Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+30
Bliksem
Ella
Fearie
silly-one
Ragazza
luisa
Loes263
Plien84
Fortissimo
Hoochie
Huppekee
Vino
Triesje1983
Annouk
Snirp
Livine
Happydobby
Ibbeltje
Suus
Linnie1985
Elin
_Lacey_
Elliot
Liadan
Zora
Lady4
Vogeltje
madam
nijntje4
LaBird
34 plaatsers

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 4 maa 2013 - 3:17

Ik ga ook weer beginnen met hardlopen. Ik heb afgelopen september een halve marathon gelopen en ga daar nu weer voor trainen. Ik loop met hartslagmeter en wil eerst proberen mijn hartslag omlaag te krijgen, dus ik ga een paar weken ook flink wandelen in plaats van hardlopen, want mijn hartslag is nog veel te hoog. Het moet hier alleen even goed weer worden!

Zijn er hier nog meer meiden die gaan trainen voor een wedstrijd? Ik kan het echt aanraden, het is zo leuk om mee te doen aan een wedstrijd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ragazza ma 4 maa 2013 - 3:24

Dat is inderdaad leuk Jente, ik heb al aan 3 runs meegedaan, 1 officiele en 2 dorpsfeest-voor-de-lol-runs. Het waren erg leuke ervaringen. Ik heb me nu aangemeld voord de 4 mijl van S.neek op 5 mei a.s. Ik hoop dat het voor een boost zorgt, want mijn hardlopen is nu echt ruk. Het wil niet... En zo niet, dan heb ik een probleem 5 mei Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 394967 Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 1578173417
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  xxjojootjexx ma 4 maa 2013 - 3:28

Ik heb vrijdag weer gelopen! Very Happy
Straks uit het werk weer, tenminste hoop dat ik er een half uurtje tijd voor heb. Anders morgen avond.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 4 maa 2013 - 3:38

Ik heb eindelijk (na 5 maanden, oeps) ook weer eens hardgelopen vandaag. Rondje van niks, maar ik was allang blij dat ik 27 minuten onafgebroken kon rennen (en dan om de drie minuten 1 minuut voluit gaan).
Ik ben in de afgelopen maanden bijna drie kilo aangekomen, dus die moeten er zo snel mogelijk weer vanaf.

In de winter kan ik mezelf er echt niet toe zetten ( ik haat kou), maar met dit zonnetje erbij vind ik het heerlijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  xxjojootjexx ma 4 maa 2013 - 4:02

Dan vind ik dat nog knap minneke Wink
Ik had 14 september voor het laatst gelopen, zag ik op de ipod.
Ben weer begonnen met les 1 Laughing

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 4 maa 2013 - 4:17

xxjojootjexx schreef:Dan vind ik dat nog knap minneke Wink
Ik had 14 september voor het laatst gelopen, zag ik op de ipod.
Ben weer begonnen met les 1 Laughing

Het viel me ook best mee hoor.
Maar zes maanden geleden liep ik de 10 km nog in 1 uur (en 13 seconden). Best zonde dat ik het zo heb laten liggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Cow ma 4 maa 2013 - 4:44

xxjojootjexx schreef:Dan vind ik dat nog knap minneke Wink
Ik had 14 september voor het laatst gelopen, zag ik op de ipod.
Ben weer begonnen met les 1 Laughing

Ik ben vlgs mij nog een keer in oktober geweest maar ben ook maar bij les1 begonnen. Zwaar zat...pffff
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 4 maa 2013 - 5:02

Wat een drukte hier opeens! Gezellig!

Ik zou eind maart 20km 'wedstrijd' gaan lopen, maar die kan ik nu wel op mijn buik schrijven. Eerst maar weer eens zonder pijn kunnen lopen. Ik ga het morgen weer proberen. Plan was vandaag. Maar na zwemmen en fietsen en 8 uur trainen in het weekend merk ik dat ik toch wel een beetje moe ben. Morgen weer een kans. Merk wel dat ik door mijn blessure gedemotiveerd raak. Ook voor het fietsen en zwemmen. Vnd dat niks meer goed gaat en weinig zin steeds. Ik zie zo'n grote donkere wolk hangen boven mijn droom wedstrijd dit jaar. Bah :'(

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Loes263 ma 4 maa 2013 - 8:05

Bah, balen zeg Jip.
Ik ben zelf weer een beetje aan de gang. Heb eerst een blessure gehad en daarna een dipje gehad (met de sneeuw). Maar ik ben nu best wel weer lekker aan de slag. Afgelopen vrijdag een wedstrijdje gelopen. 10,5 km net niet binnen het uur. Ik vond het niet zo'n slechte tijd (omdat ik zolang stil had gestaan), dus ik was wel tevreden.
Loes263
Loes263
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 4 maa 2013 - 8:09

Ja ik baal. Maar goed...ik. Let er maar het beste van maken voorlopig met fietsen en zwemmen.

Leuk dat jij je ook weer meldt! Bevalt het getrouwde leven nog steeds? Alweer loopevenementen gepland?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Loes263 ma 4 maa 2013 - 8:12

Inderdaad, ik zou focussen op wat je nog wel goed kunt, dan balen omdat je dingen juist niet kunt.
Het getrouwde leven bevalt erg goed. Alweer bijna 1 jaar geleden, tijd gaat snel.
Ik heb alleen wat 10 km wedstrijdjes op de planning, maar geen grote wedstrijden.
Loes263
Loes263
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 4 maa 2013 - 20:26

Ik ga zo weer een rondje hardlopen. Lekker met het zonnetje, dat is iets anders dan die regen en sneeuw.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje ma 4 maa 2013 - 20:32

Jip balen zeg Sad Ken je gevoel wel. Probeer je nu te richten op wat wel nog kan, dan komen de wedstrijden wel weer. Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 699888


Loes woow 10,2 km, dat haal ik nog lang niet haha. Goed bezig !!

Liv veel plezier met lopen. Het is dat ik nu moet werken zo, anders ging ik ook.

IK moet even kijken of ik vanavond nog ga, ligt er aan hoe laat ik thuis ben. Anders ga ik sowieso donderdag, dan ben ik vrij.


Leuk trouwens dat er mee meiden hier mee kletsen smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  xxjojootjexx ma 4 maa 2013 - 21:18

Ik loop trouwens met Renate, heel gezellig;)

@Jip: Kalm aan hè, zoveel trainen is ook niet niks. Herstel kan lang duren en heeft rust nodig, (zei je zelf in het 30 day shred topic) Je moet jezelf die tijd en rust ook gunnen. Natuurlijk niet leuk om te horen als je zo fanatiek bent, maar die wedstrijd is er volgend jaar ook weer, je moet nu niet perse mee willen doen en je lichaam verknallen.

Gisteravond is het niet gelukt met lopen. Man was kwart voor 6 thuis en moest kwart over 6 weer weg.
Vanavond weer een kans.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 4 maa 2013 - 22:05

Ibbeltje, het was heerlijk. Vooral dat zonnetje in m'n gezicht. I love you Ik hoop dat jij vanavond kunt gaan.

Jojootje, ik hoop dat jij vanavond ook tijd hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Snirp ma 4 maa 2013 - 22:20

Zo, wat een weer!
Gister niet hardgelopen, maar gewandeld (vierdaagsetraining).
Vanavond met een vriendinnetje hardlopen, met dit weer zeker geen straf Very Happy
Kom maar op met de korte mouwen en dus bruine armen Wink
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Fearie ma 4 maa 2013 - 22:23

Ik ga vanavond na mijn werk ook direct hardlopen, ben benieuwd. Heb het al maanden niet meer gedaan. Heb de ipod met Evy al klaarliggen.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 4 maa 2013 - 22:23

xxjojootjexx schreef:@Jip: Kalm aan hè, zoveel trainen is ook niet niks. Herstel kan lang duren en heeft rust nodig, (zei je zelf in het 30 day shred topic) Je moet jezelf die tijd en rust ook gunnen. Natuurlijk niet leuk om te horen als je zo fanatiek bent, maar die wedstrijd is er volgend jaar ook weer, je moet nu niet perse mee willen doen en je lichaam verknallen.


Die wedstrijd is er volgend jaar voor mij niet meer. Het gaat hier om een wedstrijd met 3500 deelnemers en 20000 toeschouwers. Binnen 50 minuten was de inschrijving vol. Dus het is niet zomaar iets en ik wil wel persé mee doen.
Zoveel trainen is inderdaad niet niks, daarom doe ik dit jaar voor het laatst van die lange afstanden. En daarbij train ik ook heel verantwoord en heb ik nooit spierpijn (daar ging het om in het 30 day topic). Dit is mijn eerste blessure in 15 jaar waardoor ik ook echt niet kan trainen, dat zegt al veel denk ik. Ik verknal overigens niks, want ik bouw het met lopen heel rustig weer op. Zodra ik merk dat ik weer last heb, stop ik ook meteen. Ik duw echt niet door. Zo dat moest er even uit. Kreeg even het gevoel dat jij vind dat ik onverantwoord bezig ben, en dat ben ik juist niet. (mede doordat ik f.ysio ben weet ik wat ik wel en niet kan doen)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Cow ma 4 maa 2013 - 22:29

Oh DAMN ik heb zin om te gaan lopen maar ben gisteren ook al geweest.
Kan toch niet heel veel kwaad voor een keertje toch??

@Jip; Ik denk dat Jojootje alleen maar wilde zeggen dat je aan jezelf moet denken. Denk niet dat ze er iets verkeerds mee bedoelde.
Snap overigens wel hoe je je voelt! Ik heb het CIOS gedaan maar ben na 1 jaar moeten stoppen door een vervelende blessure die nog lang ging duren.....
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 4 maa 2013 - 22:31

O maar daar hoeven jullie je geen zorgen om te maken. Dat doe ik zeker. Dat moet ik ook wel met mijn chronische vermoeidheid. Ik uit hier alleen maar dat ik er van baal en dat het zo langzaam beter wordt. (want het wordt wel beter, alleen niet snel genoeg Wink)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus ma 4 maa 2013 - 22:39

Haha, Cow, als je nergens last van hebt en je zoveel zin hebt om te gaan lopen, zou ik gewoon lekker een rondje gaan lopen hoor!
Ik wilde dat ik zo gemotiveerd was... Wink Ik heb mezelf voorgenomen om het vandaag eindelijk weer eens te gaan proberen, het is heerlijk weer, maar toch heb ik geen zin Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 1371890812
Ik vind het echt knap dat jullie allemaal weer zo goed bezig zijn! Wel ontzettend balen, Jip, dat het herstel zo langzaam gaat.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Cow ma 4 maa 2013 - 23:32

Gewoon gaan Suus. Spullen aan trekken en gaan lopen.
Ik moet ook echt in de ochtend gaan hoor als ik dan denk "aaah doe ik straks wel" dan denk ik straks "aaah ik ga morgen wel"
Ik moet eigenlijk voor 10:30u weg zijn anders wordt het uitgesteld.

Ben net weer terug en ging weer lekker. Merkte toen ik eenmaal echt begon te lopen dat ik toch een klein beetje spierpijn heb van gister maar toen was ik al weg dus ben maar door gelopen nerd
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 di 5 maa 2013 - 2:00

Hier word het vandaag helemaal niks...
Heb best genoeg te doen vandaag (ook al heb ik totaal geen zin) en vanavond zit ik model voor highlights, dus mijn haartjes worden helemaal gratis gedaan Very Happy.

Maar voor die highlights moet ik wel helemaal naar de andere kant van de stad fietsen, dus dat zal weer zo'n 20 km zijn in totaal, dus mijn beweging krijg ik wel Very Happy
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus di 5 maa 2013 - 5:11

Ik ben wel gegaan, maar het ging voor geen meter. Het was heerlijk buiten, maar ik was zo snel buiten adem. Was daarna ook helemaal benauwd en zakte maar heel langzaam weer weg. Ik heb dus maar 6 minuten hardgelopen en heb verder wandelend mijn rondje afgemaakt Wink Was heerlijk, een uurtje wandelen in de zon Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 561177 En voorlopig moet ik maar even wat anders doen dan hardlopen, ik denk dat ik mijn skates weer ga opzoeken, want met dit weer is het natuurlijk wel heerlijk om buiten wat te doen!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  xxjojootjexx di 5 maa 2013 - 7:11

Ik bedoel het alleen maar goed..
Toch spreek je tegenstrijdigheden in je post. Je zegt dat je hem perse wil doen, maar ook zeg je dat je stopt zodra het niet gaat. Ik snap het dat een grote kans voor je is, ik zou dat ook niet zomaar op zij zetten, ik weet ook hoever zeer fanatieke sporters kunnen gaan.
Ik hoop serieus dat je goed op jezelf let..


Whoop whoop, net weer een rondje gelopen. Ging enorm goed Wink

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum