Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

"Gezellig" met familie :s

+10
Bazinga
Blond
Antibes
Jasmine
Angela_1986
Shisha
lyke
Ibbeltje
_Lacey_
Bliss
14 plaatsers

Ga naar beneden

"Gezellig" met familie :s Empty "Gezellig" met familie :s

Bericht  Bliss di 25 dec 2012 - 23:18

Nou, het is hier weer gezellig hoor... Een half uur geleden ging t nog goed, maar nu is t weer drama. Met name mijn zusje en ik kunnen gewoon NIET te lang bij elkaar in de buurt zijn. Kerst is dan ook een hele beproeving. We zijn zó verschillend en ergeren ons vaak dood aan elkaar. Nu zijn we bij mn moeder en alle drie zitten we al een tijdje niet zo lekker in ons vel. Net zei ik iets dat mn zusje niet aan stond, die tettert er vervolgens flink op los en begint ff later te janken, vervolgens begint mn moeder ook te jammeren en t resultaat is dat ik nu alleen aan de ontbijttafel zit. :nopompom: Wat een gezelligheid. Het gaat gewoon bijna altijd zo, en ook al komt t daarna wel weer goed, t blijft kut. Denk dat ik volgend jaar maar eens een weekje wegga met de feestdagen en fijn ergens op een strand ga chillen met een cocktail in de hand.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

"Gezellig" met familie :s Empty Re: "Gezellig" met familie :s

Bericht  _Lacey_ di 25 dec 2012 - 23:22

Aaah, da's niet leuk.

hug

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

"Gezellig" met familie :s Empty Re: "Gezellig" met familie :s

Bericht  Ibbeltje di 25 dec 2012 - 23:22

wat vervelend dat het dan zo loopt. Weet je ook hoe dat elke keer komt? Nu zitten jullie niet lekker in je vel, was dat voorheen ook zo?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

"Gezellig" met familie :s Empty Re: "Gezellig" met familie :s

Bericht  lyke di 25 dec 2012 - 23:23

Bliss schreef:Nou, het is hier weer gezellig hoor... Een half uur geleden ging t nog goed, maar nu is t weer drama. Met name mijn zusje en ik kunnen gewoon NIET te lang bij elkaar in de buurt zijn. Kerst is dan ook een hele beproeving. We zijn zó verschillend en ergeren ons vaak dood aan elkaar. Nu zijn we bij mn moeder en alle drie zitten we al een tijdje niet zo lekker in ons vel. Net zei ik iets dat mn zusje niet aan stond, die tettert er vervolgens flink op los en begint ff later te janken, vervolgens begint mn moeder ook te jammeren en t resultaat is dat ik nu alleen aan de ontbijttafel zit. :nopompom: Wat een gezelligheid. Het gaat gewoon bijna altijd zo, en ook al komt t daarna wel weer goed, t blijft kut. Denk dat ik volgend jaar maar eens een weekje wegga met de feestdagen en fijn ergens op een strand ga chillen met een cocktail in de hand.

Dit herken ik heel erg! Ik en mijn zusje kunnen ook niet zo goed met elkaar en ik moet mij altijd inhouden met wat ik tegen haar zeg want anders is het drama.
Erg vervelend!
En ergens op een strand chillen met een drankje is veel leuker dan al dit onnodige drama :P
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

"Gezellig" met familie :s Empty Re: "Gezellig" met familie :s

Bericht  Shisha di 25 dec 2012 - 23:28

Wat vervelend Bliss! Is niet leuk, vooral niet als het iedere keer zo gaat. "Gezellig" met familie :s 699888
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

"Gezellig" met familie :s Empty Re: "Gezellig" met familie :s

Bericht  Bliss di 25 dec 2012 - 23:33

Ibbeltje schreef:wat vervelend dat het dan zo loopt. Weet je ook hoe dat elke keer komt? Nu zitten jullie niet lekker in je vel, was dat voorheen ook zo?

Nee, onze karakters botsen gewoon te veel, dat is keer op keer gebleken. Ik lijk veel meer op mn moeder en zij op mn vader en mn ouders zijn niet voor niks gescheiden laughcry

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

"Gezellig" met familie :s Empty Re: "Gezellig" met familie :s

Bericht  Ibbeltje di 25 dec 2012 - 23:37

Maar is het dan een optie om met kerst niet samen af te spreken als je al niet lekker in je vel zit? Geen idee of dat wat is. Maar ik kan tegenwoordig wel weer goed opschieten met mijn broer maar met zijn partner heb ik niks. Dit jaar wilden mijn vriend en ik koken voor mijn ouders en zijn nu niet met zijn allen samen gaan gourmetten, dat doen ze vandaag wel met hun vieren. Wij zouden naar opa en oma van mijn vriend gaan. Dit voelt ook wel een keer goed, zonder dat ik een chagrijnig iemand aan tafel heb zitten die niet veel zegt tegen mij Wink (niiet quoten graag)
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

"Gezellig" met familie :s Empty Re: "Gezellig" met familie :s

Bericht  Bliss di 25 dec 2012 - 23:40

Eigenlijk was de planning dit jaar ook anders en zouden we maar 1 dag samen zijn, maar toen ging t uit met mn vriend (en zij is ook sinds een paar maanden weer single) en besloot ik dus alsnog maar gewoon twee dagen naar mn familie te gaan. Denk idd wel dat dit de laatste keer is op deze manier.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

"Gezellig" met familie :s Empty Re: "Gezellig" met familie :s

Bericht  Ibbeltje wo 26 dec 2012 - 0:17

Aah zo, ja snap wel dat je het zo gedaan hebt hoor. Maar velend als zo'n dag toch weer een nare wending krijgt.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

"Gezellig" met familie :s Empty Re: "Gezellig" met familie :s

Bericht  Angela_1986 wo 26 dec 2012 - 0:26

Wat vervelend dat jullie kerstontbijt zo af moet lopen... Sad

Ik herken het wel, bij ons zorgen dit soort dagen ook vaak, in meer of mindere mate, voor spanning. Het is bij ons wel duidelijk waardoor dit komt, we hebben verdriet met dit soort dagen en we gaan daar allemaal anders mee om, vader en broertje vooral door te doen alsof er niets aan de hand is en niet toegeven dat het gewoon ff klote is. Als we dat allemaal even zouden doen, dan is het daarna altijd minder beladen maar ja, ik kan het ook niet uit ze trekken... Gelukkig gaat het vaak na verloop van tijd wel beter!

Mijn broertje zegt altijd; Zus, tis leuk als je er bent, je mag thee komen drinken, blijven eten, dan nog ff met 'n kop thee GTST kijken maar dan wordt het écht tijd dat je gaat hoor! Laughing En hij heeft helemaal gelijk, wij met z'n drietjes onder één dak dat werkt gewoon niet (meer). Gelukkig weten we dat allemaal en weten we dus ook wanneer het genoeg is geweest Wink

Voor jullie nu natuurlijk ook extra lastig omdat jullie beide met het verdriet van jullie verbroken relatie zitten, dat maakt het niet makkelijker. Waarschijnlijk had je zus ook andere plannen vandaag of in ieder geval plannen mét iemand naast haar. Dat jullie daar nu alleen met jullie moeder zitten is dan ook confronterend lijkt me en ik snap wel dat bij jullie allemaal de nodige emoties los komen.
Misschien dadelijk even naar elkaar toe uitspreken dat het voor iedereen nu lastig is, dat jullie met verdriet zitten en daar ieder op een andere manier mee omgaan en dat dat gewoon goed is. Denk dat je er verder inhoudelijk niet op in moet gaan maar elkaar even kunt laten zien dat er ruimte is voor ieders verdriet.

Hopelijk wordt het nog beter vandaag!!! hugs
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

"Gezellig" met familie :s Empty Re: "Gezellig" met familie :s

Bericht  Jasmine wo 26 dec 2012 - 0:31

Vervelend Bliss.

Helaas ook herkenbaar. Gezeur is hier ook alweer begonnen en dan is de persoon in kwestie er nog niet eens, die moet nog komen Sad
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

"Gezellig" met familie :s Empty Re: "Gezellig" met familie :s

Bericht  Gast wo 26 dec 2012 - 0:32

Het is hier echt precies hetzelfde! Ik kan gewoon niet meer langer dan 2 dagen thuis zijn, maar ik zit hier nu dus 2 weken omdat ik in het buitenland woon en dus nergens anders heen kan nu "Gezellig" met familie :s 1371890812 Ik heb al een week gezeik over me heen gekregen, kerstavond was nog wel leuk, maar sinds gisteren heb ik er gewoon echt geen zin meer in. Ik kan mijn zus niet uitstaan en mijn ouders gaan helemaal met haar mee, dus niet echt leuk. Nog een week tot ik weer naar huis ga en voor volgend jaar maar iets anders bedenken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

"Gezellig" met familie :s Empty Re: "Gezellig" met familie :s

Bericht  Antibes wo 26 dec 2012 - 0:43

Ach ja, dat is hier ook ieder jaar zo. Mijn ouders onderling, ik met mijn zus, de hele bult bij elkaar. Ba drie dagen zijn we gewoon moe van elkaar.. Hier helpt het om dan ook niet te forceren. Ik ben net ev ed n lekker met mijn pap en hond het bos in geweest terwijl mams thuis even rust had. Vooral niet te geforceerd leuk willen houden.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

"Gezellig" met familie :s Empty Re: "Gezellig" met familie :s

Bericht  Blond wo 26 dec 2012 - 0:46

Oh dat is ook niet leuk. Ik herken het wel hoor, mijn zusje en ik liggen elkaar ook niet zo. Ze is heel snel aangebrand en je mag niets van kritiek hebben, maar ondertussen zit ze mij altijd compleet af te zeiken. Ben blij dat ze vanochtend lekker vroeg weer met haar vriendje vertrok.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

"Gezellig" met familie :s Empty Re: "Gezellig" met familie :s

Bericht  Bazinga wo 26 dec 2012 - 0:51

Mijn moeders tip; verdeel de dagen! Vandaag is 't mijn beurt, gister was mijn broer hier. Broer en ik samen, gaat ook niet, al 12 jaar niet eigenlijk. Ik heb hem anderhalve maand laten weten dat ie bij mij niet meer welkom is en voor mij niet bestaat. Dus hij komt alleen nog als ik er niet ben, werkt prima..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

"Gezellig" met familie :s Empty Re: "Gezellig" met familie :s

Bericht  Gast wo 26 dec 2012 - 0:52

Bij meer mensen net zo gezellig dus! Mijn zus is inmiddels chagrijnig naar huis vertrokken. Mijn ouders gaan zo naar vrienden, dus zit ik de rest van de dag alleen. Prima eigenlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

"Gezellig" met familie :s Empty Re: "Gezellig" met familie :s

Bericht  Toet wo 26 dec 2012 - 1:27

Herkenbaar Bliss! Ik vind kerst daarom ook altijd zo'n kuttijd, je wordt er weer even mee geconfronteerd dat het niet gezellig is thuis. Het kerstontbijt hier gisteren was ook erg leuk.. Resultaat: ik heb mijn croissantje jankend in de auto op weg naar (thankgod) werk op.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

"Gezellig" met familie :s Empty Re: "Gezellig" met familie :s

Bericht  Bliss wo 26 dec 2012 - 2:08

Nou, de rust is inmiddels weer enigszins wedergekeerd en de cadeaus zijn uitgepakt. Ik lig alleen nu ff op bed, ben alweer doodmoe door t hele gebeuren, maar straks doen we wel weer normaal.
Ben wel 'blij' dat t bij meer mensen zo gaat en dat t herkenbaar is. Gelukkig ga ik vanavond nog ff de kroeg in met een vriendin!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

"Gezellig" met familie :s Empty Re: "Gezellig" met familie :s

Bericht  Exogenesis wo 26 dec 2012 - 2:11

Oh wat naar... "Gezellig" met familie :s 1371890812 Ik zou naar huis gaan en vanmiddag of vanavond afspreken met vriendinnen.

Edit: Gelukkig dat het weer wat zonniger lijkt. Hopelijk zijn er vandaag geen nieuwe uitbarstingen.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

"Gezellig" met familie :s Empty Re: "Gezellig" met familie :s

Bericht  Gast wo 26 dec 2012 - 2:20

Dat lijkt me doodvermoeiend om zo kerst te moeten vieren.

Gelukkig heb ik daar nooit last van gehad. Als ik met mijn broer kerst vier en dat is de laatste jaren een dikke als, dan hebben we het gezelliger dan het rest van het jaar. "Gezellig" met familie :s 394967 Vind het een leuke gozer, maar ik hoef hem niet te vaak te zien. Daar zijn we te verschillend voor. Maar met kerst en andere verplichtingen zijn we op ons best, haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

"Gezellig" met familie :s Empty Re: "Gezellig" met familie :s

Bericht  Manderijn wo 26 dec 2012 - 8:21

Dat verplichte gezelligheid met de kerstdagen ook!
Ik hou van de kerstdagen dus net zo veel als alle andere dagen van het jaar, niks meer of minder verplicht gezellig doen! Blegh!

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

"Gezellig" met familie :s Empty Re: "Gezellig" met familie :s

Bericht  Happinaz wo 26 dec 2012 - 9:08

Jeetje, wat is dat toch?

Bij ons ook; gekunsteld gezellig. Ik heb nog een broer en zus en we hebben alleen dezelfde vader. We waren er allemaal maar echt oprecht is het eigenlijk niet. Niemand vindt dat we dan echt samen moeten zijn en toch doen we het steeds weer.
Vervolgens krijgen mijn moeder en onze vader dan ruzie over een keuken apparaat, wat echt nergens op sloeg, en die gaan gewoon keihard ruzie staan maken waar iedereen bij is... Rolling Eyes.
Ik schaam me dan weer dood en vervolgens doen we allemaal weer net alsof er niks aan de hand is.

Ik ben blij dat ik nu in joggingpak op mijn eigen bank in mijn eigen kleine veilige haventjes-wereld ben. Thuis dus.
Sjonge jonge..... Mad
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

"Gezellig" met familie :s Empty Re: "Gezellig" met familie :s

Bericht  Bliss wo 26 dec 2012 - 10:44

Rest vd dag ging wel ok, maar ben wel blij dat ik zo ff de kroeg in kan Yes

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

"Gezellig" met familie :s Empty Re: "Gezellig" met familie :s

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum