Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kind vermoord vanwege jatten van een ijsje.

2 plaatsers

Ga naar beneden

Kind vermoord vanwege jatten van een ijsje. Empty Kind vermoord vanwege jatten van een ijsje.

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 3:14

http://www.huffingtonpost.com/2011/07/29/ame-deal-killed-over-popsicle_n_913646.html#s318754&title=John_Allen

Evil or Very Mad

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind vermoord vanwege jatten van een ijsje. Empty Re: Kind vermoord vanwege jatten van een ijsje.

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 3:37

Ja, dat is echt heel erg zielig. Zo te lezen werd het kind stelselmatig mishandeld. Sad

Gast
Gast

Kind vermoord vanwege jatten van een ijsje. Empty Re: Kind vermoord vanwege jatten van een ijsje.

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 3:50

Afschuwelijk, wat vreselijk voor dat meisje. Ik snap niet dat mensen een ander zó kunnen behandelen (in dit geval mishandelen).

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 4:16

Jemig.. Hier heb ik écht geen woorden voor.. Van dit soort berichten kan ik echt janken.

Gast
Gast

Bericht  Possom zo 31 jul 2011 - 7:51

Jezus wat erg. En er woonden daar nog twaalf kinderen! :affraid:
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Bericht  Smaragdje zo 31 jul 2011 - 9:27

Niet te geloven... Mad

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 9:37

Erg he!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 9:45

Wat verschrikkelijk, ik kan hier net als James ook wel om janken. Je hoort een kind liefde en aandacht te geven, en niet zo gruwelijk te mishandelen...wat is er mis met die mensen?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: