opdruk op kleding van cars/dora etc.
+65
Snoes
Zenna
Pommes
Fiwen
Pien
studiebol
Charles
Lejow
xxjojootjexx
iloverose
nillis
*Lookie*
Luce
mickey
Marin
Fortissimo
Phileine
Aimee
Toedels
Alex
Jade
SuperGrover
Bolleke
Susan
Liadan
Parisienne
Tania
Sophiee
Coco
Sun88
Mamsie
Elodie
Shopaholic
Rush
Toet
M@niek
Thunder
SarahKey
Coccinelle
Filoria
hellowkitty
diddie
Bruintje Beer
PapillonRose
Takkie
Highway
Linda
Pruim
Sea of Trees
Flower_L
Annemie
tweeling
mauwmauw
Limburg85
Floor
teletascha
Sterrin_
sabje
SDL
kwak
Twellie
Sylvana
Sam
Manderijn
Viva
69 plaatsers
Pagina 10 van 17
Pagina 10 van 17 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 13 ... 17
Re: opdruk op kleding van cars/dora etc.
Haha! En Luce, we denken er hetzefde over. Jij verwoord het handiger dan ik.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
iedereen heeft zijn eigen kleding smaak dus ook verschillende meenings .ik vindt ut zelf goedkoop staan omdat het vaak bij de kids waar ik het gezien hebt de plaat die der op zit gebarsten was of grouw van kleur
iloverose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
sorry ben dyslecie .maar ik bedoel der eigelijk mee de een vind het leuk en de ander niet
iloverose- Fluisteraar
Volgens mij is dit niet alleen dyslexie
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Aimee schreef:Pluto schreef:Denken jullie dan echt bij het zien van een kind met carstrui: och jee, arm kind, trui van de zeeman! Of: zooo dat is een goedkope trui!
ja. Ik denk ahhhh wat zielig en vervolgens bel ik het amk om het te melden
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Maar goed, ik blijf erbij dat er enorm wordt overdreven. Er wordt gevraagd wie er allemaal niet houden van T-shirts met cartoonfiguren, daar wordt antwoord op gegeven en vervolgens wordt er heel beledigd gereageerd door een paar mensen. En ja, er ontstaat een lange discussie, maar die wordt van beide kanten gevoerd, dus ik vind het dan altijd zo flauw om daarover te beginnen. Prima als je dat een teken vindt dat mensen zich er teveel mee bezighouden, maar dat geldt dan voor beide kampen.
En ik blijf er ook bij dat het heel normaal is om af te geven op merkkleding, maar niet op 'goedkopere'/merkloze kleding.
En ik blijf er ook bij dat het heel normaal is om af te geven op merkkleding, maar niet op 'goedkopere'/merkloze kleding.
Susan- Lady Post-a-lot
en wat bedoel je daar mee??Luce schreef: Volgens mij is dit niet alleen dyslexie
Er wordt toch gevraagt wat we van dora,cars enz van vinden .Dan kan je verwachten dat der verschillende antwoorden op komen..
iloverose- Fluisteraar
Luce schreef:Haha Filoria. Ik maak me er niet druk om, ik vind het alleen raar. Als in: boéiend?/who gives a fuck of je kind een Donald Duck op zijn shirt heeft staan.
Velen geven aan het goedkoop te vinden. Dan vraag ik me dus af: voor wie? Wie zal daar dan een oordeel over vellen? En waarom ben je (kennelijk) dan zo bang voor dat oordeel?
Dat zijn hersenspinsels die dan in mijn hoofd op gaan.
Dat heb ik dus ook
Gast- Gast
Dat er serieus mensen zijn die zich persoonlijk aangevallen voelen
Dit is toch gewoon een kwestie van smaak. Als jij dat mooi vindt dan kleed je je kind toch lekker zo. Maar het weerhoudt er mij niet van om te zeggen dat ik het niet mooi vind, of zelfs goedkoop, want smaken verschillen nou eenmaal.
Dit is toch gewoon een kwestie van smaak. Als jij dat mooi vindt dan kleed je je kind toch lekker zo. Maar het weerhoudt er mij niet van om te zeggen dat ik het niet mooi vind, of zelfs goedkoop, want smaken verschillen nou eenmaal.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Ze doelt op je manier van typen. Je spelling.iloverose schreef:en wat bedoel je daar mee??Luce schreef: Volgens mij is dit niet alleen dyslexie
Er wordt toch gevraagt wat we van dora,cars enz van vinden .Dan kan je verwachten dat der verschillende antwoorden op komen..
Sea of Trees- Kletskop
Wie voelt zich dan persoonlijk aangevallen?
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Lees even terug zou ik zeggen.Liadan schreef:Wie voelt zich dan persoonlijk aangevallen?
Sea of Trees- Kletskop
Ik heb alles gelezen, maar zie het niet.Sea of Trees schreef:Lees even terug zou ik zeggen.Liadan schreef:Wie voelt zich dan persoonlijk aangevallen?
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik weet niet of mensen zich echt aangevallen voelen, maar ik vind het gewoon echt heel overdreven om je af te vragen of iemand bang is voor het oordeel van anderen als je je kind geen kleding aantrekt die je er goedkoop uit vindt zien. In mijn optiek betekent dat gewoon dat je het geen mooie kleren vindt en ik vind het vrij normaal dat je je kinderen geen kleren aantrekt die je niet mooi vindt.
Susan- Lady Post-a-lot
Dat je het verschil tussen 'meenings' en 'meningen' ook kunt hóren, dus dan kun je dyslexie niet echt als excuus gebruiken.iloverose schreef:en wat bedoel je daar mee??Luce schreef: Volgens mij is dit niet alleen dyslexie
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Dat is het vervelende van tiepen je bedoeldt het soms niet zo maar komt op een ander heel anders over .(inplaats dat je met elkaar praat)Nou zit ik niet steeds te wachten dat ik elke keer als ik wat plaats dat ik dan op mijn vingers wordt getikt door de spelfouten .
iloverose- Fluisteraar
Mamsie schreef:Wat een geneuzel. Ik vind het gewoon lelijk en daarmee klaar. Wat andere vinden stikt me niks. Als ze het hier willen dan krijgen ze het een keer en kunnen de er mee buitenspelen, gymmen en in slapen. Kinderen net zo blij en ik hoef niet tegen die blije tekenfilm koppen te kijken.
Daarnaast kun je ook andere dingen kopen met zoiets erop. Mijn oudste 2 hebben een Mario en sonic tas met hun naam erop. Ohja en ook een broodtrommel.
Of ze mogen in een jurk naar school.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Susan schreef:Ik weet niet of mensen zich echt aangevallen voelen, maar ik vind het gewoon echt heel overdreven om je af te vragen of iemand bang is voor het oordeel van anderen als je je kind geen kleding aantrekt die je er goedkoop uit vindt zien. In mijn optiek betekent dat gewoon dat je het geen mooie kleren vindt en ik vind het vrij normaal dat je je kinderen geen kleren aantrekt die je niet mooi vindt.
Dat vind ik ook. Zolang je ze nog alles aan kan trekken wat jij mooi vind moet je dat lekker doen (op een paar Disney dingen na dan hier) Ik vraag me nu wel af vanaf welke leeftijd je je kinderen dan zelf hun kleren moet uit laten zoeken. Mijn nichtje van 9 begint al een behoorlijk eigen smaak te krijgen, en hoewel het haar moeders smaak niet is mag ze toch regelmatig zelf haar kleren uitkiezen.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Liadan schreef:Wie voelt zich dan persoonlijk aangevallen?
Ik. Ik zit hier nu tranen met tuiten te janken op de bank. Helemaal alleen. Wie heeft er een tissue?
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Maar geen Dora jurk! Raar mens en ik eigenlijk..Coccinelle schreef:Mamsie schreef:Wat een geneuzel. Ik vind het gewoon lelijk en daarmee klaar. Wat andere vinden stikt me niks. Als ze het hier willen dan krijgen ze het een keer en kunnen de er mee buitenspelen, gymmen en in slapen. Kinderen net zo blij en ik hoef niet tegen die blije tekenfilm koppen te kijken.
Daarnaast kun je ook andere dingen kopen met zoiets erop. Mijn oudste 2 hebben een Mario en sonic tas met hun naam erop. Ohja en ook een broodtrommel.
Of ze mogen in een jurk naar school.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
K. kiest elke morgen zelf haar kleren uit. Ze heeft best veel shirts met plaatjes van Dora, hello kitty, mega Mindy en K3, gewoon omdat zij dat leuk vind. Wanneer ik kleren ga kopen, vraag ik haar voor ik ga wat ze leuk zou vinden. Vaak zegt ze dan iets met een plaatje erop. In haar kast lig van alles, de keuze is reuze. Dingen die zij "gekozen" heeft, die ik leuk vind en dingen de ze gekregen heeft van oudere vriendinnetjes.
Het oxideert mij echt aan mij derrière wat ze aan doet naar school of waar dan ook naar toe en het boeit mij nog minder wat een ander daarvan vind. Zolang het niet schadelijk voor haar gezondheid is. Gisteren kwam ze in een zomerjurkje naar beneden, dat ging dus niet door.
Het oxideert mij echt aan mij derrière wat ze aan doet naar school of waar dan ook naar toe en het boeit mij nog minder wat een ander daarvan vind. Zolang het niet schadelijk voor haar gezondheid is. Gisteren kwam ze in een zomerjurkje naar beneden, dat ging dus niet door.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Ik vind het vreselijk. Hier komt er hooguit een pyjama in.
Gast- Gast
xxjojootjexx schreef:K. kiest elke morgen zelf haar kleren uit. Ze heeft best veel shirts met plaatjes van Dora, hello kitty, mega Mindy en K3, gewoon omdat zij dat leuk vind. Wanneer ik kleren ga kopen, vraag ik haar voor ik ga wat ze leuk zou vinden. Vaak zegt ze dan iets met een plaatje erop. In haar kast lig van alles, de keuze is reuze. Dingen die zij "gekozen" heeft, die ik leuk vind en dingen de ze gekregen heeft van oudere vriendinnetjes.
Luce, wil je er over praten?
Gast- Gast
Filoria schreef:Dat je het verschil tussen 'meenings' en 'meningen' ook kunt hóren, dus dan kun je dyslexie niet echt als excuus gebruiken.iloverose schreef:en wat bedoel je daar mee??Luce schreef: Volgens mij is dit niet alleen dyslexie
Dit vind ik echt slaan als een lul op een drumstel... Volgens mij hebben mensen met dyslexie juist moeite met het onthouden van de juiste schrijfwijze niet?
Iemand met dyslexie kan bijv ook worden als dorp/drop door elkaar heen halen. Terwijl je daar toch duidelijk het verschil hoort!
Dit is nou precies zo'n reactie, waar het in het topic in algemeen over ging.
Je kan ook azijnzeiken over iemands spelling hoor. Kom op zeg.
Zo, dan nu even ontopic. Ik sluit me aan bij wat Jojootje zegt.
En oh help, dan wordt mijn kind geassocieerd met de Zeeman, nou dat zal me echt een worst wezen. Ze draagt namelijk véél meer kleertjes die ook bij de zeeman vandaan komen. En ik kan me met de beste wil in de wereld die winkel niet associëren met iets slechts.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 10 van 17 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 13 ... 17
Soortgelijke onderwerpen
» Cars onderbroekjes.
» Shirt met opdruk
» Dora avonturen laptop al leuk voor 3 jarige?
» H&M Kleding.
» Kleding van Bla bla bla
» Shirt met opdruk
» Dora avonturen laptop al leuk voor 3 jarige?
» H&M Kleding.
» Kleding van Bla bla bla
Pagina 10 van 17
Permissies van dit forum: