Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dora avonturen laptop al leuk voor 3 jarige?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Dora avonturen laptop al leuk voor 3 jarige? Empty Dora avonturen laptop al leuk voor 3 jarige?

Bericht  Mida4you za 20 jul 2013 - 20:30

Ik heb deze laptop al een tijdje op het oog. Nu kan ik hem zgan overkopen voor 10 euro. Alleen vraag ik me af of het al leuk is voor mijn dochter die bijna 3 jaar wordt. Er staat een leeftijd bij van 4 tot 6 jaar. 

 http://www.intertoys.nl/speelgoed/dora-avonturen-laptop-551580.html
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Dora avonturen laptop al leuk voor 3 jarige? Empty Re: Dora avonturen laptop al leuk voor 3 jarige?

Bericht  Linda za 20 jul 2013 - 20:34

Mijn dochter heeft hem ook. Ze kan er nog niet echt mee spelen, maar naar kijken is ook erg leuk!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dora avonturen laptop al leuk voor 3 jarige? Empty Re: Dora avonturen laptop al leuk voor 3 jarige?

Bericht  Razz za 20 jul 2013 - 20:36

Ik zou 'm kopen en gewoon kijken of ze het leuk vind. Mocht ze het niks vinden of niet snappen gewoon weer inpakken en geven met Sinterklaas of haar 4e verjaardag.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Dora avonturen laptop al leuk voor 3 jarige? Empty Re: Dora avonturen laptop al leuk voor 3 jarige?

Bericht  Mida4you za 20 jul 2013 - 20:41

Het idee was om de laptop te geven op haar 3e verjaardag ( als voor erbij ) en ze is over 2 weken jarig. We kunnen hem natuurlijk gewoon geven. Mocht ze er nog niks mee kunnen dan kan ik hem altijd nog opbergen en later weer geven
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Dora avonturen laptop al leuk voor 3 jarige? Empty Re: Dora avonturen laptop al leuk voor 3 jarige?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum