opdruk op kleding van cars/dora etc.
+65
Snoes
Zenna
Pommes
Fiwen
Pien
studiebol
Charles
Lejow
xxjojootjexx
iloverose
nillis
*Lookie*
Luce
mickey
Marin
Fortissimo
Phileine
Aimee
Toedels
Alex
Jade
SuperGrover
Bolleke
Susan
Liadan
Parisienne
Tania
Sophiee
Coco
Sun88
Mamsie
Elodie
Shopaholic
Rush
Toet
M@niek
Thunder
SarahKey
Coccinelle
Filoria
hellowkitty
diddie
Bruintje Beer
PapillonRose
Takkie
Highway
Linda
Pruim
Sea of Trees
Flower_L
Annemie
tweeling
mauwmauw
Limburg85
Floor
teletascha
Sterrin_
sabje
SDL
kwak
Twellie
Sylvana
Sam
Manderijn
Viva
69 plaatsers
Pagina 4 van 17
Pagina 4 van 17 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 17
Re: opdruk op kleding van cars/dora etc.
Ik herken het gevoel overigens hoor (ik heb nog een topic over geopend over vreselijk prinsessenbehang ) maar ik heb mezelf de vraag gesteld waarom ik het zo erg vind en of het echt zo erg is (het K3 shirt van mijn dochter) en ik kwam tot de conclusie dat het meer te maken had met het automatische "hokjesplaatsen", het gevoel. Dus daar ben ik vanaf gestapt.
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Liadan schreef:Ik snap jou wel hoor, Y ara trek ik bij voorkeur ook geen Dora shirt aan naar school. Ik snapte alleen het onfatsoenlijke niet.Susan schreef:Liadan schreef:Kinderen lopen toch niet onfatsoenlijk rond als ze een shirt met een opdruk aan hebben?
Nee, maar ik vind het gewoon echt niet mooi en ik vind het wel belangrijk dat ze op bepaalde momenten goed gekleed zijn. Ik snap gewoon niet dat het voor sommige mensen zo'n discussiepunt is. Als ze vrij zijn en we gaan verder niks bijzonders doen mogen ze prima dat soort dingen dragen, dan mag ze ook gewoon in haar verkleedjurk mee naar de stad, maar op andere momenten beslis ik wat ze aantrekken.
Met fatsoenlijk bedoel ik in dit geval dus mooi, goed gekleed.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Dus gewoon een kwestie van smaak lijkt me, ik krijg hier bijna het gevoel dat het zielig is als je je kinderen niet in zo'n shirt rond laat lopen omdat je het zelf niet mooi vindt. Ik denk niet dat ze daar trauma's van krijgen.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Pluto schreef:Ik heb die cars trui niet eens gekocht omdat hij er om vroeg. Ik heb het gekocht omdat ik weet hoe blij hij wordt van cars. En zoals verwacht, kind dolblij met een cars trui. Nou dan ben ik ook blij
Wat lief!
SDL- Prater
Sea of Trees schreef:Dus gewoon een kwestie van smaak lijkt me, ik krijg hier bijna het gevoel dat het zielig is als je je kinderen niet in zo'n shirt rond laat lopen omdat je het zelf niet mooi vindt. Ik denk niet dat ze daar trauma's van krijgen.
Nou inderdaad.
Susan- Lady Post-a-lot
Sea of Trees schreef:Dus gewoon een kwestie van smaak lijkt me, ik krijg hier bijna het gevoel dat het zielig is als je je kinderen niet in zo'n shirt rond laat lopen omdat je het zelf niet mooi vindt. Ik denk niet dat ze daar trauma's van krijgen.
De meeste reacties hier zijn negatief over zulke kledingstukken. Dus volgens mij mis ik wat? Ik zie het probleem zelf gewoon niet zo.
Gast- Gast
Pluto schreef:Sea of Trees schreef:Dus gewoon een kwestie van smaak lijkt me, ik krijg hier bijna het gevoel dat het zielig is als je je kinderen niet in zo'n shirt rond laat lopen omdat je het zelf niet mooi vindt. Ik denk niet dat ze daar trauma's van krijgen.
De meeste reacties hier zijn negatief over zulke kledingstukken. Dus volgens mij mis ik wat? Ik zie het probleem zelf gewoon niet zo.
Dat wilde ik net ook typen
diddie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 174
Punten : 188
Ik laat mijn dochter tot zekere hoogte wel zelf bepalen wat ze aan krijgt. Ze wil de laatste tijd alleen nog maar jurken aan, dan ga ik niet zeggen dat ze toch een broek aan moet. En ze mag dan ook zelf kiezen welke jurk ze aan krijgt, maar ik kijk dan welke kleur maillot of legging erbij past. Er zijn ook kleren in haar kast die ze niet naar school aan krijgt en als ik dat zeg dan accepteert ze dat ook.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Susan schreef:Sea of Trees schreef:Dus gewoon een kwestie van smaak lijkt me, ik krijg hier bijna het gevoel dat het zielig is als je je kinderen niet in zo'n shirt rond laat lopen omdat je het zelf niet mooi vindt. Ik denk niet dat ze daar trauma's van krijgen.
Nou inderdaad.
Haha, ik vind het absoluut niet zielig en ik denk ook niet dat ze er trauma's van krijgen. Bovendien vind ik dat iedere ouder moet doen waar hij of zij zich goed bij voelt. Ik vroeg me het gewoon af.
SDL- Prater
Als ik mijn zoon zelf laat kiezen wat ie aan wil, dan geef ik alleen maar aanleiding voor meet strijd dus ik bepaal gewoon wat hij draagt nu het nog kan. Godzijdank gaat hij daar nog in mee, haha.
Pluto, ik doelde op o.a de reactie van SDL
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
SDL schreef:Ik herken het gevoel overigens hoor (ik heb nog een topic over geopend over vreselijk prinsessenbehang ) maar ik heb mezelf de vraag gesteld waarom ik het zo erg vind en of het echt zo erg is (het K3 shirt van mijn dochter) en ik kwam tot de conclusie dat het meer te maken had met het automatische "hokjesplaatsen", het gevoel. Dus daar ben ik vanaf gestapt.
Dan is het maar hokjesplaatsen, dat boeit me niet. Ik heb afgelopen zomer nog met Yrsa in de stad gelopen terwijl ze een balletpakje met Dora aan had van de Action en dat vind ik prima, want dan is het weekend en dan is ze vrij, dan kan het me niet zo schelen, maar op andere momenten mag het niet en ik koop ook geen 'serieuze' kleding met een opdruk. Kleding om haar blij mee te maken is dus ook meestal verkleedkleding. Ze heeft ook een roze joggingbroek met bijpassend vestje van de Disney-prinsesjes, ook prima als ze dat op zaterdag draagt, maar dat vind ik dus iets anders
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:SDL schreef:Ik herken het gevoel overigens hoor (ik heb nog een topic over geopend over vreselijk prinsessenbehang ) maar ik heb mezelf de vraag gesteld waarom ik het zo erg vind en of het echt zo erg is (het K3 shirt van mijn dochter) en ik kwam tot de conclusie dat het meer te maken had met het automatische "hokjesplaatsen", het gevoel. Dus daar ben ik vanaf gestapt.
Dan is het maar hokjesplaatsen, dat boeit me niet. Ik heb afgelopen zomer nog met Yrsa in de stad gelopen terwijl ze een balletpakje met Dora aan had van de Action en dat vind ik prima, want dan is het weekend en dan is ze vrij, dan kan het me niet zo schelen, maar op andere momenten mag het niet en ik koop ook geen 'serieuze' kleding met een opdruk. Kleding om haar blij mee te maken is dus ook meestal verkleedkleding. Ze heeft ook een roze joggingbroek met bijpassend vestje van de Disney-prinsesjes, ook prima als ze dat op zaterdag draagt, maar dat vind ik dus iets anders
Schattig, zo'n kleine ballerina door de stad. Ik zag ooit een klein jongetje in een krokodillenpak door de stad lopen (toen hadden we nog geen kinderen) en ik vroeg me af wat de moeder in kwestie bezielde. Nu ik zelf kinderen heb, kan ik me zo goed voorstellen dat dat zo nu en dan ook gewoon is moet kunnen.
SDL- Prater
Sea of Trees schreef:Als ik mijn zoon zelf laat kiezen wat ie aan wil, dan geef ik alleen maar aanleiding voor meet strijd dus ik bepaal gewoon wat hij draagt nu het nog kan. Godzijdank gaat hij daar nog in mee, haha.
Ik hoop dat dit zo blijft . Het was abslouut geen aanval, ik vroeg het me gewoon af gezien mijn eigen "ervaring".
SDL- Prater
Mijn dochter heeft wel Minnie mouse, en Hello kitty kleding.
Ook van Nijntje wat vinden jullie daar dan van?
Maar het is niet zo dat der hele kast vol hangt vind ook niet alles ervan leuk.
Ook van Nijntje wat vinden jullie daar dan van?
Maar het is niet zo dat der hele kast vol hangt vind ook niet alles ervan leuk.
hellowkitty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12
Nijntje vind ik wel oké voor heel kleine baby'tjes, maar het is niet dat ik het superleuk vind of zo.
Susan- Lady Post-a-lot
Pluto schreef:Ik heb die cars trui niet eens gekocht omdat hij er om vroeg. Ik heb het gekocht omdat ik weet hoe blij hij wordt van cars. En zoals verwacht, kind dolblij met een cars trui. Nou dan ben ik ook blij
Nou goed toch?
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Jeetje 6 pagina's hierover? En ik lees nergens op welke manier jij of je kind nou echt te lijden heeft onder een shirt met opdruk. Ik vind ze ook niet mooi, maar zo'n principekwestie met week/weekendregels en weet ik het wat zou ik er niet van willen maken. Ik hoop dat de kinderen op Tomas' school hem leuk vinden om hoe hij is en niet om wat hij draagt. (Streepjesshirts, daar heeft hij er VEEL van haha).
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ik probeer niemand van mijn mening te overtuigen of wat dan ook. Ik ben gewoon benieuwd waarom anderen het hun kind niet aan trekken en wat er zo mis mee is. Ik ervaar zelf geen afkeer naar kleding van cars ofzo. Waardoor ik benieuwd ben, waarom anderen wel. Niet omdat ik per se wil dat ze het met mij eens zijn.
Gast- Gast
Mooi vind ik het ook niet maar mijn dochter heeft wel een Dora trui. Deze zag ze een keer in een winkel, toen niet in haar maat dus heb ik er een voor haar gekocht voor Sinterklaas. Ze was en is er nog steeds heel blij mee en vraagt ook regelmatig om haar trui. Bepaalde associaties heb ik niet snel bij een Disney shirt, dan moet er toch een bepaald totaalplaatje zijn zeg maar..
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Filoria schreef:Jeetje 6 pagina's hierover? En ik lees nergens op welke manier jij of je kind nou echt te lijden heeft onder een shirt met opdruk. Ik vind ze ook niet mooi, maar zo'n principekwestie met week/weekendregels en weet ik het wat zou ik er niet van willen maken. Ik hoop dat de kinderen op Tomas' school hem leuk vinden om hoe hij is en niet om wat hij draagt. (Streepjesshirts, daar heeft hij er VEEL van haha).
Ik denk dat het de kinderen niet zo opvalt .
SDL- Prater
Ik vind dat soort shirtjes ook vreselijk. Zelfde als h&m met zijn smurfen. Echt spuuglelijk. Ook al vind mijn zoon dat straks allemaal leuk, kleding krijgt hij er niet van. Een pyama vind ik ook anders, dat zou wel leuk zijn.
Precies. Ik verbaas me er echt over dat we hier meer topics vullen met posts over kinderkleding dan over opvoeding. Zouden die mama's die daar zoveel over posten ook in hun hoofd drukker zijn met 'wat doen we de kinderen voor kleren aan vandaag' dan 'hoe zal ik met die driftbuien omgaan'? Vast niet. Maar blijkbaar is het leuker om van mening te wisselen over kleding dan over wezenlijke dingen? Ik voel me soms net alsof ik geen echte vrouw ben omdat ik die heisa over uiterlijk dus niet snap.SDL schreef:Filoria schreef:Jeetje 6 pagina's hierover? En ik lees nergens op welke manier jij of je kind nou echt te lijden heeft onder een shirt met opdruk. Ik vind ze ook niet mooi, maar zo'n principekwestie met week/weekendregels en weet ik het wat zou ik er niet van willen maken. Ik hoop dat de kinderen op Tomas' school hem leuk vinden om hoe hij is en niet om wat hij draagt. (Streepjesshirts, daar heeft hij er VEEL van haha).
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ik verbaas me er niet over dat er zoveel (al vind ik dat best meevallen) topics zijn over kinderkleding. Ik vind het ook leuk als mijn kinderen er leuk bij lopen en koop graag kleren voor ze en lees deze topics ook graag.
Maar ik verdiep me ook genoeg in de opvoeding en volgens mij zijn daar ook genoeg topics over. Ik vind het wel een beetje raar klinken om te zeggen dat het leuker is om van mening te wisselen over kleding dan over wezenlijke dingen. Ik hoef over opvoeding niet van mening te wisselen.
Maar ik verdiep me ook genoeg in de opvoeding en volgens mij zijn daar ook genoeg topics over. Ik vind het wel een beetje raar klinken om te zeggen dat het leuker is om van mening te wisselen over kleding dan over wezenlijke dingen. Ik hoef over opvoeding niet van mening te wisselen.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Filoria schreef:Precies. Ik verbaas me er echt over dat we hier meer topics vullen met posts over kinderkleding dan over opvoeding. Zouden die mama's die daar zoveel over posten ook in hun hoofd drukker zijn met 'wat doen we de kinderen voor kleren aan vandaag' dan 'hoe zal ik met die driftbuien omgaan'? Vast niet. Maar blijkbaar is het leuker om van mening te wisselen over kleding dan over wezenlijke dingen? Ik voel me soms net alsof ik geen echte vrouw ben omdat ik die heisa over uiterlijk dus niet snap.SDL schreef:Filoria schreef:Jeetje 6 pagina's hierover? En ik lees nergens op welke manier jij of je kind nou echt te lijden heeft onder een shirt met opdruk. Ik vind ze ook niet mooi, maar zo'n principekwestie met week/weekendregels en weet ik het wat zou ik er niet van willen maken. Ik hoop dat de kinderen op Tomas' school hem leuk vinden om hoe hij is en niet om wat hij draagt. (Streepjesshirts, daar heeft hij er VEEL van haha).
Maar gewoon wat chit-chat af en toe is toch ook gewoon leuk? Ik krijg altijd hoofdpijn van teveel nadenken over wezenlijke dingen.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Ik zit nu op het forum ter ontspanning...en dan sluit dit meer aan dan opvoeding.
Ander moment vind ik opvoedingstopics interessanter.
En mijn kndren lopen echt niet met laatste mode...ik zou niet eens weten wat in is.
Ander moment vind ik opvoedingstopics interessanter.
En mijn kndren lopen echt niet met laatste mode...ik zou niet eens weten wat in is.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Pagina 4 van 17 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 17
Soortgelijke onderwerpen
» Cars onderbroekjes.
» Shirt met opdruk
» Dora avonturen laptop al leuk voor 3 jarige?
» Kleding van Bla bla bla
» UV-kleding
» Shirt met opdruk
» Dora avonturen laptop al leuk voor 3 jarige?
» Kleding van Bla bla bla
» UV-kleding
Pagina 4 van 17
Permissies van dit forum: