Bultrug vermoord door artsen Dolfinarium......
+32
Ilargi
Océane
Juutjepetuutje
Ella
Marsy28
Raindrop
Happinaz
marjoleinnn
Mint
Dani
Starla
Exogenesis
Steep
Dennenappel
Creabea_28
Carmen_
JD
Inge
Sterrin_
Antibes
ellibre
Fortissimo
Xanna
CCC
Caribbeanlover
Marin
Jerry
Lejow
Snoopy
Zora
Paper Crown
Japie
36 plaatsers
Pagina 6 van 6
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Bultrug vermoord door artsen Dolfinarium......
Belachelijk dat er mensen zijn die nu met bedreiging te maken krijgen. Alsof zij het niet beter weten.
Carmen_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 312
Punten : 323
Registratiedatum : 27-10-12
Carmen_ schreef:Belachelijk dat er mensen zijn die nu met bedreiging te maken krijgen. Alsof zij het niet beter weten.
Wie worden er bedreigd dan?
Gast- Gast
Ik ben het wel met je eens dat er meer gedaan had kunnen worden, SP. Allen het woordje 'vermoord' stoort me heel erg.
Gast- Gast
De burgemeester van Texel toch?
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
De mensen die hem een spuitje wilden geven maar eerst alles hebben gedaan om hem te laten leven.Sunprincess schreef:Carmen_ schreef:Belachelijk dat er mensen zijn die nu met bedreiging te maken krijgen. Alsof zij het niet beter weten.
Carmen_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 312
Punten : 323
Dit is wel een heel mooi filmpje
http://www.clint.be/actua/had-bultrug-johannes-gered-kunnen-worden-video?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
http://www.clint.be/actua/had-bultrug-johannes-gered-kunnen-worden-video?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
Gast- Gast
Lennox schreef:Ik ben het wel met je eens dat er meer gedaan had kunnen worden, SP. Allen het woordje 'vermoord' stoort me heel erg.
Uiteindelijk klopt de titel ook niet meer. Ze hebben hem een dutje laten doen.
Gast- Gast
http://www.clint.be/actua/had-bultrug-johannes-gered-kunnen-worden-video?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter[/quote[/url]]Sunprincess schreef:Dit is wel een heel mooi filmpje
[url=http://www.clint.be/actua/had-bultrug-johannes-gered-kunnen-worden-video?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
Hier krijg ik echt kippevel van. Zoveel samenwerking! Geweldig!
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
[quote="Caribbeanlover"]
Waarom kijk jij naar zulke filmpjes?[/quote
Ik kwam dit filmpje tegen op internet, en op foto leek het geen echte puppy te zijn. Toen heb ik eventjes gekeken of het echt was en helaas Heb het onmiddellijk afgezet en ben er de hele avond niet goed van geweest, hoe wreed mensen kunnen zijn. En dan hoorde ik gelach op de achtergrond, walgelijk!
Nala schreef:ellibre schreef:Ik zeg toch niet dat ik me er niet druk over kan maken? Ik vind het heel goed dat er dagenlang geprobeerd is om iets voor dit dier te doen. Ik kan alleen wel accepteren dat het niet gelukt is om hem te redden.Nala schreef:Wat er ook van is, ik vind het erg sneu voor het dier, dat het zolang nog heeft moeten lijden.
En Ellibre, goed voor jou dat jij je er niet druk om kan maken, maar ik ben blij dat er toch nog veel mensen bekommerd waren om het dier. We leven sowieso al in een verrotte wereld, dus vind het mooi dat er toch nog om dieren gegeven wordt. Vind het eigenlijk ook niet meer als normaal dat we dieren in nood helpen, dat doen we toch ook bij mensen?!
En verrotte wereld? Dan leef je denk ik in een andere wereld dan ik. Ik kom tijdens mijn werk veel ellende tegen, maar ook heel veel liefde, steun en geluk. En ik woon in een gemengde buurt, een "achterstandsbuurt" zelfs (Slotervaart, Amsterdam) maar kom hier alleen maar vriendelijke mensen tegen, ongeacht hun afkomst of achtergrond. We hebben in Nederland goede scholen, goede zorg, goede infrastructuur. Goede sociale voorzieningen, het aantal uitkeringen, toeslagen en subsidies is bijna niet te tellen. Natuurlijk zijn er altijd mensen die het wat slechter hebben, en ook mensen die echt veel ellende mee maken of die totaal niet rond kunnen komen, maar ik vind het absoluut geen verrotte wereld.. In elk geval geen verrot land.
"Dat jullie hier nog serieus op in gaan zeg..."
"Echt, waar maken jullie je druk om."
Dit komt toch niet over alsof je je er druk om maakt Sla de krant maar es open, of kijk maar eens op youtube, wat voor een verschrikkelijke daden gebeuren. Laatst nog een filmpje gezien van jongeren die een levende puppy in brand steken. Ja, dat vind ik verrot. En dat is maar een van de zovele vreselijke dingen die gebeuren in de wereld..
Waarom kijk jij naar zulke filmpjes?[/quote
Ik kwam dit filmpje tegen op internet, en op foto leek het geen echte puppy te zijn. Toen heb ik eventjes gekeken of het echt was en helaas Heb het onmiddellijk afgezet en ben er de hele avond niet goed van geweest, hoe wreed mensen kunnen zijn. En dan hoorde ik gelach op de achtergrond, walgelijk!
Nala- Fluisteraar
- Aantal berichten : 138
Punten : 166
Registratiedatum : 06-12-10
Carmen_ schreef:De mensen die hem een spuitje wilden geven maar eerst alles hebben gedaan om hem te laten leven.Sunprincess schreef:Carmen_ schreef:Belachelijk dat er mensen zijn die nu met bedreiging te maken krijgen. Alsof zij het niet beter weten.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/21161141/__Ecomare__bedreigd__.html
Nee, Ecomare.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Sterrin_ schreef:http://www.clint.be/actua/had-bultrug-johannes-gered-kunnen-worden-video?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter[/quote[/url]]Sunprincess schreef:Dit is wel een heel mooi filmpje
[url=http://www.clint.be/actua/had-bultrug-johannes-gered-kunnen-worden-video?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
Mooi he, ik kan wel janken als hij wegzwemt
Gast- Gast
[quote="Sunprincess"]
En dan al die juichende mensen erbij, ik had de tranen in mijn ogen.
Sterrin_ schreef:Sunprincess schreef:Dit is wel een heel mooi filmpje
http://www.clint.be/actua/had-bultrug-johannes-gered-kunnen-worden-video?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter[/quote]
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Die doen er tenminste echt moeite voor en houden het dier nat. Waar en wanneer was dat? Dat reddingsfilmpje met dolfijnen is ook mooi en vrij recent dacht ik.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Die doen er tenminste echt moeite voor en houden het dier nat.
Geloof jij dan dat ze in het geval van bultrug johannes dachten 'we gaan net doen alsof we 'm gaan redden, maar we gaan niet ons best doen en laten 'm lekker doodgaan'..?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
mooi dat het voor deze walvis goed afgelopen is. helaas niet voor johannes vond het nos nieuws gisteravond erg om te zien
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Op de radio werdt gezegdt ''nu hij dood is kunnen ze hem wel wegslepen'' en dat vind ik ook raar en belachelijk!
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Op de radio werdt gezegdt ''nu hij dood is kunnen ze hem wel wegslepen'' en dat vind ik ook raar en belachelijk!
Het lijkt mij cru gezegd wel wat gemakkelijker een dood dier weg te slepen dan een levend dier. Hoeft met iets minder beleid te gebeuren lijkt me.
Guusje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11
Misschien was het tij nu hoger dan afgelopen week
Misschien hebben ze t beest in stukken moeten hakken/ leeg moeten halen voor ze 'm konden verplaatsen
Misschien is hij weggesleept op een manier waarbij hij (interne) verwondingen kon oplopen (want met een dode vis hoef je nou eenmaal minder voorzichtig te doen als met een levende)
Ofzo...
Misschien hebben ze t beest in stukken moeten hakken/ leeg moeten halen voor ze 'm konden verplaatsen
Misschien is hij weggesleept op een manier waarbij hij (interne) verwondingen kon oplopen (want met een dode vis hoef je nou eenmaal minder voorzichtig te doen als met een levende)
Ofzo...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Dat laatste, dat hebben ze bij NOS journaal en NU.nl ook meermaals aangegeven. Bij leven kon dat niet ivm. verwondingen. Een gewond dier kun je natuurlijk ook niet gewoon weer loslaten, dan heeft hij (zij) nog geen kans.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
[quote="Sterrin_"]
Ik ook, kon mijn tranen niet meer tegen houden.
Sunprincess schreef:Sterrin_ schreef:Sunprincess schreef:Dit is wel een heel mooi filmpje
http://www.clint.be/actua/had-bultrug-johannes-gered-kunnen-worden-video?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter[/quote]
Ik ook, kon mijn tranen niet meer tegen houden.
Gast- Gast
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Kind vermoord vanwege jatten van een ijsje.
» Geld afgeschreven door Nationaal Spaarfonds door fout
» vraagje aan alle artsen/verpleegsters hier
» Slachtoffer vermoord misbruiker
» Ruzie ontploft door, tja door wat eigenlijk.
» Geld afgeschreven door Nationaal Spaarfonds door fout
» vraagje aan alle artsen/verpleegsters hier
» Slachtoffer vermoord misbruiker
» Ruzie ontploft door, tja door wat eigenlijk.
Pagina 6 van 6
Permissies van dit forum: