Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+30
Bliksem
Ella
Fearie
silly-one
Ragazza
luisa
Loes263
Plien84
Fortissimo
Hoochie
Huppekee
Vino
Triesje1983
Annouk
Snirp
Livine
Happydobby
Ibbeltje
Suus
Linnie1985
Elin
_Lacey_
Elliot
Liadan
Zora
Lady4
Vogeltje
madam
nijntje4
LaBird
34 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 25 maa 2013 - 1:37

Jawel, ben nu bij een hele goede fysio. Nog maar 30% last van mijn knie. Begin er weer een beetje in te geloven dat het nog haalbaar is. Zwemmen en fietsen daarentegen gaan supergoed!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 25 maa 2013 - 1:43

Fijn om te lezen! Het gaat je lukken! Liever dat het nu wat moeizamer gaat, dan dat het vlak voor de wedstrijden ineens moeizamer gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 25 maa 2013 - 1:52

Klopt, maar de tijd begint wel een beetje te dringen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Pandora di 26 maa 2013 - 8:59

Ik heb net mijn 4e gezamenlijke training gehad, we namen even een stapje terug en hebben 3x4 minuten gelopen met anderhalve minuut wandelen tussendoor.
Donderdag moeten we 10 minuten lopen en in het weekend 8x2 minuten met wederom anderhalve minuut wandelpauze.
Ging wel lekker maar ik kijk nu al tegen donderdag op! :O

@lady ik ken L.T. Via haar zus M. We zaten bij elkaar op de middelbare school, ook bij L trouwens, en we zijn collega's geweest bij de plaatselijke super in Hdg. Nu alleen nog contact via fb maar ging ' vroeger' wel veel met M om.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Snirp di 26 maa 2013 - 9:43

Ik heb net met een vriendinnetje ook weer lekker gelopen! 2x 10 minuutjes met 2 minuten wandelen tussendoor.
Niet zoveel last meer van mijn knie. De pijn/lopersknie komt waarschijnlijk doordat ik al te lang op deze schoenen loop (4jaar) en daardoor dus de demping eruit is.
Donderdag dus fijn nieuwe schoentjes kopen, en meteen even een korte hardloopbroek en zo'n band voor om je arm waar je mobiel in kan. Nu al zin om het te kopen en vrijdag op mijn nieuwe schoeneb een rondje te faan lopen Very Happy.

Pandora, goed bezig! Spannend, donderdag zo'n stuk achter elkaar! Wacht maar tot je klaar bent, dan voel je je goedddd smile
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 wo 27 maa 2013 - 1:29

Hey meiden,

na ruim een week ziek geweest te zijn ben ik er nu weer hoor!
Deze week laat ik het nog even voor wat het is, ook omdat ik nog enorm last van mijn oren heb (oorontsteking).
Volgende week ga ik er volop tegenaan!
Ik krijg promotiemateriaal van Stichting Kanjer Guusje en dat kost me niks! Very Happy. Ik ben dus heel erg blij. Op naar 8 juni met de 4 mijl! Nu maar hopen dat ik niet weer ziek ga worden of een blessure krijg, zodat ik gewoon door kan blijven trainen...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 27 maa 2013 - 7:21

Wat ga je doen dan Tries?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 wo 27 maa 2013 - 7:25

Jip83 schreef:Wat ga je doen dan Tries?

Ik ga 8 juni voor het eerst de 4 Mijl van Zwolle lopen en ik ga dan ook nog voor Stichting KanjerGuusje lopen.
http://www.stichtingkanjerguusje.nl

Er komt online een artikel hierover en daarnaast komt er ook nog het interview dat ik met Lowie van Gorp heb gehad online.
De Stichting gaat me dus flyers en posters toesturen die ik kan gebruiken om sponsors te zoeken/vinden...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 27 maa 2013 - 7:31

Wat goed Tries! Heb je een streefbedrag? In winkels flyeren enzo! Succes met de voorbereidingen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Snirp wo 27 maa 2013 - 7:36

Wat goed Tries!
Ik 'ken' de stichting wel, door een of andere retweet ben ik mee gaan lezen op de blog, vlak voordat Guusje overleed. Volg de blog nu nog!

Ik heb vanavond ook weer even lekker 20 minuutjes gelopen!
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 27 maa 2013 - 7:39

Ik heb net een uur gelopen. Lekker nog in het zonnetje tussen de herten door smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 wo 27 maa 2013 - 7:45

@ Jip: nee ik heb geen streefbedrag. Ik vind namelijk: alle beetjes helpen Very Happy.
De flyers ga ik sowieso hier in de buurt door de bus heen doen én de 3 posters die ik krijg, daarvan hang ik er 1 hier op het raam, de andere op het kinderdagverblijf/naschoolse opvang en 1 op de school/in de klas van J.oshua.
Super dat het lopen weer goed ging meid!

@ Snirp: 26 februari is Lowie van Gorp bij mij thuis geweest voor het interview en was enorm onder de indruk. Ik heb het boek gelezen en gerecenseerd en daarop aansluitend wilde ik een interview. Het heeft een jaar geduurd, want we waren allebei druk, maar uiteindelijk hebben we het interview toch kunnen doen Very Happy.
Ik volg de blog nu ook nog steeds idd Very Happy. Hij doet écht superveel nu nog.
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Cow do 28 maa 2013 - 22:23

Net de laatste les gelopen. Maandag moet ik het 30min volhouden. Ik ben benieuwd!

Wat goed dat je dat doet Triesje! En idd, alle beetjes helpen!
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Snirp do 28 maa 2013 - 22:29

Triesje1983 schreef:@ Snirp: 26 februari is Lowie van Gorp bij mij thuis geweest voor het interview en was enorm onder de indruk. Ik heb het boek gelezen en gerecenseerd en daarop aansluitend wilde ik een interview. Het heeft een jaar geduurd, want we waren allebei druk, maar uiteindelijk hebben we het interview toch kunnen doen Very Happy.
Ik volg de blog nu ook nog steeds idd Very Happy. Hij doet écht superveel nu nog.

Wat bijzonder om te doen!
Volgens mij is het een bijzondere man, die met veel liefde over zijn gezin en in het bijzonder over Guusje praat!

Ik heb gister nieuwe schoenen gekocht (http://all4running.nl/hardloopschoenen/hardloopschoenen-dames/saucony-progrid-guide-6.html), dus daar ga ik vanmiddag lekker een rondje op lopen!
Ook een nieuwe strakke korte broek gekocht, maar die kan voorlopig nog wel even in de kast blijven, vrees ik...
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Pandora vr 29 maa 2013 - 4:26

Wauw, ik heb vanmiddag gewoon 10 minuten achterelkaar gelopen zonder helemaal dood te gaan! Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 281626781
Zondag weer een training lopen, 8 x 2 minuten met tussen door anderhalve minuut wandelen.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Cow vr 29 maa 2013 - 4:33

Tof hè Pandora om dat te doen voor het eerst!?

-------

http://www.zegmaaryes.nl/viewtopic.forum?t=42882
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum