opdruk op kleding van cars/dora etc.
+65
Snoes
Zenna
Pommes
Fiwen
Pien
studiebol
Charles
Lejow
xxjojootjexx
iloverose
nillis
*Lookie*
Luce
mickey
Marin
Fortissimo
Phileine
Aimee
Toedels
Alex
Jade
SuperGrover
Bolleke
Susan
Liadan
Parisienne
Tania
Sophiee
Coco
Sun88
Mamsie
Elodie
Shopaholic
Rush
Toet
M@niek
Thunder
SarahKey
Coccinelle
Filoria
hellowkitty
diddie
Bruintje Beer
PapillonRose
Takkie
Highway
Linda
Pruim
Sea of Trees
Flower_L
Annemie
tweeling
mauwmauw
Limburg85
Floor
teletascha
Sterrin_
sabje
SDL
kwak
Twellie
Sylvana
Sam
Manderijn
Viva
69 plaatsers
Pagina 6 van 17
Pagina 6 van 17 • 1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 17
Re: opdruk op kleding van cars/dora etc.
Ik vind het verschrikkelijk! Ze mogen er hier pyama's van een gym shirt. De hadden alle 2 een shirt met een opdruk en die droegen de dan gewoon met buitenspelen. Maar no way hozee dat er broeken met Cars auto's erop hier binnenkomen.
Verder haat ik alles met Winnie de pooh.
Verder haat ik alles met Winnie de pooh.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het afschuwelijk, zo goedkoop staat het. Maar mocht hij er later om vragen, en geen genoegen nemen met een pyjama, sokken, hemd, onderbroek en dekbed overtrek, dan mag hij er wel een trui van voor de regenachtige thuis blijf dagen. Ik had echter vroeger ook een trui van de spice girls, wat was ik daar blij mee!
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Ik vind het ook vreselijk en tot nu toe hebben ze er ook alleen ondergoed ervan. Maar ach, als ze er straks shirts van willen mag dat wel voor in de tuin. Die shirts zijn wel lekker goedkoop, kan ik weer wat meer uitgeven voor netjes.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ik houd er ook absoluut niet van. N. heeft een pyjama met Hello Kitty erop en een (fleece)vest met Prinses Lillifee erop, omdat ik weet dat ze er blij van wordt als ze deze af en toe aan krijgt. Verder vraagt ze er niet om, ook niet in winkels, dus zolang ik, wat betreft kleding, het nog voor het zeggen heb blijven zulk soort shirts/broeken lekker in de winkel hangen
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Vreselijk! Alles met opdrukken van tekenfilmfiguren komt er niet in. Hooguit ondergoed. Waarom zou je je kind dat aantrekken, kies dan iets anders leuks uit, genoeg te vinden zonder die vreselijke opdrukken.
Ik doe zelf ook geen trui aan met Mickey Mouse, waarom mijn kind dan wel?
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Ik vind het ook vreselijk en probeer het opdrukloos te houden tot ze zelf aangeeft het mooi te vinden. Dan kan een pyjamaatje er wel vanaf .
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Bolleke schreef:Vreselijk! Alles met opdrukken van tekenfilmfiguren komt er niet in. Hooguit ondergoed. Waarom zou je je kind dat aantrekken, kies dan iets anders leuks uit, genoeg te vinden zonder die vreselijke opdrukken.
Ik kijk ook geen Mickey Mouse Clubhouse en mijn kind wel Prima dat je het je kind niet aantrekt hoor maar dat vind ik een beetje vreemd argument. Ik draag zelf ook geen knalroze leggings, jurkjes met strikjes en rokjes met tule maar dat trek ik m'n kind ook aan.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Kijk, ik snap het wel. Het is gewoon puur een kwestie van smaak. Waarom doen mensen hun kind polo's of blouses van Tommy Hilfiger aan, terwijl er ook genoeg 'normale' leuke kleding is? Of waarom doe je je kind een simpel, gestreept shirt aan als er ook Ralph Lauren polo's zijn? Ook hiervoor geldt: een kwestie van smaak. Zo zal mijn zusje haar kind nooit polo's aantrekken, terwijl ik mijn kind nooit in kleding/jassen met bontkraag laat lopen, wat zij weer wel zou doen.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik doe zelf ook geen roze maillot aan en ik doe ook geen rode jas met witte stippen aan, mijn dochter krijgt ze wel aan. Die laatste zin vind ik echt onzin, je trekt kinderen vaak toch sowieso andere kleren aan dan je zelf aan zou doen.Bolleke schreef:Vreselijk! Alles met opdrukken van tekenfilmfiguren komt er niet in. Hooguit ondergoed. Waarom zou je je kind dat aantrekken, kies dan iets anders leuks uit, genoeg te vinden zonder die vreselijke opdrukken.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Het is ook een kwestie van smaak en ik zou normaal ook nooit ongevraagd tegen iemand zeggen dat ik die opdrukken lelijk vind, maar er wordt hier gevraagd naar een mening en dan zeg ik het wel. Ik heb hier een beetje het gevoel dat sommigen het als een soort belediging zien.
Het valt mij trouwens ook op dat het meer geaccepteerd is dat je merkkleding lelijk vindt en dat je het raar vindt om te dure kleren voor je kind te kopen dan om te zeggen dat je bepaalde kleding goedkoop eruit vindt zien.
Het valt mij trouwens ook op dat het meer geaccepteerd is dat je merkkleding lelijk vindt en dat je het raar vindt om te dure kleren voor je kind te kopen dan om te zeggen dat je bepaalde kleding goedkoop eruit vindt zien.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Tania schreef:Bolleke schreef:Vreselijk! Alles met opdrukken van tekenfilmfiguren komt er niet in. Hooguit ondergoed. Waarom zou je je kind dat aantrekken, kies dan iets anders leuks uit, genoeg te vinden zonder die vreselijke opdrukken.
Ik kijk ook geen Mickey Mouse Clubhouse en mijn kind wel Prima dat je het je kind niet aantrekt hoor maar dat vind ik een beetje vreemd argument. Ik draag zelf ook geen knalroze leggings, jurkjes met strikjes en rokjes met tule maar dat trek ik m'n kind ook aan.
Ik kijk gezellig mee naar MM Clubhouse En als ik een meisje had zou ik dat ook niet aantrekken, alleen jurkjes en roze en tule. Dus tja, een kwestie van smaak denk ik zo. En waarom een raar argument, ok ik heb een zoon, dus ik trek zelf geen jongens dingen aan, maar als ik een meisje zou hebben zou ik ook gewoon afgaan op mijn eigen kledingstijl. Iets wat je zelf niet mooi vind doe je je kind toch niet aan, dat lijkt mij eerder logisch dan vreemd.
Bolleke- Kletskop
Ik heb ook echt wel dingen gekocht waar ik zelf niet echt weg van ben, maar wat gewoon lekker betaalbaar was. Soms moet je gewoon shoppen op budget ipv leuk, en ze groeien er binnen no time uit.
O, geen Bob de Brouwer of Cars voor mij. Hou ik echt niet van.
(oke, ze hebben Dora antislip sokken, maar dat waren op dat moment de enige die ze in hun maat hadden haha, en dragen ze alleen thuis)
O, geen Bob de Brouwer of Cars voor mij. Hou ik echt niet van.
(oke, ze hebben Dora antislip sokken, maar dat waren op dat moment de enige die ze in hun maat hadden haha, en dragen ze alleen thuis)
Laatst aangepast door Stofzuiger op wo 16 jan 2013 - 21:43; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Mijn dochter heeft dus wel eens kleren aan die ik niet mooi vind en zij wel. Of die ik niet mooi vind maar mijn man wel. Ik zie niet in wat daar zo erg aan is, ik vind het alleen maar goed dat ze er zelf ook een mening over heeft.
Liadan- Ratel
Mijn dochter ook, maar ze mag dus niet altijd kiezen. Op de momenten dat ze wel mag kiezen wordt ze ook blijer van een mooie prinsessenjurk dan van een saaie trui of broek met een klein plaatje.
Susan- Lady Post-a-lot
Hier hetzelfde. Ze mag haar Efteling jurk ook niet naar school aan, maar verder vind ik het geen probleem. En als ze verkleed naar de supermarkt wil dan mag dat ook.
Liadan- Ratel
Ik heb geen kinderen, maar ik zie het probleem met opdrukken niet. Ik heb zelf nog altijd een Felix de kat trui Ik herinner me nu nog hoe happy ik vroeger was met mijn nijntje jurk. Ik heb geen trauma's over gehouden aan de dagen dat ik m niet droeg, maar ik heb hele goede herinneringen aan mijn nijntje jurk. Ik herinner me daarentegen ook dat ik een keer ging winkelen met een oom en tante, en dat mijn tante me toen een vréselijke rode trui aan wilde smeren, terwijl ik liever een Blinky Bill trui wilde. Ik kreeg de afschuwelijke rode trui, en heb me hevig verzet iedere keer dat mijn moeder hem aan wilde doen. Kortom, de trui is nooit gedragen, en later heb ik van mijn moeder nog een Blinky Bill legging gekregen, die ik wel veel droeg.
Ik snap wel dat je het leuk vind om je kind op een bepaalde manier te kleden, maar als ik me herinner hoe stom ik het vond om niet gehoord te worden in mijn mening, hoe klein ik ook was en hoe onbenullig het ook was, dan zie ik niet waarom je dat zou negeren. Als je kind er niet om vraagt, snap ik wel dat je het ook niet koopt.
Ik snap wel dat je het leuk vind om je kind op een bepaalde manier te kleden, maar als ik me herinner hoe stom ik het vond om niet gehoord te worden in mijn mening, hoe klein ik ook was en hoe onbenullig het ook was, dan zie ik niet waarom je dat zou negeren. Als je kind er niet om vraagt, snap ik wel dat je het ook niet koopt.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Volgens mij heeft zo ongeveer iedereen die niet van opdrukken houdt onderhand al wel gezegd dat hun kind best kleding met opdrukken mag hebben, maar het alleen niet altijd mag dragen.
Susan- Lady Post-a-lot
Hier hebben ze nog geen mening en koop ik de kleding, dus dat is niet aan de orde. Zodra ze een mening krijgen over wat ze willen dragen zien we wel verder.
Gast- Gast
Ik wil zo lang mogelijk proberen om dat soort kleding uit te stellen, maar hoe het werkelijk gaat zie ik tegen die tijd wel. Er zit trouwens wel verschil in vindt ik. Het een ziet er goedkoper uit dan het ander.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Susan schreef:Volgens mij heeft zo ongeveer iedereen die niet van opdrukken houdt onderhand al wel gezegd dat hun kind best kleding met opdrukken mag hebben, maar het alleen niet altijd mag dragen.
Nou eerlijk gezegd mag C. dat niet. Als hij echt kleren nodig heeft dan mag hij wel beslisen wat hij zelf mooi vind maar geen Cars, Kabouter Plop, en ander opdrukspul. Hij heeft overigens wel een hele leuke phineas en ferb muts. Dat vind ik dan weer wel leuk.
Bolleke- Kletskop
Phineas & Ferb vind ik ook wel leuk, daar heeft Yrsa een longsleeve van. Of meerdere zelfs, geloof ik.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Het is ook een kwestie van smaak en ik zou normaal ook nooit ongevraagd tegen iemand zeggen dat ik die opdrukken lelijk vind, maar er wordt hier gevraagd naar een mening en dan zeg ik het wel. Ik heb hier een beetje het gevoel dat sommigen het als een soort belediging zien.
Het voelt voor mij als een belediging als men zegt dat het goedkoop oogt, maw alsof mijn kind er cheap ass bij loopt. En dan vat ik het vast heel persoonlijk op, maar mijn dochter draagt hartstikke leuke kleding (met en zonder opdruk) en ik heb nog nooit gehoord dat haar kleding goedkoop oogt. Daarbij heb ik nog nooit gehoord dat het bepaalde associaties oproept en geloof ik ook niet dat ik val onder de mensen waar met die associatie op gedoeld wordt.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Maar wat is het verschil dan tussen Phineas & Ferb en bijv. Hello Kitty en Dora? Voor mij ziet het er hetzelfde uit behalve dat het een ander plaatje is. Dat is dan toch net zo goedkoop? (al vind ik het zelf niet goedkoop).
Liadan- Ratel
Dat is gewoon subjectief, denk ik. Het gaat ook om het hele kledingstuk, niet alleen om het plaatje. Ezra heeft ook ooit een broek van Winnie the Pooh gehad, dat was een beige ribbroek met een heel subtiel hoofdje van Winnie the Pooh, zo groot als een dubbeltje. Die broek vond ik ook erg leuk. Het shirtje dat Yrsa heeft van Dora vind ik qua model en kleur ook best leuk (en dat is een Zeeman-shirtje, dus in feite is het wel een goedkoop shirtje). In het algemeen vind ik wel veel kleding die ik bij H&M zie hangen waar cartoonfiguren opstaan gewoon niet mooi, maar de grens is wel vaag. Soms zit er iets bij wat ik wel leuk vind.
En ik vind sowieso dus wel het ene cartoonfiguur leuker dan het andere.
En ik vind sowieso dus wel het ene cartoonfiguur leuker dan het andere.
Susan- Lady Post-a-lot
Ik heb niet gezegd dat het er goedkoop uitziet, dat zijn anderen geweest. Ik vind het gewoon niet leuk. Phineas en Ferb vind ik dan wel weer leuk, net als Angry Birds, laatst een heel leuk shirt gezien, daar zou C. best iets van morgen hebben.
Bij Bob de Bouwer etc zijn die opdrukken vaak zo heel groot en dat vind ik niet mooi, en als het alleen een klein merkje is waar BdB/Cars opstaat vind ik het nog niet zo erg maar denk ik bij mijzelf dat ik dan toch liever iets koop waar dat niet op staat. Dat is dan ook nog vaak goedkoper.
Eigenlijk zoals Susan het zegt zo sta ik er ook in.
Bij Bob de Bouwer etc zijn die opdrukken vaak zo heel groot en dat vind ik niet mooi, en als het alleen een klein merkje is waar BdB/Cars opstaat vind ik het nog niet zo erg maar denk ik bij mijzelf dat ik dan toch liever iets koop waar dat niet op staat. Dat is dan ook nog vaak goedkoper.
Eigenlijk zoals Susan het zegt zo sta ik er ook in.
Bolleke- Kletskop
Pagina 6 van 17 • 1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 17
Soortgelijke onderwerpen
» Cars onderbroekjes.
» Shirt met opdruk
» Dora avonturen laptop al leuk voor 3 jarige?
» H&M Kleding.
» Kleding van Bla bla bla
» Shirt met opdruk
» Dora avonturen laptop al leuk voor 3 jarige?
» H&M Kleding.
» Kleding van Bla bla bla
Pagina 6 van 17
Permissies van dit forum: