Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+30
Bliksem
Ella
Fearie
silly-one
Ragazza
luisa
Loes263
Plien84
Fortissimo
Hoochie
Huppekee
Vino
Triesje1983
Annouk
Snirp
Livine
Happydobby
Ibbeltje
Suus
Linnie1985
Elin
_Lacey_
Elliot
Liadan
Zora
Lady4
Vogeltje
madam
nijntje4
LaBird
34 plaatsers

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 vr 22 feb 2013 - 9:23

@ Liadan: ow dat is zielig... Heb altijd zo te doen met die zieke kindjes... Heel veel beterschap met ze.

Hier ga ik morgen na mijn werk én sollicitatiegesprek (moet tot 14.00 uur werken, en om 15.30 uur sollicitatiegesprek) nog even hardlopen. Daarna douchen en eten en dan op naar verjaardag Very Happy.
En zondag eindelijk beginnen aan de bodycombat (had ze vandaag gebrand, maar waren nagenoeg allemaal zonder geluid, behalve die ik als data had gebrand, dus ben opnieuw gaan branden, dus nu alles als data en dan via de playstation body combat doen...)...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  silly-one za 23 feb 2013 - 23:33

Vandaag onverwacht toch weer een interval op de loopband gedaan. Ik zou gaan squashen maar mijn partner had zich verslapen en ik stond al in het sportcentrum. Daarom maar een 20 minuten, op verkeerde schoenen, een interval gedaan. Vanwege de schoenen wilde ik niet langer. Wel een topsnelheid van 16 km per uur voor 1minuut volgehouden. De volgende keer wil ik voor een andere interval gaan, waarbij ik wat langer loop op 15 km uur.
Hopelijk kan ik volgende week nog een keer een rondje buiten lopen. Ik ben bang dat het morgen nog niet gaat lukken.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Cow wo 27 feb 2013 - 21:38

Zo na een héééééééééééle lange tijd ben ik ook weer gaan lopen.
Voelt goed ook al ben ik weer helemaal bij 0 begonnen.
Ben de afgelopen tijd best wel aangekomen en dat voel ik goed met lopen :nopompom:

Ben weer bij les 1 van Renate begonnen en ga nu les 4 lopen.
Mijn doel is om in Mei een lekkere tijd weg te zetten met de 5km. Vorig jaar half getraind in 32min gelopen dus moet nu zeker in 27min kunnen.
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Fortissimo do 28 feb 2013 - 1:22

Ik ben ook weer gaan lopen! Leek me wel een goede workout, om even mijn gedachten te verzetten. Ik heb 1,5 les gelopen. De 1e les van Evy helemaal, de tweede voor de helft omdat ik toen thuis was. In totaal een rondje van 3,85km. Het viel mij mee, hoe mijn conditie er aan toe was! Ik heb heerlijk gelopen en voel me nu ook wel wat lekkerder. Ga zaterdag denk ik weer!
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Fearie do 28 feb 2013 - 9:23

Ik wil ook weer gaan hardlopen, maar eigenlijk met een app en leuke muziek. Heeft iemand een app die hetzelfde idee heeft als rennen met Evy, dus opbouw van hard lopen en dan eigen muziek er door?

Ik dacht dat Runkeeper dat heeft, maar weet iemand dat?

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast do 28 feb 2013 - 19:17

Ik weet het niet.

Baal als een stekker, weer mis met mijn knie :-( al bijna 5 weken niet goed kunnen trainen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje do 28 feb 2013 - 19:37

Vandaag wil ik ook weer hardlopen.

Runkeeper houd wel tijd en aantal k'm en aantal verbrandde calorien bij maar heb nog niet gezien dat je ook een programma kan volgen a la Evy. Anders moet je he downloaden en zelf ff bekijken?


Jip aah nee wat balen zeg Sad Het zit je niet mee met je knie. Heb je fysio er voor? (ben het ff vergeten?)
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ella do 28 feb 2013 - 19:43

Ik wil ook weer gaan hardlopen. Ik heb eens via hier een link gehad waar alle lessen van Evi opstonden. Maar kan hem niet meer vinden. Heeft iemand hem?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 vr 1 maa 2013 - 6:59

Fearie schreef:Ik wil ook weer gaan hardlopen, maar eigenlijk met een app en leuke muziek. Heeft iemand een app die hetzelfde idee heeft als rennen met Evy, dus opbouw van hard lopen en dan eigen muziek er door?

Ik dacht dat Runkeeper dat heeft, maar weet iemand dat?

Je kunt bij Runkeeper wel workouts aanklikken en dan kun je ook kiezen tussen marathons (111 dagen), halve marathons, maar ook andere workouts...Ik weet alleen niet hoe dit zit met de opbouw...
Ik gebruik Runkeeper alleen voor het meten van mijn tijden, km's en caloriën...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 vr 1 maa 2013 - 7:03

Hier gisteren niet hardgelopen, mijn voeten deden gewoon de hele dag pijn van de kou, niet normaal meer, gewoon lopen deed zelfs zeer!
Dus maar heel erg vroeg naar bed gegaan en de electrische deken aangezet. En toen pas werd ik een beetje warm...

Vandaag wel veel gedaan.
Vanmorgen in totaal zo'n ruim 20 km gefietst (als het niet meer is) (moest naar de andere kant van de stad om dingen te brengen en op te halen en daarna boodschappen gedaan)
En vanmiddag heb ik 30 minuten body combat gedaan. Het gaat steeds beter met mijn knie, dus dat is fijn.
Nu heb ik alleen een beetje last van mijn linkerbeen. Het schiet dan vanaf mijn heup zo door naar mijn scheenbeen. Fietsen is écht niet fijn, maar ook opstaan is pijnlijk... Is net of er ergens iets niet goed zit...(zou me niets verbazen met mijn hms)... Maargoed, heb er met sporten en hardlopen geen last van, dus dat scheelt...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 1 maa 2013 - 7:10

GOed bezig Triesje!


Ik ben net ook weer gaan hardlopen. Kreeg alleen op het last weer wat last van schouder wat nu ook gelijk weer over is. Maar goed we zijn weer geweest smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Fearie vr 1 maa 2013 - 7:59

Ik ga zondag weer beginnen, misschien maar eens starten met Evy weer. En dan als ik een nieuwe telefoon heb, eens een app gaan gebruiken.

Even een andere vraag, ik heb echt nieuwe sportschoenen nodig. Nu wil ik naar Runnersworld, met een budget van max. € 100. Ik heb op de website gekeken, maar niks komt onder de 100 euro uit, ze hebben toch wel schoenen in die prijsklasse?

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Fortissimo vr 1 maa 2013 - 8:08

Toen ik daar mijn schoenen kocht, niet of nauwelijks. Die van mij waren geloof ik €110,00. Ik zou me eigenlijk er niet zo druk om maken, omdat bij hardlopen goede schoenen zo belangrijk zijn!
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ella vr 1 maa 2013 - 8:20

Ella schreef:Ik wil ook weer gaan hardlopen. Ik heb eens via hier een link gehad waar alle lessen van Evi opstonden. Maar kan hem niet meer vinden. Heeft iemand hem?

Ik heb hem weer gevonden, dus hoeft niet meer.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan za 2 maa 2013 - 0:47

Ik heb vandaag pas weer kunnen hardlopen na weer ruim 1,5 week niet te hebben hardgelopen. De kinderen zijn sinds vandaag echt pas weer beter en hebben de hele week aan me vastgeplakt gezeten. Het ging niet heel lekker, heb maar 4,8 km gelopen en het had niet verder moeten zijn. Maandag kan ik als het goed is na mijn werk weer gaan dus dan wil ik weer.

Zora, hoe gaat het bij jou?

Fearie, toen ik mijn hardloopschoenen ging kopen zat eigenlijk alles waar ik uit kon kiezen tussen de 110 en 150 euro (en ze hadden ook nog wel duurdere maar 150 vond ik wel het maximale).

Ibbeltje, goed bezig, ik vind het heel knap dat jij het steeds zo goed volhoudt en gemotiveerd bent.

Triesje, wauw, jij bent lekker bezig geweest!

Jip, wat ontzettend balen dat je nog steeds last hebt Sad .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 za 2 maa 2013 - 2:22

@ Ibbeltje: dankjewel meid! Jij bent ook weer goed bezig geweest Very Happy. Dat van je schouder zou ik wel in de gaten houden hoor... Heb ik ook af en toe en kreeg het steeds sneller. Nu bleek bij mij dat mijn bovenrug bijna niks doet en mijn onderrug alles...

@ Fearie: ik zou idd bij hardloopschoenen niet al te veel naar de prijs kijken... De mijne waren 130 euro. Als je bij Runnersworld komt worden ze speciaal aangemeten naar de manier waarop jij loopt.

@ Liadan: Gelukkig gaat het nu weer wat beter met je kids. Nu het hardlopen weer opakken, komt vast helemaal goed...
Hahahahaha, ja had geen zin om de auto te pakken, dus heb de fietskar aan de fiets gezet en ben toen gegaan Very Happy.

Hier vandaag ook weer hardgelopen. Bijna 4 km in 29 minuten. Dus best aardig al zeg ik het zelf...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 2 maa 2013 - 2:35

Liadan super dat je weer kon gaan ! Hopeliijk kan je nu regelmatig gaan smile

Dank je wel trouwens, ik doe mijn best Very Happy AL moet mij er soms ook echt toe zetten hoor. Maar als ik eenmaal weg ben dan is het ook goed.

Tries ik zal eens opletten hoe ik beweeg met bovenlichaam. Dank je voor de tip. k hou mijn schouder zeker in de gaen
En jij hebt weer goed gelopen!

Ik droom ook van nieuwe hardloopschoenen hahah. Maar helaas moet ik het echt nog met deze doen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Snirp zo 3 maa 2013 - 2:10

Zo, ik meld me ook weer eens...
Ben nu echt weer flink aan het lopen, vanwege de Circuitrun over 3 weken.
Loop nu ook met een vriendinnetje samen, veel leuker en zo ga ik tenminste angel
Net ruim een half uur gelopen, lekker relaxt tempo. Dinsdag gaan we weer.
Mijn streeftijd is <29 min, want dat was mijn laatste 5km tijd.

Het weer was vandaag echt ideaal, lekkere temperatuur, beetje bewolkt.
Al kijk ik er ook wel naar uit om lekker in korte mouwen en korte broek hard te lopen, kom maar op met de bruine benen en armen Very Happy
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 3 maa 2013 - 2:58

Ik heb gisteren gelopen. Eerste 15minuten gingen goed, daarna niet meer. Vervolgens nog gefietst en in de avond gezwommen. Vanmorgen 3 uur gefietst. Morgen weer zwemmen, fietsen en ook hardlopen. Hopelijk gaat het dan weer beter.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lady4 zo 3 maa 2013 - 3:25

Wat vervelend toch steeds Jip. Hopelijk wordt het snel beter.

Ik heb van de week 5,3 km gelopen in 33 minuten. Dat is wel een beetje gemiddeld toch? De laatste tijd heb ik weleens wat last van mijn linkerknie, dus zonet gaan lopen met een strakke elastische kous van mijn werk, voor wat extra steun. Maar dat liep echt zo waardeloos, dat ik binnen een kwartier weer thuis was. Morgen maar weer zonder.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 zo 3 maa 2013 - 4:01

@ Ibbeltje: dat herken ik wel, dat je jezelf er echt toe moet zetten af en toe, maar heej, we gaan wel! Very Happy. Dus daar mogen we trots op zijn Very Happy.
Thanks Very Happy.

@ Snirp: welkom terug Very Happy. Succes over 3 weken meid!
Daar kijk ik ook naar uit! Heerlijk om straks weer in de zon te lopen.

@ Jip: balen dat het weer niet zo heel goed ging meid. Ik hoop dat je snel van de last van je knie af bent.

@ Lady4: herkenbaar, ik vind het ook niet prettig lopen, dan heb ik liever medical tape om mijn knie ter versteviging enzo... (heeft meerdere functies dat medical tape voor mij).

Hier vandaag weer enorm veel last van mijn knie. Hij is ook wat dik en is ook warmer dan mijn linkerknie...
Als dit zo doorgaat ga ik toch maar eens een afspraak maken bij de huisarts en me misschien maar eens foto's laten maken (of een echo)... Dan maar eens verder naar laten kijken...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 3 maa 2013 - 5:35

Mijn hardloopsessie van vandaag zit er weer op. Was weer lekker en het ging weer wat beter dan vorige keer smile


Dames vervelend van die pijnen Sad Hopelijk gaat het vanaf nu wel weer beter met jullie.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan zo 3 maa 2013 - 6:41

Lady4, ik loop meestal een rondje van 5,3 km en daar doe ik meestal 32 of 33 minuten over (en 1 keer heb ik er 30 minuten over gedaan).

Ik wilde morgen na mijn werk weer gaan lopen maar dat gaat helaas niet door. Mijn zoon is toch nog/weer ziek en hem ga ik na mijn werk meteen ophalen bij mijn ouders. Mijn man werkt tot 22 uur dus lopen gaat dan niet. Het zal voor mij dus pas weer woensdag worden op z'n vroegst.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Bliksem zo 3 maa 2013 - 7:06

Ook ik ben (weer) begonnen met hardlopen. Afgelopen week heb ik voor het eerst 2km gelopen. Ging erg goed en voelde erg lekker. Gebruik geen Evy maar loop samen met mijn vader. Erg motiverend aangezien hij toch echt fitter is dan ik ben. Dat kan toch niet, haha. Very Happy
Bliksem
Bliksem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 20
Punten : 24
Registratiedatum : 28-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Cow ma 4 maa 2013 - 2:46

Goed Bliksem!

Ik ben zo blij dat het lopen weer lekker gaat, heb er ook echt zin in steeds!! In Mei ga ik een geweldige tijd lopen op de 5km, ik voel het!! nerd
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum