpersoneel ergernissen Empty Re: Winkelpersoneel ergernissen

Bericht  Kowalski di 9 okt 2012 - 4:44

Lekker he? Ik snap dat ook niet zo goed hoor, ze heeft je inderdaad heus wel gezien! Beetje asociaal. Wel goed dat je er nog wat van gezegd hebt!

Ik vind het wel jammer. Er zijn soms zo'n leuke en spontane winkelmedewerkers, soms kunnen ze gewoon mijn dag goedmaken door de manier waarop ze enthousiast met hun werk bezig zijn. Maar er zit inderdaad soms wat tussen, dan word je behandeld als grof vuil Winkelpersoneel ergernissen 1270000679
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelpersoneel ergernissen Empty Re: Winkelpersoneel ergernissen

Bericht  Poubelle di 9 okt 2012 - 4:53

Precies, als je leuk wordt geholpen ga je ook eerder terug naar een winkel. Ik ten minste!
Ik loop er al zo lang aan te denken om een bedrijfje te beginnen in het coachen en trainen van winkel- en horecapersoneel. En als zoiets gebeurt komt dat idee weer boven!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelpersoneel ergernissen Empty Re: Winkelpersoneel ergernissen

Bericht  Caroow di 9 okt 2012 - 4:54

Bij de Babydump in Grou werden vriend en ik volkomen genegeerd terwijl we echt met een enorm vraagteken boven ons hoofd met een familyfix aan het hannesen waren. Het personeel liep ons straal voorbij om andere mensen te helpen, die later binnenkwamen.

Ik weet niet of het kwam omdat wij onderling geen Fries spreken of door de huidskleur van mijn vriend, maar ik hoop dan toch het eerste.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelpersoneel ergernissen Empty Re: Winkelpersoneel ergernissen

Bericht  Beachgirl di 9 okt 2012 - 5:15

Geen ergernis die met mij te maken heeft maar stond net in de supermarkt bij de kassa in de rij achter een oude man (+/- 70 jaar denk ik) en het kassameisje (jaar of 16/17) vroeg aan de man: "wil je de kassabon?"

Pardon?? Je???

Sorry maar ik ben dan netjes opgevoed en heb geleerd dat je tegen (vreemde) oudere mensen netjes u zegt... vooral tijdens je werk.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelpersoneel ergernissen Empty Re: Winkelpersoneel ergernissen

Bericht  Toet di 9 okt 2012 - 5:25

Maar stel dat ze je écht niet heeft gezien? Waarom vraag je dan niet gewoon of ze je even kan helpen?

Ik vind de reactie van haar collega's overigens wel vreemd.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelpersoneel ergernissen Empty Re: Winkelpersoneel ergernissen

Bericht  Poubelle di 9 okt 2012 - 5:40

Toet schreef:Maar stel dat ze je écht niet heeft gezien? Waarom vraag je dan niet gewoon of ze je even kan helpen?

Ik vind de reactie van haar collega's overigens wel vreemd.

Ze was al weg voor ik iets kon zeggen. Maar het kan niet dat ze me niet heeft gezien. Ik kwam aanlopen, ging eerst naast de vrouw staan met wie ze bezig was, toen die ging afrekenen deed ik een stapje schuin naar achter, vond ik wel zo beleefd.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelpersoneel ergernissen Empty Re: Winkelpersoneel ergernissen

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 6:09

Ik erger me altijd best aan dit soort topics. Waarom gaat het altijd over winkelpersoneel? Nooit eens over ziekenhuispersoneel- of kappers ergenissen? Veel nemen vaak de klant is koning wel erg letterlijk. Ook winkelpersoneel heeft wel eens een mindere dag, het zijn geen robots.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelpersoneel ergernissen Empty Re: Winkelpersoneel ergernissen

Bericht  Poubelle di 9 okt 2012 - 6:12

Elixer schreef:Ik erger me altijd best aan dit soort topics. Waarom gaat het altijd over winkelpersoneel? Nooit eens over ziekenhuispersoneel- of kappers ergenissen? Veel nemen vaak de klant is koning wel erg letterlijk. Ook winkelpersoneel heeft wel eens een mindere dag, het zijn geen robots.

Omdat ik vrijwel nooit in het ziekenhuis kom en heel tevreden ben over mijn kapper.
Het is toeval dat het nu in een winkel gebeurt. Ik zit ook vaak in een eetcafé oid waar de bediening steken laat vallen. Maar dan zit ik met meer mensen, dan kan ik het er met hun over hebben. Vandaag was ik alleen Wink.
Tuurlijk heeft iedereen weleens een mindere dag, maar daar zou de klant niets van mogen merken.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelpersoneel ergernissen Empty Re: Winkelpersoneel ergernissen

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 6:22

Pixie schreef:
Tuurlijk heeft iedereen weleens een mindere dag, maar daar zou de klant niets van mogen merken.

Niet? Dus al het meisje de dag ervoor te horen heeft gekregen dat haar vriendje waar ze al 7 jaar een realtie heeft een affaire heeft met haar beste vriendin vind jij dat ze gewoon stralend en lachend achter de kassa moet staan? Je kan gewoon niet in iemand hoofd kijken en als ze dan even vergeet te lachen naar je is dat meteen een ergenis. Ik vind dat er wel meer bij komt kijken bij een ergenis dan dat. Er zijn natuurlijk uitzonderingen maar bij het voorbeeld van hierboven vind ik het gewoon vreemd dat iemand daar meteen zo over valt. Het kon toch zijn dat ze naar het magazijn moest lopen omdat een andere klant al op iets stond te wachten?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelpersoneel ergernissen Empty Re: Winkelpersoneel ergernissen

Bericht  Caroow di 9 okt 2012 - 6:24

Elixer schreef:
Pixie schreef:
Tuurlijk heeft iedereen weleens een mindere dag, maar daar zou de klant niets van mogen merken.

Niet? Dus al het meisje de dag ervoor te horen heeft gekregen dat haar vriendje waar ze al 7 jaar een realtie heeft een affaire heeft met haar beste vriendin vind jij dat ze gewoon stralend en lachend achter de kassa moet staan? Je kan gewoon niet in iemand hoofd kijken en als ze dan even vergeet te lachen naar je is dat meteen een ergenis. Ik vind dat er wel meer bij komt kijken bij een ergenis dan dat. Er zijn natuurlijk uitzonderingen maar bij het voorbeeld van hierboven vind ik het gewoon vreemd dat iemand daar meteen zo over valt. Het kon toch zijn dat ze naar het magazijn moest lopen omdat een andere klant al op iets stond te wachten?

In het begin van mijn zwangerschap moest ik supervaak overgeven op het werk. Toch hoorde ik ook toen vaak dat ik zo vriendelijk ben, terwijl ik me dus echt enorm klote voelde. Ik vind dat je je humeur niet hoeft te laten merken.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelpersoneel ergernissen Empty Re: Winkelpersoneel ergernissen

Bericht  Poubelle di 9 okt 2012 - 6:31

Elixer schreef:
Pixie schreef:
Tuurlijk heeft iedereen weleens een mindere dag, maar daar zou de klant niets van mogen merken.

Niet? Dus al het meisje de dag ervoor te horen heeft gekregen dat haar vriendje waar ze al 7 jaar een realtie heeft een affaire heeft met haar beste vriendin vind jij dat ze gewoon stralend en lachend achter de kassa moet staan? Je kan gewoon niet in iemand hoofd kijken en als ze dan even vergeet te lachen naar je is dat meteen een ergenis. Ik vind dat er wel meer bij komt kijken bij een ergenis dan dat. Er zijn natuurlijk uitzonderingen maar bij het voorbeeld van hierboven vind ik het gewoon vreemd dat iemand daar meteen zo over valt. Het kon toch zijn dat ze naar het magazijn moest lopen omdat een andere klant al op iets stond te wachten?

Tuurlijk niet, maar ik weet niet waar jij leest dat ik erover viel dat er niet naar me gelachen werd.
Je haalt een voorbeeld aan waar ik helemaal niets over hebt gezegd.
Verdrietig zijn kan, maar daar is een reden voor, weten de klanten niets van maar ze begroeten moet toch wel kunnen dan? Dan is het aan een manager om te beslissen of zij wel op de vloer moet staan, of beter die dag in het magazijn kan werken.

De klant voor mij ging weg, er was verder geen andere klant in de winkel. Ze keek niet eens verder rond maar draaide zich meteen weg van mij en de toonbank en liep weg. Misschien had ze wel wat te doen, of had ze eigenlijk pauze en moest ze even iets op de vloer doen en wilde ze weer gaan zitten. Ik weet niet wat er was maar er was verder niemand anders in de winkel.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelpersoneel ergernissen Empty Re: Winkelpersoneel ergernissen

Bericht  Angela_1986 di 9 okt 2012 - 6:32

Elixer schreef:
Pixie schreef:
Tuurlijk heeft iedereen weleens een mindere dag, maar daar zou de klant niets van mogen merken.

Niet? Dus al het meisje de dag ervoor te horen heeft gekregen dat haar vriendje waar ze al 7 jaar een realtie heeft een affaire heeft met haar beste vriendin vind jij dat ze gewoon stralend en lachend achter de kassa moet staan? Je kan gewoon niet in iemand hoofd kijken en als ze dan even vergeet te lachen naar je is dat meteen een ergenis. Ik vind dat er wel meer bij komt kijken bij een ergenis dan dat. Er zijn natuurlijk uitzonderingen maar bij het voorbeeld van hierboven vind ik het gewoon vreemd dat iemand daar meteen zo over valt. Het kon toch zijn dat ze naar het magazijn moest lopen omdat een andere klant al op iets stond te wachten?

Maar ik denk niet dat dat bij alle 3 de medewerksters die Pixie vandaag trof het geval was, die kans lijkt me nogal klein.

Natuurlijk kan het zijn dat je je dag niet hebt maar ik denk toch dat je dat zo min mogelijk aan je klanten moet laten merken. Ik werk zelf in de zorg, heb een héle moeilijke periode gehad en lichamelijk is mijn werk regelmatig te zwaar voor mij maar als je het mijn clienten vraagt dan zeggen ze allemaal dat ik altijd zo gezellig en vrolijk ben. Er is één client (van de 100 ofzo) die in de tijd dat het niet goed met me ging heeft geklaagd dat ik niet zo aardig reageerde. En dat zal ongetwijfeld zo zijn geweest want ik kan het sowieso al niet zo goed met haar vinden... angel
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelpersoneel ergernissen Empty Re: Winkelpersoneel ergernissen

Bericht  Poubelle di 9 okt 2012 - 6:35

Angela_1986 schreef:
Elixer schreef:
Pixie schreef:
Tuurlijk heeft iedereen weleens een mindere dag, maar daar zou de klant niets van mogen merken.

Niet? Dus al het meisje de dag ervoor te horen heeft gekregen dat haar vriendje waar ze al 7 jaar een realtie heeft een affaire heeft met haar beste vriendin vind jij dat ze gewoon stralend en lachend achter de kassa moet staan? Je kan gewoon niet in iemand hoofd kijken en als ze dan even vergeet te lachen naar je is dat meteen een ergenis. Ik vind dat er wel meer bij komt kijken bij een ergenis dan dat. Er zijn natuurlijk uitzonderingen maar bij het voorbeeld van hierboven vind ik het gewoon vreemd dat iemand daar meteen zo over valt. Het kon toch zijn dat ze naar het magazijn moest lopen omdat een andere klant al op iets stond te wachten?

Maar ik denk niet dat dat bij alle 3 de medewerksters die Pixie vandaag trof het geval was, die kans lijkt me nogal klein.

Natuurlijk kan het zijn dat je je dag niet hebt maar ik denk toch dat je dat zo min mogelijk aan je klanten moet laten merken. Ik werk zelf in de zorg, heb een héle moeilijke periode gehad en lichamelijk is mijn werk regelmatig te zwaar voor mij maar als je het mijn clienten vraagt dan zeggen ze allemaal dat ik altijd zo gezellig en vrolijk ben. Er is één client (van de 100 ofzo) die in de tijd dat het niet goed met me ging heeft geklaagd dat ik niet zo aardig reageerde. En dat zal ongetwijfeld zo zijn geweest want ik kan het sowieso al niet zo goed met haar vinden... angel

Dat vind ik knap van je, Angela!
Ik probeer het in de klas ook zo min mogelijk te laten merken, 1 keer is dat alleen niet gelukt.
Maar ik vind het in bijvoorbeeld de zorg anders, dan werk je met steeds dezelfde mensen. Als die het één keer merken kun je het misschien uitleggen hoe het komt dat het zo met je gaat, als je dat wilt tenminste, en dan kunnen ze vaak meer begrip opbrengen.
In een winkel kan dat niet.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelpersoneel ergernissen Empty Re: Winkelpersoneel ergernissen

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 6:36

.


Laatst aangepast door Yasmin op di 9 okt 2012 - 10:24; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelpersoneel ergernissen Empty Re: Winkelpersoneel ergernissen

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 6:40

Ik begrijp dat je je humeur niet altijd mag laten merken maar aan de andere kant vind ik dat Elixer zeker een punt heeft. Niemand kan de gehele dag acteren? Het is moeilijk om in het hoofd van iemand anders te kijken, zo ook voor winkelpersoneel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelpersoneel ergernissen Empty Re: Winkelpersoneel ergernissen

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 6:43

.


Laatst aangepast door Yasmin op di 9 okt 2012 - 10:25; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelpersoneel ergernissen Empty Re: Winkelpersoneel ergernissen

Bericht  Poubelle di 9 okt 2012 - 6:44

Dropdraakje schreef:Ik begrijp dat je je humeur niet altijd mag laten merken maar aan de andere kant vind ik dat Elixer zeker een punt heeft. Niemand kan de gehele dag acteren? Het is moeilijk om in het hoofd van iemand anders te kijken, zo ook voor winkelpersoneel.

Je hoeft ook niet de hele dag te acteren, maar als ik in een winkel kom waar het personeel het drukker heeft met elkaar dan met de klanten, staan te zuchten als je ze iets vraagt en het teveel moeite vinden om je te begroeten dan ben ik snel weg.
Zo verlies je dus klanten.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelpersoneel ergernissen Empty Re: Winkelpersoneel ergernissen

Bericht  Angela_1986 di 9 okt 2012 - 6:44

Pixie schreef:
Angela_1986 schreef:
Elixer schreef:
Pixie schreef:
Tuurlijk heeft iedereen weleens een mindere dag, maar daar zou de klant niets van mogen merken.

Niet? Dus al het meisje de dag ervoor te horen heeft gekregen dat haar vriendje waar ze al 7 jaar een realtie heeft een affaire heeft met haar beste vriendin vind jij dat ze gewoon stralend en lachend achter de kassa moet staan? Je kan gewoon niet in iemand hoofd kijken en als ze dan even vergeet te lachen naar je is dat meteen een ergenis. Ik vind dat er wel meer bij komt kijken bij een ergenis dan dat. Er zijn natuurlijk uitzonderingen maar bij het voorbeeld van hierboven vind ik het gewoon vreemd dat iemand daar meteen zo over valt. Het kon toch zijn dat ze naar het magazijn moest lopen omdat een andere klant al op iets stond te wachten?

Maar ik denk niet dat dat bij alle 3 de medewerksters die Pixie vandaag trof het geval was, die kans lijkt me nogal klein.

Natuurlijk kan het zijn dat je je dag niet hebt maar ik denk toch dat je dat zo min mogelijk aan je klanten moet laten merken. Ik werk zelf in de zorg, heb een héle moeilijke periode gehad en lichamelijk is mijn werk regelmatig te zwaar voor mij maar als je het mijn clienten vraagt dan zeggen ze allemaal dat ik altijd zo gezellig en vrolijk ben. Er is één client (van de 100 ofzo) die in de tijd dat het niet goed met me ging heeft geklaagd dat ik niet zo aardig reageerde. En dat zal ongetwijfeld zo zijn geweest want ik kan het sowieso al niet zo goed met haar vinden... angel

Dat vind ik knap van je, Angela!
Ik probeer het in de klas ook zo min mogelijk te laten merken, 1 keer is dat alleen niet gelukt.
Maar ik vind het in bijvoorbeeld de zorg anders, dan werk je met steeds dezelfde mensen. Als die het één keer merken kun je het misschien uitleggen hoe het komt dat het zo met je gaat, als je dat wilt tenminste, en dan kunnen ze vaak meer begrip opbrengen.
In een winkel kan dat niet.

Dank je smile

Kan me voorstellen dat het in de klas ook niet altijd meevalt! Als je jezelf al niet zo lekker voelt en de kinderen lopen te klieren, dan lijkt het me lastig om niet uit je slof te schieten en ze achter het behand te plakken Wink

Ze wisten wel dat het niet lekker met me ging maar we gaan daar dan verder niet op in, dat is ook 'protocol'. Je loopt daarmee namelijk de kans dat ze je willen ontzien en als dat nodig is, dan moet je je werk gewoon, tijdelijk, niet doen. Mijn werkzaamheden waren in die tijd wel aangepast maar op het moment dat ik er voor koos om direct contact te hebben met de client, dan moest ik er gewoon zijn.

Stel dat er in de situatie die jij vanmiddag meemaakte sprake van was dat de medewerkster het moeilijk had, dan is dat alsnog geen excuus voor de andere medewerksters om zo laks te reageren. Als ik wist dat mijn collega zo in de winkel stond en jij me er op aansprak dat het niet helemaal naar wens verliep dan zou ik me daarvoor excuseren. Kan me je frustratie wel voorstellen hoor, zou me ook niet echt welkom voelen in de winkel...
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelpersoneel ergernissen Empty Re: Winkelpersoneel ergernissen

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 6:49

Yasmin schreef:Als je al moet acteren om hoi te zeggen.. Rolling Eyes

Staat er ergens in een wetboek geschreven dat winkelpersoneel verplicht is om hoi te zeggen? Het is zeker niet netjes, maar wie weet wat het personeelsmeisje nog allemaal moest doen of door haar hoofd speelde? Ik vind haar gedrag ook vreemd maar goed het zal iedereen wel eens een keer overkomen. Jij hebt toch ook je goede en slechte dagen waarbij je misschien onbewust iets afreageert op een ander? Is menselijk, lijkt mij!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelpersoneel ergernissen Empty Re: Winkelpersoneel ergernissen

Bericht  Siamsa di 9 okt 2012 - 6:50

Als ik achter de kassa zit probeer ik meestal een chagrijnige klant (meestal door slechte ervaring in de winkel) toch nog blij te krijgen. Maar sommigen blijven stug chagrijnig doen, haha. Ze komen ook vaak hun ergernissen over collega's of situaties in de winkel tegen mij spuien: '.....*boos boos boos boos boos boos boos*...maar jij kunt er niets aan doen hoor, moest het even kwijt'. Je best blijven doen voor een klant terwijl je al weet dat ze ongelijk hebben (prijs verkeerd gezien in de winkel) doe ik ook altijd. Ze zeggen dan ook altijd nog iets van: 'bedankt voor je moeite!', klanten willen zich graag gezien, gehoord en geloofd voelen (en terecht, want soms heeft de klant gelijk en hebben de medewerkers inderdaad verkeerd geprijsd. Gelukkig heeft onze winkel het beleid dat de klant het artikel voor het goedkopere bedrag krijgt als er verkeerd geprijsd is, anders zou ik me elke keer flink lullig voelen)

Achter de klantenservice staan is sowieso leuk bij ons, want door ons soepele retourbeleid gaat bijna elke klant super tevreden de deur uit!

Trouwens....ik kan ook wel een topic beginnen over onbeschofte klanten (in plaats van winkelpersoneel).....want die zijn er ook absoluut! En nee, zij krijgen er inderdaad niet voor betaald om klant te zijn, maar dan nog, winkelmedewerkers mogen ook wel met fatsoen worden behandeld, en dat gebeurt lang niet altijd.


Laatst aangepast door Siamsa op di 9 okt 2012 - 7:18; in totaal 5 keer bewerkt
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelpersoneel ergernissen Empty Re: Winkelpersoneel ergernissen

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 6:52

Dropdraakje schreef:
Yasmin schreef:Als je al moet acteren om hoi te zeggen.. Rolling Eyes

Staat er ergens in een wetboek geschreven dat winkelpersoneel verplicht is om hoi te zeggen? Het is zeker niet netjes, maar wie weet wat het personeelsmeisje nog allemaal moest doen of door haar hoofd speelde? Ik vind haar gedrag ook vreemd maar goed het zal iedereen wel eens een keer overkomen. Jij hebt toch ook je goede en slechte dagen waarbij je misschien onbewust iets afreageert op een ander? Is menselijk, lijkt mij!

Inderdaad. Niemand kan 5 dagen in de week 9 uur lang zijn hoofd erbij houden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelpersoneel ergernissen Empty Re: Winkelpersoneel ergernissen

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 6:58

.


Laatst aangepast door Yasmin op di 9 okt 2012 - 10:24; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelpersoneel ergernissen Empty Re: Winkelpersoneel ergernissen

Bericht  Orchidee di 9 okt 2012 - 7:00

Ik irriteer me aan winkelpersoneel wat overdreven aardig is en een bla bla praatje gaat houden.
Ik ben me er van bewust dat het niet te doen is om het iedereen naar de zin te maken.
Orchidee
Orchidee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 112
Punten : 155
Registratiedatum : 17-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelpersoneel ergernissen Empty Re: Winkelpersoneel ergernissen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum