vraagje aan alle artsen/verpleegsters hier
+5
JustMeDaan
Niekske
_Femme
Tania
mii_joyce
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
vraagje aan alle artsen/verpleegsters hier
Ik heb 2 dagen geleden bloed laten prikken in het ziekenhuis voor de reumatoloog(re. arm), vandaag moest ik weer bloedprikken in het lab omdat ik waarschijnlijk ook een virus onder de leden heb (zit al een week thuis, weer geprikt in re. arm)
Kan dit kwaad dat zo kort op elkaar dezelfde arm wordt geprikt? Of heeft het geen genees/rust tijd nodig?
Kan dit kwaad dat zo kort op elkaar dezelfde arm wordt geprikt? Of heeft het geen genees/rust tijd nodig?
mii_joyce- Fluisteraar
- Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12
Re: vraagje aan alle artsen/verpleegsters hier
Dat kan echt geen kwaad hoor.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Dat is geen probleem.
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Ik ben geen verpleegkundige, maar gediplomeerd bloedprikker nee dat kan geen kwaad, wij zien wel vaker mensen een paar dagen achter elkaar terugkomen, vaak ook om te kijken hoe bepaalde medicijnen enzo aanslaan.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Wat ze wel proberen te vermijden als dat mogelijk is, is prikken in een blauwe plek.
Toen ik zelf 5 dagen in het ziekenhuis lag en elke morgen bloed werd geprikt was ik op de 3e dag echt blauw (ben eigenlijk alleen links te prikken, en rechts zat een infuus dus daar mocht niet geprikt worden, tenminste ook liever niet) en toen prikte ze me in een ader aan de zijkant van de pols richting de duim.
Toen ik zelf 5 dagen in het ziekenhuis lag en elke morgen bloed werd geprikt was ik op de 3e dag echt blauw (ben eigenlijk alleen links te prikken, en rechts zat een infuus dus daar mocht niet geprikt worden, tenminste ook liever niet) en toen prikte ze me in een ader aan de zijkant van de pols richting de duim.
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
Ik heb even een andere vraag... Als ik jouw topic ervoor mag gebruiken haha.
Ik heb nu bijna 2 week ongeveer hoofdpijn, nu ben ik bij de dokter geweest en is het voorhoofdsholte ontsteking. Nu heb ik een prednisolon keur meegekregen van 7 dagen, deze heb ik nu helemaal gehad maar er is nog geen verbetering. Ik heb ook neusspray toen meegekregen die ik elke dag 2x moet gebruiken.
Klopt het dat ik er nu nog last van heb? Ik heb continu koppijn, zonder pijnstillers is het gewoon niet uit te houden, met pijnstillers is het dragelijk
Ik heb nu bijna 2 week ongeveer hoofdpijn, nu ben ik bij de dokter geweest en is het voorhoofdsholte ontsteking. Nu heb ik een prednisolon keur meegekregen van 7 dagen, deze heb ik nu helemaal gehad maar er is nog geen verbetering. Ik heb ook neusspray toen meegekregen die ik elke dag 2x moet gebruiken.
Klopt het dat ik er nu nog last van heb? Ik heb continu koppijn, zonder pijnstillers is het gewoon niet uit te houden, met pijnstillers is het dragelijk
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Dat zou heel erg goed kunnen ja. In mijn ogen kunnen ze je beter een antibiotica kuur geven, maar ja ik ben geen arts.
Werk wel in de zorg maar dat is toch wat anders haha.
Werk wel in de zorg maar dat is toch wat anders haha.
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
Zwerver schreef:Ik heb even een andere vraag... Als ik jouw topic ervoor mag gebruiken haha.
dan moet je terug gaan naar de huisarts
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ella schreef:Zwerver schreef:Ik heb even een andere vraag... Als ik jouw topic ervoor mag gebruiken haha.
dan moet je terug gaan naar de huisarts
Inderdaad.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik vind het een beetje eng. Ben sowieso geen dokter ganger, maar ben zo bang dat ze nu die holtes ofzo moeten doorprikken
Wat kan ik verwachten? iemand een idee? Een onmogelijke vraag natuurlijk...
Zwerver- Ratel
Zwerver schreef:Ik vind het een beetje eng. Ben sowieso geen dokter ganger, maar ben zo bang dat ze nu die holtes ofzo moeten doorprikken
Volgens mij krijg je dan gewoon een AB kuur mee.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Happydobby schreef:Zwerver schreef:Ik vind het een beetje eng. Ben sowieso geen dokter ganger, maar ben zo bang dat ze nu die holtes ofzo moeten doorprikken
Volgens mij krijg je dan gewoon een AB kuur mee.
of ze gaan een foto maken
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ik moet morgen om half 3 bij de dokter even langskomen. Ben benieuwd. Ze heeft de vorige keer ook niet met een lampje in mijn neus oid gekeken. Vond ik best raar....
Zwerver- Ratel
Ik moest met een voorhoofdsholte ontsteking altijd foto's laten maken, ze hebben nog nooit in m'n neus gekeken ofzo. Bij mij duurde het vaak wel lang voordat er over was dus kreeg ik twee keer een antibiotica kuurtje mee.Zwerver schreef:Ik moet morgen om half 3 bij de dokter even langskomen. Ben benieuwd. Ze heeft de vorige keer ook niet met een lampje in mijn neus oid gekeken. Vond ik best raar....
Beterschap!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» N.a.v. daghoroscoop vraagje aan alle Tweelingen!
» Voor alle lieve meiden hier :D
» Snel vraagje: wat kost de Naked Palette II hier in NL?
» Alle zieken verzamelen!
» alle foto's weg
» Voor alle lieve meiden hier :D
» Snel vraagje: wat kost de Naked Palette II hier in NL?
» Alle zieken verzamelen!
» alle foto's weg
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: