opdruk op kleding van cars/dora etc.
+65
Snoes
Zenna
Pommes
Fiwen
Pien
studiebol
Charles
Lejow
xxjojootjexx
iloverose
nillis
*Lookie*
Luce
mickey
Marin
Fortissimo
Phileine
Aimee
Toedels
Alex
Jade
SuperGrover
Bolleke
Susan
Liadan
Parisienne
Tania
Sophiee
Coco
Sun88
Mamsie
Elodie
Shopaholic
Rush
Toet
M@niek
Thunder
SarahKey
Coccinelle
Filoria
hellowkitty
diddie
Bruintje Beer
PapillonRose
Takkie
Highway
Linda
Pruim
Sea of Trees
Flower_L
Annemie
tweeling
mauwmauw
Limburg85
Floor
teletascha
Sterrin_
sabje
SDL
kwak
Twellie
Sylvana
Sam
Manderijn
Viva
69 plaatsers
Pagina 3 van 17
Pagina 3 van 17 • 1, 2, 3, 4 ... 10 ... 17
Re: opdruk op kleding van cars/dora etc.
Thuis zou ik het ook niet erg vinden.
Maar mijn kind zou het later niet aan mogen naar school ofzo.
Maar mijn kind zou het later niet aan mogen naar school ofzo.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Pluto schreef:
Er zit een jongentje bij mijn zoontje in de klas en die draagt altijd strakke broeken aan met overhemden erin en een riem om. Tsja, dat zou mijn zoontje dus niet aan krijgen, tenzij het zelf wil.
Ja, maar dat is toch vrij logisch? Geen enkele moeder gaat haar kind iets aantrekken wat ze niet mooi vindt als haar kind het ook niet eens wil.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Susan, ja als ze er niet om vragen snap ik het wel dan zou ik het zelf ook niet kopen. Als wij in de winkel lopen dan trekt J. vanalles uit het rek wat hij leuk vindt en ren ik erachteraan om alles weer terug te hangen. Daarom laat ik hem vaak ook wat uitzoeken zodat hij het verder prima vindt wat ik koop.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Susan schreef:Pluto schreef:
Er zit een jongentje bij mijn zoontje in de klas en die draagt altijd strakke broeken aan met overhemden erin en een riem om. Tsja, dat zou mijn zoontje dus niet aan krijgen, tenzij het zelf wil.
Ja, maar dat is toch vrij logisch? Geen enkele moeder gaat haar kind iets aantrekken wat ze niet mooi vindt als haar kind het ook niet eens wil.
Ik bedoel het meer als vergelijking. Dat het me daarom niet uit maakt dat hij een cars trui aan heeft naar school. Want zo is er ook kleding wat ik niet mooi vind, maar wat ook op school te zien is.
Gast- Gast
Pluto schreef:Susan schreef:Pluto schreef:
Ik bedoel het meer als vergelijking. Dat het me daarom niet uit maakt dat hij een cars trui aan heeft naar school. Want zo is er ook kleding wat ik niet mooi vind, maar wat ook op school te zien is.
Ik kan me zo voorstellen dat als mijn zoontje naar school gaat hij het op een gegeven moment ook wel aan wil want anders kan hij het natuurlijk nooit aan. Dus dan zou ik dat ook wel goed vinden denk ik.
Tania- Ratel
Naar de peuterspeelzaal en naar het KDC en later naar school wil ik dus niet dat ze kleding dragen die ik lelijk vind. Ik vind het sowieso ook niet zo rampzalig als kinderen niet zelf hun kleding mogen uitkiezen. Ik wilde vroeger het liefst zo'n rode kanten jurk van de markt, en dan met rode lakschoentjes erbij en dan wilde ik blond haar. Dat mocht ook niet, maar daar heb ik ook geen trauma aan overgehouden.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Naar de peuterspeelzaal en naar het KDC en later naar school wil ik dus niet dat ze kleding dragen die ik lelijk vind. Ik vind het sowieso ook niet zo rampzalig als kinderen niet zelf hun kleding mogen uitkiezen. Ik wilde vroeger het liefst zo'n rode kanten jurk van de markt, en dan met rode lakschoentjes erbij en dan wilde ik blond haar. Dat mocht ook niet, maar daar heb ik ook geen trauma aan overgehouden.
Kan me voorstellen dat je dat niet mocht.
Gast- Gast
Ik begrijp niet zo goed wat er mis is met kleding met opdruk. Mijn dochter heeft shirts van Dora, Hello Kitty etc. en die staan haar hartstikke leuk. Alsof het mij wat kan verrotten dat die plaatjes erop staan. Als het haar leuk staat en zij het leuk vindt vind ik het prima.
Takkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12
Ik hou er ook niet van, die cartoonfiguurtjes op kleding. Hier heeft ze het ook niet. Wel ondergoed en pyjama's. Als het aan mij ligt houden we dat zo. Maar ze vraagt nu nog niet om zulke dingen, ik kan me best voorstellen dat ik toch af en toe zoiets zou kopen als ze dat graag zou willen. Als zij daar gelukkig van wordt, dan zal ik er vast wel eens iets van kopen. Maar niet de hele garderobe
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Takkie schreef:Ik begrijp niet zo goed wat er mis is met kleding met opdruk. Mijn dochter heeft shirts van Dora, Hello Kitty etc. en die staan haar hartstikke leuk. Alsof het mij wat kan verrotten dat die plaatjes erop staan. Als het haar leuk staat en zij het leuk vindt vind ik het prima.
Gast- Gast
Pluto schreef:Susan schreef:Naar de peuterspeelzaal en naar het KDC en later naar school wil ik dus niet dat ze kleding dragen die ik lelijk vind. Ik vind het sowieso ook niet zo rampzalig als kinderen niet zelf hun kleding mogen uitkiezen. Ik wilde vroeger het liefst zo'n rode kanten jurk van de markt, en dan met rode lakschoentjes erbij en dan wilde ik blond haar. Dat mocht ook niet, maar daar heb ik ook geen trauma aan overgehouden.
Ik ook. Maar wat ik er dus mee wil zeggen is dat ik het niet zo vreselijk vind als kinderen niet altijd zelf mogen bepalen wat ze dragen. Mijn moeder zocht vroeger ook de kleren uit die ik naar school droeg. Er waren ook wel minder extreme dingen die ik vroeger mooi vond en mijn ouders niet en die kreeg ik dus ook niet.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Naar de peuterspeelzaal en naar het KDC en later naar school wil ik dus niet dat ze kleding dragen die ik lelijk vind. Ik vind het sowieso ook niet zo rampzalig als kinderen niet zelf hun kleding mogen uitkiezen. Ik wilde vroeger het liefst zo'n rode kanten jurk van de markt, en dan met rode lakschoentjes erbij en dan wilde ik blond haar. Dat mocht ook niet, maar daar heb ik ook geen trauma aan overgehouden.
Ik vind het ook geen ramp als ze niet zelf hun kleding uit mogen zoeken. Maar ik vind het dan ook weer geen ramp als ze een keer iets aan hebben wat ze zelf geweldig vinden en wat ik niet mooi vind.
Tania- Ratel
Susan schreef:Pluto schreef:Susan schreef:Naar de peuterspeelzaal en naar het KDC en later naar school wil ik dus niet dat ze kleding dragen die ik lelijk vind. Ik vind het sowieso ook niet zo rampzalig als kinderen niet zelf hun kleding mogen uitkiezen. Ik wilde vroeger het liefst zo'n rode kanten jurk van de markt, en dan met rode lakschoentjes erbij en dan wilde ik blond haar. Dat mocht ook niet, maar daar heb ik ook geen trauma aan overgehouden.
Ik ook. Maar wat ik er dus mee wil zeggen is dat ik het niet zo vreselijk vind als kinderen niet altijd zelf mogen bepalen wat ze dragen. Mijn moeder zocht vroeger ook de kleren uit die ik naar school droeg. Er waren ook wel minder extreme dingen die ik vroeger mooi vond en mijn ouders niet en die kreeg ik dus ook niet.
Ik vind de kleding die mijn moeder uit zocht wel echt verschrikkelijk. Als ik die foto's soms zie..
En ik vind dat mijn zoontje er netjes bij loopt. Ook in zijn cars trui Ik denk ook niet dat ik snap wat er zo mis mee is
Gast- Gast
Maar waarom moeten de kinderen dan iets aan hebben wat jullie zelf mooi vinden en absoluut niet dat wat zij mooi vinden (in het geval dat ze minnie mouse / K3 / Mega Mindy / oid mooi vinden)?
Ik zou het wat anders vinden als mijn dochter in haar (pre-)pubertijd besluit om in mini-rok, een kort topje en op hakken besluit naar school te gaan, dat is absoluut verboden maar als het gaat om kinderlijke kleding bij een kind zie ik eigenlijk niet in wat hier erg aan is?
Ik zou het wat anders vinden als mijn dochter in haar (pre-)pubertijd besluit om in mini-rok, een kort topje en op hakken besluit naar school te gaan, dat is absoluut verboden maar als het gaat om kinderlijke kleding bij een kind zie ik eigenlijk niet in wat hier erg aan is?
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
SDL schreef:Maar waarom moeten de kinderen dan iets aan hebben wat jullie zelf mooi vinden en absoluut niet dat wat zij mooi vinden (in het geval dat ze minnie mouse / K3 / Mega Mindy / oid mooi vinden)?
Omdat ik gewoon wil dat ze er op bepaalde momenten fatsoenlijk bijlopen, zo raar is dat toch niet? Ik vind het helemaal niet nodig dat kinderen al continu zelf bepalen wat ze dragen.
Susan- Lady Post-a-lot
Kinderen lopen toch niet onfatsoenlijk rond als ze een shirt met een opdruk aan hebben?
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Susan schreef:SDL schreef:Maar waarom moeten de kinderen dan iets aan hebben wat jullie zelf mooi vinden en absoluut niet dat wat zij mooi vinden (in het geval dat ze minnie mouse / K3 / Mega Mindy / oid mooi vinden)?
Omdat ik gewoon wil dat ze er op bepaalde momenten fatsoenlijk bijlopen, zo raar is dat toch niet? Ik vind het helemaal niet nodig dat kinderen al continu zelf bepalen wat ze dragen.
Nee ik vind het niet raar dat je wil dat je kindjes er fatsoenlijk bij lopen, dat herken ik. Maar waarom vind je een schoon shirt in de juiste maat met een print van iets wat kinderen leuk vinden onfatsoenlijk?
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Ik vind het vreselijk!!!
Ze is gek van Mickey mouse die heeft ze dus alleen op een pyama.
Gelukkig vraagt ze er ook niet om.
Ze is gek van Mickey mouse die heeft ze dus alleen op een pyama.
Gelukkig vraagt ze er ook niet om.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Het is gewoon een gevoel, ik laat mijn zoon nog niet eens zelf bepalen wat hij aan wil (het zou hem trouwens echt een worst wezen) dus zolang ik nog enigszins in de hand kan houden wat hij draagt, koop ik geen Cars shirts e.d voor hem.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Liadan schreef:Kinderen lopen toch niet onfatsoenlijk rond als ze een shirt met een opdruk aan hebben?
Nee, maar ik vind het gewoon echt niet mooi en ik vind het wel belangrijk dat ze op bepaalde momenten goed gekleed zijn. Ik snap gewoon niet dat het voor sommige mensen zo'n discussiepunt is. Als ze vrij zijn en we gaan verder niks bijzonders doen mogen ze prima dat soort dingen dragen, dan mag ze ook gewoon in haar verkleedjurk mee naar de stad, maar op andere momenten beslis ik wat ze aantrekken.
Susan- Lady Post-a-lot
Laat ik het zo zeggen, die shirts met opdruk wekken bij mij gewoon bepaalde associaties op. Ik vind dat cheap ogen. Dat moet ieder toch voor zich weten?
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Sea of Trees schreef:Laat ik het zo zeggen, die shirts met opdruk wekken bij mij gewoon bepaalde associaties op. Ik vind dat cheap ogen. Dat moet ieder toch voor zich weten?
Eens.
Susan- Lady Post-a-lot
Ik snap jou wel hoor, Y ara trek ik bij voorkeur ook geen Dora shirt aan naar school. Ik snapte alleen het onfatsoenlijke niet.Susan schreef:Liadan schreef:Kinderen lopen toch niet onfatsoenlijk rond als ze een shirt met een opdruk aan hebben?
Nee, maar ik vind het gewoon echt niet mooi en ik vind het wel belangrijk dat ze op bepaalde momenten goed gekleed zijn. Ik snap gewoon niet dat het voor sommige mensen zo'n discussiepunt is. Als ze vrij zijn en we gaan verder niks bijzonders doen mogen ze prima dat soort dingen dragen, dan mag ze ook gewoon in haar verkleedjurk mee naar de stad, maar op andere momenten beslis ik wat ze aantrekken.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
J. heeft wel 1 paar schoenen met lichtjes, van Geox.
Ik vind ze ook niet mooi, maar hij is er superblij mee en het zijn goede schoenen. Maakt me echt niet uit.
Verder heeft hij een trui van Spiderman en had een shirt van Toy Story. (Spijker)broeken met een plaatje van bijvoorbeeld Spongebob vind ik echt niet mooi, dus zo'n trui is dan de gulden middenweg voor ons.
Hij moet er mee lopen, dus heeft hij best wat inspraak in wat we kopen. Als hij iets echt niet mooi vindt, zal ik dat ook niet kopen. Loop zelf ook niet in kleren die ik niet mooi vind.
Ik vind ze ook niet mooi, maar hij is er superblij mee en het zijn goede schoenen. Maakt me echt niet uit.
Verder heeft hij een trui van Spiderman en had een shirt van Toy Story. (Spijker)broeken met een plaatje van bijvoorbeeld Spongebob vind ik echt niet mooi, dus zo'n trui is dan de gulden middenweg voor ons.
Hij moet er mee lopen, dus heeft hij best wat inspraak in wat we kopen. Als hij iets echt niet mooi vindt, zal ik dat ook niet kopen. Loop zelf ook niet in kleren die ik niet mooi vind.
diddie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 174
Punten : 188
Ik heb die cars trui niet eens gekocht omdat hij er om vroeg. Ik heb het gekocht omdat ik weet hoe blij hij wordt van cars. En zoals verwacht, kind dolblij met een cars trui. Nou dan ben ik ook blij
Gast- Gast
Pagina 3 van 17 • 1, 2, 3, 4 ... 10 ... 17
Soortgelijke onderwerpen
» Cars onderbroekjes.
» Shirt met opdruk
» Dora avonturen laptop al leuk voor 3 jarige?
» Kleding van Bla bla bla
» UV-kleding
» Shirt met opdruk
» Dora avonturen laptop al leuk voor 3 jarige?
» Kleding van Bla bla bla
» UV-kleding
Pagina 3 van 17
Permissies van dit forum: