opdruk op kleding van cars/dora etc.
+65
Snoes
Zenna
Pommes
Fiwen
Pien
studiebol
Charles
Lejow
xxjojootjexx
iloverose
nillis
*Lookie*
Luce
mickey
Marin
Fortissimo
Phileine
Aimee
Toedels
Alex
Jade
SuperGrover
Bolleke
Susan
Liadan
Parisienne
Tania
Sophiee
Coco
Sun88
Mamsie
Elodie
Shopaholic
Rush
Toet
M@niek
Thunder
SarahKey
Coccinelle
Filoria
hellowkitty
diddie
Bruintje Beer
PapillonRose
Takkie
Highway
Linda
Pruim
Sea of Trees
Flower_L
Annemie
tweeling
mauwmauw
Limburg85
Floor
teletascha
Sterrin_
sabje
SDL
kwak
Twellie
Sylvana
Sam
Manderijn
Viva
69 plaatsers
Pagina 2 van 17
Pagina 2 van 17 • 1, 2, 3 ... 9 ... 17
Re: opdruk op kleding van cars/dora etc.
Rejoy. schreef:ze heeft wel pyjama met dora en ondergoed van hello kitty. Ik vind qua goedkopigheid wel erg van het kledingstuk afhangen trouwens. Zo heeft hema nu ook een jip en janneke trui die ik niet goedkoop vind ogen.
die heeft D. !
Jip en Janneke mag van mij wel, die vind ik super leuk!
ik vind wel voor de jongens leuke kleding met figuurtjes van de H&M zoals koekiemonster en donald duck, die mag mijn zoon dan wel weer aan straks.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
ik vind het wel leuk, hij heeft er genoeg van. Als het aan mijn man ligt heeft hij veel kleding van cars (en mijn man's familie brengt ook alleen maar cars kleding/spullen mee).
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het echt niet mooi dus krijgen ze het ook niet. Alleen ondergoed (want dat zie je toch niet) naast normaal ondergoed en pyjama's.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
V krijgt hier kleding van cars of spiderman(iedergeval iets met plaatje)hij vind het helemaal leuk en wijst dan overal cars aan(heeft cars gordijnen en een krukje op zijn kamer)Het boeit hem niet zoveel wat hij aan krijgt,maar aan zijn reactie te merken weet ik dat hij het leuk vind.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Viva schreef:Om de een of andere reden vind ik jip en janneke ook niet goedkoop ogen...Rejoy. schreef:ze heeft wel pyjama met dora en ondergoed van hello kitty. Ik vind qua goedkopigheid wel erg van het kledingstuk afhangen trouwens. Zo heeft hema nu ook een jip en janneke trui die ik niet goedkoop vind ogen.
Voor de rest eigenlijk alles wel.
Maar jip en janneke heeft ze ook niet, al zou ik daar wel zo ondergoed van kopen eventueel.
Wanneer oogt iets wel goedkoop?
Gast- Gast
Ik vind het er echt lelijk uit zien, vind het ook zo standaard...nee niks voor mij.
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
tweeling schreef:Ik vind het er echt lelijk uit zien, vind het ook zo standaard...nee niks voor mij.
Dat snap ik! Ik wil er zelf ook niet in lopen.
Gast- Gast
Ik denk bij zulke kleding aan kindjes met ongekamd haar en een snotneus...
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Sam schreef:Ik denk bij zulke kleding aan kindjes met ongekamd haar en een snotneus...
Dat klopte vandaag wel hier, J. had z'n nieuwe Bob de Bouwer trui aan, "net uit bed haren" waar niks meer aan te doen viel omdat het gewassen moest worden en hij was verkouden
Maar meestal loopt hij er netjes bij hoor, ook met een Bob de Bouwer trui aan.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Pippa schreef:Ik vind t niet mooi meestal; zo nep & goedkoop....mijn kind mag er een pyjama van haha!
+1
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Is ook gewoon maar mijn beeld.
Welk kind heeft er nou niet eens ongekamd haar en snotneus. Ook kinderen zonder cars opdruk hoor
Welk kind heeft er nou niet eens ongekamd haar en snotneus. Ook kinderen zonder cars opdruk hoor
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Ik weet niet...het is een gevoel.
De jip en janneke trui vind ik ook niet goedkoop ogen overigens.
Net als schoenen met lampjes....verschrikkelijk
L heeft wel een bob de bouwer spijkerbroek gekregen van mn moeder (onder het mom van speelbroek)...maar die ligt veilig op zolder, misschien trek ik m keer uit de kast als speelbroek voor buiten,
Ik had trouwens tijdje geleden twee shirts gekocht voor l bij c&a. Handig voor erbij...
Deze week keek ik eens goed naar 1 van die shirts....en daar stond ook een doodshoofd op en rare figuren... zag er niet al te vrolijk uit. Best stom dat ik dat nu pas zie.. Al best vaak aangehad. maar die gaat ook niet meer aan.
De jip en janneke trui vind ik ook niet goedkoop ogen overigens.
L heeft wel een bob de bouwer spijkerbroek gekregen van mn moeder (onder het mom van speelbroek)...maar die ligt veilig op zolder, misschien trek ik m keer uit de kast als speelbroek voor buiten,
Ik had trouwens tijdje geleden twee shirts gekocht voor l bij c&a. Handig voor erbij...
Deze week keek ik eens goed naar 1 van die shirts....en daar stond ook een doodshoofd op en rare figuren... zag er niet al te vrolijk uit. Best stom dat ik dat nu pas zie.. Al best vaak aangehad. maar die gaat ook niet meer aan.
Laatst aangepast door Flower_L op wo 16 jan 2013 - 9:06; in totaal 1 keer bewerkt
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik hou totaal niet van Cars, Mickey Mouse, Smurfen en dat soort dingen. Dat krijgt hij echt niet aan.
Ja, als pyama of als sloffen, maar niet gewoon overdag.
Dingen met doodshoofden e.d komen er bij ons ook niet in trouwens. Voor mijn zoon dan.
Ja, als pyama of als sloffen, maar niet gewoon overdag.
Dingen met doodshoofden e.d komen er bij ons ook niet in trouwens. Voor mijn zoon dan.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Flower_L schreef:
Oh die vind ik ook echt heel lelijk. Maar J. vindt die ook geweldig dus ik gok dat hij ze wel een keertje zal krijgen als buitenspeelschoenen ofzo.
Tania- Ratel
Ik hou ook niet zo van de meeste kleding met cartoonfiguren erop. Yrsa heeft één shirtje met Dora, maar dat draagt ze eigenlijk nooit. Jip en Janneke vind ik dan wel leuker. Ezra heeft wel een longsleeve met Pippi Langkous, die vind ik dan wel grappig omdat het zo bij hem past.
Op ondergoed, rompers, pyjama's en sokken maakt het me niks uit, maar op bovenkleding vind ik het echt niet leuk.
Op ondergoed, rompers, pyjama's en sokken maakt het me niks uit, maar op bovenkleding vind ik het echt niet leuk.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik hou er ook niet zo van maar C.iske wel. Hij heeft een spiderman trui en ondergoed en hij vind het helemaal geweldig. Maar die trui krijgt hij niet naar school aan. Eigenlijk alleen op een zondag als we niets gaan doen.
Gek genoeg vind ik Bambi en Pinokkio wel weer leuk. Cars weer niet. Mickey Mouse en Donald Duck zijn op het randje.
Skeletten heeft ie wel op shirts maar dat deed ik niet als baby, J.anneman heeft dat ook niet. Die heeft wel weer Nijntje aangehad, dat vond ik wel leuk.
Gek genoeg vind ik Bambi en Pinokkio wel weer leuk. Cars weer niet. Mickey Mouse en Donald Duck zijn op het randje.
Skeletten heeft ie wel op shirts maar dat deed ik niet als baby, J.anneman heeft dat ook niet. Die heeft wel weer Nijntje aangehad, dat vond ik wel leuk.
Laatst aangepast door Sunprincess op wo 16 jan 2013 - 9:15; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Het ligt er eigenlijk aan. Zo heeft mijn zoon wel een hele leuke trui van Goofy gehad en een shirtje van de Smurfen. Ooit gekocht bij Vögele. Maar van die standaard kleding van bijv. de C&A met Cars erop zou ik niet kopen. Dat vind ik weer zo goedkoop ogen en vaak ook gewoon niet mooi.
Pruim- Fluisteraar
- Aantal berichten : 160
Punten : 178
Registratiedatum : 14-01-13
Oh en schoenen van Bob de bouwer, Spiderman, Cars of met lampjes zijn voor mij een harde grens. Ze moeten van mij fatsoenlijke schoenen aan.
Laatst aangepast door Sunprincess op wo 16 jan 2013 - 9:16; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dochter heeft ook een dora trui. Ze is er dol gelukkig mee, dus ik vind het allemaal best.
Ze heeft ook hello Kitty sokken, die wil ze altijd aan, ze gaat echt gillen als ik andere aan wil doen. Dus ik koop alleen nog maar Kitty sokken.
Ze heeft ook hello Kitty sokken, die wil ze altijd aan, ze gaat echt gillen als ik andere aan wil doen. Dus ik koop alleen nog maar Kitty sokken.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Ik kan niet echt zeggen wanneer het goedkoop oogt, maar jip en janneke vind ik lieflijk, misschien omdat het al zo oud is.Pluto schreef:Viva schreef:Om de een of andere reden vind ik jip en janneke ook niet goedkoop ogen...Rejoy. schreef:ze heeft wel pyjama met dora en ondergoed van hello kitty. Ik vind qua goedkopigheid wel erg van het kledingstuk afhangen trouwens. Zo heeft hema nu ook een jip en janneke trui die ik niet goedkoop vind ogen.
Voor de rest eigenlijk alles wel.
Maar jip en janneke heeft ze ook niet, al zou ik daar wel zo ondergoed van kopen eventueel.
Wanneer oogt iets wel goedkoop?
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Voor degene die het niet kopen voor hun kinderen maar waarvan de kinderen het wel willen. Waarom mag het dan niet? Is het zo belangrijk om je kind er altijd zo bij te laten lopen zoals je zelf leuk vindt?
Ik trek ze dat soort kleding ook niet aan als we op visite gaan, naar een verjaardag, een dagje weg, uit eten enz. Maar als we gewoon een dagje thuis zijn en hooguit boodschappen gaan doen ofzo zal het me echt een zorg zijn of hij een keer zo'n shirt aan heeft.
Ik trek ze dat soort kleding ook niet aan als we op visite gaan, naar een verjaardag, een dagje weg, uit eten enz. Maar als we gewoon een dagje thuis zijn en hooguit boodschappen gaan doen ofzo zal het me echt een zorg zijn of hij een keer zo'n shirt aan heeft.
Laatst aangepast door Tania op wo 16 jan 2013 - 9:21; in totaal 1 keer bewerkt
Tania- Ratel
Ik hou er niet zo van, vind het inderdaad ook een beetje goedkoop ogen maar echt onderbouwen kan ik dat niet. Ik kan me indenken dat mijn dochter later wel dergelijke kleding krijgt als ze het heel graag zou willen, dan bijv 1 shirtje of trui.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Tania schreef:Voor degene die het niet kopen voor hun kinderen maar waarvan de kinderen het wel willen. Waarom mag het dan niet? Is het zo belangrijk ok je kind er altijd zo bij te laten lopen zoals je zelf leuk vindt?
Als we gewoon thuis zijn mag het wel, dan heeft ze ook haar verkleedkleren aan en die mag ze van mij ook best aan houden als we even een boodschapje gaan doen of zo, maar naar de peuterspeelzaal trek ik het in principe niet aan. Maar goed, zij hoeft ook niet zo nodig shirtjes van Dora en dergelijke, eigenlijk vraagt ze nooit om kleding.
Ezra interesseert het al helemaal niet. Ja, hij wilde wel een keer in zijn Bumba-pak naar de peuterspeelzaal, dat mocht toen wel, gewoon over zijn normale kleding heen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik denk er hetzelfde over Tania, ik vind het echt geen probleem als ze er thuis mee rond loopt. Als ik zie hoe blij ze ermee is dan vind ik het dat wel waard.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Tania schreef:Voor degene die het niet kopen voor hun kinderen maar waarvan de kinderen het wel willen. Waarom mag het dan niet? Is het zo belangrijk ok je kind er altijd zo bij te laten lopen zoals je zelf leuk vindt?
Het maakt mij helemaal neit uit wanneer hij het aan heeft. Smaken verschillen.
Er zit een jongentje bij mijn zoontje in de klas en die draagt altijd strakke broeken aan met overhemden erin en een riem om. Tsja, dat zou mijn zoontje dus niet aan krijgen, tenzij het zelf wil.
Gast- Gast
Pagina 2 van 17 • 1, 2, 3 ... 9 ... 17
Soortgelijke onderwerpen
» Cars onderbroekjes.
» Shirt met opdruk
» Dora avonturen laptop al leuk voor 3 jarige?
» Kleding van Bla bla bla
» UV-kleding
» Shirt met opdruk
» Dora avonturen laptop al leuk voor 3 jarige?
» Kleding van Bla bla bla
» UV-kleding
Pagina 2 van 17
Permissies van dit forum: