Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

opdruk op kleding van cars/dora etc.

+65
Snoes
Zenna
Pommes
Fiwen
Pien
studiebol
Charles
Lejow
xxjojootjexx
iloverose
nillis
*Lookie*
Luce
mickey
Marin
Fortissimo
Phileine
Aimee
Toedels
Alex
Jade
SuperGrover
Bolleke
Susan
Liadan
Parisienne
Tania
Sophiee
Coco
Sun88
Mamsie
Elodie
Shopaholic
Rush
Toet
M@niek
Thunder
SarahKey
Coccinelle
Filoria
hellowkitty
diddie
Bruintje Beer
PapillonRose
Takkie
Highway
Linda
Pruim
Sea of Trees
Flower_L
Annemie
tweeling
mauwmauw
Limburg85
Floor
teletascha
Sterrin_
sabje
SDL
kwak
Twellie
Sylvana
Sam
Manderijn
Viva
69 plaatsers

Pagina 17 van 17 Vorige  1 ... 10 ... 15, 16, 17

Ga naar beneden

opdruk op kleding van cars/dora etc. - Pagina 17 Empty Re: opdruk op kleding van cars/dora etc.

Bericht  xxjojootjexx vr 18 jan 2013 - 21:59

Flower_L schreef:En toch.....

Want waarom laten we onze kinderen niet rondlopen in kleding met een gat in de mouw? Daar ondervindt een kind echt geen hinder aan....het zie er alleen volgens velen ' onverzorgd ' uit...en dan wordt de associatie al snel gelegd met een zogeheten ' lagere sociale klasse'

We sturen onze kinderen niet in de meest afgetrapte kleding naar kdv...waarom niet eigenlijk? Argument dat je leuk vindt om naar je kind in leuke kleding te kijken gaat niet op....je kind zie je niet eens wanneer je daar zit. Dat doe je omdat je (onbewust) wilt pronken met je kind.

We sturen? Alsof iedereen dat zo doet..
T. Heeft rustig zijn meest lelijke broek en trui aan naar het kdv. Hij gaat naar een agrarisch kdv, en speelt een groot gedeelte van de dag buiten, gaat kijken bij de schapen etc. Hij gaat echt niet op en top verzorgt daar naar toe.
Tevens heeft k. Echt de meest lelijke trui gekregen laatst van een ouder vriendinnetje. De trui ziet er oud uit, is zo'n maffe fleece trui. Maar zij wil hem graag aan naar school, dan doet ze hem aan naar school. En als andere mensen dan denken dat Kirsten onverzorgd erbij loopt, dan moeten ze dat maar denken.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

opdruk op kleding van cars/dora etc. - Pagina 17 Empty Re: opdruk op kleding van cars/dora etc.

Bericht  Bolleke vr 18 jan 2013 - 22:08

Ik laat mijn zoon ook niet in kapotte kleren de deur uit gaan, een heel klein gaatje in de broek ok, maar een groot gat, zo'n broek gooi ik gewoon weg. Snap ook niet goed waarom je dat zou doen, je gaat zelf ook niet met kapotte kleren naar je werk.
Komt ook een beetje over alsof je er trots op moet zijn als je dat wel doet.
En C. mag gewoon in al zijn kleren spelen hoor, hij heeft alleen maar goede kleren dus als het vuil word gaat het in de was en als het kapot gaat gooi ik het weg.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 18 jan 2013 - 22:12

Bolleke schreef:Ik laat mijn zoon ook niet in kapotte kleren de deur uit gaan, een heel klein gaatje in de broek ok, maar een groot gat, zo'n broek gooi ik gewoon weg. Snap ook niet goed waarom je dat zou doen, je gaat zelf ook niet met kapotte kleren naar je werk.
Komt ook een beetje over alsof je er trots op moet zijn als je dat wel doet.
En C. mag gewoon in al zijn kleren spelen hoor, hij heeft alleen maar goede kleren dus als het vuil word gaat het in de was en als het kapot gaat gooi ik het weg.
Wij raden ouders aan kinderen oudere kleding of kleding die vies mag worden/kapot mag gaan mee te geven naar het kdv. Het gebeurt dus wel eens dat ik kinderen op m'n groep heb met kapotte kleding. Ik kijk er eigenlijk niet van op, wil ik een kind als onverzorgd (want ik denk dat bij veel daar de angst zit) bestempelen dan moet er wel heel wat meer aan de hand zijn.
Bij een kapotte broek kun je ook knielappen opnaaien, heb je meteen een uitstekende kdv/buitenspeelbroek.

Edit: mijn broertje sloopte vroeger wekelijks zijn broeken, dan kun je wel aan het weggooien en kopen blijven smile

Gast
Gast

Bericht  Bolleke vr 18 jan 2013 - 22:26

Ja maar ik heb dat eigenlijk nooit gedaan. Ik snap wel dat jullie dat aanraden want er zijn altijd ouders die gaan zeuren als de goede kleren van hun kinderen kapot gaan. Echt goede kleren die ik speciaal voor kerst of verjaardag koop doe ik hem dan niet meteen aan, maar na een tijdje wel. En C. valt gelukkig niet iedere week zijn broeken kapot, maar eens in de maand toch wel... En schoenen is bij hem pas echt een ramp, denk dat het paar wat het langst leefde 4 maanden is geworden...
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 17 van 17 Vorige  1 ... 10 ... 15, 16, 17

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: