opdruk op kleding van cars/dora etc.
+65
Snoes
Zenna
Pommes
Fiwen
Pien
studiebol
Charles
Lejow
xxjojootjexx
iloverose
nillis
*Lookie*
Luce
mickey
Marin
Fortissimo
Phileine
Aimee
Toedels
Alex
Jade
SuperGrover
Bolleke
Susan
Liadan
Parisienne
Tania
Sophiee
Coco
Sun88
Mamsie
Elodie
Shopaholic
Rush
Toet
M@niek
Thunder
SarahKey
Coccinelle
Filoria
hellowkitty
diddie
Bruintje Beer
PapillonRose
Takkie
Highway
Linda
Pruim
Sea of Trees
Flower_L
Annemie
tweeling
mauwmauw
Limburg85
Floor
teletascha
Sterrin_
sabje
SDL
kwak
Twellie
Sylvana
Sam
Manderijn
Viva
69 plaatsers
Pagina 1 van 17
Pagina 1 van 17 • 1, 2, 3 ... 9 ... 17
opdruk op kleding van cars/dora etc.
Ik zag net in een topic dat mensen niet van een cars/dora(of andere tv figuurtjes) opdruk houden. Ik ben wel benieuwd waarom niet?
Mijn zoontje is gek op cars, en heeft ook truien en een broek met cars er op. Hij vindt het geweldig
Mijn zoontje is gek op cars, en heeft ook truien en een broek met cars er op. Hij vindt het geweldig
Gast- Gast
Re: opdruk op kleding van cars/dora etc.
Ik vind het er goedkoop uitzien en ik hou er gewoon absoluut niet van. Onze dochter vindt Hello kitty leuk (maar gewoon leuk, net als Dora, niet dat ze er alles van wil hebben), daarvan krijgt ze uiterlijk een pyjama, maar absoluut geen kleding.
Ik hou daar gewoon niet van...
Ik hou daar gewoon niet van...
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Ohja, maar ze vraagt er ook niet om...
Viva- Kletskop
Onze kinderen hebben inderdaad ook geen kleren met zulke opdrukken, nu vragen ze er ook niet naar, dus dat scheelt.
Ik vind het gewoon niet mooi, van die opzichtige platen!
Ik vind het gewoon niet mooi, van die opzichtige platen!
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Ik vind t niet mooi meestal; zo nep & goedkoop....mijn kind mag er een pyjama van haha!
Gast- Gast
Ik houd er niet van.
Leuk als pyjama, maar verder vind ik het vaak goedkoop staan.
Leuk als pyjama, maar verder vind ik het vaak goedkoop staan.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Ik hou d'r ook niet zo van, maar als dochter later heel graag zo'n trui oid wilt dan krijgt ze hem. Mijn meisje staat toch alles
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Ik houd ook niet van Cars en Dora, heb ik Zeeman-associaties mee. Daarentegen puilt mijn dochters kledingkast uit van de Hello Kitty.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
D. krijgt ook geen kleding met opdruk zoals hello kitty of dora. Wel maak ik af en toe een shirtje van flock folie met woezel/pip en nijntje.
ondergoed, sokken en pyamma's mag ze zoveel ze wilt !
ondergoed, sokken en pyamma's mag ze zoveel ze wilt !
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Even ergTwellie schreef:Ik houd ook niet van Cars en Dora, heb ik Zeeman-associaties mee. Daarentegen puilt mijn dochters kledingkast uit van de Hello Kitty.
Viva- Kletskop
Ik vind het ook niet leuk, althans er zijn veel leukere dingen te koop maar mijn dochter heeft wel een K3 en Mega Mindy shirt en ze vind het hélemaal geweldig. Met een paar leuke laarzen, mooie maillot en mooie haartjes staat het hartstikke schattig. Zij gelukkig en ik ook .
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Van mij hoeft het ook niet per se maar mijn zoontje vindt het geweldig. Dus hij heeft ook gewoon truitjes en tshirts van mickey mouse, donald duck, cars en bob de bouwer. Als we kleding kijken wijst hij altijd aan dat hij die graag wil hebben dus koop ik wat ik zelf leuk vind en dan zo'n shirt erbij wat hij graag wil hebben. Pyjama's en ondergoed maakt me niet uit dan mag hij kiezen wat hij wil als hij erbij is.
Voor M. heb ik ook wat dingen van Minnie mouse, Pooh en Hello Kitty. Die heeft J. voor haar uitgezocht
Voor M. heb ik ook wat dingen van Minnie mouse, Pooh en Hello Kitty. Die heeft J. voor haar uitgezocht
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het ook niet mooi. Wel heeft hij een trui van cars van mijn schoonmoeder gehad. Die krijgt hij af en toe aan als zij oppast. Ik vind het het er veel te druk uitzien en gewoon niet mooi. Hoop dat hij het later niet zelf wil hebben. Wil het dan met een pyjama oplossen.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10
Ik hou er ook niet van, zelfs niet op ondergoed. Dan nog eerder een pyjama.
Gelukkig vinden ze dat prima.
Gelukkig vinden ze dat prima.
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Sylvana schreef:Ik hou d'r ook niet zo van, maar als dochter later heel graag zo'n trui oid wilt dan krijgt ze hem. Mijn meisje staat toch alles
Jeetje, dat zoveel mensen er niet van houden. Ik link het niet met zeeman of goedkoop eigenlijk. Ik zie bij de h&m ook wel eens tshirts met een doodskop erop, dat vind ik dan weer niks voor een 4 jarige.
Gast- Gast
Het liefst draagt m'n zoon ook veel van cars en angry Birds. Ja pech voor hem, dan had ie maar een andere moeder uit moeten zoeken ;-)
Hij heeft pyjama's van cars en één grijs shirt van angry Birds, die mag dan nog wel eens onder een vestje. Maar nee, ik vind het niet echt stijlvol
Hij heeft pyjama's van cars en één grijs shirt van angry Birds, die mag dan nog wel eens onder een vestje. Maar nee, ik vind het niet echt stijlvol
Elodie- Prater
- Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13
Tania schreef:Van mij hoeft het ook niet per se maar mijn zoontje vindt het geweldig. Dus hij heeft ook gewoon truitjes en tshirts van mickey mouse, donald duck, cars en bob de bouwer. Als we kleding kijken wijst hij altijd aan dat hij die graag wil hebben dus koop ik wat ik zelf leuk vind en dan zo'n shirt erbij wat hij graag wil hebben. Pyjama's en ondergoed maakt me niet uit dan mag hij kiezen wat hij wil als hij erbij is.
Zo gaat het bij ons ook. Mijn zoontje vindt het echt geweldig.
Gast- Gast
Pluto schreef:Sylvana schreef:Ik hou d'r ook niet zo van, maar als dochter later heel graag zo'n trui oid wilt dan krijgt ze hem. Mijn meisje staat toch alles
Jeetje, dat zoveel mensen er niet van houden. Ik link het niet met zeeman of goedkoop eigenlijk. Ik zie bij de h&m ook wel eens tshirts met een doodskop erop, dat vind ik dan weer niks voor een 4 jarige.
Daar ben ik het wel mee eens, ik heb liever dat mijn zoontje met Mickey Mouse loopt dan met een doodshoofd of andere rare afbeeldingen die ik soms zie. Mijn zoontje wil ook vanalles van Spiderman hebben maar dat vind ik ook niks voor een 2 jarige.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik houd ook van doodskoppen en tijgerprints, dat zal de gemiddelde moeder ook wel niet zo leuk vinden. Alleen doodskoppen vind ik dan meer voor stoere jongetjes, mijn meiden lopen er niet in .
Twellie- Ratel
Ik vind het zelf ook niet mooi, maar Y. heeft wel een jurk met Dora erop, pyama's en ondergoed van Dora. Ze heeft een jurk met pardijntje van de Efteling en ik heb 2 shirtjes waar ik met strass steentjes Dora en Woezel en Pip op gemaakt heb.
Y. vindt het helemaal geweldig dus iets heeft ze wel en omdat zij er zo blij mee is, ben ik er ook blij mee.
Toen ze kleiner was had ze een paar shirts met Hello Kitty erop en Barbapapa, die vond ik zelf leuk.
Y. vindt het helemaal geweldig dus iets heeft ze wel en omdat zij er zo blij mee is, ben ik er ook blij mee.
Toen ze kleiner was had ze een paar shirts met Hello Kitty erop en Barbapapa, die vond ik zelf leuk.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Dat had mijn zoon als baby wel soms. Vond mijn moeder echt verschrikkelijk haha. Als ze dan een foto van hem wilde maken, legde ze eerst iets over t doodskopje heen.Twellie schreef:Ik houd ook van doodskoppen en tijgerprints, dat zal de gemiddelde moeder ook wel niet zo leuk vinden. Alleen doodskoppen vind ik dan meer voor stoere jongetjes, mijn meiden lopen er niet in .
Elodie- Prater
- Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13
ze heeft wel pyjama met dora en ondergoed van hello kitty. Ik vind qua goedkopigheid wel erg van het kledingstuk afhangen trouwens. Zo heeft hema nu ook een jip en janneke trui die ik niet goedkoop vind ogen.
Gast- Gast
Haha, goede oplossing van je moeder!
Twellie- Ratel
Om de een of andere reden vind ik jip en janneke ook niet goedkoop ogen...Rejoy. schreef:ze heeft wel pyjama met dora en ondergoed van hello kitty. Ik vind qua goedkopigheid wel erg van het kledingstuk afhangen trouwens. Zo heeft hema nu ook een jip en janneke trui die ik niet goedkoop vind ogen.
Voor de rest eigenlijk alles wel.
Maar jip en janneke heeft ze ook niet, al zou ik daar wel zo ondergoed van kopen eventueel.
Viva- Kletskop
Ik heb het zelf niet gekocht, maar wel wat van gekregen van schoonmoeder. Ik vind het voor af en toe best leuk, maar niet om naar bijv. Een verjaardag of feestje te gaan.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Pagina 1 van 17 • 1, 2, 3 ... 9 ... 17
Soortgelijke onderwerpen
» Cars onderbroekjes.
» Shirt met opdruk
» Dora avonturen laptop al leuk voor 3 jarige?
» UV-kleding
» kou en kleding
» Shirt met opdruk
» Dora avonturen laptop al leuk voor 3 jarige?
» UV-kleding
» kou en kleding
Pagina 1 van 17
Permissies van dit forum: