opdruk op kleding van cars/dora etc.
+65
Snoes
Zenna
Pommes
Fiwen
Pien
studiebol
Charles
Lejow
xxjojootjexx
iloverose
nillis
*Lookie*
Luce
mickey
Marin
Fortissimo
Phileine
Aimee
Toedels
Alex
Jade
SuperGrover
Bolleke
Susan
Liadan
Parisienne
Tania
Sophiee
Coco
Sun88
Mamsie
Elodie
Shopaholic
Rush
Toet
M@niek
Thunder
SarahKey
Coccinelle
Filoria
hellowkitty
diddie
Bruintje Beer
PapillonRose
Takkie
Highway
Linda
Pruim
Sea of Trees
Flower_L
Annemie
tweeling
mauwmauw
Limburg85
Floor
teletascha
Sterrin_
sabje
SDL
kwak
Twellie
Sylvana
Sam
Manderijn
Viva
69 plaatsers
Pagina 9 van 17
Pagina 9 van 17 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 13 ... 17
Re: opdruk op kleding van cars/dora etc.
Ik weet nog wel van die sweaters die je aan twee kanten kon dragen, aan de ene kant was het een motiefje van kleine cartoonfiguurtjes en aan de andere kant was het dat cartoonfiguurtje in het groot. Ik had er volgens mij eentje van Billie en Bollie. Dat waren echt megadikke truien volgens mij.
En je had ook van die sweaters dat (bijvoorbeeld) Mickey Mouse door een gat heen kwam en aan de achterkant zag je hem dan van achteren door dat gat gaan. Ik had daar alleen een trui van, mijn nichtje een heel joggingpak.
En je had ook van die sweaters dat (bijvoorbeeld) Mickey Mouse door een gat heen kwam en aan de achterkant zag je hem dan van achteren door dat gat gaan. Ik had daar alleen een trui van, mijn nichtje een heel joggingpak.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Nou, zo doe ik iig niet. Ik snap gewoon niet dat er moeders zijn die zich daar kennelijk zo 'druk' om maken.
Maar hey, ik mag niks zeggen. Ik heb ongeveer 10 paar Hello Kitty badstof sokken van de H&M in de kast liggen.
Maar hey, ik mag niks zeggen. Ik heb ongeveer 10 paar Hello Kitty badstof sokken van de H&M in de kast liggen.
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Luce schreef:Nou, zo doe ik iig niet. Ik snap gewoon niet dat er moeders zijn die zich daar kennelijk zo 'druk' om maken.
Ik maak me er helemaal niet druk om, er wordt toch gewoon om een mening gevraagd? Het is niet zo dat ik me druk maak om die kleding met die plaatjes, want het is me recentelijk niet overkomen dat ze die ongevraagd door de brievenbus zijn komen gooien of dat ik gedwongen werd om ze te kopen.
Susan- Lady Post-a-lot
Wat er op mijn sokken staat interesseert me trouwens niks. Ik heb nog onderbroekjes met The Pink Panther erop, van mezelf dus.
Susan- Lady Post-a-lot
Oh en mijn favoriete 'stap ' shirtje is jarenlang een lichtgeel shirtje geweest met mini mouse erop. Van de Only.
Damn ik ben cheap ass
Damn ik ben cheap ass
Luce- Kletskop
Susan schreef:Luce schreef:Nou, zo doe ik iig niet. Ik snap gewoon niet dat er moeders zijn die zich daar kennelijk zo 'druk' om maken.
Ik maak me er helemaal niet druk om, er wordt toch gewoon om een mening gevraagd? Het is niet zo dat ik me druk maak om die kleding met die plaatjes, want het is me recentelijk niet overkomen dat ze die ongevraagd door de brievenbus zijn komen gooien of dat ik gedwongen werd om ze te kopen.
Ik heb het toch ook niet over jou? Er zijn hier tig pagina's aan reacties. Blijkbaar zijn er moeders die zich hier druk over maken. Dat snap ik niet.
Luce- Kletskop
Mijn favoriete stapshirtje was van The Looney Tunes.
Susan- Lady Post-a-lot
Luce schreef:Susan schreef:Luce schreef:Nou, zo doe ik iig niet. Ik snap gewoon niet dat er moeders zijn die zich daar kennelijk zo 'druk' om maken.
Ik heb het toch ook niet over jou? Er zijn hier tig pagina's aan reacties. Blijkbaar zijn er moeders die zich hier druk over maken. Dat snap ik niet.
Nee, het gaat niet over mij, maar ik zie andere moeders zich ook niet drukker maken dan dat ik doe. Volgens mij zijn de meeste moeders die niet van cartoonkleding houden het redelijk eens dat kinderen het af en toe mogen dragen, maar niet altijd naar alle gelegenheden, en de zoon van Bolleke krijgt het helemaal niet, maar die lijkt er ook niet mee te zitten.
Susan- Lady Post-a-lot
Ach. zolang ze in de kast liggen zie ik het probleem nietLuce schreef:
Je moest eens weten wat hier soms in de kast ligt
Gast- Gast
Zolang mensen zich niet druk maken over het feit dat mijn zoon geen kleding met printen mag, maak ik mij niet druk over de kledingkeus van andere mensen.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Haha, ik krijg toch een andere indruk in dit topic Susan.
En vet, The Looney Tunes!
En vet, The Looney Tunes!
Luce- Kletskop
Ja, die zie je haast niet meer, maar misschien worden ze nog een keer geadopteerd door de H&M.
Susan- Lady Post-a-lot
Wat een geneuzel. Ik vind het gewoon lelijk en daarmee klaar. Wat andere vinden stikt me niks. Als ze het hier willen dan krijgen ze het een keer en kunnen de er mee buitenspelen, gymmen en in slapen. Kinderen net zo blij en ik hoef niet tegen die blije tekenfilm koppen te kijken.
Daarnaast kun je ook andere dingen kopen met zoiets erop. Mijn oudste 2 hebben een Mario en sonic tas met hun naam erop. Ohja en ook een broodtrommel.
Daarnaast kun je ook andere dingen kopen met zoiets erop. Mijn oudste 2 hebben een Mario en sonic tas met hun naam erop. Ohja en ook een broodtrommel.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Mamsie schreef:Wat een geneuzel. Ik vind het gewoon lelijk en daarmee klaar. Wat andere vinden stikt me niks. Als ze het hier willen dan krijgen ze het een keer en kunnen de er mee buitenspelen, gymmen en in slapen. Kinderen net zo blij en ik hoef niet tegen die blije tekenfilm koppen te kijken.
Ook mee eens.
Ezra heeft een tijdje een roze schooltas van Mega Mindy gehad, dat maakt me echt niet uit, dat vind ik ook iets anders. Hij heeft ook sloffen van Mega Mindy.
Susan- Lady Post-a-lot
Tania schreef:Fortissimo schreef:Tania schreef:Fortissimo schreef:En wat nu als je kind dat zelf wil? En echt geen andere kleding wil passen? Zo ben ik een keer wezen winkelen met mijn nichtje van toen nog 5-6 jaar. Mevrouw wilde alleen maar Hello Kitty shirtjes, terwijl er zo veel meer leuks hing! Gelukkig zit ze nu in de pré-puberfase (7) ofzo, want nu moet alles zonder plaatjes zijn want dat is kinderachtig.
Nou ja soms hebben kinderen niks te willen natuurlijk. Als mijn zoontje alleen maar Mickey Mouse kleding wil heeft hij pech. Hij mag best zo'n truitje maar ook normale kleding. Als hij dat weigert koop ik kleding zonder dat hij erbij is en krijgt hij het gewoon aan.
Mijn nichtje weigert het dan aan te trekken, dan gaat ze wel in haar pyjama of te kleine kleding naar school. Die krijg je dat echt niet aan. Lukt het je wel? Dan doet ze er wel iets aan dat ze het niet meer aan kan.
Dan gaat ze lekker in haar pyjama dat is na twee keer vast niet meer leuk. En ja sorry maar ik denk dat je het er zelf niet beter opmaakt door haar elke keer haar zin te geven. Als het zo extreem zou zijn dan zouden die truitjes er gewoon helemaal niet meer inkomen.
Eens, ik zou daar ook echt niet in meegaan.
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Mamsie schreef:Wat een geneuzel. Ik vind het gewoon lelijk en daarmee klaar. Wat andere vinden stikt me niks. Als ze het hier willen dan krijgen ze het een keer en kunnen de er mee buitenspelen, gymmen en in slapen. Kinderen net zo blij en ik hoef niet tegen die blije tekenfilm koppen te kijken.
Eens, C. heeft een hele hoop spullen van Cars, Spiderman, en Spongebob, allemaal geen probleem mee. Alleen kleding niet, zou zo erg lijkt me dat niet, ik heb hem nog nooit hoen klagen erover.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Hier ook geen hello kitty, dora of dergelijks. Vind er niets aan, mag wel als pyjama of andere spulletjes, maar niet op kleding
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
ik vindt het persoonliijk niet mooi zal het ook niet kopen .Vindt het goedkoop lijken ondanks dat het misschien niet goed koop is .hou der gewoon niet van
iloverose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12
Toch nog iemand die (een gedeelte van) mijn mening deeltLuce schreef:Ik heb het toch ook niet over jou? Er zijn hier tig pagina's aan reacties. Blijkbaar zijn er moeders die zich hier druk over maken. Dat snap ik niet.
Maar zijn wij ondertussen niet stiekem net zo erg, met ons druk maken over het feit dat mensen zich druk maken om t-shirtjes met opdruk?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:Toch nog iemand die (een gedeelte van) mijn mening deeltLuce schreef:Ik heb het toch ook niet over jou? Er zijn hier tig pagina's aan reacties. Blijkbaar zijn er moeders die zich hier druk over maken. Dat snap ik niet.
Maar zijn wij ondertussen niet stiekem net zo erg, met ons druk maken over het feit dat mensen zich druk maken om t-shirtjes met opdruk?
Uiteraard wel, maar dat is menselijk. Je kiest ergens voor omdat jij het op die manier wil zien en vervolgens probeer je anderen te overtuigen van jouw gelijk (waarmee je eigenlijk alleen maar jezelf probeert wijs te maken dat je het -echt, echt waar- op die manier ziet en dat dat volkomen logisch is).
Maar zo gaat elk topic waarin twee meningen worden vertegenwoordigd, niet?
Ik hou overigens niet van shirtjes met Disney figuren etc. Maar dochter wel, dus af en toe draagt ze wel iets met Hello Kitty. Wordt ze blij van. Mooi toch?
Gast- Gast
Denken jullie dan echt bij het zien van een kind met carstrui: och jee, arm kind, trui van de zeeman! Of: zooo dat is een goedkope trui!
Gast- Gast
Pluto schreef:Denken jullie dan echt bij het zien van een kind met carstrui: och jee, arm kind, trui van de zeeman! Of: zooo dat is een goedkope trui!
ja. Ik denk ahhhh wat zielig en vervolgens bel ik het amk om het te melden
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Haha Filoria. Ik maak me er niet druk om, ik vind het alleen raar. Als in: boéiend?/who gives a fuck of je kind een Donald Duck op zijn shirt heeft staan.
Velen geven aan het goedkoop te vinden. Dan vraag ik me dus af: voor wie? Wie zal daar dan een oordeel over vellen? En waarom ben je (kennelijk) dan zo bang voor dat oordeel?
Dat zijn hersenspinsels die dan in mijn hoofd op gaan.
Velen geven aan het goedkoop te vinden. Dan vraag ik me dus af: voor wie? Wie zal daar dan een oordeel over vellen? En waarom ben je (kennelijk) dan zo bang voor dat oordeel?
Luce- Kletskop
Aimee schreef:Pluto schreef:Denken jullie dan echt bij het zien van een kind met carstrui: och jee, arm kind, trui van de zeeman! Of: zooo dat is een goedkope trui!
ja. Ik denk ahhhh wat zielig en vervolgens bel ik het amk om het te melden
Luce- Kletskop
Nou, zoals je ziet word er dan het amk gebeld!Luce schreef:Haha Filoria. Ik maak me er niet druk om, ik vind het alleen raar. Als in: boéiend?/who gives a fuck of je kind een Donald Duck op zijn shirt heeft staan.
Gast- Gast
Pagina 9 van 17 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 13 ... 17
Soortgelijke onderwerpen
» Cars onderbroekjes.
» Shirt met opdruk
» Dora avonturen laptop al leuk voor 3 jarige?
» Kleding van Bla bla bla
» UV-kleding
» Shirt met opdruk
» Dora avonturen laptop al leuk voor 3 jarige?
» Kleding van Bla bla bla
» UV-kleding
Pagina 9 van 17
Permissies van dit forum: