Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

kou en kleding

+3
Susan
kwak
duckie
7 plaatsers

Ga naar beneden

kou en kleding Empty kou en kleding

Bericht  duckie ma 30 jan 2012 - 10:25

wat draagt jullie kindje nu het zo koud word overdag en snachts?

A had vandaag een romper met korte mou, een dun gebreidachtig truitje en een spijkerbroekje aan. Voor buiten heeft ze een winterjas met cappuchon en sjaal om, handschoentjes is nog even wennen. In de auot heb ik een fleece dekentje over dr heen liggen en in de kinderwagen zit ze lekker in de voetenzak.

In bed heeft ze een korte mouw romper, pyama en slaapzak aan... Heb een combisleeper en heb vandaag beide maar aan elkaar gemaakt.

Morgen nog even shoppen vooor lange mouw rompers.

Maar wat draagt jullie kindje met deze kou?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kou en kleding Empty Re: kou en kleding

Bericht  duckie ma 30 jan 2012 - 10:28

foutje


Laatst aangepast door duckie op ma 30 jan 2012 - 10:35; in totaal 1 keer bewerkt
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kou en kleding Empty Re: kou en kleding

Bericht  kwak ma 30 jan 2012 - 10:30

D. draagt het zelfde als voorgaande weken.
een winterslaapzak zonder mouwen, pyamma en een romper met korte mouwen, een lakentje en een enkel dekentje.

ze heeft het niet koud, ze ligt ook regelmatig zonder deken.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

kou en kleding Empty Re: kou en kleding

Bericht  Susan ma 30 jan 2012 - 10:30

Yrsa droeg vandaag een maillot met daarover een stoere broek met zijzakken, een roze truitje en een grijs blazertje van sweatstof. Ezra droeg een spijkerbroek en een héél dik vest van Okaïdi, van wol en dan van binnen nog gevoerd met fleece. Het liefst had ik hem ook nog een maillot onder zijn broek aangetrokken, maar die had ik hier niet. Als hij op zaterdag gaat paardrijden draagt hij trouwens wel altijd een maillot en daarover een soepele joggingbroek.

In bed dragen ze gewoon een pyjama, Ezra meestal eentje van badstof of flanel, Yrsa eentje van flanel of velours. Yrsa draagt nog een winterslaapzak en heeft twee dekens, Ezra ligt onder een dekbed.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kou en kleding Empty Re: kou en kleding

Bericht  PiP ma 30 jan 2012 - 20:05

wil wel even kijken wat de staat is van f haar rompers in 74/80? Of heeft ze 1 maat groter?
Dan mag je die wel hebben, wou daar verder niet wat mee doen.

Verder houd ik er nu wel rekening mee, dat ze op haar armen wat dikkers draagt, dus niet alleen een dun truitje, vind dat wel lastig nu ze onderbroekjes en hemdjes draagt.
In de auto heb ik niet wat over haar heen, maar in de wandelwagen zou ik het wel doen.
Ik heb alleen op het moment geen wandelwagen en voetenzak.
Heb de oude verkocht, maar de nieuwe is nog niet binnen.
Op de fiets zou ik een mailot aan doen als ze geen gevoerd broekje aan heeft.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kou en kleding Empty Re: kou en kleding

Bericht  Spring ma 30 jan 2012 - 20:54

Hier draagt ze (kindje van 1 jaar) een lange romper, broek en shirt of kort shirt en vestje.
Of een maillotlegging met jurkje.

s'nachts draagt ze een rompertje met lange mouw, pyjamabroek en winterslaapzak. Ze slaapt onder een laken met deken.

Als we naar buiten gaan doen we haar een winterjas aan en gaat ze in de kinderwagen in de voetenzak. Ook draagt ze dan een mutsje en soms sjaal. Handschoenen heeft ze kapot gemaakt hihi. Zaten aan een touwtje en nu niet meer.

Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kou en kleding Empty Re: kou en kleding

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 21:05

Ik kijk naar hem ( trek wat warmers aan als hij het koud heeft en trek wat dunners aan als hij het warm heeft) als we naar buiten gaan krijgt hij nu een skipakje aan met muts, sjaal en wanten.
Binnen heeft hij gewoon normaal kleding aan.
Snachts heeft hij een romper met lange mouwen aan met een winter slaapzak en een pyjama.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kou en kleding Empty Re: kou en kleding

Bericht  loesje ma 30 jan 2012 - 21:05

In bed draagt hij een onderbroekje, hempje, pyjama, winterslaapzak en heeft twee dekens
buiten heeft hij onderbroekje, hempje, dikke trui, spijkerbroek, winterjas, handschoentjes, das, schoentjes, warme zak in de buggy.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

kou en kleding Empty Re: kou en kleding

Bericht  Theeleut ma 30 jan 2012 - 21:22

Romper zonder/korte mouw, longsleeve of vestje, broek en sokken met zootjes. Of romper lange mouw met een tshirt korte mouw er overheen. Ik heb nog een leuke zomer broek qua stofdikte dan en daar gaat een maillot onder. Buiten gewoon z'n winterjas met sjaal, muts en wantjes. In de wagen een wagenzak.

In bed een romper, pyjama en winterslaapzak met mouwen.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kou en kleding Empty Re: kou en kleding

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 21:34

Overdag draagt ze gewoon hetzelfde als altijd, een romper met korte mouwen een lange broek en een shirt met lange mouwen. Het is hier binnen ook even warm als altijd, dus warmer aankleden vind ik onzin. Als we naar buiten gaan met deze vrieskou trek ik haar nu vaak het skipakje aan, sjaal om, muts op, handschoenen aan en zij heeft het niet meer koud!

In bed draagt ze een romper met korte mouw, een pyjama en een slaapzak met lange mouwen, gisteren had ze een kruik in bed, omdat het boven wel erg koud was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kou en kleding Empty Re: kou en kleding

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum