opdruk op kleding van cars/dora etc.
+65
Snoes
Zenna
Pommes
Fiwen
Pien
studiebol
Charles
Lejow
xxjojootjexx
iloverose
nillis
*Lookie*
Luce
mickey
Marin
Fortissimo
Phileine
Aimee
Toedels
Alex
Jade
SuperGrover
Bolleke
Susan
Liadan
Parisienne
Tania
Sophiee
Coco
Sun88
Mamsie
Elodie
Shopaholic
Rush
Toet
M@niek
Thunder
SarahKey
Coccinelle
Filoria
hellowkitty
diddie
Bruintje Beer
PapillonRose
Takkie
Highway
Linda
Pruim
Sea of Trees
Flower_L
Annemie
tweeling
mauwmauw
Limburg85
Floor
teletascha
Sterrin_
sabje
SDL
kwak
Twellie
Sylvana
Sam
Manderijn
Viva
69 plaatsers
Pagina 5 van 17
Pagina 5 van 17 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 17
Re: opdruk op kleding van cars/dora etc.
Filoria schreef:Precies. Ik verbaas me er echt over dat we hier meer topics vullen met posts over kinderkleding dan over opvoeding. Zouden die mama's die daar zoveel over posten ook in hun hoofd drukker zijn met 'wat doen we de kinderen voor kleren aan vandaag' dan 'hoe zal ik met die driftbuien omgaan'? Vast niet. Maar blijkbaar is het leuker om van mening te wisselen over kleding dan over wezenlijke dingen? Ik voel me soms net alsof ik geen echte vrouw ben omdat ik die heisa over uiterlijk dus niet snap.SDL schreef:Filoria schreef:Jeetje 6 pagina's hierover? En ik lees nergens op welke manier jij of je kind nou echt te lijden heeft onder een shirt met opdruk. Ik vind ze ook niet mooi, maar zo'n principekwestie met week/weekendregels en weet ik het wat zou ik er niet van willen maken. Ik hoop dat de kinderen op Tomas' school hem leuk vinden om hoe hij is en niet om wat hij draagt. (Streepjesshirts, daar heeft hij er VEEL van haha).
Ik denk dat het de kinderen niet zo opvalt .
Eerlijk gezegd vind ik dit verreweg de meest overtrokken reactie in dit hele topic.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Sorry hoor meiden! Ik ga wel met mijn man praten en laat julie hier rustig verder babbelen over bontkraagjes, dat is julie goed recht
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ja, ga jij maar lekker een discussie op hoog niveau voeren inderdaad.
Susan- Lady Post-a-lot
Filoria schreef:Sorry hoor meiden! Ik ga wel met mijn man praten en laat julie hier rustig verder babbelen over bontkraagjes, dat is julie goed recht
nou zeg...
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Laat me maar, ik zal wel ongesteld moeten worden of zo.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Sorry, maar ik moest heel hard lachenSusan schreef:Ja, ga jij maar lekker een discussie op hoog niveau voeren inderdaad.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Filoria schreef:Laat me maar, ik zal wel ongesteld moeten worden of zo.
Nou, ik ga je niet thuis opbellen als je dat bedoelt, maar als je hier op het forum een reactie neerzet die ik raar vind dan ga ik die niet negeren.
Susan- Lady Post-a-lot
Nijntje & Jip en Janneke vind ik daarin tegen voor kleintjes wel leuk
Gast- Gast
Filoria schreef:Sorry hoor meiden! Ik ga wel met mijn man praten en laat julie hier rustig verder babbelen over bontkraagjes, dat is julie goed recht
Jeetje zeg lekker over de top reactie! Wat maakt het nou toch uit dat er veel topics zijn over kleding, er komen anders genoeg topics voorbij over opvoeding maar die zul je wel gemist hebben toen je aan het babbelen was met je man
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Oo en ik hou ook niet van opdrukjes als in mickey mouse, cars of kitty.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Het gaat toch niet over lijden!? Er wordt gewoon gesproken over verschillende smaken en hoeveel je er in mee gaat wat je kind zelf aan wil trekken.Filoria schreef:Jeetje 6 pagina's hierover? En ik lees nergens op welke manier jij of je kind nou echt te lijden heeft onder een shirt met opdruk. Ik vind ze ook niet mooi, maar zo'n principekwestie met week/weekendregels en weet ik het wat zou ik er niet van willen maken. Ik hoop dat de kinderen op Tomas' school hem leuk vinden om hoe hij is en niet om wat hij draagt. (Streepjesshirts, daar heeft hij er VEEL van haha).
Dus chill
Elodie- Prater
- Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13
Ja, zo schattig.Pippa schreef:Nijntje & Jip en Janneke vind ik daarin tegen voor kleintjes wel leuk
Elodie- Prater
Haha Susan, ik vind jou een leuk mens.
Oh en ik heb geen kinderen dus mijn mening over dit onderwerp doet er verder niet toe. Ofzoiets.
Oh en ik heb geen kinderen dus mijn mening over dit onderwerp doet er verder niet toe. Ofzoiets.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Als mijn kind later een shirt met opdrukken wil dan krijgt het een shirt met opdrukken. Zijn vaak ook niet de duurte shirtjes dus ik zie er geen probleem in. Vind het zelf inderdaad ook Ă©cht niet mooi, maargoed, m'n kind heeft ook recht op een eigen mening en mag tot op zekere hoogte echt wel mee bepalen wat ik in zijn of haar kledingkast hang. Met zo heel af en toe zelf een truitje kiezen (die ik misschien niks vind) is niks mis, en zo lang ik geen driejarige heb die voor leer en netpanty's kiest, of voor schoenen met studs en spikes vind ik het wel best
Gast- Gast
Pippa schreef:Nijntje & Jip en Janneke vind ik daarin tegen voor kleintjes wel leuk
Vind ik ook leuk. S is gek op nijntje, maar ik koop er geen kleding van. Wel andere spulletjes, zwembroekje, boek, dvd etc.
Jip en Janneke vind ik leuk Maar op rompers na koop ik daar ook geen kleding van (als dat al bestaat)
Rataplan schreef:Sorry, maar ik moest heel hard lachenSusan schreef:Ja, ga jij maar lekker een discussie op hoog niveau voeren inderdaad.
Nou ik ook
Ik vind de Smurfen van H&M wel leuk.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Toet schreef:Haha Susan, ik vind jou een leuk mens.
Je mag je mening ook met ons delen als je het zelf draagt hoor
Gast- Gast
Het ergste kledingstuk in deze categorie vond ik trouwens een jas met Bob de Bouwer, met daaronder het opschrift 'Bob der Baumeister'. Een jongetje in de speeltuin droeg die jas.
Susan- Lady Post-a-lot
Dat vind ik ook echt te fout. Als een kindje zo'n jas draagt, denk ik dat de ouders geen smaak hebben hoor. Anders probeer je het wel te beperken tot een shirt ;-)Susan schreef:Het ergste kledingstuk in deze categorie vond ik trouwens een jas met Bob de Bouwer, met daaronder het opschrift 'Bob der Baumeister'. Een jongetje in de speeltuin droeg die jas.
Elodie- Prater
Ja, maar dat die jas Duitstalig was vond ik dan wel extra fout, koop er dan eentje met de naam in het Nederlands of voor mijn part in het Engels.
Susan- Lady Post-a-lot
Ik vind het ook vreselijk, en het oogt na mijn idee ook wel goedkoop
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Was het geen Duits kind?Susan schreef:Ja, maar dat die jas Duitstalig was vond ik dan wel extra fout, koop er dan eentje met de naam in het Nederlands of voor mijn part in het Engels.
Elodie- Prater
Lorre schreef:Was het geen Duits kind?Susan schreef:Ja, maar dat die jas Duitstalig was vond ik dan wel extra fout, koop er dan eentje met de naam in het Nederlands of voor mijn part in het Engels.
Nou, volgens mij niet, hij sprak gewoon Nederlands en de moeder ook, ze woonden ook hier.
Susan- Lady Post-a-lot
Pagina 5 van 17 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 17
Soortgelijke onderwerpen
» Cars onderbroekjes.
» Shirt met opdruk
» Dora avonturen laptop al leuk voor 3 jarige?
» Kleding van Bla bla bla
» UV-kleding
» Shirt met opdruk
» Dora avonturen laptop al leuk voor 3 jarige?
» Kleding van Bla bla bla
» UV-kleding
Pagina 5 van 17
Permissies van dit forum: