Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+30
Bliksem
Ella
Fearie
silly-one
Ragazza
luisa
Loes263
Plien84
Fortissimo
Hoochie
Huppekee
Vino
Triesje1983
Annouk
Snirp
Livine
Happydobby
Ibbeltje
Suus
Linnie1985
Elin
_Lacey_
Elliot
Liadan
Zora
Lady4
Vogeltje
madam
nijntje4
LaBird
34 plaatsers

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Snirp ma 7 jan 2013 - 10:07

Ik heb vanmorgen weer lekker een stukje gelopen.
Heb sindskort een hartslagband en een horloge, erg leuk om te zien hoe je vooruit gaat en steeds minder tijd nodig hebt voor 1 kilometer smile.
Morgen een dagje werken en tijdens m'n vrije woensdagochtend weer lopen!

Loopse voor degene die morgen weer 'mogen' Wink
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 9 jan 2013 - 6:33

Ik heb ook nieuwe schoenen :-)

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 9f328af50fe53a9999a9300c2bf99697

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 wo 9 jan 2013 - 6:35

Die zijn ook leuk! Very Happy.

Ik mag morgenochtend weer, dus ik ga Joshua wegbrengen in mijn hardloopkleding en daarna ga ik hardlopen...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 9 jan 2013 - 6:41

Ik ga vanavond nog even hometrainer en morgen eindelijk weer hardlopen.

Heb net mijn auto opgehaald van de garage die voor een keuring en grote beurt daar was. Verder regende het de hele tijd en moest ik wachten op een telefoontje wanneer hij klaar was dus was niet handig als ik ging lopen.

Dus heb besloten straks dan hometrainer te doen en morgen hardlopen. Echt dat laatste moet ik echt weer op pakken.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 9 jan 2013 - 6:43

Ik kon kiezen uit: blauw met groen en geel. Paars met zwart, fluo roze met zwart of deze. Luxe!

Ik had gister rust, vandaag, straks, fietsen en morgen weer lopen. Als het lukt nog zwemmen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Loes263 wo 9 jan 2013 - 7:42

Hippe shoes Jip!
Loes263
Loes263
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 9 jan 2013 - 7:49

Hey Loes! Hoe is het met jou?

Heel hip, mijn vorige waren ook al zo hip :-) Fijne aan neutrale schoen met weinig tot geen hak-teen verlaging.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 wo 9 jan 2013 - 22:05

Vanmorgen al gelopen Very Happy. Ben alweer 20 minuten terug.
4,11 km gelopen in 34 minuten.

Ik had een les van 5,7,7,5 (met ieders 2 minuten wandelen ertussen), maar ik kon maar 5,7,5 lopen. Ik kreeg ineens enorm last van mijn nek/schouders, waardoor ik even veel langere wandelpauze ertussen moest laten.
Maar ben wel enorm trots, dat ik dan toch nog de 4,11 km heb gehaald in 34 minuten, wie weet wat het was geworden als ik wel de 5,7,7,5 was geweest hihihihihi.
Maargoed, met mijn aandoening heb ik geleerd naar mijn lichaam te luisteren, dus dat heb ik dan ook maar gedaan Very Happy.
Ik ben geweest en dat is 't allerbelangrijkste.
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan za 12 jan 2013 - 1:23

Goed zo Triesje!

Dat vind ik wel leuke schoenen Jip! Die blauw/groen/gele heb ik toen ook aan gehad maar gelukkig zaten die bij mij niet goed want die vond ik heel lelijk. Ik heb nu wit/zilver/roze saucony's.

Gisteren heb ik voor het eerst sinds ruim 2 weken weer gelopen. Het ging natuurlijk niet echt geweldig, wat gaat je conditie snel achteruit als je een paar weken niet loopt. Ik ga het nu dus weer goed oppakken want in mei wil ik weer meedoen aan een loop, het wordt dan 5 of 10 km.
Maar ik heb mijn motivatie weer helemaal terug want ik vind het heerlijk om te lopen als ik eenmaal bezig ben, me ertoe zetten is vaak wat lastiger.
Ik heb gisteren 4,3 km gelopen, ik heb mijn rondje onderweg maar wat korter gemaakt want ik wilde eigenlijk 5,3 maar dat ging ik niet halen. Volgende keer ga ik weer voor de 5,3 km en dan langzaam opbouwen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 12 jan 2013 - 1:32

Liadan schreef:

Dat vind ik wel leuke schoenen Jip! Die blauw/groen/gele heb ik toen ook aan gehad maar gelukkig zaten die bij mij niet goed want die vond ik heel lelijk. Ik heb nu wit/roze/zwarte sauconys.

Ik vond die N.ewtons ook niet echt mooi. Ze zaten prima bij mij, maar vond het een beetje clownesk overkomen.

Lekker dat je weer begonnen bent!

@ibbeltje heb je alweer een keer gelopen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lady4 za 12 jan 2013 - 1:39

Leuke schoenen Jip.

Ik heb zonet zo héérlijk gelopen in het zonnetje! Mijn achillespees lijkt weer helemaal goed te zijn, gelukkig.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Elin za 12 jan 2013 - 2:53

Fijn dat het weer goed lijkt te gaan Lady! Hopelijk kan je nu je schema gewoon weer volgen.
Mooie schoenen Jip! Altijd leuk, nieuwe hardloopschoenen Very Happy

Vanmorgen was het voor mij ook weer tijd voor een rondje. Het ging niet zo soepel, had moeite om vlak te blijven lopen en mijn benen voelden zwaar. Uiteindelijk toch snel gelopen (wellicht te snel?), dus dat viel nog mee! Nog een weekje en dan doe ik mee aan m'n eerste wedstrijd sinds jaren... Spannend!
Elin
Elin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 12 jan 2013 - 3:53

Spannend Elin! Welke afstand ga je lopen? Ik doe over twee weken 10km.

Dit is mijn 4e paar in een jaar Embarassed ik loop wel op 2/3 paar afwisselend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Elin za 12 jan 2013 - 5:00

Wow, dat zijn er een hoop! Mijn vorige hardloopschoenen had ik echt super lang, heel slecht. Ik merkte ook echt duidelijk verschil toen ik mijn nieuwe schoenen had Embarassed. Vonden mijn knieën veel fijner! Dus: vaker (als in 1x per jaar ofzo) nieuwe hardloopschoenen aanschaffen! Helemaal nu ik echt veel meer kilometers maak.

Ik ga de 6.7 km lopen. Beetje vreemde afstand, maar het zijn 2 rondjes V.ondelpark. Echt super veel zin in!
Elin
Elin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 12 jan 2013 - 5:10

Jep een hele hoop...,maar ik loop straks zo'n 40-50 km per week, dus dan gaat het ook wel hard... En dan nog een paar voor wedstrijden. Die zijn meestal nog nat als ik weer ga trainen, dus dan zijn extra paren wel handig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 12 jan 2013 - 8:18

O ik heb mij helemaal niet meer gemeld hier.

Ik was even denken, donderdag geloof ik weer geweest. Was wel weer lekker smile
Morgen ga ik denk ik ook nog even. Moet wel weg nog morgen maar heb nog wel tijd over.

JUllie zijn goed bezig meiden echt complimenten!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 za 12 jan 2013 - 9:15

Ibbeltje schreef:O ik heb mij helemaal niet meer gemeld hier.

Ik was even denken, donderdag geloof ik weer geweest. Was wel weer lekker Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 561177
Morgen ga ik denk ik ook nog even. Moet wel weg nog morgen maar heb nog wel tijd over.

JUllie zijn goed bezig meiden echt complimenten!

Ik ga morgenochtend/middag ook weer Very Happy.
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 12 jan 2013 - 9:16

Succes Tries!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 12 jan 2013 - 22:49

Ik ben gegaan maar jeetje wat koud Very Happy Ik kreeg echt een koude neus haha. Heb maar een kort rondje gedaan, 15 met af en toe wandelen. Het ging echt niet lekker. Maar ja ik ben toch gegaan smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  madam zo 13 jan 2013 - 1:13

Ik moet weer een shop onder mijn kont. Ben al langer dan een week niet meer wezen lopen.
madam
madam
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Plien84 zo 13 jan 2013 - 1:53

Ik ben ook geweest vanmorgen, het was gewoon -5! ik merk wel dat ik 's morgens veel minder lekker loop dan 's avonds.

Ik heb nu les 6 gehad van Evy, volgende keer dus weer een stukje verder.

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  luisa zo 13 jan 2013 - 1:58

Ik heb zojuist ook weer eens hard gelopen, sinds ongeveer 2 maanden. Het ging totaal niet. Waar ik voorheen bijna een uur liep kon ik nu amper 10 minuten volhouden. Het lag volgens mij niet eens zozeer aan mijn conditie, maar die kou sloeg enorm op mijn keel. Had verder geen last van de kou. Zit nu weer thuis, maar gelijk fllink hoesten en last van keel. Hebben jullie daar met dit weer geen last van?
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 zo 13 jan 2013 - 2:38

Ik ben rond half 1 gaan lopen en ook hier ging het niet lekker. Stomme kou... Heb weer mijn les niet geheel volgehouden, maar wel ietsje meer gelopen als de vorige keer.
Vorige keer heb ik 5,7,5 gelopen ipv 5,7,7,5... Nu heb ik 5, 7, 3, 5 gelopen en tussendoor dus gewandeld... Dus 4 minuten langer gewandeld dan het eigenlijk hoorde...
Ik had gewoon écht last van de kou... kreeg ook weer last van mijn knie... bahbah... Als dit vaker gebeurd toch maar even advies vragen bij de fysio voor een brace of iets dergelijks voor mijn knie... Ik wil namelijk niet óók nog eens moeten stoppen met hardlopen...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 13 jan 2013 - 2:58

Ik heb ook gelopen, ik heb zelfs in korte broek gelopen ;-) ik mocht een 3km test doen. Had geen last van de kou, wel last van een lijf wat niet echt wilde.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 13 jan 2013 - 17:16

Ik heb afgelopen zatetdag voor het laatst gelopen, 34 minuten aaneen. Terwijl ik een aantal weken terug zonder problemen 50 minuten kon lopen. Maar ik heb momenteel ook wat dingen aan mijn hoofd die aan mij vreten en die energie kosten, dan blijft er minder over voor sporten merk ik wel. Dan maar even een stapje terug maar ik zorg wel dat ik blijf gaan: 2 x p.w. hardlopen en 1x pw naar de sportschool voor een groepsles van het een of het ander. Ook al gaat het wat minder dan ik wil, toch is het heerlijk om deze 'afleiding' te hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum