vraagje aan alle artsen/verpleegsters hier
+5
JustMeDaan
Niekske
_Femme
Tania
mii_joyce
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
vraagje aan alle artsen/verpleegsters hier
Ik heb 2 dagen geleden bloed laten prikken in het ziekenhuis voor de reumatoloog(re. arm), vandaag moest ik weer bloedprikken in het lab omdat ik waarschijnlijk ook een virus onder de leden heb (zit al een week thuis, weer geprikt in re. arm)
Kan dit kwaad dat zo kort op elkaar dezelfde arm wordt geprikt? Of heeft het geen genees/rust tijd nodig?
Kan dit kwaad dat zo kort op elkaar dezelfde arm wordt geprikt? Of heeft het geen genees/rust tijd nodig?
mii_joyce- Fluisteraar
- Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12
Re: vraagje aan alle artsen/verpleegsters hier
Dat kan echt geen kwaad hoor.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Dat is geen probleem.
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Ik ben geen verpleegkundige, maar gediplomeerd bloedprikker nee dat kan geen kwaad, wij zien wel vaker mensen een paar dagen achter elkaar terugkomen, vaak ook om te kijken hoe bepaalde medicijnen enzo aanslaan.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Wat ze wel proberen te vermijden als dat mogelijk is, is prikken in een blauwe plek.
Toen ik zelf 5 dagen in het ziekenhuis lag en elke morgen bloed werd geprikt was ik op de 3e dag echt blauw (ben eigenlijk alleen links te prikken, en rechts zat een infuus dus daar mocht niet geprikt worden, tenminste ook liever niet) en toen prikte ze me in een ader aan de zijkant van de pols richting de duim.
Toen ik zelf 5 dagen in het ziekenhuis lag en elke morgen bloed werd geprikt was ik op de 3e dag echt blauw (ben eigenlijk alleen links te prikken, en rechts zat een infuus dus daar mocht niet geprikt worden, tenminste ook liever niet) en toen prikte ze me in een ader aan de zijkant van de pols richting de duim.
JustMeDaan- Prater