opdruk op kleding van cars/dora etc.
+65
Snoes
Zenna
Pommes
Fiwen
Pien
studiebol
Charles
Lejow
xxjojootjexx
iloverose
nillis
*Lookie*
Luce
mickey
Marin
Fortissimo
Phileine
Aimee
Toedels
Alex
Jade
SuperGrover
Bolleke
Susan
Liadan
Parisienne
Tania
Sophiee
Coco
Sun88
Mamsie
Elodie
Shopaholic
Rush
Toet
M@niek
Thunder
SarahKey
Coccinelle
Filoria
hellowkitty
diddie
Bruintje Beer
PapillonRose
Takkie
Highway
Linda
Pruim
Sea of Trees
Flower_L
Annemie
tweeling
mauwmauw
Limburg85
Floor
teletascha
Sterrin_
sabje
SDL
kwak
Twellie
Sylvana
Sam
Manderijn
Viva
69 plaatsers
Pagina 8 van 17
Pagina 8 van 17 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 17
Re: opdruk op kleding van cars/dora etc.
we hebben toch een shirt met disney opdruk:
ik vind t niet het leukste shirt uit de kast, maar ik vind m er ook niet afzichtelijk uitzien..
ik vind t niet het leukste shirt uit de kast, maar ik vind m er ook niet afzichtelijk uitzien..
Gast- Gast
Overigens heeft Donaldson (een vreselijk kak en duur merk) ook opdruk met Mickey Mouse
Maar dat vind ik weer te tuttig. En dat is er in geborduurd, niet er op geprint
Het is met name dat schreeuwerige wat ik er niet mooi aan vind.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Micky, Ja dat bovenste zou ik prima vinden voor doordeweeks. Maar dat onderste..nee. Dat zou ik mijn zoon nooit aandoen.
Elodie- Prater
- Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13
dat vind ik ook niet mooi marin. Dat vind ik er goedkoop uitzien, ook al is het een duur merk.
Gast- Gast
Rejoy, ik vind dat shirt wel schattig eigenlijk.
Elodie- Prater
Rejoy. schreef:dat vind ik ook niet mooi marin. Dat vind ik er goedkoop uitzien, ook al is het een duur merk.
Ik vind het er niet goedkoop uitzien want het is geborduurd, maar ik vind het ook niet mooi.
Marin- Lady Post-a-lot
Lorre schreef:Micky, Ja dat bovenste zou ik prima vinden voor doordeweeks. Maar dat onderste..nee. Dat zou ik mijn zoon nooit aandoen.
Gelukkig vindt mijn vriend het ook niet leuk, dus de kans dat hij het onze zoon aan doet, schat ik zeer klein in Op de kontzak van de broek staat ook nog een tekst...
Om het ff compleet te maken:
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
@Rejoy: dat vind ik nog best leuk, dat shirt.
mickey- Kletskop
Dat shirt van rejoy vind ik dan wel weer leuk. Maar dat wat Marin plaatste, echt te lelijk!
Gast- Gast
Haha foute tekst ook!
Elodie- Prater
Erg he Heb ook echt ff moeten acteren dat ik het leuk vond toen ik het pakje opende met kerst.
mickey- Kletskop
Overigens vind ik dit soort opdruk ook niet echt mooi, dus het ligt niet alleen aan plaatjes van stripfiguren. Dit vind ik ook druk en schreeuwerig en is wel duur:
Maar wie weet praat ik over paar jaar heel anders hoor
En ik heb een leuk idee voor een topic!
Maar wie weet praat ik over paar jaar heel anders hoor
En ik heb een leuk idee voor een topic!
Marin- Lady Post-a-lot
Heerlijk om te lezen dat bijna niemand het mooi vind wat onze zoon veel draagt (kleding met opdruk dus).
nogmaals zoals ik al eerder schreef wij vinden het wel mooi.
nogmaals zoals ik al eerder schreef wij vinden het wel mooi.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Toedels schreef:Takkie schreef:Ik begrijp niet zo goed wat er mis is met kleding met opdruk. Mijn dochter heeft shirts van Dora, Hello Kitty etc. en die staan haar hartstikke leuk. Alsof het mij wat kan verrotten dat die plaatjes erop staan. Als het haar leuk staat en zij het leuk vindt vind ik het prima.
Helemaal mee eens!!
Haha, hier idem.
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Ik vind met de goedkope winkels/merken niets mis trouwens. C. droeg vroeger veel van H&M, Zeeman en Wibra, omdat ze daar leuke baby kleding verkopen, en een baby groeit snel, dus vond ik het zonde veel geld uit te geven. C. krijgt overigens heel veel van mijn buren, hun zoon is 11 en maar een kop groter als C. dus alle kleding gaat naar ons. Ze hebben gelukkig dezelfde smaak dus geen printen!
Mickey, dat broekje is echt te erg!
Marin, dat shirt is inderdaad ook niet iets wat ik C. aan zou trekken, en op veel kleding zijn dingen geborduurd, ook gewoon bij Wibra, en Zeeman
Mickey, dat broekje is echt te erg!
Marin, dat shirt is inderdaad ook niet iets wat ik C. aan zou trekken, en op veel kleding zijn dingen geborduurd, ook gewoon bij Wibra, en Zeeman
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Oh my, dit zou je zo in een tweedehands winkel met kleding uit 1990 kunnen vinden. Wat lelijk!Marin schreef:Overigens heeft Donaldson (een vreselijk kak en duur merk) ook opdruk met Mickey Mouse
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Hahaha ja erg he! Hier in de buurt was een winkel die van dat soort spullen verkocht. Sommige vond ik nog wel leuk, maar dit soort dingen zijn echt walgelijk
Marin- Lady Post-a-lot
Ik snap het hele probleem niet. Dan ziet het er volgens jullie goedkoop uit. En dan? Ben je dan bang dat mensen een oordeel gaan vellen ofzo? Of je in een hokje 'cheap ass' gaan drukken? Als mijn oudste perse een t shirt wil met Cars , dan krijgt hij dat gewoon. Die blijdschap die ik zie bij hem omdat hij zo'n shirt mag is mij toch vele malen belangrijker dan de zogenaamde norm van 'dat draag je toch niet!'.
Ik had vroeger zo'n knaloranje Spice Girls broek ( jaja, het is echt waar!) met een zilveren gespje met 'Spice'. Vonden mijn ouders geen gezicht (en ik snap nu ook waarom ). Maar ik kreeg 'm toch. En blij dat ik er mee was! Heb dat ding echt afgedragen.
Serieus, wat boeit dat nou? Ik snap het echt niet hoor.
Ik had vroeger zo'n knaloranje Spice Girls broek ( jaja, het is echt waar!) met een zilveren gespje met 'Spice'. Vonden mijn ouders geen gezicht (en ik snap nu ook waarom ). Maar ik kreeg 'm toch. En blij dat ik er mee was! Heb dat ding echt afgedragen.
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Jeetje wat een boel reacties! Ik hou er ook niet van, het is mij te druk. Maar het is niet dat ik iets tegen de winkels heb die dit verkopen, sterker nog: ik shop graag bij Zeeman, H&M etc.. Maar dan dus niet dit.. Ieder z'n smaak!
Edit: Mocht mijn zoon het later ineens héél leuk vinden, dan mag hij best zo'n trui hebben hoor, maar het heeft niet mijn voorkeur. Een pyama of sokken vind ik geen probleem.
Edit: Mocht mijn zoon het later ineens héél leuk vinden, dan mag hij best zo'n trui hebben hoor, maar het heeft niet mijn voorkeur. Een pyama of sokken vind ik geen probleem.
Laatst aangepast door *Lookie* op do 17 jan 2013 - 0:59; in totaal 1 keer bewerkt
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Rush schreef:Oh my, dit zou je zo in een tweedehands winkel met kleding uit 1990 kunnen vinden. Wat lelijk!Marin schreef:Overigens heeft Donaldson (een vreselijk kak en duur merk) ook opdruk met Mickey Mouse
C. heeft van mijn schoonouders zo'n boxpakje gehad, zag er ook zo vreselijk uit. Die stof vind ik ook niet fijn kan daar niet tegen. Heb het hem 2 keer aangedaan maar vond het niet eens fijn om hem vast te houden omdat ik niet tegen die stof kan, dus ik zat ontzettend ongemakkelijk met mijn baby op schoot, maar ik had wel blije schoonouders, na die twee keer heb ik gezegd dat het gekrompen was in de was en weggegooid
Bolleke- Kletskop
Kennen jullie trouwens die truien nog met die 'losse' delen. Dan had je een trui met Minnie Mouse opdruk en dan zat de strik van Minnie los op de trui genaaid? Volgens mij was het iets voor mijn tijd, want ik kreeg die truien van mijn oudere nicht.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Tuurlijk kun je het eisen als ouder. Maar het grote verschil tussen kleding met opdruk en alleen maar patat met frikadellen eten is natuurlijk dat kleding met opdruk niet schadelijk is voor een kind. Ik begrijp helemaal waarom je in het geval van ongezond voedsel het niet zou accepteren als ouder, maar ik begrijp dat gewoon minder als het gaat over een trui.Susan schreef:Nou, dat is wel heel extreem gedrag, daarbij kun je die vraag dan overal stellen. Er zullen ook wel kinderen zijn die alleen patat en frikadellen blieven en al het andere eten systematisch weigeren, maar dat is voor andere ouders dan nog geen argument om dan alleen nog maar patat en frikadellen te serveren.
Onder normale omstandigheden heb je er natuurlijk wel gewoon iets over te zeggen.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
SuperGrover schreef:Tuurlijk kun je het eisen als ouder. Maar het grote verschil tussen kleding met opdruk en alleen maar patat met frikadellen eten is natuurlijk dat kleding met opdruk niet schadelijk is voor een kind. Ik begrijp helemaal waarom je in het geval van ongezond voedsel het niet zou accepteren als ouder, maar ik begrijp dat gewoon minder als het gaat over een trui.Susan schreef:Nou, dat is wel heel extreem gedrag, daarbij kun je die vraag dan overal stellen. Er zullen ook wel kinderen zijn die alleen patat en frikadellen blieven en al het andere eten systematisch weigeren, maar dat is voor andere ouders dan nog geen argument om dan alleen nog maar patat en frikadellen te serveren.
Onder normale omstandigheden heb je er natuurlijk wel gewoon iets over te zeggen.
Nee, maar het gaat erom dat het wel heel extreem is dat een kind alleen maar één bepaalde optie accepteert en al het andere saboteert. Dan zou je alles wel moeten toestaan, want er is altijd wel een kind dat daarin zijn of haar zin weet af te dwingen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Luce schreef:Ik snap het hele probleem niet. Dan ziet het er volgens jullie goedkoop uit. En dan? Ben je dan bang dat mensen een oordeel gaan vellen ofzo? Of je in een hokje 'cheap ass' gaan drukken? Als mijn oudste perse een t shirt wil met Cars , dan krijgt hij dat gewoon. Die blijdschap die ik zie bij hem omdat hij zo'n shirt mag is mij toch vele malen belangrijker dan de zogenaamde norm van 'dat draag je toch niet!'.
En ik zie het probleem omgekeerd niet, ik vind dat er zo'n beetje net wordt gedaan alsof je je kind alleen maar iets gunt en het alleen maar fijn vindt als je kind blij is als een kind altijd mag bepalen wat hij draagt.
Prima hoor, als andere mensen hun kinderen altijd in kleding met cartoonopdruk laten lopen, dat moeten ze zelf weten, ik denk daar niet eens iets over. Ik vind dat er omgekeerd juist heel veroordelend wordt gedaan, alsof je zo'n beetje een feeks van een moeder bent als je kind soms iets niet mag dragen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Luce en SG, dat hebben we toch net uitgelegd? Het is een kwestie van smaak.
Rush, ja die heb ik ook nog gehad helaas...
Rush, ja die heb ik ook nog gehad helaas...
Bolleke- Kletskop
Pagina 8 van 17 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 17
Soortgelijke onderwerpen
» Cars onderbroekjes.
» Shirt met opdruk
» Dora avonturen laptop al leuk voor 3 jarige?
» Kleding van Bla bla bla
» UV-kleding
» Shirt met opdruk
» Dora avonturen laptop al leuk voor 3 jarige?
» Kleding van Bla bla bla
» UV-kleding
Pagina 8 van 17
Permissies van dit forum: