Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nav; Onbeschofte Werkgever

+5
Susan
Fortissimo
Green_Pepper
Slakje
Mari
9 plaatsers

Ga naar beneden

nav; Onbeschofte Werkgever Empty nav; Onbeschofte Werkgever

Bericht  Mari di 22 jan 2013 - 22:05

Ik ben zo klaar met mijn baan, maar ja geen vacatures en toch geld nodig, dus dan maar blijven zitten. Maar ik ben zo klaar met mijn werkgever.

Wie heeft er nog meer een *&$%# van een baas?

Sinds we zijn samengegaan met een andere bedrijf hebben we twee directeuren, en hoe sociaal de ene is hoe asociaal de ander is.
- Hij zegt tegen een werknemer, mijn badkamer kost net zoveel als jou jaarsalaris
- Hij zegt tegen mij, een rijke man die krijg je nooit, dan had je een andere kop moeten hebben (ging over de uitspraak, tja had ik maar een rijke vent, dan kon ik altijd shoppen).
- Hij zegt tegen personeel, kom je uit de kerk of zo met je zwarte panty’s.
- Hij verkondigd doodleuk bij iedereen dat hij onze afdeling wil sluiten want een secretariaat is niet nodig.
- Hij zet personeel tegen elkaar op
- Hij heeft het voor elkaar dat we vanaf heden, vakantiedagen of geld moeten inleveren als we ziek zijn.


Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav; Onbeschofte Werkgever Empty Re: nav; Onbeschofte Werkgever

Bericht  Slakje di 22 jan 2013 - 23:46

Ik had ook een verschrikkelijke baas. Ben er onder andere voor hem weggegaan.

-Mij uitschelden nadat ik had gebeld dat ik een miskraam had gehad en de volgende dag niet kon komen.
-Mij uitschelden omdat ik de week daarna een baarmoederontsteking en de griep had. Hij vond dat ik aan het overdrijven was en dat ik maar een pijnstilletje moest nemen en moest komen werken.
-Alles was mijn fout. Ook dingen waar ik niets aan kon doen (mijn collega had tijdens mijn zwangerschapsverlof geld gestolen, dat was dus mijn schuld volgens hem, heel erg logisch, zeker omdat ik er niet eens was)
-Zijn frustraties op zijn personeel uitwerken
-Als je ziek was een dag verlof moeten inleveren. Als je iets zei over een doktersattest hoorde hij het in Keulen donderen.
-Mij, hoogzwanger, een hele dag rechtstaand laten werken, want mijnheer was te gierig om een nieuwe stoel te kopen.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

nav; Onbeschofte Werkgever Empty Re: nav; Onbeschofte Werkgever

Bericht  Green_Pepper wo 23 jan 2013 - 1:13

Mari schreef:
- Hij heeft het voor elkaar dat we vanaf heden, vakantiedagen of geld moeten inleveren als we ziek zijn.


Heb je een vast contract met een minimum aantal uren? Dan mag dat toch niet zomaar?!
Klinkt wel echt als een vreselijke baas zeg, sterkte!
Green_Pepper
Green_Pepper
Prater
Prater

Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

nav; Onbeschofte Werkgever Empty Re: nav; Onbeschofte Werkgever

Bericht  Fortissimo wo 23 jan 2013 - 1:19

Ik had ook zo'n hond van een werkgever:
- Mijn woorden verdraaien. Moest ik opeens komen werken, terwijl ik stage liep op die dagen en hij wist dat.
- Migraine? Dat is onzin. Hij had ook wel eens hoofdpijn en ging dan ook gewoon aan het werk.
- Oh, je vraagt 4 maanden van tevoren vrij? Nee, je kan die dag niet vrij (terwijl er niemand in het boek stond die vrij wilde hebben.) Een andere collega kreeg die dag opeens wel vrij...
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

nav; Onbeschofte Werkgever Empty Re: nav; Onbeschofte Werkgever

Bericht  Susan wo 23 jan 2013 - 2:10

Dat klinkt inderdaad als een eikel van een baas. Ik zit te denken of ik ooit een vervelende baas heb gehad, maar ik geloof het niet. Wel ontzettend vervelende en onbeschofte mensen die mij moesten inwerken omdat ik zes weken iemand moest vervangen. Tja, jammer, maar toen hadden ze dus geen vervanger meer, het was gelukkig uitzendwerk, dus ik kon er gewoon ter plekke mee kappen. Heb toen later zelfs nog een excuusbrief gekregen van de afdelingsleider.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav; Onbeschofte Werkgever Empty Re: nav; Onbeschofte Werkgever

Bericht  Mari wo 23 jan 2013 - 2:17

Slakje wat een vreselijke baas. Sommige mensen zijn gewoon niet geschikt om op een sociale manier leiding te geven.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav; Onbeschofte Werkgever Empty Re: nav; Onbeschofte Werkgever

Bericht  chipa za 26 jan 2013 - 8:48

Pft hou op schei uit. Kan er helaas over meepraten. Mijn zoontje was 4.5 maand toen ik begon te werken.4 dagen in de week. Maar mijn werkgever was echt een onbeschofte eikel! En ik moest de hele dag van alles met hem doornemen dus was niet zo dat ik hem maar af en toe zag. Wat een nare tijd was dat. HD gelukkig snel een nieuwe baan gevonden. Heb er uiteindelijk 4 maanden gewerkt.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav; Onbeschofte Werkgever Empty Re: nav; Onbeschofte Werkgever

Bericht  Sarah1985 zo 27 jan 2013 - 8:56

jemig wat een verhalen zeg. Ik heb alleen een keer werk gehad in een winkel waar 3 chefs waren en 1 hoge baas die er nooit was. En 1 van die chefs kon zijn handen niet thuis houden en had toen een meisje aangerand.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav; Onbeschofte Werkgever Empty Re: nav; Onbeschofte Werkgever

Bericht  Gast ma 28 jan 2013 - 7:24

Tegen mij is nooit vervelend gedaan door een leidinggevende.
Wel naar een collega toe. Zij stotterde en vroeg om de DVD van gone in 60 seconds.
Maar sixty zei ze 3 keer. Waarop hij zei: Nee, die van 90 seconde hebben we niet, wel die van 60. Dat vond ik zo lullig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav; Onbeschofte Werkgever Empty Re: nav; Onbeschofte Werkgever

Bericht  Roos' ma 28 jan 2013 - 8:34

Echt niet normaal hoor, ws kan hij nooit een vrouw krijgen en al helemaal niet zo iemand zoals jij. En die vergelijking met die badkamer, waar slaat dat op :S

Roos'
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 111
Punten : 109
Registratiedatum : 20-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

nav; Onbeschofte Werkgever Empty Re: nav; Onbeschofte Werkgever

Bericht  Aziraphale di 5 feb 2013 - 7:47

Smupskes~ schreef:Tegen mij is nooit vervelend gedaan door een leidinggevende.
Wel naar een collega toe. Zij stotterde en vroeg om de DVD van gone in 60 seconds.
Maar sixty zei ze 3 keer. Waarop hij zei: Nee, die van 90 seconde hebben we niet, wel die van 60. Dat vond ik zo lullig.

En rekenen kon hij dus ook al niet Wink
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav; Onbeschofte Werkgever Empty Re: nav; Onbeschofte Werkgever

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum