Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+30
Bliksem
Ella
Fearie
silly-one
Ragazza
luisa
Loes263
Plien84
Fortissimo
Hoochie
Huppekee
Vino
Triesje1983
Annouk
Snirp
Livine
Happydobby
Ibbeltje
Suus
Linnie1985
Elin
_Lacey_
Elliot
Liadan
Zora
Lady4
Vogeltje
madam
nijntje4
LaBird
34 plaatsers

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 19 feb 2013 - 9:58

Uh ja meestal wel. Doordat ik op een bepaalde hartslag loop, loop ik vrij constant. Ik kan ook wel redelijk inschatten hoe lang ik over bepaalde rondjes doe.

Als je 10km wil kunnen lopen, dan hoef je dus niet 70minuten te kunnen lopen... Mi is 45 à 50 ook lang genoeg. Ik heb ook niet langer dan de marathontijd getraind om een marathon te kunnen lopen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 19 feb 2013 - 9:59

Oja, die ken ik! Bij een patiënt gedaan vanmorgen. Je kunt ook nog vragen of ze je bovenbeenspier ontspannend kan tapen als ze echt te strak staan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan di 19 feb 2013 - 10:01

Ik wil geen 70 minuten aan 1 stuk, ik wil de 10 km in 60 minuten, haha. Ik heb eigenlijk ook niet heel veel zin in veel intervaltraining, ik wil gewoon steeds wat langer lopen eigenlijk (en dan op het eind even een eindsprintje). Maar ik kijk wel hoe het gaat, ik hoop dat ik volgende week 6 km aan 1 stuk kan en dan de week erop weer wat verder.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 di 19 feb 2013 - 10:02

Ik ga volgende week weer naar haar toe *meteen ff afspraak maakt*, dus wie weet zal ze dat dan wel doen, zal het eens vragen Very Happy.
Maar ik voel nu al enorm veel verschil.
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 19 feb 2013 - 10:33

Die van mij ziet er zo uit:
Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 20130219_221105

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zora di 19 feb 2013 - 21:35

Liadan schreef:Ik wil geen 70 minuten aan 1 stuk, ik wil de 10 km in 60 minuten, haha. Ik heb eigenlijk ook niet heel veel zin in veel intervaltraining, ik wil gewoon steeds wat langer lopen eigenlijk (en dan op het eind even een eindsprintje). Maar ik kijk wel hoe het gaat, ik hoop dat ik volgende week 6 km aan 1 stuk kan en dan de week erop weer wat verder.

Dat klinkt al beter smile Ben benieuwd! Ik heb dit doel gesteld voor mei. Moet lukken lijkt me!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 di 19 feb 2013 - 22:25

@ Jip: mooi kleurtje ook Very Happy. Echt superfijn tape vind ik dit Very Happy. En gelukkig kan ik nog wel tegen deze tape. Zit volgens mij een andere substantie aan plakspul op, dan de "gewone" tape... Als ik dat om mijn enkel heb, moet het er echt met een paar uur af, omdat ik me dan dood loop te krabben ;-).

Vandaag ga ik Zumba doen (en vanaf volgende week ga ik ook aan de bodycombat, heb ik gekregen van een vriendin, om op DVD te zetten) en dan morgen weer hardlopen Very Happy.
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 19 feb 2013 - 22:29

Ik vind het ook fijne tape. Ik zie weleens sporters die altijd overal helemaal ondergeplakt zitten (soort van met de tape bij elkaar gehouden worden) en dat vind ik dan weer overdreven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 di 19 feb 2013 - 22:30

Hahahaha, ja dat is dan idd ietwat overdreven hahahaha LOL...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zora wo 20 feb 2013 - 9:16

Zojuist weer gelopen, langste aan 1 stuk tot nu toe: 32 minuten!! Langste hiervoor was 20 minuten dus ben trots!! cheers
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 20 feb 2013 - 9:25

Dat is een sprong! Ik heb 5x6 min gelopen, zonder pijn :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 20 feb 2013 - 9:29

Goed bezig jullie!!

Ik weet even niet of ik gezegd had dat ik dinsdag nog geweest was. Nu ga ik vrijdag denk ik. Morgen hele dag werken en ben wat later thuis en vrijdag heb ik iets meer tijd en dan kan ik ook zondag nog gaan.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan wo 20 feb 2013 - 9:29

Jeeee Zora :cheering: , dat voelt goed hè?

En jip, wat fijn dat je zonder pijn gelopen hebt!

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zora wo 20 feb 2013 - 9:37

Jaaaa voelt echt zo goed inderdaad! Dit was wel slechts iets meer dan 5 km. Als ik idd naar de 10 wil dan wordt het dus echt 60 min lopen. Ik moet maar wat werken aan mijn tempo denk ik Very Happy

Superfijn Jip!!

Liadan, jij nog gelopen?

Ibbel: echt goed dat jij er ook zo'n goede planning op nahoudt! Ik bedenk me meestal pas op de dag zelf of het lukt om te gaan of niet... Hoop er de komende weken iig elke week 2 keer tijd voor te hebben.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan wo 20 feb 2013 - 9:40

Nee, ik heb niet meer gelopen, ik ga vrijdagmiddag want dan is mijn man thuis (anders moet ik oppas regelen). 's Avonds heb ik nog geen zin om te gaan, dat ga ik doen als het weer wat langer licht is.
Wij lopen dan ongeveer net zo snel, ik deed de vorige keer 5,3 km in 33 minuten.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 20 feb 2013 - 9:43

Ik ga morgen 2u30 fietsen en vrijdag weer lopen en fietsen.

Heel fijn. Denk wel na bij elke stap of ik wat voel...erg stom. Ik heb trouwens geen idee hoe ver ik gelopen heb. Zal wel niet zo ver geweest zijn in het slakkentempo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zora wo 20 feb 2013 - 9:48

Liadan schreef:Nee, ik heb niet meer gelopen, ik ga vrijdagmiddag want dan is mijn man thuis (anders moet ik oppas regelen). 's Avonds heb ik nog geen zin om te gaan, dat ga ik doen als het weer wat langer licht is.
Wij lopen dan ongeveer net zo snel, ik deed de vorige keer 5,3 km in 33 minuten.

Oehh wordt het toch een wedstrijdje Very Happy

Toen ik net begon in september vond ik het ook fijner lopen terwijl het licht was, maar ik vind het nu juist fijner in de schemer/het donker. Dan voel ik me minder bekeken ofzo... Ik ga trouwens sowieso ook nooit echt 's avonds, altijd voor het eten!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan wo 20 feb 2013 - 10:17

Jeej een wedstrijd :cheering: . Nee, die ga ik niet winnen hoor, maar ik vind het wel leuk dat we een beetje gelijk opgaan.

Ik ben nogal een schijterd in het donker, maar ging er wel harder door lopen, haha. De laatste keer dat ik in het donker ging, riep een eng mannetje met een hond naar me dat ik beter niet in het donker kon lopen en anders beter mijn hond mee kon nemen (die ik niet heb...).
Ik ging trouwens ook altijd voor het eten want anders wordt het te laat, dan kan ik pas na 8 uur en dan heb ik geen zin meer om te gaan.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 20 feb 2013 - 18:49

Ja ik plan het idd. Dan ga ik ook echt. Of er moet wat tussenkomen of echt moe zijn. Maar zo heb ik de meeste kans dat het goed komt Very Happy

Ik ga ook wel in het donker maar niet te laat. Daar voel ik mij niet fjn bji en ik loop wel dan beetje meer in het dorp en niet achterweggetjes wat ik anders soms wel doe.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 do 21 feb 2013 - 6:13

@ Zora: wat goed! Logisch dat je trots bent! Very Happy. Ik loop ook zoiets hoor... Ik zit nu gemiddeld tussen de 7 á 8 km per uur...(al loop ik nog geen 32 minuten achter elkaar hahahaha)
mij maakt het helemaal niks uit of het nu donker is of niet... Ik loop gewoon en het boeit me niet of er naar me gekeken word hahahaha...

@ Jip: whoehoe!!! Wat fijn! Zo stom is dat niet hoor.. Heb ik ook. Bij alles wat ik doe, denk ik: voel ik mijn knie? En het gaat er niet om hoever je loopt he? Maar om hoelang je loopt ;-)

@ Ibbeltje: goed dat je morgen weer gaat Very Happy.
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast do 21 feb 2013 - 6:20

@triesje jaaaa, dat weet ik. Maar ik ben de winter toch wel goed bezig geweest om mijn looptempo te verbeteren. Zou leuk zijn om dit in de zomer tot uitvoering te brengen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  silly-one do 21 feb 2013 - 19:57

Ibbeltje je bent echt actief bezig. Super

Ik was deze week actief begonnen, maar het is nu al weer minder en geen motivatie voor minimaal een week. Ik draag normaal harde lenzen, maar die moeten vervangen worden en daarom moet ik voor een week mijn bril op. Sporten met bril is niet mijn grootste hobby. Gelukkig wil een vriendin zo gaan fitnessen en ik ga dan een half uurtje denk ik op de loopband staan met een interval programma. Dan kan ik ook mijn bril afdoen, zodat ik geen last heb van een 'springende' bril.

Ik loop het liefste in de ochtend hard. Dat ik rond 10 uur de deur uit ben en dat ik rond 11 uur weer terug ben. In het donker lopen doe ik eigenlijk nooit, maar dat is vooral omdat ik vaak 's avonds afspraken heb staan.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan vr 22 feb 2013 - 7:27

Ik wilde vandaag gaan lopen maar allebei de kinderen zijn ziek: koorts en heel hangerig. Daardoor vandaag niet gegaan, morgen kan ook niet want dan ga ik de hele dag naar de huishoudbeurs, dus zondag moet lukken!
Nog iemand wel gegaan vandaag?

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zora vr 22 feb 2013 - 7:31

Oh balen Liadan! Ik ga morgen of zondag weer!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 22 feb 2013 - 7:32

Ben uur geleden gaan hardlopen. Ik kwam alleen niet in mijn ritme en heb niet lekker gelopen. Morgen misschien nog maar even op de hometrainer en dan zondag weer een poging.
Ik heb het idee dat ik gewoon veel lekkerder loop met ook lekkerder weer. Maar ja we moeten het nog even zonder dat weer doen bem ik bang Wink


Liadan beterschap ! Hopelijk knappen ze gauw op. Veel plezier morgen. Zal wel kei druk zijn.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum