Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+30
Bliksem
Ella
Fearie
silly-one
Ragazza
luisa
Loes263
Plien84
Fortissimo
Hoochie
Huppekee
Vino
Triesje1983
Annouk
Snirp
Livine
Happydobby
Ibbeltje
Suus
Linnie1985
Elin
_Lacey_
Elliot
Liadan
Zora
Lady4
Vogeltje
madam
nijntje4
LaBird
34 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast vr 15 feb 2013 - 10:16

En ik ben weer terug bij af... Terwijl ik helemaal niet gek gedaan heb. 5x5 minuten met 2 minuten pauze. Zucht...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 15 feb 2013 - 10:51

Aah Jip wat balen zeg Sad Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 699888


Ragazza dank je wel. Leuk dat je er weer bent Wink Hopelijk lukt het opbouwen weer goed en dan kom je vanzelf weer bj de 5 of 8 km smile Succes!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan zo 17 feb 2013 - 23:13

Ik kom hier ook weer meekletsen. Ik heb 4 weken niet gelopen, ik had er gewoon echt geen zin in, maar afgelopen vrijdag heb ik het weer opgepakt. Ik ben toen maar met les 26 van start 2 run gestart en dat ging heel goed. Net ben ik weer gaan lopen en heb ik mijn rondje van 5,3 km weer in 1 keer kunnen lopen, het ging heel lekker.
Gisteren heb ik me opgegeven voor een loop op 26 mei. Ik wil dan proberen om 10 km te gaan lopen, hopelijk gaat dat lukken. Ik ben in ieder geval weer gemotiveerd, het liep vandaag ook heerlijk met het zonnetje erbij.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje ma 18 feb 2013 - 7:23

Liadan wat super goed van je Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 281626781
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zora ma 18 feb 2013 - 8:28

Ohh Ragazza ben jij het! Leuk! smile

Het is niet te geloven maar gisteren laatste les van Evy gelopen! Ging SUPER! Nu twijfel ik een beetje of ik doorga met Evy, of dat ik gewoon mijn eigen plan ga trekken... Lopen jullie allemaal nog met Evy?
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje ma 18 feb 2013 - 8:29

Nee zonder. EN ik vind dat heerlijk Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 18 feb 2013 - 8:35

Ik heb nooit met Evy gelopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan ma 18 feb 2013 - 9:06

Na start to run heb ik nog een paar lessen Keep Running gedaan van Evy, maar ik vond het helemaal niks. Ik ben toen lekker met mijn eigen muziek gaan lopen, veel fijner!

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zora ma 18 feb 2013 - 19:11

Haha ok, aangezien het topic toch 'start to run' heet Very Happy Rennen jullie dan gewoon een bepaalde tijd, en willekeurig als het nodig een minuutje lopen, of gebruiken jullie wat meer een schema?
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje ma 18 feb 2013 - 19:16

Ja ik ben er mee begonnen dat wel met start to run. Deel 1 afgemaakt, deel 2 begonnen maar ben toch mijn eigen ding gaan doen.

Ik ren nu een half uur. De ene keer heb ik een minuutje er tussen nodig en dat bepaal ik zelf aan de hand hoe het gaat.

Ik ga zo weer lekker lopen smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan ma 18 feb 2013 - 19:45

Ik ren nu steeds een rondje van 5,3 km, maar ik wil gaan opbouwen naar de 10 km. Ik ben van plan om elke week wat verder te gaan lopen en dan steeds 3 keer dezelfde afstand denk ik. Een minuut wandelen tussendoor doe ik niet meer.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  silly-one ma 18 feb 2013 - 19:52

Goed bezig allemaal dames.
Ik ga hier ook eens proberen mee te kletsen.

Ik loop nu al weer een tijdje, maar vanwege het slechte weer en vakanties en ziekte nu 3 weken niet echt gelopen. Gisteren weer begonnen en dat viel me vies tegen. Normaal liep ik een rondje van 9 km in 55 minuten. Gisteren heb ik een interval training gedaan en over 4 km heb ik 28 minuten gedaan.
Ik loop zonder Evy of Renate. Ik probeer puur een nummer met hoog tempo te lopen en daarna rustiger te lopen. Voordat ik ziek werd heb ik één keer binnen gelopen met een interval training en dat beviel me goed. Dus ik denk dat ik dat iedere week één keer ga proberen te doen.

Ik wil nu gaan intervallen omdat ik in Mei de Marikeloop ga doen. Mijn streeftijd is daar 53 minuten voor de 10 km.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje ma 18 feb 2013 - 20:12

Zo, mijn rondje zit er weer op. Ging al weer beter als zondag gelukkig. Zo lekker ontbijten en douchen.

Silly> super goed zeg! Heel veel succes met trainen
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 18 feb 2013 - 21:37

Ik ben een beetje de vreemde in dit topic ;-) Ik loop inmiddels bijna 14 jaar hard. Ik ben eigenlijk tr.iatlete. Sinds 2005 serieuzer. Vorig jaar heb ik een hele tr.iathlon gedaan. Dit hield in dat ik op het einde nog een m.arathon moest lopen. In juli wil ik weer een hele tr.iathlon gaan doen. Ik train op schema's die iemand voor mij maakt.

Vanavond ga ik 6x5 minuten lopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  silly-one ma 18 feb 2013 - 23:05

Zo, vandaag ook maar weer een rondje gelopen. Doordat ik nu geen werk heb en ook niet ben gebeld door de vervangingspoule verveel ik me. Daarom ga ik maar hardlopen, want zo doe ik ook iets. Morgen ga ik niet lopen, want begin nu mijn bovenbenen te voelen, dus een dag rust is niet verkeerd.

Ik ben wel tevreden over mijn tijd van vandaag. Over 8,5 km heb ik 51 minuten gelopen. In de app die ik gebruik, kan ik ook zien dat mijn gemiddelde kilometertijd nu sneller was dan 3 weken geleden. Dus het gaat de goede kant op.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lady4 ma 18 feb 2013 - 23:45

Ik wilde vanochtend gaan, maar heb de hele nacht wat lichte steken in mijn linkerknie gehad, dus besloten niet te gaan. Heb die steken de laatste tijd weleens vaker, maar met hardlopen voel ik er niks van. Heb vrijdag voor het laatst gelopen, dus het wordt eigenlijk wel weer tijd. Misschien vanmiddag of vanavond nog even. Zit momenteel een beetje overwerkt thuis, maar voor korte duur hoor, maar merk dat het me aan energie ook wel een beetje ontbreekt.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zora di 19 feb 2013 - 9:29

Mijn doel is nu idd ook 10km lopen Liadan! Ik loop nu met 1 of 2 minuten inwandelen, en tussendoor 1 of 2 minuten wandelen, en 1 minuut uitlopen (haha!) steeds bijna 7 km. 10 km inclusief die stukjes wandelen moet dus prima te doen zijn! En dan uiteindelijk naar de 10 km echt rennen! Morgen eens proberen zonder Evy smile

6x5 minuten klinkt als iets wat ik zelfs al heel goed kan Jip! Is dat een specifiek schema? Is het sowieso zinvoller kortere maar vaker te rennen per keer, of liever een lang stuk aan een? Of is het juist slim om af te wisselen? Wat doe jij tussen die 6x5? smile
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 19 feb 2013 - 9:37

Ik ben herstellende van een blessure. Ik wandel 1 minuut tussendoor. Morgen 5x6 minuten, vrijdag 4x7,5 minuten.

Binnenkort mag ik 6x15 minuten met elke keer 10 minuten fietsen tussendoor.
Het langste wat ik vorig jaar gedaan heb is 3x30minuten met 2minuten wandelen tussendoor, daarna 20 minuten fietsen en toen nog een keer 3x30 minuten met 2 minuten wandelen tussendoor.

Ik heb meestal 1 keer lang en dan 2/3 keer korter tot max 1u15. En dan wel in stukjes gehakt per keer door een minuut wandelen tussendoor. Mijn lichaam weet de volgende dag echt niet meer dat er 1 minuut gewandeld is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan di 19 feb 2013 - 9:38

Dat gaat goed Zora! Leuk dat je ook gaat opbouwen naar de 10!

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 di 19 feb 2013 - 9:40

Hier vanmorgen les 4 gelopen en het ging goed!

Mijn knie is ingetapet met medical tape. Mijn vriendin is masseuse en heeft even naar mijn knie gekeken. Ik heb wat vocht in de knie. Door de medical tape zal dit weggaan en ze heeft mijn knieschijf hiermee een soort van opgehangen.
Ik merk toch wel verschil nu. Dat is zeker fijn Very Happy.
Ze heeft gevoeld dat mijn bovenspieren flink strakker zijn geworden en dat hierdoor waarschijnlijk in december mijn knieschief naar boven eruit wilde schieten.
Ze gaat me hierin nu ook in de gaten houden, dus dat is erg prettig.

Ik hoef voor de 4 mijl van Zwolle maar 6,25 euro te betalen ipv 12,50 euro én ik krijg de groene chip gratis Very Happy. Zooooo blij! Ik ga gewoon écht 8 juni de 4 mijl lopen!!! Dus nu hard trainen hiervoor Very Happy.
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 19 feb 2013 - 9:44

Goed zo Triesje! Kun je een foto plaatsen van je knie? Ben benieuwd hoe ze getapet heeft.
Mijn kuit is getaped met medical tape. Mijn kuitspier is wat de strak.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lady4 di 19 feb 2013 - 9:51

Ik heb ondanks mijn knie toch nog gelopen vanmiddag. Dertig minuten non-stop, 4.82 km. Het ging prima, al voel ik mijn knie nog steeds wel een beetje.

Zora en Liadan, ik wil nu ook gaan trainen voor de 10 km. Maar het lijkt me nog wel pittig hoor. Veel intervaltraining en op een gegeven moment 70 minuten hardlopen! Kan me niet voorstellen dat me dat ooit gaat lukken..
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zora di 19 feb 2013 - 9:53

Liadan schreef:Dat gaat goed Zora! Leuk dat je ook gaat opbouwen naar de 10!

Jaaaa wedstrijdje? Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 985951499

Nee hoor haha, zou voor mij averechts werken denk ik!

Thanks voor de uitleg Jip! Ben je na die minuten rennen dan elke keer weer precies bij je fiets? Very Happy
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zora di 19 feb 2013 - 9:55

Lady4 schreef:Ik heb ondanks mijn knie toch nog gelopen vanmiddag. Dertig minuten non-stop, 4.82 km. Het ging prima, al voel ik mijn knie nog steeds wel een beetje.

Zora en Liadan, ik wil nu ook gaan trainen voor de 10 km. Maar het lijkt me nog wel pittig hoor. Veel intervaltraining en op een gegeven moment 70 minuten hardlopen! Kan me niet voorstellen dat me dat ooit gaat lukken..

Wozes, dat ga ik ook nooit willen hoor! 70 minuten?? Mijn idee van hardlopen is juist dat het zo lekker snel klaar is haha Very Happy

30 minuten non-stop vind ik al wel heel knap zeg. Mij lukt het sowieso nog niet denk ik (of dat zit in mijn hoofd) om meteen zo ver te gaan rennen. Ik doe nu steeds even paar minuutjes rennen om in te komen voordat ik écht ga rennen. Doen jullie dat ook om een beetje in te komen?
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 di 19 feb 2013 - 9:56

Jip83 schreef:Goed zo Triesje! Kun je een foto plaatsen van je knie? Ben benieuwd hoe ze getapet heeft.
Mijn kuit is getaped met medical tape. Mijn kuitspier is wat de strak.

Even foto gemaakt en geüpload, zodat ik hem hier kon plaatsen voor je... Hier issie dan ;-)Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 0d3ab59a-be2b-4921-94b4-0b38ccb5d671_zps8714442c
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum