Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?
+30
Bliksem
Ella
Fearie
silly-one
Ragazza
luisa
Loes263
Plien84
Fortissimo
Hoochie
Huppekee
Vino
Triesje1983
Annouk
Snirp
Livine
Happydobby
Ibbeltje
Suus
Linnie1985
Elin
_Lacey_
Elliot
Liadan
Zora
Lady4
Vogeltje
madam
nijntje4
LaBird
34 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?
Dames complimenten dat jullie zijn gegaan! Ondanks dat het niet helemaal lekker is gegaan. Wel vol blijven houden he volgende keer gewoon weer gaan! Ik ga dat ook weer doen
Madam> schop schop schop hup renkleding aan en gaan!
Jip> korte broek??? je bent gek ahaha. Nee dat vind ik echt te koud momenteel
Luisa> Ik loop ook moeilijker met dit koude weer merk ik. Had constante koude neus en verkouden met neus ophalen haha dat is ook echt irritant. Maar goed dan maar een korter rondje en soms even gewoon lopen. Zo lang ik ga ben ik ik wel blij. Hopelijk komt het dan wel weer dat ik weer lekker kan lopen.
Madam> schop schop schop hup renkleding aan en gaan!
Jip> korte broek??? je bent gek ahaha. Nee dat vind ik echt te koud momenteel
Luisa> Ik loop ook moeilijker met dit koude weer merk ik. Had constante koude neus en verkouden met neus ophalen haha dat is ook echt irritant. Maar goed dan maar een korter rondje en soms even gewoon lopen. Zo lang ik ga ben ik ik wel blij. Hopelijk komt het dan wel weer dat ik weer lekker kan lopen.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ja korte broek! Wel met compressie kousen eronder, dus alleen mijn knieën waren bloot. Het was voor mij een soort wedstrijd. Als ik gister een wedstrijd had gehad, dan had ik ook in korte broek gelopen.
Gast- Gast
Aaah zo oke ja snap het dan wel Maar toch super van je hoor
Dat word Zumba op de WII voor mij vandaag... Ik ga echt niet hardlopen in de sneeuw...
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Ik ga ook niet lopen in de sneeuw...
Veel te bang dat ik uit glijd!
Dan vanavond uit het werk maar gewoon even een blokje om, wandelen
Veel te bang dat ik uit glijd!
Dan vanavond uit het werk maar gewoon even een blokje om, wandelen
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Ik ga op de hometrainer vanavond Ook niet rennen hier haha.
Ik ga trouwens wel volgende week de hele week skiën, telt dat ook
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Ik ga wel lopen morgen...
En donderdagochtend misschien mijn langlaufski's van zolder halen!
En donderdagochtend misschien mijn langlaufski's van zolder halen!
Gast- Gast
Ik ben vanmorgen gaan hardlopen in de sneeuw en het was heerlijk! Was wel bang voor gladheid, maar de platgestampte stukken waren echt prima te doen. En het zonnetje op de besneeuwde bomen hielp goed mee. Aanrader!
Elin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11
Serieus, jullie lopen met dit weer?! KOUUD!! Dan krijg ik het nooit weer warm, ben ik bang. Ik zou eigenlijk vanavond gaan, maar een avondje onder de deken op de bank trekt mij meer momenteel..
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Goede kleding aan dan krijg je het wel warm hoor. Alleen ik vind het eng door de sneeuw te gaan, bang voor uitglijden. Maar qua kou gaat t wel. had laatst alleen een erg koude neus, dat is wel irritant
Bij mij staat het in de planning morgen weer te gaan. Ik vond het afgelopen zaterdag trouwens wel koud in mijn hardloopbroek. Ik heb ook een runningcapri, misschien dat ik die onder mijn lange hardloopbroek kan dragen.
Maar eigenlijk hoop ik dat de ijsbaan bij mij in het dorp morgen open is, dan kan ik even wat rondjes schaatsen! (is trouwens erg leuk om te tracken, zie je op internet allemaal rondjes door een weiland terug )
Maar eigenlijk hoop ik dat de ijsbaan bij mij in het dorp morgen open is, dan kan ik even wat rondjes schaatsen! (is trouwens erg leuk om te tracken, zie je op internet allemaal rondjes door een weiland terug )
Gast- Gast
Inderdaad, als je je gewoon goed aankleed, dan heb je het zo warm... De 1e vijf minuten is vaak even koud, daarna heb je het écht wel warm hahahahaha.
Hier gisteren door omstandigheden geen zumba kunnen doen en nu kan 't ook niet, want ben ongesteld geworden en heb enorme krampen... dus is niet te doen... bahbah... baal ervan, maargoed is niet anders...
Morgen op mijn werk nog weer genoeg beweging, want moet meehelpen met de opbouw voor de indoor Tractor Pulling zaterdag. Dan moet ik ook werken van 09.00 uur tot 16.00 uur (ze hadden me eerst van 09.00 uur tot 24.00 uur ingepland... ja dahaaaaaag, dat doen we niet hahahaha. Kan ook niet, want heb 's avonds een heel leuk carnavalsfeestje...
Hier gisteren door omstandigheden geen zumba kunnen doen en nu kan 't ook niet, want ben ongesteld geworden en heb enorme krampen... dus is niet te doen... bahbah... baal ervan, maargoed is niet anders...
Morgen op mijn werk nog weer genoeg beweging, want moet meehelpen met de opbouw voor de indoor Tractor Pulling zaterdag. Dan moet ik ook werken van 09.00 uur tot 16.00 uur (ze hadden me eerst van 09.00 uur tot 24.00 uur ingepland... ja dahaaaaaag, dat doen we niet hahahaha. Kan ook niet, want heb 's avonds een heel leuk carnavalsfeestje...
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Zucht! Vandaag moet ik echt weer hoor. Geloof dat ik al 3 weken tot een maand niet meer ben geweest. Ik MOET echt vandaag...
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Kom op Zora! Geniet van de ondergaande zon!
Ik loop altijd gewoon door, welke temperatuur het ook is. Goed aankleden en een goede warming up, dan heb je het inderdaad zo warm! Ik loop persoonlijk liever met kou (zonder wind), dan wanneer het 25 graden is.
Ik loop altijd gewoon door, welke temperatuur het ook is. Goed aankleden en een goede warming up, dan heb je het inderdaad zo warm! Ik loop persoonlijk liever met kou (zonder wind), dan wanneer het 25 graden is.
Elin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11
Als je in het donker gaat lopen, met-8 en mist...dan krijg je dit:
(niet quoten)
*ik ben weer weggerend*
(niet quoten)
*ik ben weer weggerend*
Laatst aangepast door Jip83 op wo 16 jan 2013 - 8:26; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
ZOra ben je gegaan?
Jip> haha leuke foto En super dat je gewoon gaat ook.
Jip> haha leuke foto En super dat je gewoon gaat ook.
Haha hippe wimpers Jip!
Jaaaaa ik ben gegaan!! Ik ben ook echt een slechte motivator voor jullie jongens, stom van mij. Als ik al een tijd niet heb gelopen kom ik hier ook expres niet... Anyway, ik ben gewoon doorgegaan met de volgende les. 10-1-20 was het dit keer. Gezien het feit dat ik een maand niet had gelopen viel het me alles mee, maar ik had aan het eind wel heel veel moeite mijn ademhaling onder controle te houden. Maar goed, yaj! En het weer was ook heerlijK! Schaatsende mensen overal
Als er hier ook sneeuw zou liggen zou ik ook niet gaan hoor!
Jaaaaa ik ben gegaan!! Ik ben ook echt een slechte motivator voor jullie jongens, stom van mij. Als ik al een tijd niet heb gelopen kom ik hier ook expres niet... Anyway, ik ben gewoon doorgegaan met de volgende les. 10-1-20 was het dit keer. Gezien het feit dat ik een maand niet had gelopen viel het me alles mee, maar ik had aan het eind wel heel veel moeite mijn ademhaling onder controle te houden. Maar goed, yaj! En het weer was ook heerlijK! Schaatsende mensen overal
Als er hier ook sneeuw zou liggen zou ik ook niet gaan hoor!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
ZOra wat super goed van je!! Geen sneeuw daar dus? Dat is wel fijner als je wil hardlopen
Sneeuw is juist een goede kracht en stabiliteit training!
Gast- Gast
Ja kan dat kan wel wezen Jip haha maar als het glad is vind ik het doodeng om te rennen.
Wat meer op je voorvoet lopen en kleine pasjes nemen werkt dan het beste.
Gast- Gast
Dank je voor de tip Jip. Tips zijn altijd welkom. Wie weet ga ik wel lopen in de sneeuw als er van het weekend nog sneeuw is.
Wat goed dat iedereen gewoon doorgaat met dit weer!
Ik ben net ook weer geweest, heb gewoon de hele tijd het zelfde stukje gelopen en telkens omgekeerd, want dat was het enige sneeuwvrije stuk in de buurt. Ik vond de kou eigenlijk wel lekker, had een joggingbroek over m´n loopbroek aangehad, lekker warm
Ik ben trouwens al over de helft van de lessen.
Ik ben net ook weer geweest, heb gewoon de hele tijd het zelfde stukje gelopen en telkens omgekeerd, want dat was het enige sneeuwvrije stuk in de buurt. Ik vond de kou eigenlijk wel lekker, had een joggingbroek over m´n loopbroek aangehad, lekker warm
Ik ben trouwens al over de helft van de lessen.
Annouk- Fluisteraar
- Aantal berichten : 33
Punten : 33
Registratiedatum : 25-12-12
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?
» Start to run
» Start to run
» Start to run
» Start to run
» Start to run
» Start to run
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: