Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

+107
Pollewop
Rosa
Marina
Kikou
hoera2012
Frappuccino
Pannenkoek
rianne287
_Blush_
xCherona
Henk de Mol
mzcharlotte
Pompoen
Roza
Jono
GreenGrass
nien
IlikeBali
Natural
flowerbomb
Peanut
Eponine
Bailey
LaBird
piertje
Knillis
Lady Starstruck
Livine
Pancake
hellowkitty
Sam
Anmy
Rizzo
Katrien
Middleme
Exogenesis
Stitch
Krullebol
Mariposa
Happinaz
Evalynn
_Femme
Troeliewoelies
Inge
Guusje
Kreeftje
mezzoforte
Jezzie
Fenna
Marin
Springflower
dodo
Dennenappel
dharma
slaatje
SaS
Juutjepetuutje
loura
Rumble
Marcellah89
ijsjemeisje
rapa nui
Lot
Green_Pepper
Macelka
Steep
Zora
MamaJ&R
Elin
Elle*
Mouse10
Muis
Serena
Kowalski
Manderijn
Snack a Jack
bolus26
cc
Ilargi
Kexter
Ibbeltje
Angela_1986
Mermaid
Elfje
Rush
Vino
Burgemeester Nicky
Bubbelicious
kwebbeltje
love
Blondie
dyingbride
Ilovethe90s
Foodish
lilaa
PrimaBella
Atelier Madame
Suus
Caramba
June
baboeska
Beamer
Tania
Elliot
Discordia
mouette
VeryCherry
111 plaatsers

Pagina 6 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 6 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Happinaz wo 14 nov 2012 - 2:56

Spetterdespat schreef:
Happinaz schreef:Net al in het: 'het valt me op..." topic geantwoord dat ik niet goed weet of ik nou een kastzitter ben of niet. In ieder geval een oude garde, paar keer geswitched van naam en dus weinig posts op mijn naam en niet heul actief.

Dus nou ja, hier nog maar eens dan! Ik ben er hoor! Doe mij die taart maar. Is er ook een fatboy i.p.v die afgrijselijke stoel?

Jij bent sowieso geen kastzitter, je reageert zo af en toe eens in een topic.

Dat hoorde ik net ook al van Rush. Dus ik heb beloofd dat idee los te laten. Ik ben een erkende forummer! Jeuj! Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 6 3079029344
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 6 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Krullebol wo 14 nov 2012 - 3:16

Ik ben meelezer en ook wel weer iemand die post, maar meer als ik echt denk dat ik wat zinnings zeg. En blijkbaar is dat toch niet zo heel vaak Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 6 827601
Ikvind het het super interessant ook mee te lezen en heb ook wel het idee dat ik heel veel weet van andere, en zij niks van mij. Dus maar even korte intro:
Krullebol, 24, werkend in de gehandicaptenzorg, droom is om te werken in de kinderpsychiatrie,woon in een studentenhuis in een leuk dorp, ik geef te veel geld uit die ik niet zo vaak heb, ik ben druk bezig om gezonder te leven en gewicht te verliezen ( en dat is nogal veel) en daarnaast hou ik van een lolletje en ben ik af en toe knetter gek. En owja, ik heb krullen.. afro
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 6 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 3:21

Dat er mensen zijn die denken dat het van belang is dat ze iets zínnigs zeggen....

Daar heb ik me nou nog nooit zorgen over gemaakt. (dat moge duidelijk zijn ook:lol:).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 6 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Krullebol wo 14 nov 2012 - 3:24

Haha, oke dat is misschien wel waar.. Laughing

Lekker zinnig he
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 6 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Happinaz wo 14 nov 2012 - 3:28

Eucalypta schreef:Dat er mensen zijn die denken dat het van belang is dat ze iets zínnigs zeggen....

Daar heb ik me nou nog nooit zorgen over gemaakt. (dat moge duidelijk zijn ook:lol:).



Story én leerdoel of my life! Wink
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 6 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Snack a Jack wo 14 nov 2012 - 3:36

Harrison schreef:
_Femme schreef:
Snack a Jack schreef:
Bubbelicious schreef:Wat een leuk topic!!

Ik hang er een beetje tussenin. Ik ben niet nieuw maar ben ook (nog) niet bekend. Soms een meelezer, soms schrijf ik mee.

+1. Dit heb ik dus ook.

Ik ook!

Wat leuk dat er zoveel meiden over de drempel gestapt zijn cheers

Ik vind jullie alledrie niet onbekend hoor!

Dat vind ik leuk om te horen! Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 6 281626781
Snack a Jack
Snack a Jack
Prater
Prater

Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 6 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Angela_1986 wo 14 nov 2012 - 3:51

Wederom welkom voor alle nieuwe meiden, gezellig!

En Dodo, zou leuk zijn als je ook mee komt schrijven in het haak&brei-topic Very Happy
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 6 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Mariposa wo 14 nov 2012 - 4:30

Wat een leuk topic! Volgens mij heb ik mij ook nooit voorgesteld...lees al jaren af en toe mee, ook al op het oude forum.
Ik ben Mariposa, 24 jaar en woon in het noorden van het land. Ik studeer nog en ik werk daarnaast in de zorg.
Ik zal gaan proberen wat regelmatiger te gaan posten ipv alleen maar mee te lezen.
Mariposa
Mariposa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 266
Punten : 288
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 6 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Krullebol wo 14 nov 2012 - 6:47

Leuk Mariposa. Aparte maar leuke naam eigenlijk, hoe kom je erop?
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 6 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Stitch wo 14 nov 2012 - 6:59

Ben niet nieuw, maar schrijf eigenlijk alleen maar mee in het topic voor een kindje in 2012. Dus waarschijnlijk kennen de meesten mij niet. Zit ook meestal via mijn telefoon op het forum, en dat is niet zo makkelijk reageren. Dus dan doe ik het dus maar niet Wink
Ik beloof plechtig dat ik vanaf nu zal proberen wat vaker te posten, al geef ik geen garanties! angel

Ik ben dus Stitch, 25 jaar, en ik woon in de omgeving van Rotterdam met mijn vriend en onze 2 katten. En hopelijk krijgen we dus snel gezinsuitbreiding Wink Ik ben helaas momenteel werkloos, maar heb vrijdag een contractbespreking, dus als het goed is ook weer een baan! Mijn hobbies: naaien, scrappen, bakken ('gewone' taarten, met marsepijn, en cupcakes ed) en sinds kort haken. Een hele hoop dus, al ben ik nergens echt goed in helaas! laughcry
Nou, dat dus.... laughcry
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 6 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Exogenesis wo 14 nov 2012 - 7:01

Hoi, ik ben Exogenesis. Ik ben fan van Muse en ik ben hartstikke reborn Very Happy
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 6 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Middleme wo 14 nov 2012 - 7:11

Gezellig dat er zoveel mensen (meer) mee gaan schrijven.

Ik ben niet nieuw, lees veel en probeer zo af en toe een zinnige reactie te geven als ik er de tijd voor kan vinden. :cheering:
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 6 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Katrien wo 14 nov 2012 - 7:29

Dan ga ik ook maar over de streep.

Ik lees al heel lang mee, op het oude forum heb ik wel een account gehad, maar ook daar las ik meer mee. Ik zal mijn uiterste best doen om nu wat vaker te reageren.

Ik ben dus Katrien, ik ben getrouwd, heb geen kinderen maar wel 2 konijnen.
Katrien
Katrien
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 6 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Rizzo wo 14 nov 2012 - 7:41

Ik meld me ook! Lees al heel lang mee, maar echt actief meeschrijven wordt hem steeds niet. Ik ben Rizzo, 23 jaar en werk als groepswerker binnen de maatschappelijke opvang. Hobby's: borrelen, bankhangen, eten en slapen. In willekeurige volgorde. Oh ja, en reizen!
Rizzo
Rizzo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 6 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Anmy wo 14 nov 2012 - 7:47

Nou, ik voel me bijna verplicht hier ook wat te plaatsen haha, dat doe ik dan ook maar. Toch verwacht ik eigenlijk niet dat ik een heel actief ga posten. Maar wie weet Yes
Anmy
Anmy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 34
Punten : 36
Registratiedatum : 01-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 6 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Sam wo 14 nov 2012 - 8:00

Rizzo, mooie avatar!
Je naam afgeleidt van Jane Rizzoli?
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 6 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Caramba wo 14 nov 2012 - 8:04

Welkom nieuwkomers! Enne, meeschrijven is toch zoveel leuker dan meelezen?
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 6 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  hellowkitty wo 14 nov 2012 - 8:13

Ik zit nu een half jaartje op het forum mijn naam Hellowkitty 24jaar oud en heb 1 kindje van 10 maanden. Heb momenteel geen werk en woon in het zuiden van het land.
hellowkitty
hellowkitty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 6 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Rizzo wo 14 nov 2012 - 8:14

Sam schreef:Rizzo, mooie avatar!
Je naam afgeleidt van Jane Rizzoli?

Dankje! Nee, moest even googlen wie dat is haha. Heb hem van Grease, vond het wel een leuke naam Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 6 561177.
Rizzo
Rizzo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 6 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Pancake wo 14 nov 2012 - 8:24

Ik lees ook echt al jaren mee, alleen actief posten komt er nooit van. Een heel enkele keer heb ik een vraag en dat post ik dan, en ik schrijf zo af en toe wat in het sport-topic.

Ik schrijf gewoon heel weinig omdat schrijven nou niet bepaald mijn sterkste punt is en ik dan al heel snel het idee heb dat ik dom overkom ofzo. Discussies daar zal ik me dan dus al helemaal niet in mengen, want dan kom ik er helemaal niet meer uit.

Maar goed om me toch even voor te stellen. Ik ben Pancake en woon vlakbij de hoofdstad van het land. Als ik niet aan het werk ben dan doe ik zo af en toe een beetje fotograferen (niet dat ik heel goed ben ofzo), loop ik hard (vandaar dat ik meeschrijf in het sport topic) of ben ik aan nutteloos surfen op internet.

Ik zal niet zeggen dat ik nu in ene meer ga schrijven, want dat heb ik al 100x tegen mezelf gezegd dat ik dat moet doen...
Pancake
Pancake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 6 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Livine wo 14 nov 2012 - 8:30

Hoi!

Ik ben Livine, 21 jaar oud en ik woon samen met mijn vriend in het noorden van het land. Nog niet veel posts op mijn naam, en moeten ook maar niet te veel worden, anders zit ik hier te veel terwijl ik druk met mijn scriptie bezig moet Wink
Livine
Livine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 183
Punten : 206
Registratiedatum : 03-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 6 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Lady Starstruck wo 14 nov 2012 - 8:33

Rizzo schreef:
Sam schreef:Rizzo, mooie avatar!
Je naam afgeleidt van Jane Rizzoli?

Dankje! Nee, moest even googlen wie dat is haha. Heb hem van Grease, vond het wel een leuke naam Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 6 561177.
Ooh leuk! Dat blijft een leuke film Very Happy
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 6 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Knillis wo 14 nov 2012 - 8:37

Ok ik kom ook uit de kast Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 6 281626781

Lees al jaaaaaaaaren mee inmiddels, ik denk al een jaar of 8 nu. Heb wel al een tijdje een account maar post eigenlijk nooit wat.. Toch maar proberen om daar eens verandering in aan te brengen!

Ik ben MvJ (hele originele naam - not... als iemand weet hoe ik dit aan kan laten passen dan hoor ik dat graag!), bijna 30 en woon in Gelderland met mijn man en 2 kinderen (3 en 1). Verder werk ik parttime en help ik mijn man met de administratie van zijn eigen bedrijf.

Hierbij neem ik mijzelf plechtig voor om echt, echt, Echt vaker mee te posten!
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 6 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  piertje wo 14 nov 2012 - 9:03

Nou, dan ga ik ook maar even iets schrijven hier...
Ik ben wendygirl (vreselijke naam, maar heb 'm al lang geleden aangemaakt),
29 jaar, woon samen met mijn vriend en ons dochtertje van 16 maanden in het oosten van het land. Ik werk 3 dagen per week als leerkracht van groep 2.
Ik lees al zo lang en veel mee dat mijn vriend zelfs zegt: 'Zit je weer op je forumpje?'
Ik heb net als vele anderen vaak het gevoel niets nuttigs toe te voegen.
Ik probeer wel soms te reageren, maar doe dit nog niet zo veel.
piertje
piertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 395
Punten : 416
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 6 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  LaBird wo 14 nov 2012 - 9:11

Snack a Jack schreef:
Bubbelicious schreef:Wat een leuk topic!!

Ik hang er een beetje tussenin. Ik ben niet nieuw maar ben ook (nog) niet bekend. Soms een meelezer, soms schrijf ik mee.

+1. Dit heb ik dus ook.

Nog een +1!!
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 6 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum