Shirt met opdruk
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Shirt met opdruk
Weet iemand waar ik voor een leuk prijsje een truitje (maat 86-92) kan laten bedrukken met tekst aan de voor en achterkant (evt. met plaatje). Ik heb er al een gemaakt op de site van simply colors, maar kom dan al uit op 28 euro. Maar dit vind ik vrij prijzig aangezien ze (vanwege de tekst) het truitje maar 1 keer zal dragen.
Ik heb ook zitten denken aan strijkletters, heeft hier iemand ervaring mee?
Ik heb ook zitten denken aan strijkletters, heeft hier iemand ervaring mee?
Gast- Gast
Re: Shirt met opdruk
zelf erop strijken is wel te doen, helemaal als ze het shirtje maar één keer draagt. De letters worden nl. wel snel vaal in de wasmachine
Gast- Gast
Ik had een shirtje (ook 86/92) via kidsers.nl.. Incl verzenden kostte die mij 14 euro geloof ik..
Dit was alleen aan de voorkant bedrukt met letters en plaatje
Dit was alleen aan de voorkant bedrukt met letters en plaatje
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Zelf opstrijken met transferpapier van de Hema inderdaad, en dan gewoon een goedkoop effen shirtje van de Zeeman of ook van de Hema.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Die hebben wel shirts, maar die kan ik niet aan de achterkant bedrukken.Coco schreef:Hema misschien?
Gast- Gast
Dat is wel een goed idee. Dan kan ik dus gewoon zelf iets maken op de computer, dit printen en dan strijken? Wist helemaal niet dat dit papier zo verkocht werdSusan schreef:Zelf opstrijken met transferpapier van de Hema inderdaad, en dan gewoon een goedkoop effen shirtje van de Zeeman of ook van de Hema.
Gast- Gast
www.esprit.nl kost volgens mij 18 euro en dan ook aan de achterkant. Je kunt natuurlijk ook een shirtje met korte mouwen kopen en deze kun je dan over het bedrukte shirtje (als je deze met lange mouwen neemt) aantrekken dan kunnen ze het wel langer aan.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Je kunt het zelf printen op transferpapier, maar ook strijkletters en plaatjes bestellen via internet en dat erop strijken. Blijft net wat langer mooi.
Mikki- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10
Bedankt allemaal voor de tips! Waarschijnlijk ga ik een roze effen shirtje halen en dan thuis bedrukken met trasferpapier. Dat het niet zo lang mooi blijft is niet erg, want ze zal hem maar een keer aan hebben (vanwege de tekst).
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» opdruk op kleding van cars/dora etc.
» shirt grote broer
» Je moet van dit shirt houden...
» 'ik word grote broer' shirt
» T-shirt laten bedrukken
» shirt grote broer
» Je moet van dit shirt houden...
» 'ik word grote broer' shirt
» T-shirt laten bedrukken
Pagina 1 van 1