Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

+107
Pollewop
Rosa
Marina
Kikou
hoera2012
Frappuccino
Pannenkoek
rianne287
_Blush_
xCherona
Henk de Mol
mzcharlotte
Pompoen
Roza
Jono
GreenGrass
nien
IlikeBali
Natural
flowerbomb
Peanut
Eponine
Bailey
LaBird
piertje
Knillis
Lady Starstruck
Livine
Pancake
hellowkitty
Sam
Anmy
Rizzo
Katrien
Middleme
Exogenesis
Stitch
Krullebol
Mariposa
Happinaz
Evalynn
_Femme
Troeliewoelies
Inge
Guusje
Kreeftje
mezzoforte
Jezzie
Fenna
Marin
Springflower
dodo
Dennenappel
dharma
slaatje
SaS
Juutjepetuutje
loura
Rumble
Marcellah89
ijsjemeisje
rapa nui
Lot
Green_Pepper
Macelka
Steep
Zora
MamaJ&R
Elin
Elle*
Mouse10
Muis
Serena
Kowalski
Manderijn
Snack a Jack
bolus26
cc
Ilargi
Kexter
Ibbeltje
Angela_1986
Mermaid
Elfje
Rush
Vino
Burgemeester Nicky
Bubbelicious
kwebbeltje
love
Blondie
dyingbride
Ilovethe90s
Foodish
lilaa
PrimaBella
Atelier Madame
Suus
Caramba
June
baboeska
Beamer
Tania
Elliot
Discordia
mouette
VeryCherry
111 plaatsers

Pagina 3 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 3 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Elfje di 13 nov 2012 - 6:58

Hallo !!
Ook ik lees normaal gesproken alleen maar mee, maar met zo'n warm welkom maak ik mij graag eens kenbaar !

:cheering:
Elfje
Elfje
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 4
Punten : 4
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 3 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Mermaid di 13 nov 2012 - 7:01

wat leuk! Hoop dat jullie nu wat meer mee gaan schrijven hier, gezellig smile
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 3 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Angela_1986 di 13 nov 2012 - 7:05

Wat leuk zeg dat er ineens weer een aantal nieuwe meiden bij zijn, welkom! :cheering:

Goed topic Eucalypta thumbup
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 3 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Ibbeltje di 13 nov 2012 - 7:10

Welkom allemaal!


Euc complimenten voor dit topic! Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 3 281626781
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 3 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Kexter di 13 nov 2012 - 7:14

Joehoeee

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 3 281626781
Kexter
Kexter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 122
Punten : 155
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 3 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Ilargi di 13 nov 2012 - 7:16

Hallo,

Ik ben Rose( zo heet ik niet echt, wil anoniem blijven dus mijn echte naam zeg ik niet!) Ben vooral meelezer, maar ga misschien wel wat actiever mee posten!
Ilargi
Ilargi
Prater
Prater

Aantal berichten : 777
Punten : 823
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 3 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  cc di 13 nov 2012 - 7:19

Misschien moet ik na ruim 7 jaar meelezen toch ook eens gaan mee schrijven.. Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 3 281626781
cc
cc
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 7
Punten : 8
Registratiedatum : 24-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 3 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  bolus26 di 13 nov 2012 - 7:20

jaa zeker doen!! welkom allemaal!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 3 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Snack a Jack di 13 nov 2012 - 7:34

Bubbelicious schreef:Wat een leuk topic!!

Ik hang er een beetje tussenin. Ik ben niet nieuw maar ben ook (nog) niet bekend. Soms een meelezer, soms schrijf ik mee.

+1. Dit heb ik dus ook.
Snack a Jack
Snack a Jack
Prater
Prater

Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 3 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Manderijn di 13 nov 2012 - 7:42

Ja,ik ben ook nieuw! Al heb ik inmiddels in de meeste pijlers ook al wat gepost.
Fanatieke meelezer, al sinds het oude forum.

Ik ben op een paar dagen na 27 jaar, woon met vriend en 2 kinderen in Friesland. Ik werk 2 dagen per week in een woonzorgcentrum als activiteitenbegeleidster.
Het is best een druk leven, werken, 2 kleine kinderen (3 en 2 jaar) sociale contacten wat onderhouden, en dus is het forum lekker ontspannen lezen, en nu dus meeschrijven.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 3 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Kowalski di 13 nov 2012 - 7:46

Eucalypta schreef:Het is al eens vaker gedaan, maar wil je al een tijdje meeschrijven, maar weet je niet waar te beginnen? Begin dan hier! Je bent welkom enzo, en we beloven plechtig geen ruzie te maken.




Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 3 1K0820SS-front Ga lekker zitten. Let niet op de rommel!


cheers

Welkom nieuwtjes!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 3 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Elin di 13 nov 2012 - 7:52

Goed excuus om het weer eens te proberen! Ben ook al aardig lang een meelezer, maar het meeschrijven is tot nu toe nog niet echt gelukt. Nieuwe poging! Very Happy
Elin
Elin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 3 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Serena di 13 nov 2012 - 8:04

Jeej welkom iedereen! :cheering: :cheering:
Nu hopen dat jullie ook echt meer mee gaan posten. En je hoeft echt niet elke dag, in elk topic wat te posten om 'herkent' te worden!
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 3 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Muis di 13 nov 2012 - 8:11

Welkom allemaal! Ik heb geen idee of mensen mij kennen/herkennen, maar zal mezelf ook nog eens voorstellen. Ik ben Muis, 25 jaar en hoogzwanger van ons 1e kindje. Ik ben een fanatieke meelezer vanaf het eerste forum dus heb heel wat mensen van hier volwassen zien worden. :cheering:
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 3 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Rumble di 13 nov 2012 - 8:39

Mijn voornemen voor actief posten mislukt elke keer Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 3 1270000679
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 3 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Mouse10 di 13 nov 2012 - 8:41

Ik ben ook al een hele tijd een meelezer, maar probeer de laatste tijd wat meer te posten. Ik ben Mouse10, 24 jaar en woon in het noorden van het land. Ik heb geen kinderen en ben single. Verder ben ik werkzoekende, daardoor wat meer tijd om te reageren op het forum Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 3 561177
Mouse10
Mouse10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 124
Punten : 130
Registratiedatum : 26-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 3 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Elle* di 13 nov 2012 - 9:04

Ik ben ook al jaren (ik denk inmiddels een jaar of 8 ) een trouwe meelezer. Ik heb weleens iets gepost, maar dat is alweer een tijdje geleden. Ik hoop dit nu vaker te gaan doen. Bedankt voor deze opstap in ieder geval.
Elle*
Elle*
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 4
Punten : 4
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 3 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 9:05

Jeej! Kijk! Het werkt wel!

We moeten gewoon elke 3 maanden zo'n topic openen Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 3 281626781

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 3 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Elin di 13 nov 2012 - 9:10

Ja haha, wie weet werkt dat! Onthouden maar Wink
Elin
Elin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 3 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  MamaJ&R di 13 nov 2012 - 9:19

Hier nog iemand die voornamelijk meeleest. Al een aantal jaren eigenlijk.
Wie weet post ik nu wel meer Wink
MamaJ&R
MamaJ&R
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 40
Punten : 58
Registratiedatum : 09-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 3 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  MamaJ&R di 13 nov 2012 - 9:19

Hier nog iemand die voornamelijk meeleest. Al een aantal jaren eigenlijk.
Wie weet post ik nu wel meer Wink


Laatst aangepast door MamaJ&R op di 13 nov 2012 - 9:20; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : dubbel gepost)
MamaJ&R
MamaJ&R
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 40
Punten : 58
Registratiedatum : 09-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 3 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  dyingbride di 13 nov 2012 - 9:19

love schreef:
love schreef:Hallo allemaal,

Ik reageer ook wat meer de laatste tijd maar ben denk ik ook een onbekende Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 3 1578173417
op het `oude` forum las ik vooral mee.

Ben 27j oud, woon in het oosten van het land samen met mijn vriend.
We zijn 4,5 jaar samen en hebben 2 katten.
Ik werk in de gehandicapten zorg als Ambulant Begeleidster, werk bij dit bedrijf sinds een half jaar met 24 uur vast
Mijn vriend werkt bij een bekende telecom aanbieder, hij werkt 36-40 uur per week.

Voor meer vragen brand maar los Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 3 253468018

Grappig zeg ! Met welke doelgroep werk jij? Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 3 561177

Hoi Love,

Ben weer terug van het werk, maar mijn clienten zijn met name mensen met niet aangeboren hersenletsel en bij jou?
dyingbride
dyingbride
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 63
Punten : 69
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 3 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  dyingbride di 13 nov 2012 - 9:23

Misschien ook wel zo netjes om toch nog een keertje iets over mijzelf te vertellen:

Ik ben een vrouw van 32 jaar en woon samen met mijn vriend en mijn Beagle Grover in een gehucht in Zeeland.

Daarnaast ben ik werkzaam als ambulant begeleider in de gehandicaptenzorg.

Mijn forumnaam klinkt wel een beetje triest, maar is afgeleid van een band: my dying bride, die naam heb ik ooit een keer bedacht, maar misschien past hij nu niet echt meer bij mij, maar goed, ik doe het er maar mee.

Ik zal eens kijken of ik nu dan echt maar eens ga reageren in andere topics.
dyingbride
dyingbride
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 63
Punten : 69
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 3 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 9:24

Leuk leuk leuk :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 3 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 9:27

dyingbride schreef:Misschien ook wel zo netjes om toch nog een keertje iets over mijzelf te vertellen:

Ik ben een vrouw van 32 jaar en woon samen met mijn vriend en mijn Beagle Grover in een gehucht in Zeeland.

Daarnaast ben ik werkzaam als ambulant begeleider in de gehandicaptenzorg.

Mijn forumnaam klinkt wel een beetje triest, maar is afgeleid van een band: my dying bride, die naam heb ik ooit een keer bedacht, maar misschien past hij nu niet echt meer bij mij, maar goed, ik doe het er maar mee.

Ik zal eens kijken of ik nu dan echt maar eens ga reageren in andere topics.

Leuke band Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 3 281626781

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 3 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum