Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+30
Bliksem
Ella
Fearie
silly-one
Ragazza
luisa
Loes263
Plien84
Fortissimo
Hoochie
Huppekee
Vino
Triesje1983
Annouk
Snirp
Livine
Happydobby
Ibbeltje
Suus
Linnie1985
Elin
_Lacey_
Elliot
Liadan
Zora
Lady4
Vogeltje
madam
nijntje4
LaBird
34 plaatsers

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 29 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 2 feb 2013 - 1:17

Heb van,ogen 8x1 minuut gelopen... Niet geheel pijnvrij. Nog een lange weg te gaan vrees ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 29 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Annouk zo 3 feb 2013 - 0:47

Dat klinkt niet zo fijn Jip! Hopelijk gaat het toch nog meevallen hoeveel last je er van gaat hebben ...

Ik heb vanmorgen voor het eerst een langer stuk gelopen, 18 min. achter elkaar. De afgelopen twee weken heb ik maar 1x gelopen, dus dit was een goede test. Maar ik heb het gered smile.
Nu alle sneeuw en ijs weg is wil ik weer 3x per week lopen!
Annouk
Annouk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 33
Punten : 33
Registratiedatum : 25-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 29 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 zo 3 feb 2013 - 23:25

Ik ga morgen weer met les 1 beginnen mensen Very Happy. Dus morgenochtend eerst de hardloopkleding aan en dan Joshua lopend naar school brengen, dan kan ik daarna zo hardlopen Very Happy.
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 29 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Elin ma 4 feb 2013 - 8:58

Wat balen van je knie Jip! Hoe was het bij de osteopaat?

Triesje: goed dat je weer gaat beginnen! En voor de 4 mijl, echt super! Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 29 281626781

Laatste update van mijn kant is alweer een tijdje terug, maar het gaat nog steeds goed. Gisteren 8.2k gelopen, ik probeer nu 1x per week een 'lange' loop te doen. Ben wel bang voor blessures als ik jullie verhalen zo hoor. Heb nog nooit *afkloppen* een blessure gehad, dat wil ik graag zo houden!
Elin
Elin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 29 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 ma 4 feb 2013 - 9:01

Elin schreef:Wat balen van je knie Jip! Hoe was het bij de osteopaat?

Triesje: goed dat je weer gaat beginnen! En voor de 4 mijl, echt super! Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 29 281626781

Laatste update van mijn kant is alweer een tijdje terug, maar het gaat nog steeds goed. Gisteren 8.2k gelopen, ik probeer nu 1x per week een 'lange' loop te doen. Ben wel bang voor blessures als ik jullie verhalen zo hoor. Heb nog nooit *afkloppen* een blessure gehad, dat wil ik graag zo houden!

Jep idd, voor de 4 mijl Very Happy. Ik heb al een tijdje niet hardgelopen door mijn knie, maar op advies gewoon weer van vooraf aan beginnen, dus ja... op naar les 1!
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 29 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 4 feb 2013 - 9:01

Tja...ik heb 12 jaar blessurevrij gesport :-(
Bij de osteopaat...tja...vaag. Hij maakte dingen los die te vast waren van hem en ik mocht bij thuiskomst testen of het beter ging. Ik kon wel 3 minuten pijnvrij lopen..een verbetering van 2 minuten. Zucht... Ik ga nu maar de hele week rust houden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 29 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 ma 4 feb 2013 - 22:17

Ik heb vanmorgen al gelopen en het ging hardstikke goed!!! Vrijwel geen pijn gehad, dus dat gaat de goede kant op!
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 29 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 do 7 feb 2013 - 10:10

Iets te hard gejuicht...
Heb vandaag fysiogel gehaald dat ik erop kan smeren en een knieband voor stevigheid.
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 29 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast vr 8 feb 2013 - 5:03

Balen tries. Wat is fysiogel? En is de oorzaak niet weg te nemen door eerst stabiliteit en spierkracht te trainen ipv met een band te gaan lopen?

Ik heb 10x1 minuut gelopen. Helaas wel met pijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 29 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lady4 za 9 feb 2013 - 8:06

Jaah, een nieuw record: 32 minuten non stop gelopen! Ik ben trots! :cheering: Ik had nog nooit langer dan 20 minuten achter elkaar gelopen, maar dit ging echt formidabel!

Jip, kun je niet beter even twee weken helemaal niet lopen. Heel erg balen natuurlijk, maar dan ben je misschien wel eerder van de klachten af. Nu overbelast je het continu opnieuw.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 29 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 9 feb 2013 - 9:04

Ik belast op geleide van pijn. (ben overigens f.ysio) en maandag ga ik naar de f.ysio

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 29 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 9 feb 2013 - 21:26

Nou dames, ik ben eindelijk weer geweest. Het was glad op sommige plekken en lag beetje sneeuw maar ben toch gegaan. 20min deze keer ipv de normale 30. Niet slecht nadat ik een tijd niet geweest ben en door de gladheid.


Jip wat balen van je blessure zeg. Hopelijk komt het wel weer goed en kan je weer vol aan de slag.


Tries ook balen voor jou zeg...hopelijk gaat het met jouw blessure ook gauw beter.


Lady4
jeeeej wat goed van je!! Goed bezig!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 29 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 10 feb 2013 - 9:55

Goed zo ibbel en lady4!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 29 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 12 feb 2013 - 7:17

Vandaag heb een collega nog eens naar mijn knie laten kijken, omdat ik het niet eens was met het oordeel van mijn f.ysio.

Zijn oordeel: in mijn enkel zat mijn scheenbeen vast, waardoor een gewrichtje bij mijn knie niet goed bewoog. Met een ferme ruk aan mijn enkel zit alles weer los. Het doet gelijk geen zeer meer! Ik durf het nog niet echt te geloven... Neem nog even morgen en wellicht donderdag looprust. Vrijdag of donderdagochtend ga ik dan weer proberen te lopen...10x1 minuut of zo.

Duimen maar dus!

Oja...de afspraak bij de o.stepoaat heb ik afgezegd. Werkte voor geen meter.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 29 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 12 feb 2013 - 8:08

Ik zit nu op les 5 van start to run (voor beginners) vind het echt geweldig leuk!
Het gaat ook echt lekker, en kan mij ook nog echt niet voorstellen dat ik dan straks vijf km zou moeten kunnen hardlopen zoals er beweerd word.. Iemand ervaring?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 29 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lady4 di 12 feb 2013 - 8:13

Siep, ik kon me dat een half jaar geleden ook niet voorstellen. Ik ben begonnen met 1 à 2 minuten hardlopen en deze week heb ik voor het eerst 32 minuten non-stop hardgelopen. Zonder moeite! Dus echt waar, door zo'n training te volgen ga je er echt naar toe werken.

De ene keer is de andere keer overigens niet. Van de week liep ik zonder moeite 32 minuten achter elkaar en vandaag kostte me dat weer meer moeite. Laat je daardoor dus niet van de wijs brengen wanneer je dit eens overkomt.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 29 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje di 12 feb 2013 - 8:18

Oh Jip ik hoop zo voor je dat het nu weer goed gaat en dat dit DE oplossing was.


Siep ja herkenbaar. Ik zag mij het ook nooit een half uur volhouden maar nu kan ik het wel.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 29 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 12 feb 2013 - 8:22

Lady4 schreef:Siep, ik kon me dat een half jaar geleden ook niet voorstellen. Ik ben begonnen met 1 à 2 minuten hardlopen en deze week heb ik voor het eerst 32 minuten non-stop hardgelopen. Zonder moeite! Dus echt waar, door zo'n training te volgen ga je er echt naar toe werken.

De ene keer is de andere keer overigens niet. Van de week liep ik zonder moeite 32 minuten achter elkaar en vandaag kostte me dat weer meer moeite. Laat je daardoor dus niet van de wijs brengen wanneer je dit eens overkomt.

Mooi om te horen! Maar je hebt wel gelijk want afgelopen zondag kostte het me wel meer moeite overigens maar goed ik werd die avond flink ongesteld dus dat speelde ook mee denk ik, nu ging t weer lekker ondanks die ellendige verkoudheid.

En nu drie minuten rennen gaat goed en les 1 was ik na een minuut al aan het hijgen, haha!

Hoe vaak lopen jullie? Wij gaan nu zondag-dinsdag-donderdag

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 29 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje di 12 feb 2013 - 8:26

Ik loop gemiddeld zo'n 3x in de week. Soms ook maar 2. Ligt helemaal aan hoe ik moet werken (de diensten) en hoeveel ik nog meer moet doen. maar probeer hardlopen wel in te plannen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 29 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 12 feb 2013 - 8:27

Zonder blessure loop ik 3a5 keer in de week

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 29 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lady4 di 12 feb 2013 - 9:44

Ik varieer nu tussen twee tot drie keer per week. De eerste maanden heb ik continu drie keer per week gelopen, tot ik achillespeesklachten kreeg en ruim een maand niks heb kunnen doen. Waarschijnlijk toch iets teveel van mijn lichaam gevergd.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 29 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 13 feb 2013 - 9:13

Heb redelijk kunnen lopen. Het zeurt nog wel wat, maar het betreffende gewrichtje heeft ook bijna 3 weken vast gezeten, dus zal wel geïrriteerd zijn. De f.ysio heeft ook flink gemasseerd maandag (wat dus niet hielp..) en dat voelt ook nog beurs. Dus wat er nu zeurt....ik kan het niet goed duiden.

Heb nu aantal keren 1 minuut gelopen, maar het was koud...dus op een gegeven moment 5 minuten gelopen. dacht elke keer wat te voelen, maar het werd niet erger, zoals dat afgelopen keren wel gebeurde. Ik heb dus weer een sprankje hoop dat ik weer kan gaan opbouwen naar mijn hele tr.iathlon

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 29 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 wo 13 feb 2013 - 22:55

Zo! Na de carnaval vanmorgen weer hardgelopen. En het ging weer heerlijk Very Happy. Tot nu toe geen last van mijn knie, dus dat is goed! Very Happy
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 29 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 13 feb 2013 - 23:41

Oh JIP ik duim zo erg voor je dat het weer goed komt !

TRIES goed zo! Hopelijk blijft de pijn nu weg.

Ik heb ook 2weer heerlijk gelopen. Heb alleen 1 min wandelen ingelast deze keer. Het was erg koud toen ik begon, maar gelukkig kreeg ik het goed warm smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 29 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ragazza vr 15 feb 2013 - 6:37

Ik meld me ook maar weer eens (was voorheen B.reak o.f D.ay).
Ik heb nu de lessen van Evy weer opgepakt, ben begonnen bij les 22 en heb afgelopen dinsdag les 23 gelopen. De reden dat ik dit weer heb opgepakt was dat het echt niet meer lekker ging. Heel stom, het zit gewoon tussen de oren, want net voor kerst heb ik een run van 8 km gelopen en die ging prima, dus waarom zou ik dan nu ineens niet eens meer 5 km achter elkaar kunnen lopen?
Hoe dan ook, het ging niet meer, en nu loop ik dus weer met Evy. En ik moet zeggen dat dit prima gaat. Hopelijk kan ik het zo weer opbouwen tot een fatsoenlijke 5k.

Ibbeltje: goed dat je het lopen weer hebt opgepakt!
Tries: lekker gevoel hè, als het zo goed voelt, en fijn dat je geen pijn hebt gehad!
Jip, hopelijk gaat het nu de goede kant op, ik duim voor je!
Lady4, jij bent ook lekker bezig, zo te lezen.. Het is inderdaad zaak om een goede balans te vinden en niet te veel te doen.
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 29 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum