Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

+107
Pollewop
Rosa
Marina
Kikou
hoera2012
Frappuccino
Pannenkoek
rianne287
_Blush_
xCherona
Henk de Mol
mzcharlotte
Pompoen
Roza
Jono
GreenGrass
nien
IlikeBali
Natural
flowerbomb
Peanut
Eponine
Bailey
LaBird
piertje
Knillis
Lady Starstruck
Livine
Pancake
hellowkitty
Sam
Anmy
Rizzo
Katrien
Middleme
Exogenesis
Stitch
Krullebol
Mariposa
Happinaz
Evalynn
_Femme
Troeliewoelies
Inge
Guusje
Kreeftje
mezzoforte
Jezzie
Fenna
Marin
Springflower
dodo
Dennenappel
dharma
slaatje
SaS
Juutjepetuutje
loura
Rumble
Marcellah89
ijsjemeisje
rapa nui
Lot
Green_Pepper
Macelka
Steep
Zora
MamaJ&R
Elin
Elle*
Mouse10
Muis
Serena
Kowalski
Manderijn
Snack a Jack
bolus26
cc
Ilargi
Kexter
Ibbeltje
Angela_1986
Mermaid
Elfje
Rush
Vino
Burgemeester Nicky
Bubbelicious
kwebbeltje
love
Blondie
dyingbride
Ilovethe90s
Foodish
lilaa
PrimaBella
Atelier Madame
Suus
Caramba
June
baboeska
Beamer
Tania
Elliot
Discordia
mouette
VeryCherry
111 plaatsers

Pagina 8 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 8 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  mzcharlotte za 17 nov 2012 - 5:49

nien is uit de kast, yeah!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 8 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Marin za 17 nov 2012 - 5:59

Johhhh ben jij dat Nien, wat leuk! Woon je nu dus niet meer in London?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 8 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  nien za 17 nov 2012 - 6:00

mzcharlotte schreef:nien is uit de kast, yeah!

Haha ja volgens mijn baas kan ik goed out of the box denken , dus ik dacht dan ook maar uit de kast
nien
nien
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 103
Punten : 111
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 8 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  mzcharlotte za 17 nov 2012 - 6:01

Nien was eerder weg dan ik Marin smile
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 8 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  nien za 17 nov 2012 - 6:06

Marin schreef:Johhhh ben jij dat Nien, wat leuk! Woon je nu dus niet meer in London?

Nee, ben na vijf jaar terug gegaan om te studeren en ik studeer bijna af. Ik ben dus al bijna 5 jaar terug. Ik heb voor mijn studie nog een half jaar in zuid frankrijk gewoond. En voor mijn afstudeerstage ga ik misschien weer terug. Of heel misschien naar Buenos Aires. Hoe is het met jou?
nien
nien
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 103
Punten : 111
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 8 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Henk de Mol za 17 nov 2012 - 6:20

Meelezer? Ja, eigenlijk al jaren! Dus hierbij eindelijk uit de kast smile

Moet vast nog wel een drempeltje over om ook echt mee te gaan schrijven, maar zo'n uitnodigende oproep kon ik niet onbeantwoord laten. Dus wie weet, smaakt die eerste post wel naar meer!

Henk de Mol
Henk de Mol
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 3
Punten : 3
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 8 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Gast za 17 nov 2012 - 6:30

Welkom Henkie! Je hebt in elk geval een opvallende naam.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 8 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Henk de Mol za 17 nov 2012 - 6:39

@ Nyah; Dank! De naam komt uit Alfred Jodocus Kwak, de beste tekenfilmserie ooit! (nou ja, volgens mij dan, in mijn tijd als meelezer heb ik in ieder geval meegekregen dat je hier goed onderscheid moet maken tussen een feit en een mening Wink)

Heb ook gelijk maar even een bijpassende avatar aangemaakt. Gaat nog niet allemaal even handig via mijn Iphone en meelezen doe ik eigenlijk alleen maar daarop, dus het eerste excuus om niet te posten is alweer gevonden...
Henk de Mol
Henk de Mol
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 3
Punten : 3
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 8 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Gast za 17 nov 2012 - 6:44

Ik was vroeger altijd bang voor Henk de mol van Alfred Jodocus Kwak. laughcry

En via een iPhone posten is een kwestie van wennen, dus geen excuus Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 8 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Ibbeltje za 17 nov 2012 - 7:19

Oh Nien dat komt mij wel wat bekend voor. Welkom terug iig Very Happy


En wederom welkom nieuwe mensen Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 8 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Marin za 17 nov 2012 - 7:21

nien schreef:
Marin schreef:Johhhh ben jij dat Nien, wat leuk! Woon je nu dus niet meer in London?

Nee, ben na vijf jaar terug gegaan om te studeren en ik studeer bijna af. Ik ben dus al bijna 5 jaar terug. Ik heb voor mijn studie nog een half jaar in zuid frankrijk gewoond. En voor mijn afstudeerstage ga ik misschien weer terug. Of heel misschien naar Buenos Aires. Hoe is het met jou?

Haha wow al veel gedaan intussen dus! Gaaf dat je misschien naar Buenos Aires gaat. Met mij gaat het heel goed smile Weet niet of je al die jaren beetje meegelezen hebt, maar woon intussen samen met m'n vriend en ben ook alweer 3 jaar in Nederland.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 8 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  xCherona za 17 nov 2012 - 23:41

Ik zal ook maar een keer onder me steen vandaan komen! Ik lees al jaren mee en heb wel is een poging gewaagd om te reageren maar al snel weer gestopt.

Ik ben dus xCherona, 20 jr, woon in noord holland samen met me vriend. Ik werk in de gehandicapten zorg en studeer daarnaast ook nog
xCherona
xCherona
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 17
Punten : 21
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 8 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  _Blush_ zo 18 nov 2012 - 1:40

Ik zit al jaaaaaren mee op het forum, maar het posten gaat heel wisselend. De ene keer post ik vaak, dan weer maanden niet. Maar meelezen ben ik altijd wel blijven doen.

Ik zit nu voornamelijk in de mama-pijler, dus bij deze moet ik misschien maar even uit de kast komen in de Algemeen-pijler.
_Blush_
_Blush_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 263
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 8 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  rianne287 ma 19 nov 2012 - 6:39

Ik ben hier nu ongeveer 2 jaar. Ik post een aantal keren per week.
Ik ben dus niet nieuw, maar wel onbekend denk ik. Yes
rianne287
rianne287
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 8 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Pannenkoek ma 19 nov 2012 - 10:08

Hoppaa, nog een meelezer! Laughing Ik ga 's een poging wagen om wat vaker te posten! Wel zo netjes om mezelf dan even voor te stellen.. Ik ben 25 jaar, samenwonend met vriend int oosten, woonbegeleider in de gehandicaptenzorg. Tot snel!
Pannenkoek
Pannenkoek
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 2
Punten : 2
Registratiedatum : 19-12-10
Woonplaats : in Overijssel

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 8 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Kowalski ma 19 nov 2012 - 10:24

Ooo pannenkoek ik krijg zo'n trek van jouw avatar Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 8 1270000679
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 8 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Pannenkoek ma 19 nov 2012 - 10:27

Kowalski schreef:Ooo pannenkoek ik krijg zo'n trek van jouw avatar Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 8 1270000679

Jaaah, heerlijk he! En dan mét spek.. en stiekem een beetje poedersuiker. Smullen..Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 8 3079029344
Pannenkoek
Pannenkoek
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 2
Punten : 2
Registratiedatum : 19-12-10
Woonplaats : in Overijssel

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 8 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Frappuccino ma 19 nov 2012 - 10:33

Hier nog een meelezer! Ik merk dat ik het forum vaak onoverzichtelijk vind omdat er zoveel gepost wordt dat het moeilijk bij te houden is allemaal, maar misschien wordt het allemaal wel een stuk overzichtelijker als ik zelf ook eens wat meer ga posten Wink

Nog even kort voorstellen, ik ben 26, woon in Overijssel en werk als woonbegeleider in de ouderenzorg.
Frappuccino
Frappuccino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 8 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  hoera2012 ma 19 nov 2012 - 21:34

Dan ga ik mij ook maar even voorstellen!

Ik ben Hoera2012, ben gekomen aan deze naam omdat ik in 2012 ben bevallen van een hele lieve zoon. Verder woon ik samen met mijn vriend. geniet nu nog even de laatste 2 weken van mijn zwangerschapsverlof.

Ik ben meer een meelezer dan een poster omdat ik vaak niet het idee heb dat ik nuttige bijdrages kan leveren. maar ga proberen daar verandering in te brengen.



Oja mijn zusje komt hier ook, die post veeeeeeel meer dan ik.

Groetjes Hoera2012

hoera2012
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 9
Punten : 9
Registratiedatum : 02-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 8 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Elliot ma 19 nov 2012 - 21:34

HOI ZUS!!!!!! Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 8 281626781
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 8 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  hoera2012 ma 19 nov 2012 - 21:38

Caroline. schreef:HOI ZUS!!!!!! Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 8 281626781



Hoi zusje Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 8 1578173417



sinds wanneer doe jij aan de lijn??????

hoera2012
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 9
Punten : 9
Registratiedatum : 02-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 8 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Elliot ma 19 nov 2012 - 21:39

Sinds gisteren. Jij hebt het ideale dieet al gevolgd; zwanger raken. Maar daar ga ik nog niet aan beginnen, dus ik moet maar op een ander dieet Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 8 3079029344
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 8 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Suus ma 19 nov 2012 - 21:41

Wat leuk dat jullie zussen zijn! Vinden jullie het niet raar om hier vanalles over elkaar te lezen? Of zijn jullie sowieso al erg close?
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 8 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Elliot ma 19 nov 2012 - 21:45

We zijn sowieso heel close smile Dus alles wat ik hier post is geen verrassing voor mijn zus denk ik zo!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 8 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Inge di 20 nov 2012 - 0:20

Caroline. schreef:We zijn sowieso heel close smile Dus alles wat ik hier post is geen verrassing voor mijn zus denk ik zo!

Behalve dat je aan de lijn bent :-p
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 8 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum