Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+30
Bliksem
Ella
Fearie
silly-one
Ragazza
luisa
Loes263
Plien84
Fortissimo
Hoochie
Huppekee
Vino
Triesje1983
Annouk
Snirp
Livine
Happydobby
Ibbeltje
Suus
Linnie1985
Elin
_Lacey_
Elliot
Liadan
Zora
Lady4
Vogeltje
madam
nijntje4
LaBird
34 plaatsers

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 wo 2 jan 2013 - 0:39

@ Elin: ik ga er vanuit dat ik net zo loop als toen en dan kan ik vanaf 14 weken echt niet meer hardlopen ;-). Ibbeltje weet wel hoe ik er toen aan toe was... Dus vandaar ;-).
Voor mij zal de 4 mijl dan mijn 1e wedstrijd ooit worden Very Happy.
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  madam wo 2 jan 2013 - 1:20

Hier gaat het goed. Ik ben afgelopen week 3x wezen lopen. Deze week ben ik ongesteld geworden en voel ik mij niet helemaal fit om te gaan lopen. Mooie schoenen Triesje. Ik moet ook nog steeds voor schoenen gaan kijken en laten aanmeten. Ik denk dat ik aankomende koopavond ga kijken. Ik ben weer zo'n fashiontut die eerst zal kijken welke schoenen het mooiste zijn ipv welke het beste bij mijn voeten passen Laughing
madam
madam
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 wo 2 jan 2013 - 1:37

madam schreef:Hier gaat het goed. Ik ben afgelopen week 3x wezen lopen. Deze week ben ik ongesteld geworden en voel ik mij niet helemaal fit om te gaan lopen. Mooie schoenen Triesje. Ik moet ook nog steeds voor schoenen gaan kijken en laten aanmeten. Ik denk dat ik aankomende koopavond ga kijken. Ik ben weer zo'n fashiontut die eerst zal kijken welke schoenen het mooiste zijn ipv welke het beste bij mijn voeten passen Laughing

Hahahaha, dat ben ik normaal ook, maar ik heb nu geluk... hele goede schoenen en nog mooi ook Very Happy
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 2 jan 2013 - 5:45

Mooie Mizuno's!

Het is wel aan te raden niet naar de mooiheid te kijken, maar naar de functionaliteit. Ik had dit jaar ook mazzel. Een zwarte schoen met roze zool en roze veters ;-)
Ik moet ook nog nieuwe schoenen voor komende maanden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Snirp wo 2 jan 2013 - 5:52

Mooie schoenen Triesje!
Ik heb ook Mizuno's, mooie blauwe, haha!
Ik heb net ook weer lekker een rondje gelopen.
Had even geen zin in 15/20 min achter elkaar lopen, dus heb aan de hand van les 1 van Evy een lekkere intervaltraining gedaan. Af en toe lekker een sprintje smile.
Nu wachten op mijn vriend, die is nu ook aan het lopen.
Hij is net begonnen aan de 2e week van zijn marathon-trainingsschema!

Ik houd het lekker bij de 5 km smile. Zondag 24 maart! En heeeeel misschien ook nog de CPC-loop twee weken daarvoor smile.
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 2 jan 2013 - 8:59

woow wat veel geschreven Very Happy

Tries fijn dat je nu goede schoenen hebt. Mocht ik ooit het geld hebben haal ik er ook, en dan ook echt goede waar ik weer even mee vooruit kan.

IK ben morgen vrij en ga morgen. Heb mij dagen er niet toe kunnen verzetten...stom he. Maar goed hopelijk gaat het morgen wel weer lekker.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast do 3 jan 2013 - 0:02

Ik heb net les 1 gelopen van keep running.
Het ging echt super slecht hoge hartslag, super moe.
Ik heb 4,40 km gelopen in 30 minuten en zie net dat ik dit 28 november ook al liep dus ben niet echt beter geworden in een maand!!

Nu heb ik in december niet zo goed gedaan vaak maar 1x a 2x per week en deed gewoon maar wat want start to run eindigde eind november.

Ik ben bang dat ik les 2 niet kan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 do 3 jan 2013 - 3:23

@ Jip: ik heb dus inderdaad ook niet naar de mooiigheid gekeken Very Happy. Ben op het advies van de verkoper afgegaan.

@ Snirp: dankjewel meid. Succes 24 maart Very Happy.

@ Ibbeltje: dit kon ook puur en alleen doordat we dat extraatje hebben gehad van het CAK hoor.

@ Rroos: jammer dat je het niet zo goed vond gaan. Dan doe je toch gewoon les 1 nog een keer?

Hier vanmorgen ook weer gelopen. Ik ben een aantal lesjes teruggegaan en nog vond ik het heel zwaar. Jeetje wat gaat je conditie achteruit in 2 weken zeg! Nu dus gewoon weer lekker 2x in de week hardlopen...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast do 3 jan 2013 - 4:15

Hoe hard lopen jullie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 do 3 jan 2013 - 4:41

Tussen de 7 en 8 km per uur...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast do 3 jan 2013 - 4:48

Ik dacht dat rond de 8,5 heel langzaam was maar dat is dus wel gemiddeld?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Hoochie do 3 jan 2013 - 9:32

Baal zo dat ik het hardlopen zo heb laten versloffen. In juni had ik alle lessen doorlopen en kon steeds sneller 5 km lopen en toen ben ik maanden niet geweest. Gister maar weer les 1 begonnen pff conditie is weer 0,0. Hopelijk kan ik het nu weer oppakken.
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Snirp do 3 jan 2013 - 22:08

Ik loop tussen de 9 - 11 km/u. Hangt er ook een beetje vanaf hoe groot de stukken zijn die ik loop.

Net weer even lekker een rondje gelopen, en toen gaf mijn horloge aan dat ik gemiddeld 5,40m deed over 1 km. Dat is ongeveer 10,5 km/u.

Het was wel echt heerlijk loopweer! Dit weekend niet lopen, ga een weekendje weg met vriendinnen. Maar maandag gaan de loopschoenen weer aan smile
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  madam vr 4 jan 2013 - 1:34

Ik loop gemiddeld 8,03 km/u

Ik heb vandaag les 18 gelopen. maar vond het best pittig de laatste 7 min rennen.
Volgende les is de laatste stuk 8 min rennen.
Ik ga de laatste 2 lessen nog een keertje herhalen en daarna naar les 19.
madam
madam
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 zo 6 jan 2013 - 1:54

Ik wilde vandaag gaan hardlopen, maar heb veel te veel last van mijn schouders en nek, dus dat word hem niet. Zometeen eerst een heerlijke massage van manlief en de hotstones...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Fortissimo zo 6 jan 2013 - 1:57

Zodra ik me weer 100% voel ga ik weer hardlopen. Ben herstellende van een griep maar mijn weerstand is zo laag dat ik alles op vis wat er rond gaat. Daar ben ik nu mee bezig en hoop z.s.m. weer te kunnen lopen. Zie mezelf uitdijen Wink
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 6 jan 2013 - 1:57

Tries ik zou ook overslaan vandaag idd. Even rustig aan doen.

Ik ga later vandaag wel even. Zo eerst eens opruimen hier. Maar heb echt een een luie dag haha.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 6 jan 2013 - 1:58

Fortissimo schreef:Zodra ik me weer 100% voel ga ik weer hardlopen. Ben herstellende van een griep maar mijn weerstand is zo laag dat ik alles op vis wat er rond gaat. Daar ben ik nu mee bezig en hoop z.s.m. weer te kunnen lopen. Zie mezelf uitdijen Wink


Beterschap nog ! En het is niet leuk je uit te zien dijen. Hopelijk kan je gauw weer gaan hardlopen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Elin zo 6 jan 2013 - 5:25

Vandaag een rustdagje voor mij. Gister 'moest' ik volgens schema 8 km lopen, maar dat werden er 9.34... Ging met mijn vader en we hadden het niet helemaal goed ingeschat haha! Wel boven verwachting lekker gelopen!

Ik loop trouwens tussen de 9.5-11 km/h. Gister bv. 9.5, maar bij kortere loopjes zit ik vrijwel constant boven de 10 km/h. Mijn doel is 10km onder het uur lopen, dus ik moet wel boven de 10 km/h! Wink

Weet trouwens niet of jullie met een app ofzo lopen, maar runkeeper is echt leuk! Je ziet je snelheid, afstand, aantal verbrande calorieën, het gelopen rondje (via gps) e.d. bij en als je naar de website gaat zie je zelfs het aantal meters dat je geklommen hebt. Werkt voor mij heel motiverend!
Elin
Elin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 6 jan 2013 - 6:40

Ik loop heel verschillend qua snelheden, maar ik ben geen supersnelle.

Soms helpt het ook je schouders los te krijgen door te gaan lopen. Dat heb ik wel.

Ik train ondertussen gewoon lekker door.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Annouk zo 6 jan 2013 - 8:31

Vandaag les 6 gelopen, heb nu dus al 1/3 van alle lessen gehad!
Het gaat wel lekker zo, de eerste twee lessen van de week zijn vooral korte stukjes lopen en dan de derde les wat langer. De week erop vervolgens weer wat korter als les 3 van de vorige week en zo verder.
De laatste les van de week is dus altijd een uitdaging, maar tot nu toe gaat het goed smile.

De vakantie is ook weer voorbij, dus vanaf morgen moet ik echt tijd in gaan plannen voor het lopen. Hopelijk gaat dat lukken!
Annouk
Annouk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 33
Punten : 33
Registratiedatum : 25-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 6 jan 2013 - 8:38

Goed zo Annouk!

Ik loop overigens helemaal niet snel.

Momenteel is mijn motivatie voor hardlopen iets gezakt maar ik doen dan wel als alternatief op de hometrainer. Vandaag had ik pyjamadag :P en geen zin om naar buiten te gaan. Hoop deze week wel weer de motivatie te hebben.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Plien84 zo 6 jan 2013 - 9:10

Ik ga dit topic even volgen, ik heb deze week de eerste 3 lessen van evy start to run gedaan. Ik vond het te doen, maar zie toch een beetje op tegen de komende weken. Ik gebruik ook de runkeeper app.


Laatst aangepast door Plien84 op zo 6 jan 2013 - 10:04; in totaal 1 keer bewerkt

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 zo 6 jan 2013 - 9:59

Goed bezig meiden!!!
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 7 jan 2013 - 8:05

Annouk schreef:BOD, wil jij laten weten als je het jasje van Leontien binnen hebt hoe het valt qua maat en of hij winddicht is (voor zover je dat kunt beoordelen)?

Ik heb het jasje eindelijk binnen. Ik heb een L besteld. Het jasje zit perfect! Het sluit overal mooi aan zonder te strak te zijn. Of het winddicht is, moet ik nog beoordelen, maar tot nu toe ziet het er goed uit!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum